Άγνωστο πότε θα ξεκινήσει η σχολική χρονιά για τους μαθητές με αναπηρία
«Νομοσχέδια γράφτηκαν και ξαναγράφτηκαν (κανένα δεν βρήκε το δρόμο του για τη Βουλή), υποσχέσεις δόθηκαν, συναντήσεις έγιναν, η κατάσταση στην ΕιδικήΕκπαίδευση βαίνει από το κακό στο χειρότερο.» Αυτό αναφέρει η Ε.Σ.Α.μεΑ σε σχετική της ανακοίνωση.
Κάθε χρονιά, οι μαθητές με αναπηρία ξεκινούν αργά τη χρονιά τους, με κενά και ελλείψεις. Η φετινή σχολική χρονιά ίσως αποδειχθεί η δυσκολότερη. Καμία θεσμική αλλαγή δεν έχει επιτευχθεί, καμία πρωτοβουλία δεν έχει παρθεί, οι αναπληρωτές είδαν τις εγκυκλίους πρόσληψής τους να ανακαλούνται 2 φορές μέσα στον Αύγουστο!
Ουδείς γνωρίζει πότε και αν θα καλυφθούν τελικά τα κενά στα σχολεία, σύμφωνα με το dikaiologitika.gr ουδεμία μέριμνα έχει ληφθεί για τις διαχρονικές ελλείψεις, μέσα σε λίγους μήνες η ΕΣΑμεΑ μόνο έστειλε 8 επιστολές με προτάσεις στο υπουργείο Παιδείας, από τις οποίες καμία δεν εισακούστηκε.
Η κατάσταση επιβαρύνθηκε έτι περαιτέρω με την αποπομπή του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής Κ. Λολίτσα, χωρίς να ορισθεί αντικαταστάτης του! Στον «αυτόματο» λοιπόν η έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς, τη στιγμή που οι παθογένειες, οι αδυναμίες και τα προβλήματα του συστήματος εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σε όλες ανεξαιρέτως τις βαθμίδες του, γιγαντώνονται.
Έστω την τελευταία στιγμή, η ΕΣΑμεΑ καλεί την υπουργό Παιδείας της υπηρεσιακής κυβέρνησης Ευ. Κιάου να παρέμβει, ομαλοποιώντας όσο το δυνατόν την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς. Οι προβλέψεις πάντως, είναι δυσοίωνες.