Την εξίσωση των πτυχίων των πτυχιούχων Τ.Ε.Φ.Α.Α. και Σ.Ε.Φ.Α.Α με βεβαιώσεις «σεμιναρίων» από ιδιωτικά ΙΕΚ ανθρώπων, ακόμα και κατόχων «ενδεικτικών» του Δημοτικού, ασχέτων με το αντικείμενο φέρνει το πολυνομοσχέδιο για τα επαγγελματικά δικαιώματα των «εκπαιδευτών» και των «προπονητών», που προωθείται από νομοσχέδιο του Υφυπουργείου Πολιτισμού για τον Αθλητισμό.
Το νομοσχέδιο θεωρεί ότι η τετραετής φοίτηση στα ΑΕΙ παράγει επαγγελματίες στο χώρο της άσκησης αντίστοιχου επιπέδου με σεμιναριακού τύπου κατάρτιση ολίγων εβδομάδων από οποιονδήποτε, ακόμη και σε ανθρώπους με απολυτήριο Λυκείου ή και Δημοτικού. Στην ουσία εκχωρούνται δικαιώματα πανεπιστημιακής εκπαίδευσης σε ιδιωτικά ΙΕΚ αμφιβόλου ποιότητας.
Ακόμα αγνοεί ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα στηριγμένη σε αμιγώς επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει σημαντικά προβλήματα υγείας, αφού ο «Εκπαιδευτής» σύμφωνα με την πρόταση νόμου θα γυμνάζει, μεταξύ άλλων, παιδιά, εγκύους και ηλικιωμένους, αρκεί να έχει παρακολουθήσει σεμινάριο δήθεν πιστοποιημένου ιδιωτικού φορέα.
Έτσι δίνει επαγγελματικά δικαιώματα «Προπονητή» με ειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο άθλημα σε πτυχιούχους ιδιωτικών απιστοποίητων Ινστιτούτων και Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης οι οποίοι έχουν περατώσει την Ειδίκευση «Προπονητής Αθλημάτων», παρέχοντας το δικαίωμα να εκπαιδεύουν παιδιά χωρίς να έχουν πιστοποίηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας.
Η Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου
καταγγέλλει την παραπάνω ενέργεια
καταγγέλλει την υποβάθμιση της Φυσικής Αγωγής και του Σχολικού Αθλητισμού γενικότερα με την μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος στο Δημοτικό στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο.
ζητάει αναβάθμιση του Σχολικού Αθλητισμού, με την μαζική συμμετοχή των μαθητών με σοβαρές διοργανώσεις
απαιτεί την ενεργή συμμετοχή μαθητών στις πανευρωπαϊκές και παγκόσμιες σχολικές αθλητικές δραστηριότητες είτε αγωνιστικά είτε και διοικητικά.
ζητάει την επιβράβευση των αθλητών με σημαντικές διακρίσεις, τουλάχιστον με την ελεύθερη εισαγωγή τους στις Σ.Ε.Φ.Α.Α. Κάτι τέτοιο κατά την άποψη της οδηγεί στην αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής.