ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, 19-22 Οκτωβρίου 2017 στο πλαίσιο του 2ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας που διοργανώνουν τα Παιδαγωγικά Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στον Βόλο στις 19-22 Οκτωβρίου 2017, θα πραγματοποιηθούν 5 εργαστήρια (workshops) που στόχο έχουν να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες εφαρμοσμένες γνώσεις και δεξιότητες σε καίρια θέματα Σχολικής Ψυχολογίας. Τα εργαστήρια απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, ειδικούς ψυχικής υγείας, φοιτητές.
Οι τίτλοι των εργαστηρίων είναι:
1.Διαχείριση σχολικής τάξης και ψυχο-εκπαιδευτικές παρεμβάσεις
2.Μάθηση και διδασκαλία της ορθογραφίας
3.Συμβουλευτικές και ψυχοπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε παιδιά/εφήβους και οικογένειες με ιδιαίτερες δυσκολίες/διαταραχές με βάση τη συστημική ψυχοδυναμική προσέγγιση και τη θεωρία της ψυχικής ανθεκτικότητας
4.Ανάπτυξη διαφοροποιημένης διδασκαλίας
5.Το παιδί με σχολικές δυσκολίες και η οικογένειά του σε ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία: Η διαγνωστική προσέγγιση, η αποσαφήνιση σύνθετων κλινικών εικόνων και η ανάδειξη των πολύπλοκων ψυχικών αναγκών και δυνατοτήτων
üΟ αριθμός συμμετεχόντων σε κάθε εργαστήριο είναι περιορισμένος.
üΓια τη συμμετοχή στα εργαστήρια θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης
üΚάθε συμμετέχων μπορεί να δηλώσει μόνο ένα εργαστήριο.
Πληροφορίες που αφορούν την εγγραφή στο Συνέδριο και τη συμμετοχή στα Εργαστήρια:
https://www.schoolpsych2017. gr/