Ανακοίνωση διεξαγωγής του 2ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, 19-22 Οκτωβρίου 2017, Βόλος

Ανακοινώνεται η διεξαγωγή του 2ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ με τίτλο «Σχολική Ψυχολογία, Εκπαίδευση και Κοινωνία: Συνεργασίες και προκλήσεις» που θα πραγματοποιηθεί στις 19-22 Οκτωβρίου 2017 στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο Βόλο. Το Συνέδριο συνδιοργανώνεται από τα Παιδαγωγικά Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας.

Το Συνέδριο απευθύνεται σε σχολικούς ψυχολόγους και σε άλλους ειδικούς ψυχικής υγείας, σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και σε στελέχη της εκπαίδευσης, σε κοινωνιολόγους, παιδιάτρους, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές συναφών γνωστικών αντικειμένων, σε γονείς, καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται για τη μάθηση, την ανάπτυξη, την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των μαθητών και για τη στήριξή τους.

Στο επιστημονικό πρόγραμμα θα περιλαμβάνονται προσκεκλημένες ομιλίες από διακεκριμένους καθηγητές, συμπόσια, προφορικές ανακοινώσεις, αναρτημένες εργασίες καθώς και εργαστήρια εφαρμοσμένου χαρακτήρα. Οι θεματικές του Συνεδρίου περιλαμβάνουν σύγχρονες προσεγγίσεις στη Σχολική Ψυχολογία, θέματα ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης, πρόληψης αλλά και παρεμβάσεων στο σχολικό πλαίσιο, θέματα μάθησης και ανάπτυξης, ο πολυδιάστατος ρόλος του εκπαιδευτικού, oργάνωση και διαχείριση σχολικής τάξης, δυσκολίες συμπεριφοράς και μάθησης, στήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στήριξη των μαθητών σε δυσκολίες ζωής, διαπολιτισμικές προσεγγίσεις, διαχείριση κρίσεων, ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου, η συνεργασία σχολείου-οικογένειας, κ.ά.

Κεντρικοί στόχοι του Συνεδρίου είναι η ανάδειξη της έρευνας και των καλών πρακτικών που επιτελούνται στο πεδίο της Σχολικής Ψυχολογίας, η προαγωγή του επιστημονικού διαλόγου αλλά και η περαιτέρω ενδυνάμωση των διεπιστημονικών συνεργασιών και δεσμών της Σχολικής Ψυχολογίας με την Εκπαίδευση και με όσους την υπηρετούν καθώς και με την ευρύτερη κοινότητα.

Πληροφορίες:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025