Η Τρίτη συνάντηση του KA 201 για την Υπολογιστική Σκέψη πραγματοποιήθηκε στην Τενερίφη από τις 23 έως τις 28 Φεβρουαρίου 2022

Η δεύτερη συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα (Πορτογαλία) από τις 15 έως τις 19 Νοεμβρίου 2021 με συμμετέχοντες από 8 εκπαιδευτικούς φορείς και σχολικές μονάδες από τις συμμετέχουσες χώρες: Ισπανία, Πορτογαλία, Νορβηγία και Ελλάδα.

Το σχολείο Agrupamento de Escolas de São João da Talha φιλοξένησε τη συνάντηση και οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν διδακτικά σενάρια και να παρακολουθήσουν εργαστήρια με στόχο την εισαγωγή της Υπολογιστικής σκέψης στις αίθουσες διδασκαλίας. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες και να εκφράσουν τον προβληματισμό τους για τυχόν δυσκολίες κατά την εφαρμογή της υπολογιστικής σκέψης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Εκτός από αυτό, τους δόθηκε η δυνατότητα να επισκεφτούν ενδιαφέροντα μέρη στη Λισαβόνα και να προετοιμάσουν την επόμενη κινητικότητα στην Τενερίφη (Ισπανία).

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το έργο μας στις παρακάτω ιστοσελίδες:

και στο Facebook:

https://www.facebook.com/pages/category/Public-School/Computational-Thinking-at-School-109241351246309/

Η Τρίτη συνάντηση του Erasmus plus KA 201 για την Υπολογιστική Σκέψη πραγματοποιήθηκε στην Τενερίφη από τις 23 έως τις 28 Φεβρουαρίου 2022. Το έργο, στο οποίο συμμετέχει το 2ο Λύκειο Ρόδου, υλοποιείται από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μαζί με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και σχολεία από την Ελλάδα, την Ισπανία, την Πορτογαλία και τη Νορβηγία. Στόχος του είναι να καθοδηγήσει τους εκπαιδευτικούς να υιοθετήσουν την υπολογιστική σκέψη στις τάξεις τους.

Οι συναντήσεις των εκπροσώπων του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν στο Επαγγελματικό Σχολείο IES EL Sobradillo, στο Κέντρο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (CEP  La Laguna) και στο Πανεπιστήμιο της La Laguna, όπου παρουσιάστηκαν σενάρια Υπολογιστικής Σκέψης και πραγματοποιήθηκαν εργαστήρια εφαρμογής της στις αίθουσες διδασκαλίας, προκειμένου να γίνει σύνδεση θεωρίας και πρακτικής. Έτσι οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με μια καινοτόμα διαδικασία στην εκπαιδευτική πραγματικότητα, να ανταλλάξουν απόψεις για τις δυνατότητες της εφαρμογής της στο σχολείο και να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε δραστηριότητες μάθησης. Παράλληλα, είχαν δυνατότητα να γνωρίσουν άλλα εκπαιδευτικά συστήματα και να αξιοποιήσουν αυτή την εμπειρία στη δική τους σχολική πραγματικότητα.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το έργο μας στις παρακάτω ιστοσελίδες:

και στο Facebook:

https://www.facebook.com/pages/category/Public-School/Computational-Thinking-at-School-109241351246309/