Όσο πιο πολύ κάθονται τα παιδιά μπροστά σε μια οθόνη, τόσο μικρότεροι είναι οι βαθμοί τους στο σχολείο, σύμφωνα με νέα Βρετανική μελέτη.
Από όλες τις οθόνες η πιο επιζήμια για τους βαθμούς βρέθηκε να είναι αυτή της τηλεόρασης. Πιο συγκεκριμένα, έστω και μία ώρα παραπάνω από το επιτρεπτό όριο στην ηλικία των 14-15 χρόνων, κάνει το Β, D, στους μαθητές στην ηλικία των 16 χρόνων – τουλάχιστον στη Βρετανία, όπου διεξήχθη η μελέτη.
Ένας έφηβος περνά κατά μέσο όρο περίπου τέσσερις ώρες μπροστά σε μια οθόνη. Κι ακόμη κι όταν ένας μαθητής διαβάζει πολύ τα μαθήματά του, αν τον υπόλοιπο χρόνο είναι «κολλημένος» στο Ίντερνετ ή στην τηλεόραση, πάλι έχει χειρότερους βαθμούς, σε σύγκριση με όσους μαθητές δεν αφιερώνουν τόσο χρόνο μπροστά σε μια οθόνη. Επιπλέον έχει συχνά κακή διάθεση και, κατ’ επέκταση, απότομη συμπεριφορά, ενίοτε και κατάθλιψη.
Από την άλλη, το επίπεδο σωματικής σωματικής άσκησης δεν φαίνεται να επηρεάζει θετικά τη σχολική επίδοση, πράγμα που πάντως έρχεται σε αντίθεση με μια άλλη πρόσφατη μελέτη, σύμφωνα με την οποία η γυμναστική και γενικά ή άσκηση έχει θετική επίδραση όχι μόνο στην υγεία, αλλά και στους βαθμούς. Σε κάθε περίπτωση, και οι δύο μελέτες – η παλαιότερη και η νέα- συμφωνούν ότι η σωματική άσκηση δεν κάνει κακό στις επιδόσεις του παιδιού στο σχολείο.
Από τη Βίκυ Καρατζαφέρη, υπεύθυνη θεμάτων υγείας
Από όλες τις οθόνες η πιο επιζήμια για τους βαθμούς βρέθηκε να είναι αυτή της τηλεόρασης. Πιο συγκεκριμένα, έστω και μία ώρα παραπάνω από το επιτρεπτό όριο στην ηλικία των 14-15 χρόνων, κάνει το Β, D, στους μαθητές στην ηλικία των 16 χρόνων – τουλάχιστον στη Βρετανία, όπου διεξήχθη η μελέτη.
Ένας έφηβος περνά κατά μέσο όρο περίπου τέσσερις ώρες μπροστά σε μια οθόνη. Κι ακόμη κι όταν ένας μαθητής διαβάζει πολύ τα μαθήματά του, αν τον υπόλοιπο χρόνο είναι «κολλημένος» στο Ίντερνετ ή στην τηλεόραση, πάλι έχει χειρότερους βαθμούς, σε σύγκριση με όσους μαθητές δεν αφιερώνουν τόσο χρόνο μπροστά σε μια οθόνη. Επιπλέον έχει συχνά κακή διάθεση και, κατ’ επέκταση, απότομη συμπεριφορά, ενίοτε και κατάθλιψη.
Από την άλλη, το επίπεδο σωματικής σωματικής άσκησης δεν φαίνεται να επηρεάζει θετικά τη σχολική επίδοση, πράγμα που πάντως έρχεται σε αντίθεση με μια άλλη πρόσφατη μελέτη, σύμφωνα με την οποία η γυμναστική και γενικά ή άσκηση έχει θετική επίδραση όχι μόνο στην υγεία, αλλά και στους βαθμούς. Σε κάθε περίπτωση, και οι δύο μελέτες – η παλαιότερη και η νέα- συμφωνούν ότι η σωματική άσκηση δεν κάνει κακό στις επιδόσεις του παιδιού στο σχολείο.
Από τη Βίκυ Καρατζαφέρη, υπεύθυνη θεμάτων υγείας