Επιμέλεια: Σουζάνα Παντελιάδου, Γιώργος Μπότσας
Μαθησιακές Δυσκολίες: Βασικές Έννοιες και Χαρακτηριστικά (Α΄ Τεύχος )
Έκδοση στο πλαίσιο του Προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες»
Στο Α’ τεύχος παρουσιάζονται εισαγωγικές γνώσεις σχετικά με την ιστορία, τον ορισμό και τα χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες, εγκαθιστώντας μια κοινή γλώσσα αναφοράς και κατανόησης για τις Μαθησιακές Δυσκολίες. Επίσης, περιγράφονται τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των μαθητών στη σχολική μάθηση, όπως τα αναγνωρίζουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της σχολικής τάξης. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην κατανόηση του ρόλου της οικογένειας και στην ανάδειξη τρόπων υποστήριξης και αξιοποίησής της.(Βόλος 2007)
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Α ΤΕΥΧΟΣ ΕΔΩ (84 σελίδες)
Επιμέλεια: Σουζάνα Παντελιάδου, Αντωνία Πατσιοδήμου
Kατεβάστε το (Β’ Τεύχ.) Εφαρμογές Διδακτικής Αξιολόγησης και Μαθησιακές Δυσκολίες
Το Β’ τεύχος περιλαμβάνει πρωτόκολλα παρατήρησης και αξιολόγησης των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες και των δεξιοτήτων τους, συνοδευόμενο με οδηγίες, επεξηγήσεις και προσυμπληρωμένα πρωτόκολλα case studies, για την καλύτερη κατανόηση των προβλημάτων στη διάρκεια των τριών μηνών μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης φάσης της επιμόρφωσης. Τα πρωτόκολλα αφορούν τόσο σε γνωστικά, όσο και σε κοινωνικο-συναισθηματικά προβλήματα και έχουν ως στόχο την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών στα ουσιώδη προβλήματα και στην υποστήριξή τους στην ερμηνεία των προβλημάτων αυτών.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Β ΤΕΥΧΟΣ ΕΔΩ (52 σελίδες)
Επιμέλεια: Σουζάνα Παντελιάδου – Φαίη Αντωνίου
Κατεβάστε (Γ’ Τεύχ.)Διδακτικές Προσεγγίσεις και πρακτικές για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες
Στο Γ’ τεύχος παρουσιάζονται θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων, έτσι ώστε να απαντώνται ερωτήματα εκπαιδευτικών από τις διαφορετικές ειδικότητες που θα συμμετέχουν.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Γ ΤΕΥΧΟΣ ΕΔΩ (79 σελίδες)
.