Παρεμβάσεις: “Μνημονιακές υποχρεώσεις υπαγορεύουν τις αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας”

Στην πρώτη συνάντηση των δύο Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών, ΟΛΜΕ – ΔΟΕ, με το νέο υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου, την Πέμπτη 1 Δεκέμβρη, τα πράγματα ειπώθηκαν για πρώτη φορά όπως ακριβώς είναι!...

Μπαξεβανάκης; “Οι καταλήψεις γίνονται από μικρές μειοψηφίες”

Η επισήμανση κυβερνητικού στελέχους και συγκεκριμένα του υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δημ. Μπαξεβανάκη, από βήματος της Βουλής σήμερα, πως οι καταλήψεις σχολείων «στη συντριπτική πλειοψηφία» τους γίνονται από μικρές...

Tα πιο απομακρυσμένα σχολεία Πρωτοβάθμιας στην κατηγορία μοριοδότησης Ι

Tα πιο απομακρυσμένα σχολεία Α/θμιας που ανήκουν στην κατηγορία μοριοδότησης Ι ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΕΒΡΟΥ Ι ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΕΒΡΟΥ Ι ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΜΑΡΙΩΤΙΣΣΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΞΑΝΘΗΣ Ι...

Γ. Μαυρωτάς: “Η συμπερίληψη στην εκπαίδευση προετοιμάζει τη συμπερίληψη στην κοινωνία”

Ο βουλευτής Αττικής του Ποταμιού Γιώργος Μαυρωτάς παραβρέθηκε το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016, στο 8ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ειδικής Αγωγής το οποίο διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΕΑ)....

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Από το f.b. του Αιρετού Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. Βορείου Αιγαίου Μιχάλη Βάρκα Οι πιστώσεις ΕΕΠ για ΚΕΔΔΥ/ΕΔΕΑΥ βρίσκονται ήδη στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Έτσι και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου έχουν...

Ο ρόλος του στρες στις μυκητιάσεις των γυναικών

Οι κολπικές μυκητιάσεις αποτελούν συχνό πρόβλημα στις γυναίκες. Υπολογίζεται ότι 75% των γυναικών θα παρουσιάσουν κατά τη διάρκεια της ζωής τους, τουλάχιστον 1 επεισόδιο κολπικής μυκητίασης, ενώ σε ποσοστό 45%...

ΕΛΜΕ ΗΜΑΘΙΑΣ: ΠΛΗΡΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Tο Υπουργείο Παιδείας ως εργοδότης ουσιαστικά στερεί από χιλιάδες αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς το αναφαίρετο δικαίωμα κάθε γυναίκας σε προστατευμένη κύηση, λοχεία αλλά και ανατροφή του παιδιού της. Αν και οι ελαστικά...

Οι μαθητές της Κάσου απαντούν με το δικό τους τρόπο στην τουρκική προκλητικότητα…

Με ειρηνική διαμαρτυρία και πανό οι μαθητές της ακριτικής αλλά πανέμορφης Κάσου απάντησαν την τουρκική προκλητικότητα που εκδηλώθηκε τις τελευταίες ώρες με την έκδοση Notam όπου η Κάσος ονομάζεται …Τσοπαν...

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΣΑΤΕΑ: Αποχή από οδηγία ΥΠΠΕΘ για 5/12

3 Δεκέμβρη: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 5 Δεκέμβρη 2016: ΜΑΘΗΜΑ 1. Το ΥΠΠΕΘ φροντίζει για την ανάδειξη -αδιαφορώντας για την κάλυψη- των αναγκών των Ατόμων με Αναπηρία Σήμερα “γιορτάζουμε”...

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: Κοινωνικός Αυτοματισμός

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Αθήνα, 2-12-2016 Αριθμ. Δ.Τ.: 017 Κοινωνικός Αυτοματισμός Η σύγχρονη έννοια του κοινωνικού αυτοματισμού ορίζει μία από τις πρακτικές βάσει των οποίων τα εκάστοτε εξουσιαστικά συστήματα κυριαρχούν...

Τί σημαίνει η λέξη “Ιταλία”;

Ο πληθυσμός της γείτονος χώρας είναι 58.462.375 (απογρ. 2005). Έγινε ανεξάρτητο και ενιαίο κράτος το 1861 (τριάντα χρόνια μετά από εμάς). Από το δημοτικό σχολείο μαθαίνουμε για την κοινή πορεία...

Συμβάλλω ή συμβάλω;

Το ρήμα συμβάλλω γράφεται με δύο -λ-, όταν δηλώνει διάρκεια ή επανάληψη: π.χ. υπόσχομαι να συμβάλλω από εδώ και πέρα με τη συμπεριφορά μου στην τήρηση της τάξης.Γράφεται με ένα...

Απλοί τρόποι εξάσκησης της ορθογραφικής ικανότητας για μαθητές Δημοτικού

Μελέτες και έρευνες έχουν δείξει ότι ο κάθε μαθητής, όπως και ο καθένας από εμάς, μαθαίνει ορθογραφία με διαφορετικό τρόπο. Σύγχυση προκαλεί η άποψη, ότι η ορθογραφική ικανότητα αποτελεί δεξιότητα...

Διάλεξη Πρωτοπρ. Αναστασίου Γκοτσοπούλου στην Πάτρα για την Σύνοδο της Κρήτης

ΔΙΑΚΙΔΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΛΑΟΥ ΠΑΤΡΩΝ Κανάρη 58 – ΠΑΤΡΑ Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 7:00 μμ ΔΙΑΛΕΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΡΗΤΗΣ: «Πῶς δ’ αὖθις Ἁγία καί Μεγάλη, ἧν οὔτε…, οὔτε…, οὔτε…;» ΟΜΙΛΗΤΗΣ: ΑΙΔΕΣΙMΟΛΟΓΙΩΤΑΤΟΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ Ἀναστάσιος...

Δημήτριος Τσελεγγίδης, Δόγμα και ζωή, μια αδιάρρηκτη συνύπαρξη

Καλαμπάκα, Σάββατο 26-11-2016 ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΖΩΗ, ΜΙΑ ΑΔΙΑΡΡΗΚΤΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ Δημήτριος Τσελεγγίδης Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ. Σήμερα, θά ἐπιχειρήσουμε νά ἐμβαθύνουμε λίγο στή σχέση τῆς ὀρθῆς πίστεως καί τῆς ζωῆς τοῦ...