Η Εγκύκλιος για την εκλογή αντιπροσώπων στο 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΣΤΟ 18ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕΣυνάδελφοι,Για την καλύτερη διεξαγωγή των εκλογικών διαδικασιών στις ΕΛΜΕ από τις οποίες θα αναδειχθούν οι αντιπρόσωποι για το 18ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας μας, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ θέτει υπόψη σας τα εξής : - Οι εκλογές αντιπροσώπων στις ΕΛΜΕ για το 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ θα γίνουν σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.1264/82 και τις διατάξεις του Καταστατικού της Ομοσπονδίας μας.- Τα άρθρα του Ν.1264/82, που αφορούν τις εκλογές αντιπροσώπων είναι τα 9, 10, 11, 12, 13 και 30 παρ. 4 και τα άρθρα του καταστατικού της ΟΛΜΕ 38 και 14 παρ. 5, τα οποία παραθέτουμε.ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ Ν.1264/82ΑΡΘΡΟ 9, παρ. 3 :Η Συνέλευση των μελών κάθε πρωτοβάθμιας οργάνωσης εκλέγει τους αντιπροσώπους της για την Ομοσπονδία και το Εργατικό Κέντρο στα οποία συμμετέχει.Η Συνέλευση κάθε Ομοσπονδίας και κάθε Εργατικού Κέντρου εκλέγει τους αντιπροσώπους της για τη Συνομοσπονδία στην οποία συμμετέχει.Ο αριθμός των αντιπροσώπων σε κάθε δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση ορίζεται με το ίδιο μέτρο για όλες τις οργανώσεις που συμμετέχουν στη δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια οργάνωση. Ο σχετικός υπολογισμός γίνεται με βάση τον αριθμό των μελών που ψήφισαν για την ανάδειξη των αντιπροσώπων στην πρωτοβάθμια οργάνωση.Σε περίπτωση που προκύπτει κλάσμα μεγαλύτερο από το μισό του αριθμού που αποτελεί το μέτρο, προστίθεται ένας ακόμη αντιπρόσωπος. Δεν αντιπροσωπεύεται η οργάνωση που δεν καλύπτει τουλάχιστον το μισό του μέτρου.ΑΡΘΡΟ 10 :α) Οι εργαζόμενοι – μέλη των πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων, εκλέγουν τα διοικητικά συμβούλια και τις ελεγκτικές επιτροπές και αντιπροσώπους στις δευτεροβάθμιες οργανώσεις και εκλέγονται επίσης, εφόσον έχουν εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις που προβλέπονται από τα Καταστατικά τους.β) Τα μέλη των πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων δικαιούνται να ψηφίσουν αντιπροσώπους μόνο για μια Ομοσπονδία και ένα Εργατικό Κέντρο. Αν ανήκουν σε δύο Οργανώσεις, επιλέγουν τη μια από αυτές για να ασκήσουν το δικαίωμά τους αυτό, με δήλωσή τους προς τον Πρόεδρο της Εφορευτικής Επιτροπής των εκλογών. Η δήλωση αυτή δεσμεύει τον εργαζόμενο για όλο το χρόνο της θητείας των αντιπροσώπων που ψήφισε και της θητείας των οργάνων που ψήφισαν οι αντιπρόσωποι της οργάνωσής του.α) Κάθε πρωτοβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση συμμετέχει με τους αντιπροσώπους της στην εκλογή των οργάνων της διοίκησης της Ομοσπονδίας και του Εργατικού Κέντρου που ανήκει και εφόσον έχει εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις που προβλέπονται από τα Καταστατικά τους.β) Οι πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις αντιπροσωπεύονται στην τριτοβάθμια δια μέσου μιας μόνο δευτεροβάθμιας οργάνωσης.…………………………………………………………………………………………………………….3) Κάθε δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση εκλέγει αντιπροσώπους μόνο για μια τριτοβάθμια.4) Οι αντιπρόσωποι στις δευτεροβάθμιες και τριτοβάθμιες οργανώσεις έχουν δικαίωμα να εκλέγονται σε όλα τα όργανα διοίκησης, όπως επίσης και τα όργανα που υποκαθιστούν τις συνελεύσεις των οργανώσεων αυτών.ΑΡΘΡΟ 11 : ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΚΛΟΓΩΝ1) Οι εκλογές για τα όργανα των συνδικαλιστικών οργανώσεων διεξάγονται από εφορευτική επιτροπή, που ο αριθμός των μελών της και η διαδικασία εκλογής τους ορίζεται από το καταστατικό και προεδρεύεται από το δικαστικό αντιπρόσωπο. Σε όλη τη διάρκεια της διεξαγωγής των εκλογών μέχρι και την ανακήρυξη των επιτυχόντων μπορεί να παραβρίσκεται ανά ένας αντιπρόσωπος κάθε συνδυασμού.…………………………………………………………………………………………………………….3) Δικαστικός αντιπρόσωπος ορίζεται Πρωτοδίκης ή Ειρηνοδίκης, εφόσον πρόκειται για δευτεροβάθμιες και τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις. Ο δικαστικός αντιπρόσωπος ορίζεται, με αίτηση της οργάνωσης, από τον Πρόεδρο του Πρωτοδικείου της έδρας της από πίνακα όλων των Πρωτοδικών ή Ειρηνοδικών με αλφαβητική σειρά. Υπέρβαση της σειράς επιτρέπεται μόνο για λόγους ανώτερης βίας, που βεβαιώνονται από τον Πρόεδρο Πρωτοδικών στην έγγραφη εντολή του στον επόμενο στη σειρά Πρωτοδίκη ή Ειρηνοδίκη και για όσο χρόνο διαρκεί η ανώτερη βία.4) Δικαστικός αντιπρόσωπος ορίζεται Πρωτοδίκης ή Ειρηνοδίκης εφόσον πρόκειται για σωματεία που έχουν την έδρα τους σε τόπους που εδρεύει Πρωτοδικείο. Τα εδάφια β’ και γ’ της παρ. 3 εφαρμόζονται ανάλογα.5) Δικαστικός αντιπρόσωπος στα άλλα σωματεία είναι ο Ειρηνοδίκης της περιφέρειας όπου βρίσκεται η έδρα του σωματείου, στον οποίο κατατίθεται και η σχετική αίτηση.6) Δεν απαιτείται η παρουσία δικαστικού αντιπροσώπου σε εκλογές σωματείων που έχουν την έδρα τους εκτός της έδρας του Ειρηνοδικείου και ο αριθμός των μελών τους δεν υπερβαίνει τους πενήντα (50).………………………………..Για να δείτε τη συνέχεια πατήστε … εδώhttp://olme-attik.att.sch.gr

Πότε θα γίνουν οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για το Β1 επίπεδο ΤΠΕ

Η υπηρεσία Helpdesk του προγράμματος επιμόρφωσης στις Τ.Π.Ε. ενημέρωσε τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης και τους επιμορφωτές Τ.Π.Ε. για το χρονοδιάγραμμα κατάρτισης των προγραμμάτων, τους όρους υλοποίησης και την πιθανή ημερομηνία έναρξης των αιτήσεων των ενδαφερομένων εκπαιδευτικών.Προς: Τους Υπευθύνους των ΚΣΕ που εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο πλαίσιο της Πρόσκλησης Π 177 / 24.2.2017τους Επιμορφωτές Β’ επιπέδου ΤΠΕΘέμα: Ολοκλήρωση υποβολής αιτήσεων ΚΣΕ – Κατάρτιση Προγραμμάτων – Επόμενα ΒήματαΣας γνωρίζουμε ότι ολοκληρώθηκε η υποβολή αιτήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τα ΚΣΕ σχετικά με την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης στο πλαίσιο της 1ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, η οποία θα υλοποιηθεί το διάστημα Μαΐου – Ιουνίου 2017 (Πρόσκληση Π 177 / 24.2.2017). Στο πλαίσιο αυτό, υποβλήθηκαν 420 αιτήσεις από ισάριθμα ΚΣΕ που βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα.Στην παρούσα φάση προχωράμε στην κατανομή των προς υλοποίηση προγραμμάτων στα ΚΣΕ, η οποία γίνεται λαμβάνοντας υπόψη τις προτιμήσεις που δηλώθηκαν σχετικά με τον τύπο προγραμμάτων που επιθυμούν να υλοποιήσουν και αξιοποιώντας, ό,που απαιτηθεί, τον τυχαίο αριθμό, ο οποίος αποδίδεται αυτόματα από το σύστημα κατά την υποβολή της αίτησης (διαδικασία κλήρωσης).Τη Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017, θα ενημερωθούν τα ΚΣΕ σχετικά με τα προγράμματα που θα τους έχουν αποδοθεί (πλήθος και τύπο-συστάδα προγραμμάτων) και τα οποία θα κληθούν να «καταρτίσουν» ηλεκτρονικά, μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της πράξης. Δηλαδή, να προσδιορίσουν το ωρολόγιο πρόγραμμά τους (μέρες και ώρες μαθημάτων), τους επιμορφωτές και τους άλλους συντελεστές υλοποίησης (συντονιστής προγράμματος, τεχνικός υπεύθυνος). Για την ενημέρωση και προετοιμασία σας, μπορείτε να δείτε το σχετικό εγχειρίδιο χρήσης του MIS που αφορά στην «κατάρτιση» των προγραμμάτων εδώ.Προκειμένου να καταρτιστούν τα προγράμματα, οι Υπεύθυνοι των ΚΣΕ θα έρθουν σε επικοινωνία και συνεννόηση με τους επιμορφωτές που δραστηριοποιούνται στην περιοχή τους (κατάλογος με στοιχεία επικοινωνίας διατίθεται μέσω του MIS), όπως επίσης και με τους άλλους συντελεστές που έχουν ήδη δηλωθεί ως προσωπικό του Κ.Σ.Ε. (συντονιστές, τεχνικοί υπεύθυνοι προγραμμάτων) κατά τις διαδικασίες της προηγούμενης πρόσκλησης ανασυγκρότησης του Μητρώου Κ.Σ.Ε., προκειμένου να τους «δηλώσουν» στα καταρτιζόμενα προγράμματα.Λαμβάνοντας υπόψη το εγκεκριμένο Τεχνικό Δελτίο του έργου, το σχεδιασμό της επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, τις συνθήκες της παρούσας περιόδου (περιορισμένος χρόνος υλοποίησης, πρώτη εφαρμογή νέων στοιχείων επιμόρφωσης και υποδομών κ.α), καθώς και άλλες λειτουργικές απαιτήσεις για την καλή και ποιοτική εκτέλεση των προγραμμάτων, οι κανόνες κατάρτισης των προγραμμάτων έχουν ως εξής:Τα προγράμματα επιμόρφωσης υλοποιούνται εκτός σχολικού ωραρίου, σε 3-ωρα μαθήματα (συνεδρίες).Τα προγράμματα επιμόρφωσης μπορούν να αναλάβουν μόνο πιστοποιημένοι επιμορφωτές Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε., δηλαδή του αντίστοιχου Μητρώου επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ.Οι ώρες ενός προγράμματος επιμόρφωσης είναι δυνατόν να μοιραστούν το πολύ σε δύο επιμορφωτές.Κάθε επιμορφωτής μπορεί να αναλάβει στην παρούσα περίοδο 54 διδακτικές ώρες κατά μέγιστο, δηλαδή το ισοδύναμο ενός και μισού (1,5) προγράμματος.Ομοίως, κάθε τεχνικός υπεύθυνος-βοηθός επιμορφωτή μπορεί να απασχοληθεί στην παρούσα περίοδο 54 ώρες κατά μέγιστο, δηλαδή να αναλάβει το ισοδύναμο ενός και μισού (1,5) προγράμματος.Ομοίως, κάθε συντονιστής προγράμματος μπορεί να απασχοληθεί στην παρούσα περίοδο 54 ώρες κατά μέγιστο και με δεδομένο ότι η απασχόλησή του ανά πρόγραμμα επιμόρφωσης εκτιμάται σε 18 ώρες, μπορεί να αναλάβει μέχρι τρία (3) προγράμματα.Απαιτείται ηλεκτρονική επιβεβαίωση συνεργασίας από τον επιμορφωτή για το/τα πρόγραμμα/τα που δηλώνεται, η οποία αποτελεί και προϋπόθεση για την έγκριση του/των προγράμματος/ων.Υφίσταται ασυμβίβαστο μεταξύ της ιδιότητας Συντονιστή προγράμματος και Τεχνικού Υπευθύνου Εργαστηρίου – Βοηθού Επιμορφωτή ή Επιμορφωτή κατά την ίδια περίοδο επιμόρφωσης. Π.χ. αν ένα άτομο από το προσωπικό ενός Κ.Σ.Ε. έχει δηλωθεί και ως Συντονιστής και ως Τεχνικός Υπεύθυνος, τότε θα πρέπει να δηλωθεί με έναν εκ των ρόλων αυτών στα προγράμματα που θα απασχοληθεί για την τρέχουσα περίοδο. Ο ίδιος περιορισμός ισχύει για όλους τους συνδυασμούς ρόλων απασχόλησης (Επιμορφωτής, Συντονιστής, Τεχνικός Υπεύθυνος).Υφίσταται ασυμβίβαστο μεταξύ της ιδιότητας Επιμορφωτή και επιμορφούμενου.Ο Συντονιστής προγράμματος και ο Τεχνικός Υπεύθυνος δεν μπορούν να συμμετέχουν ως επιμορφούμενοι στο πρόγραμμα που διαχειρίζονται, είτε αυτό υλοποιείται σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό Κ.Σ.Ε. Ωστόσο, μπορούν να συμμετέχουν ως επιμορφούμενοι σε ένα άλλο πρόγραμμα, εφόσον οι ώρες διεξαγωγής του δε συμπίπτουν με τις ώρες που απασχολούνται στο πρόγραμμα στο οποίο μετέχουν με οποιοδήποτε από τους παραπάνω ρόλους.Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι κατά τη διάρκεια της κατάρτισης των προγραμμάτων θα διατίθεται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος, σε καθένα δικαιούχο – δηλωθέντα στα καταρτιζόμενα προγράμματα (επιμορφωτή, τεχνικό υπεύθυνο, συντονιστή), κατάλληλη Βεβαίωση – Επιστολή, προκειμένου να υποβάλουν άμεσα τη σχετική αίτηση χορήγησης άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή, στα οικεία υπηρεσιακά συμβούλια. Η προσκόμιση της άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου αποτελεί προϋπόθεση για τη σύναψη της σχετικής σύμβασης και την έναρξη του αντίστοιχου προγράμματος επιμόρφωσης.Για όσους απασχολούμενους είναι στελέχη της εκπαίδευσης θα γίνει κεντρικά, συνολικό αίτημα χορήγησης άδειας για την έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης (ΥΑ), σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να είναι ενημερωμένο υπευθύνως το σχετικό πεδίο που αφορά στην ιδιότητα κάθε ενδιαφερομένου (ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ), στο Πληροφοριακό σύστημα του έργου.Παράλληλα, όλοι οι συντελεστές που θα δηλωθούν στα προς υλοποίηση προγράμματα, καλούνται αφ’ ενός να ελέγξουν την ορθότητα των στοιχείων τους στο Πληροφοριακό σύστημα, αφ’ ετέρου να υποβάλουν συμπληρωματικά στοιχεία που αξιοποιούνται στη σύναψη της σχετικής σύμβασης, στην αποπληρωμή του τιμήματος κ.α. (φόρμα απογραφής – απογραφικό δελτίο). Τα παραπάνω αποτελούν προϋπόθεση για τη διάθεση της σχετικής Βεβαίωσης για την έκδοση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου ή στην περίπτωση των στελεχών εκπαίδευσης, για την ένταξη στη σχετική ΥΑ. Μπορείτε να δείτε το σχετικό εγχειρίδιο χρήσης του MIS που περιλαμβάνει οδηγίες για την ενημέρωση – συμπλήρωση των στοιχείων των συντελεστών προγραμμάτων (κεφάλαιο 2) εδώ.Τέλος, την κατάρτιση των προγραμμάτων, θα ακολουθήσει η διαδικασία ελέγχου αναφορικά με την πληρότητά τους, την εφικτότητα υλοποίησής τους σε συνδυασμό με την απασχόληση του αναγκαίου προσωπικού (μη επικάλυψη ωραρίου απασχόλησης κλπ.), καθώς και τη συμμόρφωσή τους, ως προς τους παραπάνω κανόνες. Τα προγράμματα που θα εγκριθούν στο πλαίσιο της διαδικασίας αυτής, θα διατεθούν στη συνέχεια στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς για να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής. Όσα προγράμματα συγκεντρώσουν τουλάχιστον 10 αιτήσεις, θα εγκριθούν προς υλοποίηση και θα προχωρήσουν στη διαδικασία σύναψης συμβάσεων με τους συντελεστές τους.Οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη Μαρτίου, ενώ τα μαθήματα στα ΚΣΕ, προβλέπεται να ξεκινήσουν στα μέσα Μαΐου 2017.Προκειμένου να ενημερώνεστε έγκαιρα σχετικά με τα παραπάνω και τις αντίστοιχες προθεσμίες, καθώς και για άλλες πληροφορίες και λεπτομέρειες σχετικά με το έργο και τη διεξαγωγή των προγραμμάτων επιμόρφωσης, παρακαλείσθε να επισκέπτεστε συχνά την Πύλη Ενημέρωσης του έργου, στην ηλεκτρονική διεύθυνσηhttp://e-pimorfosi.cti.grώστε να παρακολουθείτε τις ανακοινώσεις και τις συχνές ερωτήσεις που δημοσιεύονται εκεί ή/και να υποβάλλετε τυχόν ερωτήματα ηλεκτρονικά στην υπηρεσία υποστήριξης – help desk της Πράξης.https://www.eduportal.gr/b1-tpe-mar2017/

Χάνονται ένας μισθός ή μια σύνταξη με το νέο “πακέτο μέτρων Τσακαλώτου” μέσα στο 2019

Το πακέτο των μέτρων, που περιέγραψε στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ο Ευκλείδης Τσακαλώτος και η Έφη Αχτσιόγλου προμηνύει απώλεια ή ενός μισθού ή μιας σύνταξης. Η κοινοβουλευτική ομάδα που στηρίζει την κυβέρνηση, ουσιαστικά κατάλαβε ότι θα κληθεί να ψηφίσει μέτρα της τάξεως των τεσσάρων δισεκατομμυρίων ευρώ τα οποία δεν αφήνουν κανέναν στον απυρόβλητο με εξαίρεση ίσως περίπου 350.000-400.000 μισθωτούς και 650.000 συνταξιούχους οι οποίοι επιβιώνουν με εισόδημα κάτω των 500 ευρώ τον μήνα Από το σύνολο των περίπου 2,5 εκατομμυρίων μισθωτών του ιδιωτικού τομέα, οι μόνοι που θα γλιτώσουν από τη μείωση του αφορολογήτου στα 5910 ευρώ είναι περίπου 350.000 -400.000 άτομα τα οποία ούτως ή άλλως επιβιώνουν με λιγότερα από 500 ευρώ τον μήνα. Όλοι οι υπόλοιποι θα χάσουν 600 ευρώ τον χρόνο. Προφανώς, όσο μικρότερο είναι ο εισόδημα, τόσο μεγαλύτερες θα είναι –αναλογικά- οι απώλειες. Έτσι, οι περίπου 650-700.000 πολίτες που αμείβονται στα όρια του κατώτατου μισθού (586 ευρώ), πρακτικά θα χάσουν έναν ολόκληρο μισθό μέσα στο 2019: από 14 οι μισθοί θα γίνουν 13 αν και στην πράξη αυτό που θα φανεί είναι μια μείωση του καθαρού εισοδήματος κατά 44 ευρώ τον μήνα από τον Ιανουάριο του 2019. Από τους περίπου 700 χιλιάδες εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα, πρακτικά δεν θα γλιτώσουν παρά ελάχιστοι καθώς μόλις το 3,1% των απασχολούμενων στον ευρύτερο δημόσιο τομέα αμείβεται με λιγότερα από 500 ευρώ τον μήνα. Και για τους δημοσίους υπαλλήλους, οι απώλειες θα φτάσουν στα 600 ευρώ ετησίως ή στα 50 ευρώ ανά μήνα από τον Ιανουάριο του 2019. Στους συνταξιούχους, το χτύπημα θα είναι διπλό καθώς θα υπάρξουν απώλειες και από τη μείωση του αφορολογήτου και από την περικοπή της συνταξιοδοτικής δαπάνης. Σε σύνολο 2,65 εκατομμυρίων συνταξιούχων οι οποίοι εμφανίστηκαν στην τελευταία στατιστική που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Εργασίας, μόλις οι 650.000 δεν κινδυνεύουν από το αφορολόγητο καθώς ούτως ή άλλως λαμβάνουν συντάξεις κάτω των 500 ευρώ τον μήνα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αυτοί οι συνταξιούχοι θα παραμείνουν αφορολόγητοι και μετά τη μείωση του αφορολογήτου. Για όλους τους υπόλοιπους, οι απώλειες εισοδήματος θα είναι αντίστοιχες με αυτές των μισθωτών: 600 ευρώ ετησίως ή 50 ευρώ τον μήνα. Περίπου 850 χιλιάδες συνταξιούχοι που εισπράττουν σύνταξη από 600 έως 800 ευρώ, ουσιαστικά θα χάσουν μια σύνταξη μόνο από την περικοπή του αφορολογήτου. Όσο για τη μείωση των συντάξεων, η ελληνική διαπραγματευτική ομάδα εξακολουθεί να επιδιώκει τη σταδιακή περικοπή της συνταξιοδοτικής δαπάνης σε βάθος 3ετίας κάτι που δεν γίνεται αποδεκτό. Σε κάθε περίπτωση, για να μειωθεί η δαπάνη κατά περίπου 2 δις. ευρώ (τόσο θα είναι το 1% του ΑΕΠ το 2019), θα πρέπει:1. Ή να μειωθούν όλες οι συντάξεις οριζόντια κατά περίπου 7-8% 2. Ή να μειωθούν όλες οι συντάξεις άνω των 700 ευρώ μεσοσταθμικά κατά 10% 3. Ή να μειωθούν όλες οι συντάξεις άνω των 1000 ευρώ μεσοσταθμικά κατά 14% Η λέξη μεσοσταθμικά μπορεί να σημειώνει μειώσεις ατομικών εισοδημάτων που να ξεπερνούν ακόμη και το 20% για τις υψηλότερες συντάξεις οι οποίες όμως είναι πλέον πολύ λίγες. Αξίζει να σημειωθεί ότι πάνω από 1500 ευρώ μεικτά παίρνουν πλέον μόλις 350.000 συνταξιούχοι. Πηγή κειμένου: thetoc.gr

Διαπραγμάτευση: Κλείσαμε αυτά που θέλαμε.Τι απαιτούν για ασφαλιστικό, εργασιακά

Με τα γνωστά ακανθώδη θέματα να παραμένουν ανοιχτά ολοκληρώθηκε και η μαραθώνια τηλεδιάσκεψη της Παρασκευής ανάμεσα στην ελληνική κυβέρνηση και τους εκπροσώπους του κουαρτέτου. «Κλείσαμε αυτά που θέλαμε, είχαμε πλήρη συνείδηση ότι δεν θα είχαμε πρόοδο σε εργασιακά και ασφαλιστικό», ανέφερε κορυφαίος κυβερνητικός παράγοντας, διευκρινίζοντας ότι τα θέματα τα οποία έχουν συμφωνηθεί αφορούν στο υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων, στις ιδιωτικοποιήσεις και τον εξωδικαστικό συμβιβασμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα συγκεκριμένα ζητήματα, οι δυο πλευρές είχαν έλθει πολύ κοντά σε τελική συμφωνία στη διάρκεια των διαπραγματεύσεων που έγιναν στην Αθήνα. Επί της ουσίας, υπάρχει μηδενική πρόοδος στο ασφαλιστικό, όπου οι δανειστές επιμένουν σε εφάπαξ εξοικονόμηση 1,8 δισ. ευρώ από τις συντάξεις το 2020 και η κυβέρνηση επιδιώκει σταδιακή εφαρμογή των περικοπών, στα εργασιακά, όπου οι δανειστές δεν δέχονται επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων, επιμένοντας παράλληλα σε αύξηση του ορίου ομαδικών απολύσεων, επαναφορά του lock out και αλλαγές στο συνδικαλιστικό νόμο και στα ενεργειακά, με τους δανειστές να μην κάνουν βήμα πίσω στην απαίτηση για πώληση μονάδων της ΔΕΗ ΔΕΗ +3,03%. Το κυβερνητικό στέλεχος τόνισε ότι τα τρία θέματα τα οποία έχουν μείνει ανοιχτά θα επιδιωχθεί να διευθετηθούν σε πολιτικό επίπεδο. Διαφορές υπάρχουν και στα αντίμετρα, κυρίως όσον αφορά τη μείωση του ΕΝΦΙΑ, μέτωπο στο οποίο η κυβέρνηση αρχικά μπήκε με μαξιμαλιστικούς στόχους, διεκδικώντας μείωση των επιβαρύνσεων κατά 35% για να εισπράξει την αρνητική απάντηση των δανειστών σε μια τόσο μεγάλη παρέμβαση. Το κυβερνητικό στέλεχος επιχείρησε να υποβαθμίσει το συγκεκριμένο «αγκάθι», λέγοντας ότι «υπάρχει ένα μικρό ζήτημα για το πόσο θα συμμετάσχει ο ΕΝΦΙΑ στο πακέτο». Με αυτό το δεδομένα, εξανεμίζονται οι όποιες προσδοκίες για επίτευξη Staff Level Agreement στο Eurogroup της ερχόμενης Δευτέρας, δεδομένου ότι την Πέμπτη ευρωπαίος αξιωματούχος απέκλεισε το ενδεχόμενο διαχωρισμού των καυτών θεμάτων από τις τωρινές διαπραγματεύσεις. Επιμένουν για πώληση μονάδων της ΔΕΗ ΔΕΗ +3,03% Το αδιέξοδο φάνηκε από τις πρώτες επαφές που είχαν σήμερα κυβέρνηση και δανειστές για τα ενεργειακά θέματα. Σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr, στην τηλεδιάσκεψη που έγινε το μεσημέρι για τα ενεργειακά ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης έγινε αποδέκτης των έντονων πιέσεων των θεσμών για τη δρομολόγηση άμεσα των διαδικασιών ώστε να παραχωρηθούν με διαγωνισμούς μονάδες της ΔEΗ, προκειμένου να ανοίξει η πρόσβαση ιδιωτών στο λιγνίτη και τα νερά. Πηγές αναφέρουν στο Euro2day ότι οι θεσμοί δεν βάζουν πια το συγκεκριμένο μέτρο «ως εναλλακτικό» στην περίπτωση που οι δημοπρασίες ΝΟΜΕ δεν φέρουν τη μείωση του μεριδίου της ΔΕΗ ΔΕΗ +3,03% ΔΕΗ ΔΕΗ +3,03% +3,03%. Φαίνεται, δηλαδή, να αποφεύγουν τη συζήτηση για τη συνέχιση εφαρμογής αυτού του εργαλείου, παρά το γεγονός ότι η συμφωνία που είχε γίνει με την κυβέρνηση περιελάμβανε συγκεκριμένα βήματα και χρονοδιαγράμματα έως το τέλος του 2019. Ο κ. Σταθάκης, φέρεται, αναφέρουν πληροφορίες, να αντέδρασε στη θέση αυτή των δανειστών. Η ελληνική πλευρά αντιτείνει την αξιολόγηση της πορείας των δημοπρασιών στο τέλος του 2017, δηλαδή να τρέξουν για τους υπόλοιπους μήνες τα ΝΟΜΕ, και στη συνέχεια να εξεταστεί το ενδεχόμενο λήψης εναλλακτικών δομικών μέτρων. Επιπλέον, η ελληνική πλευρά εγείρει και θέμα μη τήρησης από την πλευρά των δανειστών των όσων έχουν συμφωνηθεί στο κλείσιμο της πρώτης αξιολόγησης, καθώς τότε δεν είχε τεθεί ζήτημα πώλησης μονάδων. euro2day

Ο ΟΟΣΑ κρούει τον κώδωνα κινδύνου στην Ελλάδα: Αυτές τις 5 μεταρρυθμίσεις πρέπει να κάνετε!

Ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) σε έκθεσή του "Going for Growth 2017" αναπτύσσει τις πολύ βασικές μεταρρυθμίσεις στις οποίες θα πρέπει να προβεί η Ελλάδα για να επέλθει και η αναμενόμενη ανάπτυξη. Ο διεθνής Οργανισμός προτείνει ταχύτερη απονομή δικαιοσύνης, λιγότερες ρυθμίσεις σε κρίσιμους κλάδους και παρεμβάσεις στην Παιδεία. Ζητά επίσης διεύρυνση φορολογικής βάσης και ισχυρότερο δίχτυ προστασίας για τους αδύναμους. Συγκεκριμένα οι πέντε προτεραιότητες για την Ελλάδα, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, αφορούν τη συνέχιση της ενίσχυσης των δικτύων κοινωνικής ασφάλειας, τη μείωση των ρυθμίσεων στις βιομηχανίες δικτύων, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της Δημόσιας Διοίκησης, την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και δικαιοσύνης του φορολογικού συστήματος και τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος. Η έκθεση αναφέρει ότι το ΑΕΠ (Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν) της Ελλάδας είναι περίπου 50% χαμηλότερο από τις χώρες του ΟΟΣΑ με τις καλύτερες επιδόσεις, ακολουθώντας μία συνεχή πτωτική τάση από το 2009, λόγω της μείωσης της απασχόλησης και της παραγωγικότητας της εργασίας. Η ανισότητα αυξήθηκε στην περίοδο από το 2008 έως το 2013, ενώ την ίδια περίοδο η ανισότητα έμεινε σταθερή κατά μέσο όρο στις χώρες του ΟΟΣΑ. «Το εισόδημα των φτωχότερων μειώθηκε, επίσης, σχετικά περισσότερο από ότι του συνολικού πληθυσμού». Τα δύο τελευταία χρόνια, αναφέρει ο ΟΟΣΑ, οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που εφαρμόσθηκαν αντιμετώπισαν εν μέρει τις συστάσεις προηγούμενων εκθέσεων του Οργανισμού. «Πρόοδος έχει γίνει στους τομείς της συμμόρφωσης αναφορικά με τον ΦΠΑ και του δικτύου κοινωνικής ασφάλειας, ενώ οι μεταρρυθμίσεις στους τομείς της εκπαίδευσης και της Δημόσιας Διοίκησης ήταν μέτριες. Εφαρμόστηκε, επίσης, μία σειρά μεταρρυθμίσεων σε τομείς πέραν του βεληνεκούς των προτεραιοτήτων του Going for Growth. Ο ρυθμός των μεταρρυθμίσεων, αναφέρει ο ΟΟΣΑ, επιβραδύνθηκε σε χώρες, όπου ήταν ιδιαίτερα δραστήριες την προηγούμενη διετία, όπως το Μεξικό, την Ελλάδα, την Ιρλανδία, την Πορτογαλία, την Πολωνία και την Ισπανία, καθώς και σε μία σειρά χωρών, όπου η μεταρρυθμιστική δραστηριότητα δεν ήταν τόσο έντονη, όπως η Αυστραλία, η Ινδονησία και η Σλοβενία. Η πλήρης εφαρμογή στην Ελλάδα πολιτικών με στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας, όπως το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, θα ελάφρυνε υις ασθενείς οικονομικά κοινωνικές ομάδες και θα οδηγούσε σε ανάπτυξη, σημειώνει η έκθεση. «Η περαιτέρω μείωση των ρυθμίσεων στις βιομηχανίες δικτύων και η ενίσχυση των αρμοδιοτήτων και της ανεξαρτησίας των ρυθμιστικών Αρχών θα αύξαναν την ανταγωνιστικότητα. Η συνέχιση του εξορθολογισμού των ρυθμίσεων θα βελτίωνε το επιχειρηματικό περιβάλλον. Η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και η περαιτέρω διεύρυνση της φορολογικής βάσης είναι κρίσιμης σημασίας για την αύξηση των εσόδων με έναν πιο δίκαιο και φιλικό προς την ανάπτυξη τρόπο. Η καλύτερη αξιοποίηση των διαρθρωτικών πόρων της ΕΕ για την ενίσχυση της επένδυσης στην Παιδεία, την έρευνα και την καινοτομία, και την τεχνολογία της πληροφορικής και των επικοινωνιών, θα βελτιώσει τις δεξιότητες και το ανθρώπινο κεφάλαιο και θα θέσει τη βάση για μία ισχυρότερη οικονομική ανάπτυξη», σημειώνεται. «Οι κυβερνήσεις πρέπει να προωθήσουν δέσμες πολιτικών που θα αξιοποιούν τις συνέργειες των μεταρρυθμίσεων στην αγορά εργασίας, τις αγορές προϊόντων και τις χρηματοπιστωτικές αγορές, ώστε να ξεφύγουν από την παγίδα της χαμηλής ανάπτυξης και να διασφαλίσουν ότι τα οφέλη θα μοιράζονται ευρύτερα στη μεγάλη πλειονότητα των πολιτών», τονίζει ο ΟΟΣΑ.

Καμπανάκι ΟΟΣΑ στην Ελλάδα: Αυτές τις 5 μεταρρυθμίσεις πρέπει να κάνετε

Τις προτεραιότητες που πρέπει να έχει η Ελλάδα στις μεταρρυθμίσεις για την ανάπτυξή της περιγράφει ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) σε έκθεσή του (Going for Growth 2017) με συστάσεις για τις χώρες - μέλη του. Ο διεθνής Οργανισμός προτείνει ταχύτερη απονομή δικαιοσύνης, λιγότερες ρυθμίσεις σε κρίσιμους κλάδους και παρεμβάσεις στην Παιδεία. Ζητά επίσης διεύρυνση φορολογικής βάσης και ισχυρότερο δίχτυ προστασίας για τους αδύναμους. Συγκεκριμένα οι πέντε προτεραιότητες για την Ελλάδα, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, αφορούν τη συνέχιση της ενίσχυσης των δικτύων κοινωνικής ασφάλειας, τη μείωση των ρυθμίσεων στις βιομηχανίες δικτύων, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της Δημόσιας Διοίκησης, την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και δικαιοσύνης του φορολογικού συστήματος και τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος. Η έκθεση αναφέρει ότι το ΑΕΠ (Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν) της Ελλάδας είναι περίπου 50% χαμηλότερο από τις χώρες του ΟΟΣΑ με τις καλύτερες επιδόσεις, ακολουθώντας μία συνεχή πτωτική τάση από το 2009, λόγω της μείωσης της απασχόλησης και της παραγωγικότητας της εργασίας. Η ανισότητα αυξήθηκε στην περίοδο από το 2008 έως το 2013, ενώ την ίδια περίοδο η ανισότητα έμεινε σταθερή κατά μέσο όρο στις χώρες του ΟΟΣΑ. «Το εισόδημα των φτωχότερων μειώθηκε, επίσης, σχετικά περισσότερο από ότι του συνολικού πληθυσμού». Τα δύο τελευταία χρόνια, αναφέρει ο ΟΟΣΑ, οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που εφαρμόσθηκαν αντιμετώπισαν εν μέρει τις συστάσεις προηγούμενων εκθέσεων του Οργανισμού. «Πρόοδος έχει γίνει στους τομείς της συμμόρφωσης αναφορικά με τον ΦΠΑ και του δικτύου κοινωνικής ασφάλειας, ενώ οι μεταρρυθμίσεις στους τομείς της εκπαίδευσης και της Δημόσιας Διοίκησης ήταν μέτριες. Εφαρμόστηκε, επίσης, μία σειρά μεταρρυθμίσεων σε τομείς πέραν του βεληνεκούς των προτεραιοτήτων του Going for Growth. Ο ρυθμός των μεταρρυθμίσεων, αναφέρει ο ΟΟΣΑ, επιβραδύνθηκε σε χώρες, όπου ήταν ιδιαίτερα δραστήριες την προηγούμενη διετία, όπως το Μεξικό, την Ελλάδα, την Ιρλανδία, την Πορτογαλία, την Πολωνία και την Ισπανία, καθώς και σε μία σειρά χωρών, όπου η μεταρρυθμιστική δραστηριότητα δεν ήταν τόσο έντονη, όπως η Αυστραλία, η Ινδονησία και η Σλοβενία. Η πλήρης εφαρμογή στην Ελλάδα πολιτικών για τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας, όπως το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, θα ελάφρυνε το μεγάλο κοινωνικό κόστος της κρίσης, ενώ θα ενίσχυε την κατανάλωση και την ανάπτυξη, σημειώνει η έκθεση. «Η περαιτέρω μείωση των ρυθμίσεων στις βιομηχανίες δικτύων και η ενίσχυση των αρμοδιοτήτων και της ανεξαρτησίας των ρυθμιστικών Αρχών θα αύξαναν την ανταγωνιστικότητα. Η συνέχιση του εξορθολογισμού των ρυθμίσεων θα βελτίωνε το επιχειρηματικό περιβάλλον. Η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και η περαιτέρω διεύρυνση της φορολογικής βάσης είναι κρίσιμης σημασίας για την αύξηση των εσόδων με έναν πιο δίκαιο και φιλικό προς την ανάπτυξη τρόπο. Η καλύτερη αξιοποίηση των διαρθρωτικών πόρων της ΕΕ για την ενίσχυση της επένδυσης στην Παιδεία, την έρευνα και την καινοτομία, και την τεχνολογία της πληροφορικής και των επικοινωνιών, θα βελτιώσει τις δεξιότητες και το ανθρώπινο κεφάλαιο και θα θέσει τη βάση για μία ισχυρότερη οικονομική ανάπτυξη», σημειώνεται. «Οι κυβερνήσεις πρέπει να προωθήσουν δέσμες πολιτικών που θα αξιοποιούν τις συνέργειες των μεταρρυθμίσεων στην αγορά εργασίας, τις αγορές προϊόντων και τις χρηματοπιστωτικές αγορές, ώστε να ξεφύγουν από την παγίδα της χαμηλής ανάπτυξης και να διασφαλίσουν ότι τα οφέλη θα μοιράζονται ευρύτερα στη μεγάλη πλειονότητα των πολιτών», τονίζει ο ΟΟΣΑ.

Τρίτη 21 Μαρτίου 2017: Ημερίδα με θέμα “Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις στο φάσμα του Αυτισμού” από το ΕΕΕΕΚ Πτολεμαϊδας

Ημερίδα με θέμα: «Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στο φάσμα του Αυτισμού» από το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΠτολεμαΐδαςΤο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Πτολεμαΐδας (Ειδικό Εργαστήρι Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης) σε συνεργασία με τη σχολική σύμβουλο Ε.Α.Ε. κα Μαρίνα Πατσίδου, τη Δ/ση Δ/θμιας Εκπ./σης Κοζάνης και την Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας, σας προσκαλεί στην Ημερίδα που διοργανώνεται με θέμα: «Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στο φάσμα του Αυτισμού» που θα πραγματοποιηθεί 21 Μαρτίου, ημέρα Τρίτη και ώρα 9:00-13:00 στο Πνευματικό Κέντρο Πτολεμαΐδας. Εισηγητής θα είναι ο αναπληρωτής καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Κος Σπύρος Σούλης. Η αναφερόμενη ημερίδα απευθύνεται σε όλους τους ενδιαφερόμενους που σχετίζονται με την Ειδική Αγωγή. Προκειμένου να μην διαταραχθεί η λειτουργία των σχολικών μονάδων προτείνεται η συμμετοχή μέχρι τριών εκπαιδευτικών, δύο ΕΕΠ και ένα ΕΒΠ από κάθε σχολική μονάδα. Καθώς και η συμμετοχή γονέων και κηδεμόνων ατόμων με αναπηρία. Η Διευθύντρια του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΠτολεμαΐδαςΠΗΓΗ:

ΟΑΕΔ: Ερχεται πρόγραμμα εργασιακής εμπειρίας για 6.000 ανέργους

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΑΕΔ Τη δεύτερη φάση του προγράμματος Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας, που αφορά 6.000 ανέργους αναμένεται να ανακοινώσει το επόμενο διάστημα ο ΟΑΕΔ. Ωφελούμενοι του προγράμματος είναι άνεργοι νέοι, ηλικίας 25-29...

Σκουρλέτης: Με διακομματικό διάλογο η επίλυση του ζητήματος των συμβασιούχων

Την πρόθεση της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει με διακομματικό διάλογο το ζήτημα των εργαζομένων, που αν και καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, απασχολούνται επί χρόνια με συμβάσεις, επανέλαβε ο υπουργός Εσωτερικών Πάνος Σκουρλέτης, αυτήν την φορά στην αντιπροσωπεία του Πανελλήνιου Συντονιστικού Οργάνου Συλλόγων και Σωματείων του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι». Ο Πάνος Σκουρλέτης, αναγνώρισε την αντίφαση ανάμεσα στην μακρόχρονη απασχόληση και στην σχέση εργασίας με σύμβαση, και ανέφερε ότι η κυβέρνηση θα απευθύνει πρόσκληση προς τις άλλες πολιτικές δυνάμεις, προκειμένου να καταγραφούν και να αξιολογηθούν οι υφιστάμενες συμβάσεις εργασίας στο Δημόσιο και στους ΟΤΑ. Ο υπουργός Εσωτερικών επεσήμανε ότι στόχος είναι να βρεθεί λύση που να συνάδει με το Σύνταγμα, αλλά και να συμμορφώνεται με το κοινοτικό δίκαιο, το οποίο δεν επιτρέπει πρακτικές κατάχρησης της σχέσης εργασίας με σύμβαση εις βάρος των εργαζομένων.

Οι εκτιμήσεις του Κούλογλου, αν έβγαινε ακροδεξιός στην Ολλανδία!

Την ελληνική αξιολόγηση με τις ολλανδικές εκλογές συνδύασε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Στέλιος Κούλογλου, λέγοντας πως αν έβγαινε πρώτος ο ακροδεξιός Βίλντερς, θα «ταρακουνούσε» τους Ευρωπαίους και εν ολίγοις, θα έβγαινε κερδισμένη η Ελλάδα σε ότι αφορά την αξιολόγηση. «Μέχρι τώρα αναμέναμε τον Ομπάμα, ο Ομπάμα έδωσε κάτι, τελείωσε αυτή η ιστορία. Στη συνέχεια αναμενόταν πως ενδεχομένως στις ολλανδικές εκλογές αν έβγαινε ο ακροδεξιός, πιστεύω, θα τους ταρακουνούσε τους Ευρωπαίους να κλείσουν την αξιολόγηση. Η συνολική άνοδος της ακροδεξιάς στην Ευρώπη, εγώ ήλπιζα, πως θα συνέτιζε τους Ευρωπαίους για να κλείσουν ένα θέμα όπως το ελληνικό, που είναι μικρό. Ούτε αυτό έγινε. Άρα στο μέλλον δεν βλέπω να δημιουργούνται καλύτερες, ευνοϊκότερες προϋποθέσεις», τόνισε χαρακτηριστικά σε εκπομπή του ΣΚΑΪ.

Τελεία και παύλα απο τον Βούτσης στο ΔΝΤ- “Δεν θα δεχθούμε νέες απαιτήσεις”

Η Ελληνική κυβέρνηση είναι διατεθειμένη να τηρήσει τις δεσμεύσεις της αλλά «δεν θα δεχθούμε να τίθενται νέα ζητήματα στις διαπραγματεύσεις με το ΔΝΤ πέραν των αρχικώς συμπεφωνημένων», δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης. Σε συνέντευξή του στο πρακτορείο «Agenzia Nova», ο κ. Βούτσης -ο οποίος στο πλαίσιο της 60ης επετείου από την υπογραφή της Συνθήκης της Ρώμης επισκέπτεται την ιταλική πρωτεύουσα- εμφανίστηκε αισιόδοξος για την επίτευξη μιας ικανοποιητικής συμφωνίας με τους θεσμούς και επεσήμανε ότι «η διαμάχη ανάμεσα στο ΔΝΤ και στις ηγέτιδες ευρωπαϊκές δυνάμεις πρέπει να σταματήσει ή να επιλυθεί, ασφαλώς όχι σε βάρος της χώρας μας». «Εργαζόμαστε ώστε να ολοκληρωθεί τάχιστα η δεύτερη αξιολόγηση του προγράμματος διάσωσης, προκειμένου να περιληφθούν στην ατζέντα προβλέψεις για τη διαχείριση του χρέους και την απομείωσή του, όσο και για τα μελλοντικά πλεονάσματα της οικονομίας, έτσι ώστε να υπάρχουν εγγυήσεις, ότι οποιαδήποτε μέτρα συμφωνηθούν θα υλοποιηθούν χωρίς δημοσιονομική επίπτωση, δηλαδή θα εξισορροπηθούν σε κοινωνικό επίπεδο με άλλες θετικές πολιτικές», σημείωσε επίσης. Μιλώντας για την εσωτερική πολιτική κατάσταση σημείωσε ότι «η κυβερνητική σταθερότητα στην Ελλάδα εξαρτάται καθ' ολοκληρίαν από τις σχέσεις της κυβέρνησης με την κοινωνία, ιδίως όταν τίθενται οικονομικά μέτρα για κρίσιμα ζητήματα, όπως τα εισοδήματα και οι φόροι». Ο πρόεδρος της Βουλής άφησε αιχμές για τη στάση της Ν.Δ., υπογραμμίζοντας πως «αφού άσκησε πιέσεις για ταχεία ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης, καλεί και για πρόωρες εκλογές, κάτι που θα καθυστερούσε περαιτέρω νέες συμφωνίες στις διαπραγματεύσεις με τους διεθνείς πιστωτές».

Η δυσκολία του μαθητή να συγκεντρωθεί…

Πόσες ερωτήσεις αναφορικά με την δυσκολία συγκέντρωσης που παρατηρείται σε αρκετά παιδιά  αναζητούν με αγωνία κάποια ικανοποιητική απάντηση.. Πόσα γιατί  ψάχνουν την ύπαρξη ενός διότι.. Γιατί δεν μπορεί να συγκεντρωθεί...

Εθνικό Ίδρυμα Κωφών: Λειτουργία προγράμματος έγκαιρης Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Παρέμβασης για βρέφη και νήπια με προβλήματα ακοής

Λειτουργία προγράμματος έγκαιρης εκπαιδευτικής και συμβουλευτικής παρέμβασης για βρέφη και νήπια με προβλήματα ακοής στο Εθνικό 'Ιδρυμα Κωφών

Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών: Έναρξη νέου κύκλου εκμάθησης Braille τον Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΥΦΛΩΝΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΒΑΣ. ΟΛΓΑΣ 114 & Π. ΣΥΝΔΙΚΑΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟ 2310 250111FAX 2310 250677Έναρξη νέου κύκλου εκμάθησης Braille στη Θεσσαλονίκη.Σας ενημερώνουμε ότι τον Απρίλιο 2017 θα ξεκινήσουν τα νέα μαθήματα εκμάθησης της γραφής και ανάγνωσης Braille, τα οποία θα ολοκληρωθούν στα μέσα Ιουνίου. Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων μπορείτε να λάβετε την μοναδική και αναγνωρισμένη πιστοποίηση του ΚΕΑΤ.Αιτήσεις υποβάλλετε αυτοπροσώπως στα γραφεία μας ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/03/2017 (Λεωφόρος Βασιλίσσης Όλγας 114 & Πέτρου Συνδίκα γωνία - 54643 Θεσσαλονίκη, 3ος όροφος, καθημερινές 9.00 - 15.00)Υποχρεωτικά πρέπει να προσκομίσετε:1) Φωτοτυπία Ταυτότητας2) Αντίγραφο εκκαθαριστικού ή Βεβαίωση Απόδοσης Α.Φ.Μ.Κόστος Διδάκτρων 200 ευρώΠληροφορίες 2310-250111

Προγράμματα ΟΑΕΔ 2017

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΑΕΔ  Τελευταίες ειδήσεις για τα προγράμματα που να ανακοινώσει ο ΟΑΕΔ και αφορούν σε 6000 θέσεις εργασίας. Οπως έγινε γνωστό, σύμφωνα με το tilegrafima.gr την υλοποίηση της δράσης για...

Αλαλούμ σε εργασιακά, συντάξεις, ενέργεια, πλεονάσματα & ΕΝΦΙΑ

Με πλήρη διαφωνία σε όλα τα μεγάλα θέματα κατέληξε η τηλεδιάσκεψη με τους θεσμούς και ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος μεταβαίνει στη σύνοδο του Eurogroup στις Βρυξέλλες την Δευτέρα με την επιδίωξη για πολιτική διαπραγμάτευση στα Εργασιακά, το Ασφαλιστικό και τα πρωτογενή πλεονάσματα. «Καμία πρόοδος σε ασφαλιστικό και εργασιακά» ανέφερε ανώτατος κυβερνητικός αξιωματούχος μετά την εξάωρη τηλεδιάσκεψη. «Είχαμε πλήρη συνείδηση ότι δεν θα κλείναμε στις συζητήσεις με τους θεσμούς το ασφαλιστικό και τα εργασιακά» ανέφερε κορυφαίο στέλεχος της ελληνικής διαπραγματευτικής ομάδας. «Κλείσαμε αρκετά από τα ζητήματα, έχουν μείνει μόνο 3-4 που νομίζουμε τώρα ότι μπορούν να λυθούν σε ένα πιο υψηλό επίπεδο, και θα δούμε πώς θα γίνει αυτό στο Eurogroup ή γύρω από το Eurogroup» ανέφερε η ίδια πηγή και συμπλήρωνε: «Έχουν μείνει ελάχιστα πράγματα, αυτά που είναι πιο πολύ για πολιτική συζήτηση και οι θέσεις είναι γνωστές πια». Επί της ουσίας, διάσταση απόψεων διαπιστώνεται στα μείζονα θέματα (εργασιακά, συντάξεις και πλεονάσματα). Πρόοδος σημειώθηκε για το υπερ-Ταμείο και τις Ιδιωτικοποιήσεις, καθώς και στον εξωδικαστικό συμβιβασμό. «Κλείσαμε όλα αυτά τα θέματα που θέλαμε, αφήνοντας τα θέματα που νομίζαμε ότι θα είναι δύσκολα» τόνιζε αρμόδιος αξιωματούχος. Εμπλοκή έχει ανακύψει στο Ενεργειακό, το οποίο συζητήθηκε επί δύο ώρες με τη συμμετοχή του υπουργού Ενέργειας Γιώργου Σταθάκη. «Έχει καθυστερήσει όχι επειδή έχουμε τις παλαιές διαφορές, αλλά επειδή μεσολάβησε η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού που πρέπει να τη μελετήσουμε και να την διαχειριστούμε» ανέφερε πηγή μέσα από την διαπραγμάτευση. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, συζητήθηκαν και τα μέτρα-αντίμετρα, όπου «έχει μείνει ένα μικρό ζήτημα για το πόσο θα είναι ο ΕΝΦΙΑ στο πακέτο». Όπως φαίνεται δηλαδή, οι δανειστές διαφωνούν στο ύψος της μείωσης που η κυβέρνηση ήθελε να προτείνει (έως και 35% ή 40% σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες).

ΑΣΕΠ: διαγωνισμός για την ΥΠΑ – Αποτελέσματα

Το ΑΣΕΠ ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της βαθμολογίας των υποψηφίων που έλαβαν μέρος στην εξέταση του γραπτού διαγωνισμού για την ΥΠΑ. Β’ στάδιο του διαγωνισμού για την πλήρωση συνολικά τριάντα δύο...

Πότε πρέπει να γίνει η εγγραφή σε νηπιαγωγείο και Α’ δημοτικού

Από 1 έως 20 Μαΐου αποκλειστικά γίνονται οι εγγραφές των μαθητών στο νηπιαγωγείο και την Α' τάξη του δημοτικού, όπως ορίζει η παρ. 2α , του άρθρου 35, του νόμου 4386/2016 (ΦΕΚ 83/11.5.2016). Υπενθυμίζεται ότι οι εγγραφές γίνονται μέσα στο προηγούμενο διδακτικό έτος. Για την νέα σχολική χρονιά (2017 – 2018) που θα ξεκινήσει το Σεπτέμβριο, οι εγγραφές θα ξεκινήσουν την Τρίτη 2 Μαΐου 2017.

Πανεπιστήμια και ΤΕΙ μαζί στη «νέα εποχή»

Οι συνέργειες της "νέας εποχής" μπορεί να είναι της μορφής που είχε προταθεί στον Εθνικό Διάλογο· συγχωνεύσεις μεταξύ τμημάτων πανεπιστημίων και ΤΕΙ ή και αναβάθμιση τμημάτων ΤΕΙ, που θα μπορούν πλέον να δίνουν διδακτορικά. Ενέργειες τέτοιες θα μπορούσαν να δώσουν λύση στο πρόβλημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων που σήμερα απασχολεί πάνω από 200 τμήματα. Συνεργασίες μεταξύ πανεπιστημίων και ΤΕΙ περιλαμβάνει “η νέα εποχή της ανώτατης εκπαιδευτικής διαδικασίας” όπως την κατονόμασε ο Κώστας Γαβρόγλου.Συνέχεια του άρθρου