ΟΑΕΔ: Πίνακες για την ανάθεση των κυλικείων

Αναρτήθηκαν σήμερα οι Προσωρινοί Πίνακες Μοριοδότησης των υποψηφίων για την ανάθεση των κυλικείων των ΕΠΑ.Σ Μαθητείας του ΟΑΕΔ με κοινωνικά κριτήρια σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 92973/25.11.2016...

Απόφαση του ΣτΕ: Ποια ακίνητα πρόκειται να εξαιρεθούν από τη φορολογία

Το ΣτΕ έρχεται να "ελαφρύνει" τους ιδιοκτήτες ακινήτων, καθώς κάποιοι από αυτούς θα έχουν τη δυνατότητα να απαλλαγούν από τη δυσβάσταχτη φορολογία. Συγκεκριμένα το Β΄ τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), έκρινε ότι τα ακίνητα, τα οποία αποκτώνται μετά από χρησικτησία (μετά από χρήση 20 ετών) δεν υπόκεινται σε φορολογία, καθώς δεν καταβάλλονται χρήματα για την απόκτησή τους, δεν επέρχεται προσαύξηση του φορολογητέου εισοδήματος, αλλά ούτε και η κυριότητα τους αποτελεί τεκμαρτή δαπάνη. Δηλαδή, το ΣτΕ αναφέρει ότι, σύμφωνα με τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, το θεσπιζόμενο τεκμήριο φορολογητέου εισοδήματος, λόγω δαπάνης για την αγορά ακινήτου, εφαρμόζεται μόνο στις περιπτώσεις, που ο φορολογούμενος καταβάλλει πράγματι χρηματικό ποσό για την αγορά ακινήτου. Μετά από αυτή την απόφαση, σε περίπτωση «απόκτησης ακινήτου με έκτακτη χρησικτησία, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 1045 του Αστικού Κώδικα, ήτοι με άσκηση νομής επί εικοσαετία, για την οποία δεν συντρέχει η προϋπόθεση της πραγματικής καταβολής χρηματικού ποσού, το πιο πάνω τεκμήριο (σ.σ.: φορολογητέου εισοδήματος) δεν εφαρμόζεται». Πριν φθάσει η υπόθεση στο ΣτΕ, το Διοικητικό Εφετείο ερμηνεύοντας τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, είχε δεχθεί ότι λογίζεται ως αγορά ακινήτου και η περίπτωση μεταγραφής ακινήτου, με δικαστική απόφαση, με την οποία αναγνωρίζεται η κυριότητα ακινήτου λόγω συμπλήρωσης των όρων της «χρησικτησίας». Αντίθετα, το ΣτΕ έκρινε ότι το Διοικητικό Εφετείο δεν αιτιολογεί νόμιμα την απόφαση του και την αναίρεσε. Ειδικότερα, μετά την έκδοση απόφασης τοπικού Ειρηνοδικείου με την οποία περιήλθε κατόπιν «έκτακτης χρησικτησίας» ακίνητο έκτασης 7.021τ.μ. σε ζευγάρι, η αρμόδια ΔΟΥ προσδιόρισε το φορολογητέο εισόδημα του επίμαχου ζευγαριού. Στο σύζυγο προσδιόρισε το ποσό των 325.500,16 ευρώ και στην σύζυγο των 403.026,43 ευρώ, αντί των δηλωθέντων από αυτούς ποσών των 10.987,04 και 6.521,92 ευρώ, αντίστοιχα. Τέλος, καταλογίσθηκε σε βάρος τους διαφορά κυρίου φόρου εισοδήματος 133.979,06 ευρώ και 154.201,57 ευρώ, αντίστοιχα, καθώς και πρόσθετος φόρος για ανακριβή δήλωση 259.439,85 ευρώ. Δηλαδή, συνολικά τους καταλογίστηκε το ποσό των 547.831,62 ευρώ. Πηγή κειμένου: pronews.gr

Το μάθημα των Θρησκευτικών, οι “έμφυλες/έκφυλες ταυτότητες” και η σχολική διαφθορά!

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΟΙ «ΕΜΦΥΛΕΣ/ΕΚΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ» ΚΑΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ! Παραµένει ἄγνωστο τό τί ἀκόµη πρέπει νά µᾶς κάνουν οἱ Κυβερνῶντες γιά νά ἐξεγερθοῦµε σύσσωµοι ὡς Ἔθνος ἐναντίον ὅλης τῆς Ἑλληνικῆς Βουλῆς, ἡ ὁποία, ἐκτελοῦσα τίς προσταγές τῆς Διεθνοῦς διαστροφῆς, ἐπιδιώκει –µαζί µέ τήν οἰκονοµική ἐξαθλίωση– καί τήν ἀποκτήνωση τοῦ λαοῦ µας, ἀφοῦ ἡ ἀποκτήνωση, παραλύει κάθε ἀντίσταση τοῦ ἀνθρώπου.Ἀφορµή τοῦ ἄρθρου µας αὐτοῦ ἀπετέλεσε ἡ σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας µας, πού θά γίνη στίς ἀρχές Μαρτίου καί θά περιλαµβάνη στίς συζητήσεις της καί τό θέµα «Τό µάθηµα τῶν Θρησκευτικῶν», τό ὁποῖο προφανῶς θά ἐξετάση, ὄχι µόνο ὡς πρός τήν διδακτική του, ἀλλά καί ὡς πρός τήν ἐχθρική ἀντιµετώπισή του ἀπό τό Ὑπουργεῖο Παιδείας.Προφανῶς, ἡ Ἱεραρχία µας, ὅταν συνέταξε τήν Ἡµερησία Διάταξη τῆς Συνόδου Της τοῦ µηνός Μαρτίου δέν εἶχε πληροφορηθεῖ τήν ὑπ’ ἀριθµ. Φ20.1/220482/Δ2/23-12-2016 τήν Ἐγκύκλιο τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Γαβρόγλου, µέσῳ τῆς ὁποίας ὁ ἀµοραλιστής Ὑπουργός ἐπιδιώκει νά ἐγκαθιδρύση τήν διαφθορά µέσα στήν εὐαίσθητη περιοχή τῆς ἐκπαιδεύσεως καί διαπαιδαγωγήσεως τῆς νεολαίας µας!Μέ τήν ὡς ἄνω ἐγκύκλιο τό Ὑπουργεῖο “ἀποπλανήσεως, διαφθορᾶς καί ἀποδιοργανώσεως τῶν µαθητῶν” διοργανώνει σέ ὁλόκληρη τήν Ἑλληνική ἐπικράτεια «Θεµατική Ἑβδοµάδα Ἐνηµέρωσης καί Εὐαισθητοποίησης σέ ζητήµατα Διατροφῆς, Ἐθισµοῦ–Ἐξαρτήσεων καί Ἔµφυλων Ταυτοτήτων»!Παρακάµπτουµε τά δύο πρῶτα ζητήµατα τῆς Ὑπουργικῆς τριπλέτας, τά ὁποῖα ἐτέθησαν σάν “προπετάσµατα καπνοῦ” γιά νά µή φανῆ πολύ χτυπητά τό “τρίτο καί φαρµακερό”, τό ἐπαίσχυντο ζήτηµα, τῶν λεγομένων Ἔµφυλων Ταυτοτήτων»(!) –ἀλήθεια, ὑπάρχουν καί ἄφυλες ταυτότητες; – τοῦ ὁποίου ὑπογραμμίζουμε τήν ἐπικινδυνότητα, δεδομένου ὅτι ἐπιδιώκει νά διδάξη στούς µαθητές καί στίς µαθήτριες, ὄχι μόνο νά ἀποδέχονται ὡς ἀπολύτως φυσιολογικές τίς τυχόν διαστροφές καί σεξουαλικές ἀνωμαλίες τῶν συμμαθητῶν καί συμμαθητριῶν τους, ἀλλά νά ἀµφισβητοῦν καί αὐτό ἀκόμη τό δικό τους βιολογικό φῦλο(!), ἀναζητῶντας κάποιο ἄλλο φῦλο, πού τυχόν θά τούς …ταιριάζει περισσότερο! Ὁ κ. Ὑπουργός εἰσηγεῖται πρός διδασκαλίαν τῶν μαθητῶν καί ὄχι πρός ἀποφυγήν, ὅτι κάλλιστα, κάθε φυσιολογικός ἄνθρωπος μπορεῖ νά ἔχη ταὐτόχρονα δύο φῦλα(!). Ἕνα βιολογικό, ἀπό γεννησιμιοῦ του καί ἕνα κοινωνικό, ἀπό ἐπιλογή του!Μέ τή νέα του «Θεματική Ἑβδομάδα» τό Ὑπουργεῖο δέν χρειάζεται πλέον ἄλλους κατηγόρους πέραν τοῦ ἴδιου τοῦ Ὑπουργοῦ του γιά νά χαρακτηρισθῆ ὡς Ὑπουργεῖο “Ἀμοραλιστικῆς Παιδείας”, ὁπότε πρέπει ὅλοι μας νά λάβουμε θέση, ὄχι ἁπλῆς διαμαρτυρίας ἀλλά ἐξεγέρσεως ἐναντίον τῶν νομοτύπων ἀλλά στήν οὐσία παρανόμων Κυβερνητῶν μας! Ἔχουμε χρέος, ὄχι μόνο γιά τήν περιφρούρηση τοῦ Συντάγματος, πού ὑπαγορεύεται νά γίνη μέ τόν πατριωτισμό τῶν Ἑλλήνων, ἀλλά, κυρίως, ἔχουμε χρέος νά περιφρουρήσουμε τό ἦθος τῆς νεολαίας μας, ἡ ὁποία εἶναι ἡ ΑΥΡΙΑΝΗ ΕΛΛΑΔΑ!Στό παρόν τεῦχος τοῦ Περιοδικοῦ μας ἔχουμε περίφημα ἄρθρα γιά τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν. Ὡστόσο, ποιά ἀξία θά ἔχη ἡ ὅποια ἀνάπτυξη ἄρθρων γιά τήν ὕλη τῶν Θρησκευτικῶν, χωρίς τό ἀνάλογο ἐνδιαφέρον μας γιά τό ἦθος πού διαμορφώνουν τά παιδιά μας σήμερα στά Σχολεῖα. Ἡ αἴσθησή μου ὡς Πνευματικοῦ μέ πληροφορεῖ ὅτι στήν πλειοψηφία τους σήμερα τά Ἑλληνικά Σχολεῖα εἶναι διαφθορεῖα μαθητῶν καί μαθητριῶν καί, ἄν δέν βοηθήσουν οἱ οἰκογένειες, πολύ δύσκολα ὁ νέος ἤ ἡ νέα θά παραμείνουν ἠθικά ἀλώβητοι τελειώνοντας τό Λύκειο. Καί μόνο ἡ Στατιστική πληροφορία ὅτι τό 60% τῶν ἐτησίων ἐκτρώσεων –πού ὑπερβαίνουν τίς 250.000– γίνονται ἀπό μαθήτριες ἕως 16 ἐτῶν(!) μαρτυρεῖ πολύ εὔγλωττα γιά τήν σήψη πού παράγεται στά σύγχρονα Σχολεῖα, μέ τίς ἀμοραλιστικές ἰδέες καί ὀρέξεις τῶν καθηγητῶν, οἱ ὁποῖοι συναγωνίζονται ποιός θά ξεπεράση τόν ἄλλον σέ ξετσιπωσιά, προκειμένου νά ἀποκτήση τίς προϋποθέσεις γιά νά γίνη Διευθυντής Γυμνασίου, Λυκειάρχης ἤ Διευθυντής Γραφείου Πρωτοβάθμιας ἤ Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης!Σήμερα, ὅποιος ἐκπαιδευτικός κάνει σωστά τή δουλειά του καί προσφέρει τήν σιγουριά τῆς ἐκπαιδευτικῆς αὐθεντίας καί τοῦ παιδαγωγικοῦ κύρους, εἶναι περιπαικτικά δακτυλοδεικτούμενος ἀπό τήν πλειοψηφία τῶν τυχάρπαστων τυχοδιωκτῶν τάχα ἐκπαιδευτικῶν καί στιγματίζεται αὐθωρεί καί παραχρῆμα ὡς «μούχλας» καί παρωχημένος!Τό νέο Πρόγραμμα τοῦ Ὑπουργείου μέ τήν «Θεματική Ἑβδομάδα» διαφημίσεως τοῦ Σοδομισμοῦ, ἔρχεται νά κορυφώση τήν ἀ­ναι­σχυν­τία πού βασιλεύει στήν ἐποχή μας, ὑπογραμμίζοντας, συνά­μα, καί τήν δική μας ψυχική παραλυσία, ἀφοῦ μοιάζουμε μέ ἀνθρώπους ναρκωμένους, πού δέν μποροῦν νά προβάλλουν πλέον καμμιά ἀντίδραση!Τό ἐρώτημα τίθεται εὐθέως καί εἶναι ἀμείλικτο: Δέν ἐνδιαφέρεται, δέν πονάει πλέον κανείς γιά τά παιδιά μας, πού, ἀπροστάτευτα σέ ἕνα βάρβαρα “θεσμοθετημένο” ἀπό τήν ἴδια τήν Πολιτεία περιβάλλον, ἀθωράκιστα πνευματικά, ἔχουν ἐγκαταλειφθεῖ ἀπό ὅλους μας, πιστούς καί ἀπίστους, ἕρμαια τῶν ἐλεεινῶν καιρῶν;Δέν ὑπάρχει πιά κανείς δάσκαλος ἤ γονιός, νά διαμηνύση στούς καιροσκόπους τοῦ Ὑπουργείου τῆς Μαθητιώσης διαφθο­ρᾶς, πῶς ἐξηγοῦν, ἄθεοι ὄντες, τήν ὕπαρξη δύο φύλων στόν ἴδιο ἄνθρωπο, ἀφοῦ ἀρνοῦνται τήν ὕπαρξη ψυχῆς; Δέν μᾶς ἐξήγησε ὁ κ. Ὑπουργός πῶς ἔβγαλε τό ...“ἐπιστημονικό” συμπέρασμα ὅτι μπορεῖ ἕνα ξερό κορμί, τό σῶμα, νά ἔχη δυό ταυτότητες, μιά βι­ο­λογική καί μιά κοινωνική; Ποιές εἶναι οἱ σωματικές διεργασίες πού παράγουν ἕνα τέτοιο ἀποτέλεσμα καί πῶς τά κύτταρα, τά νεῦρα, τό αἷμα καί τά κόκκαλα χωρίς ψυχή, ἀναπτύσσουν κοινωνικότητα καί ἀπόψεις, σέ τέτοιον, μάλιστα, βαθμό, ὥστε νά στασιάζουν, καί ἐκεῖ πού ὁ ἄνθρωπος γεννιέται ἀγόρι, ξαφνικά ἐπαναστατεῖ ὁ μισός ὀργανισμός του καί ἀντιπαλεύει μέ τόν ἄλλο μισό καί καταλήγει ὁ ἄνθρωπος κορίτσι; Ἐπί τέλους! Θά μείνη κάποιο μυαλό στή θέση του;Ὁ καθένας μας ἄς ἀναλογισθῆ τίς εὐθῦνες του. Γι’ αὐτό, ἐκλι­παροῦμε τήν Ἱεραρχία μας, νά μή μείνη μόνο στήν στεγνή ἀν­τι­μετώπιση τῆς διδακτέας Ὕλης τῶν Θρησκευτικῶν, ἀλλά νά εἰ­πῆ Λόγον ἠχηρόν, ἀφυπνιστικόν καί ἐλεγκτικόν, πρός πᾶσαν κα­τεύ­θυνσιν καί Ἀναστάσιμον, γιά τήν Μαθητική Σκηνή, «τήν πεπτωκυῖαν»!π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Ἀρ. Τεύχους 175Μάρτιος 2017agnikolaos.gr

Το Υπουργείο Παιδείας προσκαλεί σε συνέδριο του «Πολύχρωμου Σχολείου»

Το Υπουργείο Παιδείας προσκαλεί σε συνέδριο του «Πολύχρωμου Σχολείου»Απόπειρα «συμπερίληψης απελευθερωτικών θεολογικών(!) προσεγγίσεων ...στο μάθημα των Θρησκευτικών»;του Χρήστου Μπονατάκη Μία είδηση της τελευταίας στιγμής έρχεται να επιβεβαιώσει πολύ ενδεικτικά (περισσότερο δεν γίνεται!), τις μεθοδεύσεις και προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας, την επιρροή επίσης που σε αυτό έχει αυτή τη στιγμή το «gay-κίνημα», αλλά και εν γένει τη νέα πραγματικότητα που επιχειρείται να εγκαινιαστεί στη δημόσια εκπαίδευση και ζωή (που διόλου δεν προοιωνίζεται ότι θα περιοριστεί στην παρούσα μόνο κυβέρνηση, αφού και ο διεκδικητής της επόμενης πρωθυπουργίας κ. Μητσοτάκης, σε αυτά τα ζητήματα έχει περίπου την ίδια προσέγγιση).Την ώρα ακριβώς που αναφορικά με τη θεματική εβδομάδα και τις έμφυλες ταυτότητες στα σχολεία, ως προς την καταλληλότητα παιδαγωγικά (αλλά και νομιμότητα) της θεματολογίας του τρίτου άξονα, πανελλαδικά υπάρχει «σμήνος» αντιδράσεων και ανακοινώσεων από Λειτουργούς Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ), συλλόγους καθηγητών και γονέων, δικηγόρους, την Εκκλησία κ.α, την ίδια στιγμή το Υπουργείο Παιδείας στις 28-02-2017 (Αρ. Πρωτ. 32361/Δ2) έστειλε διαβιβαστικό σε όλες τις διευθύνσεις εκπαίδευσης και σε όλα τα σχολεία της Αττικής, γνωστοποιώντας και προσκαλώντας σε συνέδριο του «Πολύχρωμου Σχολείου».Το θέμα του συνεδρίου είναι: «Καλές Πρακτικές για την διαμόρφωση συμπεριληπτικού σχολικού πλαισίου(!) πάνω σε θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου, έκφρασης φύλου και χαρακτηριστικών φύλου»• ενώ το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί εντός του 66ου ...Δημοτικού(!) σχολείου Αθηνών στις 10 και 11 Μαρτίου (Σύλλογος διδασκόντων!).Το «Πολύχρωμο Σχολείο» ως γνωστό, είναι ομάδα ατόμων που στηρίζουν με κάθε τρόπο τους ΛΟΑΤ (λεσβίες, ομοφυλόφιλοι, αμφιφυλόφιλοι, τρανσέξουαλ) με διάφορες εκδηλώσεις όπως αυτή της παρέλασης ομοφυλοφίλων (gay-pride). Δημιουργήθηκε το φθινόπωρο του 2009 με αρχική ονομασία «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην Εκπαίδευση». Στη συνέχεια μετονομάστηκε σε «Πολύχρωμο Σχολείο», δημιουργώντας παράλληλα μία σύγχυση σε όσους δεν το ξέρουν. Αντιγράφουμε επίσης από την ιστοσελίδα του Πολύχρωμου Σχολείου, ότι: «Τα άτομα που συμμετέχουν στην ομάδα προέρχονται από το χώρο της εκπαίδευσης, της ψυχικής υγείας και των κοινωνικών επιστημών.Η ομάδα είχε ως αρχικό σκοπό να σπάσει τη σιωπή στον εκπαιδευτικό χώρο και να αναδείξει το θέμα των διακρίσεων γύρω από ζητήματα Σεξουαλικού Προσανατολισμού, Ταυτότητας Φύλου και Χαρακτηριστικών Φύλου. Αυτό έχει πλέον επιτευχθεί και τώρα διανύουμε περίοδο συνεργασίας με σχετικούς φορείς σε πιο ουσιαστικές δράσεις, όπως ...η επιμόρφωση εκπαιδευτικών και η παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού(!)».Επιδιώκει παράλληλα την: «επιμόρφωση, ενημέρωση των εμπλεκομένων (εκπαιδευτικοί, γονείς, θρησκευτικοί σύμβουλοι κλπ)»• ό,τι ακριβώς δηλαδή επιχειρεί και η θεματική εβδομάδα δια του τρίτου άξονα(!) όπως επίσης και το εν λόγω συνέδριο. Άλλωστε, το «Πολύχρωμο Σχολείο στην ιστοσελίδα του έχει αναρτήσει ...«προτάσεις για την υλοποίηση του θεματικού άξονα «έμφυλες ταυτότητες» στα πλαίσια των δράσεων για τη θεματική εβδομάδα στα γυμνάσια κατά το σχ. έτος 2016-2017»! («τι έτι χρείαν έχομεν μαρτύρων» για τον ...προσανατολισμό του επίμαχου περιεχομένου της θεματικής εβδομάδας;)Το «Πολύχρωμο Σχολείο» ακόμα, πρωτοστατεί στην επιχειρούμενη, πλήρη θεσμικά εξίσωση των ομοφυλόφιλων «σχέσεων» με τα ετερόφυλα ζευγάρια και τελικά, τη δυνατότητα υιοθεσίας παιδιού!(βλ. «Η νομική προστασία του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου», σελ. 61-63,http://rainbowschool.gr/wp-content/uploads/2016/11/Νομικός-Οδηγός-Πες-το-σε-μας-Color-Youth.pdf).Όποιος επιθυμεί επ’ αυτού, να έχει ένα «δείγμα», αλλά και μία ...ειδυλλιακή οπτική προσέγγιση περί ομοφυλόφιλων «οικογενειών» με παιδί, δεν έχει παρά να παρακολουθήσει το βίντεο του «Πολύχρωμου Σχολείου» (προβολή MEGACHANNEL, παραμονές Χριστουγέννων, 23/12/2015!) στη διαδικτυακή τοποθεσία: https://www.youtube.com/watch?v=Rse4BbU7O2MΤο ίδιο βέβαια ...επιθυμεί να προωθήσει και ο Συνήγορος του Πολίτη, όπως αυτό διατυπώνεται στο Δελτίο Τύπου στις 7/12/2015 («Τη ρύθμιση της επιμέλειας παιδιών σε περιπτώσεις συμφώνου συμβίωσης ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη», http://www.synigoros.gr/resources/docs/20151201-dt-symfwno-symviwshs_5.pdf).Εκείνο όμως το οποίο προκαλεί πραγματικά εντύπωση από το πρόγραμμα του συνεδρίου, είναι η εισήγηση με τίτλο:«Το πρόβλημα της ερμηνείας και το ζήτημα της συμπερίληψης απελευθερωτικών θεολογικών προσεγγίσεων στο μάθημα των Θρησκευτικών»!!•η οποία εισήγηση θα παρουσιαστεί από την «κ. Σπυριδούλα Αθανασοπούλου-Κυπρίου, καθηγήτρια θεολόγος(!), διδάσκουσα στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία"».Νομίζω ότι περισσεύει επ’ αυτού κάθε σχόλιο! Να επισημανθεί απλά εδώ το αυτονόητο ότι ο Θεός και η Εκκλησία βεβαίως, δέχεται μεν όλους τους ανθρώπους, όχι όμως όταν αυτοί επιμένουν στα πάθη τους (Α Κορ. στˊ9-10) και δουλεύοντας πάνω σε αυτά, πολύ περισσότερο όταν προσπαθούν να τα δικαιολογήσουν θεολογικά και αγιογραφικά• διότι τότε ακριβώς συμβαίνει το της Γραφής: «υπέλαβες ανομίαν, ότι έσομαι σοι ομοιος (θεώρησες [όσο αφορά την αμαρτία] ότι έγινα όμοιος με σένα)· ελέγξω σε και παραστήσω κατά πρόσωπον σου τας αμαρτίας σου» (Ψαλ. 49, 21).Αντιθέτως, ο Θεός δέχεται και στεφανώνει όσους αγωνίζονται και αναδεικνύονται νικητές εναντίον αυτών, γι’ αυτό και δεν πρέπει ούτε οι πάσης φύσεως ομοφυλόφιλοι να απελπίζονται όταν βλέπουν να μην αλλάζει το αντικείμενο της επιθυμίας τους, που με τη συμβολή ποικίλων ίσως ψυχοσωματικών-κοινωνικών (ή και προσωπικών επιλογών) παραμέτρων έχει εκτραπεί από τη «φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν» (Ρωμ. αˊ26). Ας μην απελπίζονται και εγκαταλείπουν τον αγώνα ακόμα και αν αυτός ο αγώνας φαντάζει ιδιαίτερα δύσκολος και επίπονος! (όπως άλλωστε ισχύει για όλους) Αυτά επισημαίνει και ο προφήτης Ησαΐας ο οποίος λέει: «Κανένας ευνούχος ας μη λέει «είμαι ένα κούτσουρο». Γιατί ο Κύριος λέει στους ευνούχους: Όσοι φυλάξουνε τα σάββατά μου και επιλέξουν αυτά που θέλω Εγώ και μείνουν πιστοί στη διαθήκη μου, θα τους δώσω τόπο ονομαστό μες στο ναό μου και το τείχος μου, καλύτερο από γιους και θυγατέρες. Όνομα αιώνιο θα τους δώσω και δε θα εκλείψει».(Ησαΐας 56:3-5)Τέλος, να επισημανθεί μονάχα ότι εσχάτως πυκνώνουν οι προσπάθειες ώστε η ομοφυλοφιλία, ο τρανσεξουαλισμός και κάθε λογής «προσανατολισμός», να αποκτήσουν θεολογική και αγιογραφική θεμελίωση.Άραγε στην πόλη των Σοδόμων, υπήρξε ανάλογη προσπάθεια απ’ τους κατοίκους ή τους ξεπεράσαμε;;

Η υποχρεωτικότητα της παρακολούθησης της Θεματικής Εβδομάδας για τις έμφυλες ταυτότητες

Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣΤου Β. Χαραλάμπους, θεολόγουΗ θεματική εβδομάδα για τις έμφυλες ταυτότητες θα πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν είναι μόνο υποχρεωτική, αλλά και η μοναδική για τη σχολική χρονιά 2016 -17. Η διαφωνία μας φυσικά έγκειται στο ότι δεν πρέπει να πραγματοποιηθεί, αλλά θα σταθούμε στην υποχρεωτικότητά της.Στα παιδιά των μωαμεθανών για παράδειγμα, δεν μπορούν να τους επιβάλουν διδακτικά κάτι που είναι αντίθετο με τη θρησκεία τους, και στα παιδιά των Ορθοδόξων Χριστιανών που δεν θέλουν να συμμετάσχουν στη θεματική εβδομάδα για τις έμφυλες ταυτότητες, προβάλλεται με τόσο έντονο τρόπο η υποχρεωτικότητα της παρακολούθησής της. Αν τα παιδιά των μωαμεθανών αντιδρούσαν σε κάποιο διδακτικό θέμα, θα επέμεναν στην υποχρεωτικότητά του; Οι θεματικές για τις έμφυλες ταυτότητες ενώ αφορμούνται με βάση τους ισχυρισμούς τους, από ενδεχόμενη βία προς τους ανθρώπους αυτούς που υποπίπτουν σε αυτό το καταδικαστέο αμάρτημα για την Εκκλησία μας, κατ’ ουσία προβάλλουν τη ‘’διαφορετικότητα’’ (όπως την καλούν) ως κάτι φυσιολογικό και όχι ως αμαρτωλό πάθος. Δεν προτάσσεται κανένα πρόσκομμα χριστιανικής ηθικής, για τους ευνόητους λόγους. Ο όρος ‘’έμφυλη ταυτότητα’’ αποδίδεται κυρίως όχι για να επισημανθεί και να τονισθεί η ταυτότητα του φύλου, αλλά η έκφραση του φύλου, όπως την καλούν. Το βιολογικό φύλο έπρεπε να έχει και τη συνεπαγόμενη έκφραση του βιολογικού φύλου, η οποία δεν έπρεπε να είναι διαφορετική από αυτό που ονομάζουν κοινωνικό φύλο ή αυτό που οι καλούμενες θεωρίες κοινωνικοποίησης, αναφέρουν ως κοινωνική δόμηση του φύλου. Η κοινωνική δόμηση του φύλου, στη βιολογική δόμηση του φύλου εδράζεται και όχι σε ότι το αμαρτωλό πάθος προβάλλει. Και έτσι ενώ ομιλούσαμε για την αυτονόητη ισότητα των φύλων, δηλαδή άνδρα και γυναίκας, τώρα παρεμβάλλεται αυτό που στην Ευρωπαϊκή Ένωση αποκαλείται ισότητα των φύλων (gender mainstreaming). Kαι αυτό που καλείται ισότητα των φύλων, σαφέστατα παραπέμπει σ’ αυτό που θεωρούν ως κοινωνική δόμηση του φύλου, συμπεριλαμβάνοντας το ομοφυλοφικό πάθος ώς έκφραση φύλου.Ήδη στην Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχει σχετική διδακτική θεματολογία σε Πανεπιστημιακό μάλιστα επίπεδο. Επιμένουν ότι δεν πρέπει να υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές των φύλων. Κατ’ ουσία προβάλλεται ως ταυτότητα, το καλούμενο ‘’κοινωνικό φύλο’’ έναντι του βιολογικού φύλου και ως εκ τούτου θεωρούν ότι οι άνδρες και οι γυναίκες ταυτίζονται με το καλούμενο κοινωνικό φύλο. Δεν θα ήταν αποκύημα φαντασίας να εκφράσουμε την άποψη, ότι και εξ αφορμής του ‘’ευρωπαϊκού συρφετού’’ που διακατέχει αρκετούς που θεωρούν Ευρωπαϊκή Ένωση υψίστη αυθεντία, δεν αποκλείεται να υπεισέλθει ως διδακτική θεματολογία το θέμα των έμφυλων ταυτοτήτων και στα Πανεπιστημιακά ιδρύματα της Ελλάδας.Η Εκκλησία αντιμετωπίζει την ομοφυλοφιλία ως πάθος και συνεπώς αμάρτημα. Το ήθος που προβάλλει η Εκκλησία δεν θα αλλάξει γιατί στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν ακολουθείται το χριστιανικό ήθος. Ξεκάθαρα η Εκκλησία μας αναφέρεται στην ομοφυλοφιλία ως αμάρτημα. Με σαφήνεια όμως διακρίνει τη στάση της απέναντι στον αμαρτωλό άνθρωπο που υποπίπτει σε τέτοιο αμαρτωλό πάθος, από την ίδια την αμαρτία της ομοφυλοφιλίας. Η Εκκλησία με αγάπη αντιμετωπίζει τον άνθρωπο αυτό, αλλά ταυτόχρονα καταδικάζει το αμαρτωλό πάθος της ομοφυλοφιλίας. Εφόσον αυτή είναι διδασκαλία και αντιμετώπιση της ομοφυλοφιλίας από την Εκκλησία μας, γιατί επιβάλλουν στα μέλη της, στη συγκεκριμένη περίπτωση τους Ορθόδοξους Χριστιανούς μαθητές, υποχρεωτικά να παρακολουθήσουν τέτοια θεματική; Αν τα παιδιά των μωαμεθανών αντιδρούσαν σε κάποιο διδακτικό θέμα, θα επέμεναν στην υποχρεωτικότητά του;

Εθνική και θρησκευτική συνείδηση των Ελλήνων και η συνταγματική κατοχύρωση των Θρησκευτικών

ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ.Διαβάστε το άρθρο του θεολόγου Μερτζάνη Νικόλαου στο "Βήμα της Εκπαίδευσης" (Ιανουάριος - Φεβρουάριος 2017)ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΟΘΟΝΗΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ by thriskeftika blogspot gr on Scribd

07-03-17: Οι σημερινές ανακοινώσεις σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΒΠ-ΕΕΠ από την Π.Δ.Ε.Αττικής

Α.ΑΔΑ: 7ΓΓΔ4653ΠΣ-65Ω - «Πρόσληψη προσωρινής αναπληρώτριας Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017», με κωδικό ΟΠΣ 5001975, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» Β. ΝΕΟ! ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕEΠ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΣΕ ΣΜΕΑΕ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ (ΕΔΕΑΥ) ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΦΚΑ: Διευκρινίσεις για τα μπλοκάκια

«Η οποιαδήποτε, καλοπροαίρετη ή μη, αναφορά σε υποχρεώσεις παροχής, πέραν των εισφορών της ασφάλισης (π.χ. φόρος εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ, εισφορά αλληλεγγύης, τέλος επιτηδεύματος, κ.λπ.), η οποία και αυξάνει τις τελικές υποχρεώσεις των ασφαλισμένων πολιτών απέναντι στο κράτος, βρίσκονται έξω από το πεδίο της ασφάλισης και δεν αφορούν τις αντίστοιχες υποχρεώσεις των ασφαλισμένων προς τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ)». Αυτό διευκρινίζει, μεταξύ άλλων, ο ΕΦΚΑ σε ανακοίνωσή του, στην οποία επισημαίνει ότι «ο νέος ασφαλιστικός νόμος (άρθρο 39, παρ. 9, Νόμος 4387/2016) διακρίνει στην ουσία τρεις περιπτώσεις εργαζομένων που έχουν εφοδιασθεί, εκδίδουν και χρησιμοποιούν για την εργασία που προσφέρουν δελτία παροχής υπηρεσιών - "μπλοκάκια": α) Σε εργαζόμενους με ΔΠΥ (μπλοκ) σε δύο το πολύ εργοδότες. β) Σε εργαζόμενους με πάνω από δύο εργοδότες. γ) Σε μισθωτούς που έχουν παράλληλα με την πραγματική μισθωτή εργασία και ΔΠΥ (μπλοκ). - Στην πρώτη περίπτωση που είναι και η συντριπτικά μεγαλύτερη, αναγνωρίσθηκε το δικαίωμα και δόθηκε η δυνατότητα στον εργαζόμενο να προσφέρει πραγματικά μισθωτή και εξαρτημένη απασχόληση με ΔΠΥ - μπλοκ, με αντίστοιχη υποχρέωση του εργοδότη να προστατέψει την δουλειά, το μισθό και την ασφάλισή του. Είναι, βεβαίως, αυτονόητο ότι δεν μπορούσε να επιβάλει στον εργαζόμενο την υποχρέωση να ασκήσει αυτό το δικαίωμα, όπως, άλλωστε, συμβαίνει για κάθε δικαίωμα, αλλά του έδωσε τη δυνατότητα, εφ’ όσον θέλει και εκτιμάει ότι μπορεί και τον συμφέρει, να κάνει χρήση αυτού του δικαιώματος και της προστατευομένης διαδικασίας για την άσκησή του. Αυτή η προστασία, σημαίνει την γνωστοποίηση της πραγματικής εργασιακής και ασφαλιστικής του κατάστασης, με σκοπό να ενεργοποιηθούν τα ίδια στο πλαίσιο της σχετικής αρμοδιότητάς τους, έτσι ώστε να προχωρήσουν στην ασφαλιστική τους τακτοποίηση ως μισθωτών (εισφορά εργαζόμενου 6,67%, εργοδότη 13,33%). Αυτή, άλλωστε, ήταν η διαδικασία, μέχρι σήμερα, ακόμα και για την επίσημα αναγνωρισμένη εξαρτημένη σχέση εργασίας από τους εργοδότες, αν αυτή δεν ανταποκρινόταν στις ασφαλιστικές της υποχρεώσεις απέναντι στον εργαζόμενο και ο ίδιος επέλεγε ή αναγκαζόταν να προσφύγει στα αρμόδια ασφαλιστικά όργανα και δικαστήρια (ασφαλιστικός φορέας, τοπική διοικητική επιτροπή, διοικητικά δικαστήρια). - Στην δεύτερη περίπτωση, ο εργαζόμενος που προσφέρει υπηρεσίες σε περισσότερους από δύο εργοδότες, στους οποίους και εκδίδει ΔΠΥ - μπλοκ, την βάση υπολογισμού των εισφορών του θα αποτελεί το καθαρό οικονομικό αποτέλεσμα (έσοδα - έξοδα) του προηγούμενου έτους, όπως αυτό θα προκύπτει από τα δελτία που θα εκδίδει και θα παρέχει. Αυτό προκύπτει αβίαστα και καλοπροαίρετα από τη ρύθμιση του νόμου για τον υπολογισμό των εισφορών των ελεύθερων επαγγελματιών με βάση το εισόδημα τους και όχι με τις ασφαλιστικές κλάσεις που προέβλεπε το τότε ασφαλιστικό καθεστώς. Η όποια διαφωνία εγείρεται εν προκειμένω, δεν αφορά στον τρόπο υπολογισμού από πλευράς ΕΦΚΑ, αλλά στο κριτήριο που έχει επιλεχθεί νομοθετικά για τις ασφαλιστικές καταβολές αυτού του είδους αυτής της κατηγορίας των ασφαλισμένων, δηλαδή των ελευθέρων επαγγελματιών. - Στην τρίτη περίπτωση, αυτή δηλαδή των μισθωτών που έχουν και εκδίδουν δελτία παροχής υπηρεσιών - μπλοκ, η βάση υπολογισμού των εισφορών τους για την παροχή υπηρεσιών, πέραν της μισθωτής εργασίας, θα είναι το καθαρό οικονομικό αποτέλεσμα – έσοδα, που θα έχουν από την προσφορά των υπηρεσιών τους, εκτός των μισθωτών υπηρεσιών. Το γεγονός βέβαια, ότι με το προηγούμενο νομοθετικό καθεστώς και για τους μετά το 1992 ασφαλισμένους, αυτού του είδους η παροχή των υπηρεσιών δεν υποχρέωνε σε υπολογισμό και καταβολή εισφορών, δεν σημαίνει ότι υπάρχει είτε πρόσθετη επιβάρυνση είτε άδικη μεταχείριση είτε εσφαλμένη και ανισότιμη εφαρμογή του Νόμου γι’ αυτούς. Αντίθετα, πρόκειται για την εφαρμογή της βασικής επιλογής του νόμου για την υποχρέωση καταβολής εισφορών για κάθε είδους επαγγελματική δραστηριότητα με βάση το καθαρό οικονομικό αποτέλεσμα από αυτήν (έσοδα - έξοδα), πέραν της μισθωτής απασχόλησης, για την οποία και εξακολουθεί να υφίσταται ο υπολογισμός και η καταβολή εισφορών με το καθεστώς των μισθωτών» σημειώνει ο ΕΦΚΑ. Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, «ο νέος ασφαλιστικός νόμος ήρθε να δώσει και ο ΕΦΚΑ καλείται να εφαρμόσει σ’ αυτούς για τους οποίους προκύπτει ότι εργάζονται σε καθεστώς και συνθήκες εξαρτημένης σχέσης εργασίας, τον πραγματικά εργαζόμενο μισθωτό δηλαδή, την δυνατότητα να ασφαλίζεται, όπως όλοι οι άλλοι μισθωτοί. Δεν ήρθε, με άλλα λόγια και δεν θα μπορούσε να επιλύσει το εργασιακό πρόβλημα, αλλά σκόπευσε να δώσει "ασφάλιση και ασφάλεια" ισότιμα και δίκαια στους εργαζόμενους αυτής της κατηγορίας. Από αυτήν την σκοπιά, όχι μόνο δεν αφαίρεσε τίποτα από αυτό που ίσχυε, μέχρι σήμερα και δεν αδίκησε σε ό,τι έπρεπε να ισχύει, αλλά, απεναντίας, αναγνώρισε, πρόσθεσε και αποκατέστησε έτσι ασφαλιστικά, όσους πραγματικά υπάγονταν σε αυτήν». topontiki

Ποιος είναι ο φόρος στα εισοδήματα από ενοίκια για το 2017

Έχετε εισπράξει εισοδήματα από ενοίκια μέσα στο 2016; Ανήκετε στους άτυχους της φετινής χρονιάς καθώς θα πληρώσετε περισσότερα, είτε έχετε εισπράξει ένα ευρώ είτε… ένα εκατομμύριο ευρώ. Οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα υποστούν φέτος την επίπτωση και από την αλλαγή στους συντελεστές φορολόγησης των ενοικίων αλλά και από την ενεργοποίηση της νέας κλίμακας υπολογισμού της εισφοράς αλληλεγγύης. Ακόμη και αν κάποιος δεν έχει εισπράξει τα εισοδήματα από τα ενοίκια, ο φόρος θα πρέπει να καταβληθεί κανονικά καθώς η μόνη περίπτωση η εφορία να κάνει τα στραβά μάτια, είναι να υπάρχει αγωγή εξώσεως ή δικαστική απόφαση. Το τι σημαίνει στην πράξη για τον ιδιοκτήτη ακινήτου ο συνδυασμός “νέοι συντελεστές και νέα κλίμακα υπολογισμού της εισφοράς αλληλεγγύης”, όπως αναφέρει το fpress.gr, ένας τρόπος υπάρχει να γίνει αντιληπτό. Μέσα από τον αναλυτικό πίνακα που αποκαλύπτει τη συνολική επιβάρυνση ανάλογα με το ύψος του ετήσιου εισοδήματος: enikonomia

Δεσμεύονται όλοι οι λογαριασμοί των μελών της διοίκησης της ΑΕΠΙ

Εντολή δέσμευσης όλων των τραπεζικών λογαριασμών και θυρίδων των μελών του ΔΣ της ΑΕΠΙ εξέδωσε η Εισαγγελία Πρωτοδικών, στο πλαίσιο της ποινικής έρευνας που διενεργεί, ώστε να διακριβωθεί εάν στην υπόθεση της Εταιρείας Πνευματικής Ιδιοκτησίας έχουν διαπραχθεί αδικήματα, όπως αυτά της υπεξαίρεσης, της εγκληματικής οργάνωσης, της απιστίας, της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και της φοροδιαφυγής. Λίγες ημέρες μετά την έφοδο της Οικονομικής Αστυνομίας στα γραφεία της Εταιρείας, όπου κατασχέθηκαν δεκάδες έγγραφα και σκληροί δίσκοι -κυρίως από το λογιστήριο της ΑΕΠΙ- η Εισαγγελία προχώρησε σε δέσμευση των τραπεζικών λογαριασμών των μελών της διοίκησης, είτε προσωπικών, είτε και των εταιρικών, προκειμένου να ελεγχθούν όλα τα οικονομικά στοιχεία όπως απεικονίζονται στον παρόντα χρόνο, αλλά και να μην επέλθουν αλλαγές και μετακινήσεις χρημάτων, καθώς η διοίκηση της Εταιρίας ελέγχεται για σοβαρές οικονομικές ατασθαλίες και κακοδιαχείριση. Ήδη, για την υπόθεση της εταιρίας που διαχειρίζεται το πνευματικό έργο εκατοντάδων καλλιτεχνών της μουσικής κινούνται παράλληλα, τόσο η ποινική έρευνα, όσο και πλήρης φορολογικός έλεγχος που διενεργεί η ΦΑΕ Αθηνών. Η Εταιρία είχε αρνηθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, να δεχθεί διαχειριστικό έλεγχο και έτσι είχε σχηματιστεί δικογραφία από τον περασμένο Σεπτέμβριο και είχε δοθεί εντολή στην ΦΑΕ Αθηνών να διενεργήσει φορολογικό έλεγχο για τα οικονομικά έτη 2010 έως και 2015. Πλέον, μετά το πόρισμα του οικονομικού ελέγχου που διαβίβασε πρόσφατα στην Εισαγγελία η υπουργός Πολιτισμού, Λυδία Κονιόρδου, έχει ανοίξει και δεύτερος φάκελος για την Εταιρία με την υπό εξέλιξη ποινική έρευνα. Σύμφωνα με το πόρισμα των ορκωτών λογιστών, η ΑΕΠΙ εμφανίζει τεράστιες ζημιές, ενώ ταυτόχρονα παρέχει υπερβολικές αμοιβές σε στελέχη της, έχει αδιανέμητα κέρδη σε καλλιτέχνες και εμφανίζονται υψηλά κέρδη σε συνδεδεμένη με αυτήν εταιρεία. Σημειώνεται, ότι μετά τη δημοσιότητα που έλαβε το θέμα, η ΑΕΠΙ γνωστοποίησε ότι θα προχωρήσει σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της έως του ποσού των 25 εκατομμυρίων ευρώ, σε αλλαγές στη σύνθεση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, αλλά και στη σύσταση Συντονιστικής Επιτροπής για την έγκριση όλων των δαπανών της.

Συνήγορος του Πολίτη: Η οικονομική κρίση έχει μετατραπεί σε ανθρωπιστική

Διακριτά βαθιά χαρακτηριστικά ανθρωπιστικής κρίσης έχει λάβει η οικονομική και δημοσιονομική δυσπραγία, μετά από οκτώ και πλέον συναπτά έτη ύφεσης, συρρίκνωσης των εισοδημάτων, αλλά και των δικαιωμάτων, επισημαίνει ο Συνήγορος του Πολίτη, Ανδρέας Ποττάκης, στην έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για το έτος 2016.Στην έκθεσή του, που παρέδωσε σήμερα στον πρόεδρο της Βουλής, ο Συνήγορος διαπιστώνει ότι οι υπηρεσίες κοινωνικής ασφάλισης και αλληλεγγύης, οι προνοιακές δομές και πολιτικές, οι φορολογικές αρχές, οι υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, βρέθηκαν για άλλη μια χρονιά στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος.Ο Συνήγορος κάνει ειδική αναφορά στο ζήτημα της διαχείρισης των μεταναστευτικών και προσφυγικών ροών, το οποίο χαρακτηρίζει ως «ανθρωπιστική κρίση εν μέσω μιας ανθρωπιστικής κρίσης».Παραδίδοντας την ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη, ο Ανδρέας Ποττάκης υπογράμμισε, ότι ο Συνήγορος το Πολίτη είναι ο θεματοφύλακας των δικαιωμάτων, τόσο των ατομικών, όσο και των πολιτικών και των κοινωνικών, όλων όσων διαβιούν στη χώρα μας και των πολιτών δηλαδή, αλλά και των υπηκόων τρίτων χωρών και με αυτή την ιδιότητα μεριμνά, φροντίζει, προασπίζει, υποστηρίζει και προάγει τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων.Επισήμανε ταυτόχρονα, ότι ο Συνήγορος του Πολίτη έχει ειδική αρμοδιότητα για την προάσπιση των δικαιωμάτων των παιδιών, των ανηλίκων, έχει ειδική αρμοδιότητα, ως φορέας προώθησης της αρχής της ίσης μεταχείρισης, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα, έχει ειδικές αρμοδιότητες για τη διαχείριση του μεταναστευτικού και προσφυγικού προβλήματος το οποίο έχει οξυνθεί τα τελευταία 2 με 2,5 χρόνια στη χώρα.«Συνολικά, ο Συνήγορος του Πολίτη τα τελευταία 18 χρόνια λειτουργίας του, έχει αναλάβει και επεξεργαστεί περί το ¼ του εκατομμυρίου αναφορές πολιτών. Το 2016 οι νέες αναφορές άγγιξαν τις 12.000, σημειώνοντας αυξητική τάση, σε σχέση με το 2015», είπε ο κ. Ποττάκης και πρόσθεσε ότι βασικά σημεία που μπορεί κανείς να διακρίνει από την έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη, είναι πως το 2016 χαρακτηρίζεται χρονιά διαχείρισης της κρίσης, η οποία πλέον έχει πάρει άλλες διαστάσεις και από δημοσιονομική και οικονομική κρίση έχει μετεξελιχθεί σε κρίση ευρύτερα κοινωνική, αλλά με τάσεις και με χαρακτηριστικά ανθρωπιστικής κρίσης. Είναι χαρακτηριστικό πως μεγάλο πλήθος αναφορών αλλά και πολιτών, απευθύνονται στον Συνήγορο του Πολίτη επειδή δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις βασικότερες των αναγκών και βασικότερες των υποχρεώσεών τους.Αυτό οφείλεται εν μέρει και εκ του γεγονότος, ότι και η δημόσια διοίκηση, εξαιτίας των δημοσιονομικών προσαρμογών, έχει μεγαλύτερη δυσκολία να δείξει την ευελιξία και το ανθρώπινο πρόσωπο που οφείλει προκειμένου να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ευπαθέστερων ομάδων, των ομάδων με ειδικότερες ανάγκες κοκ.Είναι χαρακτηριστικό ότι από τις μελέτες και τα πορίσματα του Συνηγόρου του Πολίτη, η έννοια των ευάλωτων ομάδων ολοένα και διευρύνεται και δεν είναι μόνο τα άτομα με εδικές ανάγκες ή οι άνεργοι και μακροχρόνια άνεργοι ευπαθείς ομάδες, αλλά όλο και περισσότερες ομάδες ανθρώπων, που μέχρι πρόσφατα θα μπορούσαν να διατηρήσουν ένα βιοτικό επίπεδο σχετικώς αξιοπρεπές.Σε ό,τι αφορά το γεγονός ότι ο Συνήγορος μιλάει για διαχείριση της κρίσης, ο κ. Ποττάκης εξήγησε, ότι μολονότι το 2016 δεν υπήρξε μια δραματική έκρηξη, όπως το 2015, με την μεγάλη αύξηση των ροών μεταναστών και προσφύγων στη χώρα, υπήρξε το πολύ δύσκολο ζήτημα διαχείρισης όλων των συναφών θεμάτων που ανέκυψαν και για το προσφυγικό και μεταναστευτικό, αλλά και για τα τρέχοντα ζητήματα που απασχολούν τους πολίτες, όπως το ασφαλιστικό, οι προνοιακές υποδομές, το φορολογικό, η συρρίκνωση του πραγματικού εισοδήματος, αλλά και ζητήματα που παγίως απασχολούν το Συνήγορο και εντοπίζονται κυρίως στο χώρο των μεταφορών, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκηση, στο χώρο των υπηρεσιών δόμησης κοκ.Σύμφωνα με την έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη, τα προβλήματα των πολιτών εντοπίζονται στην κοινωνική ασφάλιση, τη χωροθέτηση και τη φορολογία. Μεγάλο ποσοστό (29,11%) των προβλημάτων κακοδιοίκησης εξακολουθεί να εντοπίζεται στα ασφαλιστικά ταμεία και σε ΝΠΙΔ που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας, ενώ ακολουθεί η αυτοδιοίκηση (δήμοι και περιφέρειες) με 21,75%. Το 11,88% των προβλημάτων αφορούσε το υπουργείο Εσωτερικών (όπου συμπεριλαμβάνονται οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και η Αστυνομία), 11,80% το υπουργείο Οικονομικών και 7,80% το υπουργείο Παιδείας.(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Η Αχτσιόγλου απαντά στο Bloomberg για τα κουπόνια στους εργαζομένους

Στο εκτενές δημοσίευμα του Bloomberg, το οποίο ανέφερε ότι οι πληρωμές σε είδος είναι πλέον μεταξύ των πρακτικών που χρησιμοποιούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, στην προσπάθειά τους να περιορίσουν τα κόστη των εργαζομένων, απάντησε η υπουργός Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου, με δήλωσή της στο πρακτορείο. Συγκεκριμένα, η Έφη Αχτσιόγλου δήλωσε: «Η πραγματικότητα επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα της επαναφοράς του πλαισίου των συλλογικών διαπραγματεύσεων και της ύπαρξης ισχυρών συλλογικών συμβάσεων που θα προστατεύσουν τους εργαζόμενους από τέτοια αυθαίρετα φαινόμενα, καθώς οι εργοδότες όλο και πιο συχνά επιχειρούν να εξοικονομήσουν πόρους με αυτόν τον τρόπο. Όταν υπάρχουν συλλογικές και κλαδικές συμβάσεις, υπάρχει λιγότερη παραβατικότητα και το εργατικό δυναμικό έχει περισσότερα εργαλεία για να αγωνιστεί για τα δικαιώματά του».

Τι συζήτησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τους χρήστες του Facebook

Διαδικτυακό διάλογο με τους χρήστες του Facebook κάνει αυτή την ώρα ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης. Σε ερώτηση για το πόσα μέλη θα απαρτίζουν το υπουργικό του συμβούλιο απάντησε ότι «πριν από τις εκλογές θα παρουσιάσω το σχέδιό μου για την κυβέρνησή μου. Σίγουρα θα είναι μικρότερη από τη σημερινή». Για την ΕΡΤ και αν θα πρέπει να κλείσει απάντησε: «Χρειαζόμαστε μια δημόσια τηλεόραση που να προάγει την πολυφωνία και την αντικειμενική ενημέρωση αλλά που θα σέβεται ταυτόχρονα τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου. Έχω δεσμευτεί να μειώσω το τέλος της ΕΡΤ στο μισό». Σε ερωτήσεις για την επιλογή διευθυντικών στελεχών στο δημόσιο και για την αξιοποίηση των πτυχίων απάντησε ότι ως υπουργός είχε θεσπίσει «μια αντικειμενική και αξιοκρατική διαδικασία που περιλαμβάνει και δομημένη συνέντευξη τις οποίες διεξάγουν τριμελείς επιτροπές στις οποίες συμμετέχει και ένα στέλεχος από τον ιδιωτικό τομέα». Συμπλήρωσε ότι «αξιοκρατία παντού, αυτό είναι το πρόταγμά μας. Το κάνουμε πράξη στην ΝΔ, αύριο θα το κάνουμε πράξη στο κράτος». Για τον χρόνο σπουδών και αν αρκεί το ν+2 απάντησε ότι «κατά την άποψή μου αρκεί. Γνωρίζω πολλά παιδιά που δουλεύουν παράλληλα με τις σπουδές τους, και παίρνουν πτυχίο στα 4 χρόνια, και πολλούς άλλους που δεν δουλεύουν και δεν τελειώνουν ούτε στα 10. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι, όμως όλα είναι θέμα νοοτροπίας» Για το κέντρο της Αθήνας απάντησε ότι «Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η Αστυνομία με την πολιτική κάλυψη έχει την υπηρεσιακή ικανότητα να αντιμετωπίσει την κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας». Σε ερώτηση για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση απάντησε ότι «χρειαζόμαστε μια συνολική επανεξέταση του προγράμματος σπουδών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση». Δήλωσε ότι θα καταργήσει τον φόρο στο κρασί γιατί είναι αντιπαραγωγικός. Σε ερώτηση «Για ποιο λόγο στοχοποιείτε απλούς εργαζομένους που δίνουν μάχη για την επιβίωση όπως π.χ τους συμβασιούχους των ΟΤΑ , γιατί στερείται την ελπίδα σ' αυτούς και τις οικογένειές τους;», απάντησε: « Δε στοχοποιώ κανέναν αλλά δεν μπορώ και να δεχτώ συμβάσεις ορισμένου χρόνου να μετατρέπονται σε συμβάσεις αορίστου χρόνου κατά παρέκκλιση του Συντάγματος». Σε ερώτηση για το «πώς θα αποκατασταθεί η ρευστότητα στην αγορά και πως μπορεί να ανακάμψει το τραπεζικό σύστημα; Ποτέ βλέπετε να γίνεται η άρση των capital controls;», απάντησε: «Αν δεν επανέλθει η εμπιστοσύνη στην οικονομία η οποία έχει χαθεί με τους πειραματισμούς της σημερινής κυβέρνησης δεν πρόκειται να ανακάμψει το τραπεζικό σύστημα. Από την άλλη πιστεύω ότι μια σοβαρή και αξιόπιστη κυβέρνηση μπορεί σύντομα να επαναφέρει την απαραίτητη εμπιστοσύνη για να αρχίσουν να επιστρέφουν καταθέσεις στις τράπεζες. Αυτή είναι η βασική προϋπόθεση για να αρθούν τα capital controls».

Συνάντηση του Υπουργού Παιδείας κου Κ. Γαβρόγλου με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.Συνάντηση του Κώστα Γαβρόγλου με το Δ.Σ. της ΔΟΕ Σήμερα ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων είχε συνάντηση με το Δ.Σ. της ΔΟΕ στο υπουργείο.Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα. Η Ομοσπονδία έθεσε από την πλευρά της ένα σύνολο από ζητήματα που αφορούν τόσο την λειτουργεία των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων όσο και την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είτε ως μόνιμοι είτε ως αναπληρωτές.Ο Υπουργός τόνισε από μέρους του πως η συζήτηση δεν εξαντλείται στο πλαίσιο μιας συνάντησης που κυρίως πρέπει να θεωρηθεί αρχή διαλόγου και συνεχούς επικοινωνίας, ώστε να εξεταστούν για όλα τα επιμέρους θέματα που τέθηκαν οι δυνατότητες ικανοποίησής τους.

ΟΑΕΔ: Πρόγραμμα για 10.000 θέσεις εργασίας στο oaed.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΑΕΔ Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την μετατροπή του επιδόματος ανεργίας σε χρόνο απασχόλησης και κατάρτισης προωθεί ο ΟΑΕΔ. Το πρόγραμμα θα «ανοίξει» εντός του αμέσως επόμενου χρονικού διαστήματος, πιθανότατα...

Η νέα απόφασση για τις Εκδρομές – Εκπαιδευτικές επισκέψεις μαθητών Δημόσιων και Ιδιωτικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας

Τι αλλάζει στις σχολικές εκδρομές - εκπαιδευτικές επισκέψεις μαθητών και μαθητριών Δημόσιων και Ιδιωτικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώραςΤο ΦΕΚ σε μορφή pdf

Ένας στους πέντε μαθητές επιστρέφει στο σπίτι από το σχολείο χωρίς κανένας να τους περιμένει

Έρευνα του Πανεπιστημίου ΘεσσαλίαςΠερίπου ένας στους πέντε μαθητές Δημοτικού εντάσσεται στην κατηγορία «τα παιδιά με το κλειδί», ένα νέο φαινόμενο που δημιουργήθηκε στην ελληνική κοινωνία λόγω της απουσίας των γονέων στην εργασία, της αύξησης των διαζυγίων και των μονογονεϊκών οικογενειών και των δυσκολιών των ολοήμερων σχολείων να καλύψουν όλες τις ανάγκες. Έτσι πολλά παιδιά επιστρέφουν από το σχολείο το μεσημέρι στο σπίτι, χωρίς κάποιος να τους περιμένει, για να τους ανοίξει.Αυτό επισημαίνει σε δημοσίευμά του ο Φώτης Σπανός στην εφημερίδα "Θεσσαλία" αξιοποιώντας στοιχεία έρευνας του Πανεπιστημίου ΘεσσαλίαςΈχοντας κρεμασμένο το κλειδί στον λαιμό τους, για να μην το χάσουν, ανοίγουν την πόρτα και μένουν μόνα τους στο σπίτι, ακόμη και τρεις και τέσσερις ώρες, μέχρι να επιστρέψουν οι γονείς ή ο γονέας από τη δουλειά.Και ουσιαστικά όλο αυτό το χρονικό διάστημα φροντίζονται μόνοι τους, αντιμετωπίζοντας βέβαια και ουκ ολίγες δυσκολίες, από το πώς θα φάνε, μέχρι και το αν τελικά διαβάζουν ή βλέπουν τηλεόραση.Το φαινόμενο αυτό ήταν έντονο στο εξωτερικό, έως ότου ο δυτικός τρόπος ζωής επεκτάθηκε δυναμικά και στην Ελλάδα από τα μέσα της δεκαετίας του ‘80 και πλέον αποτελεί κοινωνική τάση και στη χώρα μας.Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ερεύνησε το φαινόμενο και προχώρησε στην εξαγωγή ενδιαφερόντων συμπερασμάτων.Ο αναπληρωτής καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Νίκος Χανιωτάκης, που έχει ασχοληθεί επισταμένως με το ζήτημα, τόνισε πως «τα παιδιά με το κλειδί στο χέρι» είναι οι μαθητές, που επιστρέφοντας το μεσημέρι από το σχολείο στο σπίτι, δεν έχουν κανέναν να τους περιμένει, επειδή οι γονείς τους δουλεύουν. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο, ενώ υπολογίζεται πως στις ΗΠΑ τα παιδιά αυτά αγγίζουν τα 4.000.000».Η επίδραση των κοινωνικών αλλαγώνΟ κ. Χανιωτάκης ερμήνευσε την ένταση του φαινομένου από την όλο και πιο δυναμική ένταξη της γυναίκας στην αγορά εργασίας, την αύξηση των διαζυγίων, την ύπαρξη μονογονεϊκών οικογενειών, της απουσίας παππούδων και γιαγιάδων.Έτσι για να μην μένει μόνο το παιδί στο σπίτι αυτό το κρίσιμο χρονικό διάστημα, δηλαδή από τη λήξη του σχολικού ωραρίου μέχρι την επιστροφή των γονέων στο σπίτι νωρίς το απόγευμα, η λύση για τη φροντίδα του είναι, είτε η εγγραφή του στο ολοήμερο, είτε η πληρωμή κάποιου ατόμου για να το φροντίζει στο σπίτι.«Αλλά το ολοήμερο σχολείο έχει απαξιωθεί και δεν υποστηρίζεται από την πολιτεία, ενώ οι γονείς βλέπουν ότι ο θεσμός δεν βοηθά το παιδί τους. Και λόγω οικονομικής αδυναμίας να πληρώσουν κάποιο άτομο, επιλέγουν να το αφήνουν μόνο στο σπίτι για κάποιες ώρες», ανέφερε ο κ. Χανιωτάκης, ενώ ερωτηθείς για το πώς βλέπουν τα παιδιά την κατάσταση, απάντησε πως όσο μικρότερα σε ηλικία είναι τα παιδιά, τόσο πιο πολύ ζορίζονται, ενώ όσο μεγαλώνουν και φτάνουν στην εφηβεία, μάλλον τους αρέσει να είναι μόνα τους».Χαμηλότερες επιδόσειςΒάσει έρευνας που πραγματοποίησε η προπτυχιακή φοιτήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Μαρία Τότσα σε 310 φοιτητές και φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για τα μαθητικά τους χρόνια, διαπιστώθηκε πως ένα 18% εξ’ αυτών εντάσσονταν στην κατηγορία «τα παιδιά με το κλειδί στο χέρι» και έμεναν μόνα για περισσότερο από τρεις ώρες.Επίσης ένα 30% των παιδιών με το κλειδί στο χέρι πήγαινε και ολοήμερο.Μάλιστα οι φοιτητές τόνισαν πως όσες ώρες έμεναν σπίτι μόνοι τους, ένιωθαν φόβο, μοναξιά και ότι υπήρχε πολύ ησυχία. Η μοχανικότητα ήταν έντονη, αφού ιδίως στα μεγάλα αστικά κέντρα οι γονείς προέτρεπαν στα παιδιά τους, να μένουν στο σπίτι και να μην ανοίγουν σε κανένα.Επίσης η βασική απασχόληση των παιδιών αυτών στο σπίτι είναι η τηλεόραση.και ναι μεν διάβαζαν τα μαθήματά τους, αλλά επειδή οι γονείς έρχονταν κουρασμένοι από τη δουλειά και δεν τους επιτηρούσαν τόσο πολύ στα μαθήματα, δεν είχαν τελικά τόσο υψηλές επιδόσεις. Επίσης δεν σιτίζονται καλά, αφού δεν τρώνε ζεστό φαγητό.Μάλιστα σε έρευνες του εξωτερικού διαπιστώθηκε ότι και τα παιδιά με το κλειδί στο χέρι είναι και πιο επιρρεπή σε ουσίες.Και ατυχήματαΠαράλληλα υπήρχαν πολλά ατυχήματα. Ειδικότερα οι φοιτητές ανέφεραν διάφορες καταστάσεις, που δημιουργήθηκαν στο σπίτι, όταν ήταν μόνα τους, όπως «έβαλα φωτιά στο τηγάνι, ενώ προσπαθούσα να φτιάξω πατάτες τηγανιτές», «έπεσα και έσκισα το μάτι μου», «λιποθύμησα, επειδή ήμουν άρρωστη», «είχα καεί με βραστό νερό», «είχα τη λανθασμένη εντύπωση πως κάποιος ξένος ήταν στο σπίτι», «έτυχε να κτυπήσει την πόρτα κάποιος άγνωστος. Τρόμαξα και δεν άνοιξα, όπως πολύ σωστά μου έλεγαν κάθε φορά οι γονείς, πριν πάνε κάπου και με αφήσουν».«Είναι δεδομένο πως τα μικρότερα παιδιά θα προτιμούσαν κάποιος να τους ανοίξει την πόρτα του σπιτιού κα να μην είναι μόνα τους», ανέφερε ο κ. Χανιωτάκης και πρόσθεσε πως η ονομασία με το κλειδί δόθηκε, επειδή αυτά τα παιδιά έχουν συνήθως κρεμασμένα στον λαιμό τους μια αλυσίδα με το κλειδί, για να μην το χάσουν.Μάλιστα υπογράμμισε πως κομβικής σημασίας για την αντιμετώπιση του φαινομένου και την εξυπηρέτηση των οικογενειών θα είναι η ενίσχυση του θεσμού του ολοημέρου. http://www.alfavita.gr/