Τι χρειάζεται ένας μοντέρνος δάσκαλος;

Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - [email protected] Όπως αλλάζουν οι συνθήκες και τα εργαλεία στις σχολικές τάξεις, όπως αλλάζουν και οι δεξιότητες αλλά και οι ικανότητες των μαθητών, έτσι αλλάζουν και όσα πρέπει να έχει ένας μοντέρνος δάσκαλος την εποχή αυτή. Φυσικά και δεν αλλάζουν όλα ριζικά, αλλά περισσότερο προστίθενται χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με τις μέρες που ζούμε. Ένας μοντέρνος δάσκαλος λοιπόν, για να μπορέσει να δώσει το 100% στους μαθητές του και να τους καθοδηγήσει σωστά, θα πρέπει να έχει μια σειρά από δεξιότητες που ίσως κάποιοι παλιότεροι να μην είχαν. Ανάμεσα σε αυτές τις δεξιότητες βλέπουμε την ικανότητα να διαχειρίζεται διαδικτυακά εργαλεία με ευκολία-ειδικά αυτά που έχουν να κάνουν με τη συνεργασία, την ικανότητα να προσαρμόζεται εύκολα και γρήγορα σε νέες συνθήκες και αλλαγές, το να κάνει καλή και ορθολογική διαχείριση του χρόνου του αλλά και το να είναι οργανωτικός ώστε να μην χάνεται στον...πανικό των πραγμάτων που έχει να κάνει και να επιβλέψει.

Κόβουν τον νόμο Κατρούγκαλου

Κατατέθηκε τελικά, σήμερα το απόγευμα στη Βουλή, η τροπολογία για τον υπολογισμό των συντάξεων, μετά από την «εμπλοκή» της ΕΛΣΤΑΤ. Η τροπολογία κατατέθηκε πέντε ημέρες μετά από τη διαρροή της, μετά την αδυναμία που δήλωσε η ΕΛΣΤΑΤ για τον προσδιορισμό τον συντελεστή ετήσιας μεταβολής μισθών, με τον οποίο προέβλεπε ο νόμος Κατρούγκαλου ότι θα υπολογιστούν οι νέες συντάξεις. Οι υπουργοί Εφη Αχτσιόγλου, Ευκλείδης Τσακαλώτος, Ανδρέας Ξανθός, Γιώργος Χουλιαράκης και Τάσος Πετρόπουλος υπογράφουν την τροπολογία, η οποία ορίζει ότι η αναπροσαρμογή των συντάξιμων αποδοχών έως και το 2020 υπολογίζεται με βάση τον δείκτη τιμών καταναλωτή της ΕΛΣΤΑΤ. Από το 2021 και μετά θα υπολογίζεται με βάση τον δείκτη μεταβολής μισθών της ΕΛΣΤΑΤ, όπως γινόταν έως σήμερα. Σύμφωνα με την έκθεση του Λογιστηρίου του Κράτους, από τις προτεινόμενες αλλαγές εκτιμάται ετήσια αύξηση εσόδων κατά 12,5 εκατ. ευρώ, από την ενιαία εφαρμογή του τρόπου υπολογισμού των εφάπαξ, για παλιούς και νέους ασφαλισμένους.

Συνάντηση για το μεταναστευτικό Αβραμόπουλου-Κατρούγκαλου

Συνάντηση σε φιλικό κλίμα, είχαν σήμερα στις Βρυξέλλες ο Έλληνας επίτροπος Μετανάστευσης και Εσωτερικών Υποθέσεων, Δημήτρης Αβραμόπουλος και ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Κατρούγκαλος. Ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, ενημέρωσε τον κ. Αβραμόπουλο για τις απόψεις της ελληνικής κυβέρνησης σε σχέση με τα θέματα που χειρίζεται, και τον ευχαρίστησε για τις ενέργειές του, προκειμένου να ισχύσει και κατά το 2017 το πιλοτικό πρόγραμμα χορήγησης βίζας σε πολίτες της Τουρκίας που επισκέπτονται τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου για τουριστικούς λόγους.

Γερμανικός Τύπος: Σε διαπραγματευτικό στρες Αθήνα -δανειστές

Οι συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις για το κλείσιμο της αξιολόγησης, αλλά και το επεισοδιακό συλλαλητήριο των αγροτών από την Κρήτη φιλοξενούνται στις πρώτες σελίδες του Γερμανικού Τύπου, όπως μεταδίδει η Deutsche Welle. Η Ελλάδα ελπίζει σε βοήθεια δισεκατομμυρίων από τους δανειστές, όμως εκείνοι ζητούν μέτρα λιτότητας ως αντάλλαγμα, γράφει η Frankfurter Allgemeine Zeitung με αφορμή τις συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις ελληνικής κυβέρνησης και πιστωτών σε άρθρο με τίτλο «Η Ελλάδα πρέπει να συνεχίσει τις διαπραγματεύσεις». Και η εφημερίδα της Φρανκφούρτης προσθέτει: «Σύμφωνα με έλληνα υψηλόβαθμο αξιωματούχο υπάρχουν ακόμα ανοιχτά τέσσερα ή πέντε ζητήματα, ενώ δεν έχει ξεκαθαριστεί πότε θα υπάρξει πιθανότατα συμφωνία σε τεχνικό επίπεδο (staff level agreement). Οι διεθνείς δανειστές ζητούν επιπλέον μέτρα λιτότητας ύψους 3,6 δις ευρώ, ανάμεσα στα οποία μείωση του αφορολόγητου στις 6.000 ευρώ, μειώσεις στις συντάξεις, αλλά και ριζικές αλλαγές στο εργατικό δίκαιο. Την ίδια στιγμή η ελληνική πλευρά ζητά μέτρα για την τόνωση της οικονομίας, όπως η μείωση του ΦΠΑ στον τουριστικό κλάδο. Για τα μέχρι τώρα αποτελέσματα θα ενημερωθεί σήμερα Πέμπτη η Ομάδα Εργασίας του Eurogroup». Στις διαπραγματεύσεις στην Αθήνα αναφέρεται και η Neue Zürcher Zeitung σε άρθρο με τίτλο «Αθήνα και δανειστές σε διαπραγματευτικό στρες». H ελβετική εφημερίδα παρατηρεί: «Εδώ και επτά χρόνια η Ελλάδα εξαρτάται τη οικονομική ενίσχυση των διεθνών δανειστών. Και αυτό το καλοκαίρι η χώρα χρειάζεται μια ακόμα δόση από το πακέτο στήριξης για να αποπληρώσει χρέη που ξεπερνούν τα 7 δις ευρώ. Επειδή όμως η Ελλάδα δυσκολεύεται, επιστρέφει και πάλι το φάντασμα της χρεοκοπίας και της εξόδου από την ευρωζώνη». Spiegel: «Αγρότες από την Κρήτη διαδηλώνουν κατά της λιτότητας» Tην ώρα που η ελληνική κυβέρνηση διαπραγματεύεται με τους δανειστές νέα μέτρα λιτότητας, τα οποία πλήττουν και αγρότες από την Κρήτη, ορισμένοι από αυτούς διαμαρτύρονται βίαια στην Αθήνα, σημειώνει το Spiegel Online σε άρθρο που επιγράφεται «Αγρότες από την Κρήτη διαδηλώνουν κατά της λιτότητας». Και το γερμανικό περιοδικό συνεχίζει: «Μπροστά από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης οι αγρότες επιτέθηκαν με γκλίτσες στους αστυνομικούς προκαλώντας ζημιές σε αστυνομικά οχήματα, έβαλαν φωτιά σε κάδους απορριμμάτων και πέταξαν πέτρες στις τζαμαρίες του υπουργείου. Οι δυνάμεις ασφαλείας απάντησαν με δακρυγόνα και γκλομπ. Αρκετοί δρόμοι στο κέντρο της πρωτεύουσας αποκλείστηκαν λόγω της κινητοποίησης. Ένας από τους αγρότες δήλωσε: "Θα πάρουν πίσω όλα τα μέτρα. Θα φροντίσουμε εμείς γι αυτό". Από τις αρχές του 2017 η κυβέρνηση αύξησε τη φορολογία και τις εισφορές των αγροτών στα συνταξιοδοτικά ταμεία», καταλήγει το διαδικτυακό Spiegel.

Μειώνονται στο μισό οι ειδικότητες στα σχολεία

Να μειώσει τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών κατά 50% επιχειρεί το υπουργείο Παιδείας, προκαλώντας όμως τις αντιδράσεις καθηγητών και δασκάλων. Σύμφωνα με δημοσίευμα του ΕΘΝΟΥΣ και της δημοσιογράφου Νικολίτσα Τρίγκα το...

Κατέρρευσε το σπίτι του Αγίου Εφραίμ

Αριθμός:3977Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Κατέρρευσε το σπίτι του Αγίου ΕφραίμΚόμμα:ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΗμερομηνία:07/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:08/03/2017Καταθέτοντες:Λαγός Ευαγγέλου ΙωάννηςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΠολιτισμού και ΑθλητισμούΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Κονιόρδου Λυδία (Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού)Αρχεία Ερωτήσεων:

Λειτουργία Ελληνόφωνων Δημοτικών Σχολείων στα Πομακοχώρια της Θράκης

Αριθμός:3979Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Λειτουργία Ελληνόφωνων Δημοτικών Σχολείων στα Πομακοχώρια της ΘράκηςΚόμμα:ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΗμερομηνία:07/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:08/03/2017Καταθέτοντες:Λαγός Ευαγγέλου ΙωάννηςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Μετάβαση από το δίπλωμα οδήγησης στο δίπλωμα κινητικότητας

Αριθμός:3984Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Μετάβαση από το δίπλωμα οδήγησης στο δίπλωμα κινητικότηταςΚόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:08/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:08/03/2017Καταθέτοντες:Κόνσολας Νικία Εμμανουήλ (Μάνος)Υπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥποδομών και ΜεταφορώνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Σπίρτζης Χρήστος (Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών)

Καταναγκαστική διδασκαλία τουρκικών σε νηπιαγωγεία που φοιτούν Ρομά και Πομάκοι στην Ελληνική Θράκη

Αριθμός:3966Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Καταναγκαστική διδασκαλία τουρκικών σε νηπιαγωγεία που φοιτούν Ρομά και Πομάκοι στην Ελληνική ΘράκηΚόμμα:ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙΗμερομηνία:07/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:08/03/2017Καταθέτοντες:Νικολόπουλος Ιωάννου ΝικόλαοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Επίλυση κτηριακού προβλήματος 7ου Γυμνασίου Γλυφάδας

Αριθμός:3973Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Επίλυση κτηριακού προβλήματος 7ου Γυμνασίου ΓλυφάδαςΚόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:07/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:08/03/2017Καταθέτοντες:Κουμουτσάκος Σπυρίδωνος ΓεώργιοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΠεριβάλλοντος και ΕνέργειαςΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Σταθάκης Γεώργιος (Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας)Αρχεία Ερωτήσεων:

Οργανικές θέσεις στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία

Αριθμός:3975Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Οργανικές θέσεις στα Πρότυπα και Πειραματικά ΣχολείαΚόμμα:ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣΗμερομηνία:07/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:08/03/2017Καταθέτοντες:Αυλωνίτου Βασιλείου ΕλένηΔρίτσας Παναγιώτη ΘεόδωροςΙγγλέζη Θεοδώρου ΑικατερίνηΚαρά Γιουσούφ Μεμέτ ΑϊχάνΚαραγιαννίδης Γεωργίου ΧρήστοςΚαρακώστα Ελευθερίου Ευαγγελία (Εύη) Καφαντάρη Φωτίου Χαρούλα (Χαρά)Μεϊκόπουλος Μιχαήλ ΑλέξανδροςΜηταφίδης Ανδρέα Τριαντάφυλλος Μιχαηλίδης Φραγκούλη Ανδρέας Μουμουλίδης Σταματίου ΘεμιστοκλήςΜπαλαούρας Δημητρίου Γεράσιμος Ντζιμάνης Δημητρίου ΓεώργιοςΠαπαδόπουλος Αποστόλου Αθανάσιος (Σάκης)Παπαδόπουλος Αβραάμ ΝικόλαοςΠαπαδόπουλος Κωνσταντίνου ΧριστόφοροςΠαυλίδης Κωνσταντίνου ΚωνσταντίνοςΣκούφα Δημητρίου Ελισσάβετ (Μπέττυ)Σταματάκη Παναγιώτη ΕλένηΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Μέτρα για την οδική ασφάλεια στους ελληνικούς δρόμους

Αριθμός:3976Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Μέτρα για την οδική ασφάλεια στους ελληνικούς δρόμουςΚόμμα:ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣΗμερομηνία:07/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:08/03/2017Καταθέτοντες:Αναγνωστοπούλου Πέτρου Αθανασία (Σία)Βράντζα Αχιλλέως ΠαναγιώταΓεννιά Σωκράτη ΓεωργίαΓεωργοπούλου - Σαλτάρη Ευσταθίου Ευσταθία (Έφη)Γιαννακίδης Αλεξάνδρου ΕυστάθιοςΔρίτσας Παναγιώτη ΘεόδωροςΔριτσέλη Ιωάννη ΠαναγιώταΖεϊμπέκ Χασάν ΧουσεϊνΘεωνάς Γρηγορίου ΙωάννηςΘηβαίος Γεωργίου ΝικόλαοςΙγγλέζη Θεοδώρου ΑικατερίνηΚαββαδία Σωκράτη Ιωαννέτα (Αννέτα)Καΐσας Δημητρίου Γεώργιος Καραγιαννίδης Γεωργίου ΧρήστοςΚαρασαρλίδου Γεωργίου Ευφροσύνη (Φρόσω) Καστόρης Νικολάου Αστέριος Κατσαβριά - Σιωροπούλου Αθανασίου Χρυσούλα Καφαντάρη Φωτίου Χαρούλα (Χαρά)Κοζομπόλη - Αμανατίδη Γεωργίου Παναγιώτα Κουράκης Στυλιανού Αναστάσιος (Τάσος)Μανιός Εμμανουήλ Νικόλαος Μεϊκόπουλος Μιχαήλ ΑλέξανδροςΜιχελογιαννάκης Δημητρίου ΙωάννηςΜπαλαούρας Δημητρίου Γεράσιμος Μπαλλής Γεωργίου Συμεών Μπαλτάς Αλεξάνδρου Αριστείδης-Νικόλαος-ΔημήτριοςΝτζιμάνης Δημητρίου ΓεώργιοςΠαπαδόπουλος Κωνσταντίνου ΧριστόφοροςΠαρασκευόπουλος Ανδρέα ΝικόλαοςΠαυλίδης Κωνσταντίνου ΚωνσταντίνοςΡίζος Γεωργίου ΔημήτριοςΡιζούλης Κωνσταντίνου ΑνδρέαςΣεβαστάκης Αλεξίου ΔημήτριοςΣκούφα Δημητρίου Ελισσάβετ (Μπέττυ)Σπαρτινός Νικολάου ΚωνσταντίνοςΣταματάκη Παναγιώτη ΕλένηΣυρίγος Δημητρίου ΑντώνιοςΤριανταφύλλου Κωνσταντίνου ΜαρίαΦίλης Αριστοτέλη ΝικόλαοςΧριστοδουλοπούλου Ζαχαρία ΑναστασίαΨυχογιός Κωνσταντίνου ΓεώργιοςΥπουργεία:ΕσωτερικώνΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥποδομών και ΜεταφορώνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος) (Υπουργός Εσωτερικών)Σπίρτζης Χρήστος (Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών)Αρχεία Ερωτήσεων:

Οι αλλαγές σε Διευθυντές Σχολείων, Σχολικούς Συμβούλους, αξιολόγηση, Λύκειο

Διευθυντές Σχολείων Θα υπάρχει η θετική η αρνητική κρίση των συλλόγων διδασκόντων για τους υποψηφίους Διευθυντές (στο σχολείο που ο υποψήφιος έχει οργανική θέση). Θα προστεθεί η συνέντευξη από Διευρυμένο...

Επαφές Πιτσιόρλα στις Βρυξέλλες για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά

Συνάντηση με τον Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Γκερτ Κούπμαν για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά είχε σήμερα στις Βρυξέλλες ο Υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στέργιος Πιτσιόρλας. Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι εξελίξεις στο θέμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά μετά την κατάθεση προσφυγής εκ μέρους της Επιτροπής κατά της Ελλάδας για την επιβολή προστίμου εξαιτίας της μη συμμόρφωσης με την από 2 Ιουλίου 2008 απόφαση περί ανάκτησης κρατικών ενισχύσεων. Κατά τη συζήτηση διερευνήθηκαν εναλλακτικά σενάρια αντιμετώπισης του προβλήματος, σύμφωνα με τον κ. Πιτσιόρλα.

Τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για Α/θμια, Β/θμια και Τριτοβάθμια

Στη σημερινή του εισήγηση στο ΚΥΣΚΟΙΠ ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου παρουσίασε τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί καθώς και τις πρωτοβουλίες που προβλέπονται και για τις τρεις...

Τα Θρησκευτικά και η Ιεραρχία

Στην εισαγωγική του εισήγηση στην Ιεραρχία ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος επανήλθε σε όσα έγιναν στο Μαξίμου τον Οκτώβριο του 2016 με σκοπό να «αποκαλύψει» τα πραγματικά γεγονότα και τις αληθινές συμφωνίες. Χωρίς αξία η αρχιεπισκοπική αναδρομή. Ό,τι κι αν είχε ειπωθεί τελικά στο Μαξίμου, το Υπουργείο Παιδείας συνέχισε την εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών για τα Θρησκευτικά και δεν τα απέσυρε. Αντιθέτως ήδη ετοιμάζει, και θα σταλούν προς εκτύπωση, προσωρινά βιβλία - φάκελοι μαθητών - βασισμένα στα νέα προγράμματα σπουδών για να διανεμηθούν τον Σεπτέμβριο στους μαθητές. Τα σημερινά «παλαιά» βιβλία δεν θα επανατυπωθούν. Η εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών σταδιακά ολοκληρώνεται. Φέτος (2016-2017) εστάλησαν στο ΦΕΚ, έγιναν νόμος και στάλθηκαν για εφαρμογή στα σχολεία χωρίς έντυπο βοηθητικό υλικό. Την επόμενη χρονιά (2017-2018) θα υπάρχει και το έντυπο βοηθητικό υλικό για την πληρέστερη εφαρμογή τους ενώ τα βιβλία στα οποία στηρίχτηκαν πολλοί θεολόγοι φέτος συνεχίζοντας την διδασκαλία τους όπως μέχρι τώρα, τον Σεπτέμβριο δεν θα υπάρχουν στις τσάντες των μαθητών.Η Διοικούσα Εκκλησία δια της Τριμελούς Αρχιερατικής Επιτροπής έχει στρέψει όλη την προσοχή της στα νέα βιβλία που θα γραφούν αργότερα, τα «μόνιμα» που θα αντικαταστήσουν τους φακέλους μαθητή. Για αυτά αποζητά να έχει λόγο ή εποπτικό ρόλο η Διοικούσα Εκκλησία και θα ξεκινήσει τον σχεδιαζόμενο διάλογο με το Υπουργείο Παιδείας. Μόνο που τα βιβλία αυτά είναι άγνωστο πότε, εάν, από ποιους και με ποια κονδύλια θα γραφούν. Μέχρι να απαντηθούν τα σχετικά ερωτήματα/προβλήματα οι μαθητές θα έχουν τους «προσωρινούς» φακέλους μαθητή για τους οποίους η Εκκλησία ούτε είχε ούτε και ζήτησε να έχει λόγο και ενημέρωση! Ούτε φυσικά διασφάλισε η Διοικούσα Εκκλησία ότι μέχρι την συγγραφή των νέων βιβλίων που θα προκύψουν μετά από τον διάλογο Εκκλησίας - Πολιτείας, θα επανατυπώνονται και θα διδάσκονται τα βιβλία που διδάσκονταν μέχρι σήμερα. Είναι πλέον ολοφάνερο όχι ότι η Πολιτεία εμπαίζει την Διοικούσα Εκκλησία για τα Θρησκευτικά αλλά και ότι η Διοικούσα Εκκλησία αποδεικνύεται πολύ κατώτερη των περιστάσεων στην υπεράσπιση του ορθόδοξου χαρακτήρα της θρησκευτικής εκπαίδευσης των μαθητών της πατρίδας μας, υποχρέωση που της έχει ανατεθεί από τον Καταστατικό Χάρτη λειτουργίας της.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΥΦΛΩΝ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: Έναρξη νέου κύκλου εκμάθησης Braille στη Θεσσαλονίκη

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΥΦΛΩΝΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΒΑΣ. ΟΛΓΑΣ 114 & Π. ΣΥΝΔΙΚΑΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟ 2310 250111FAX 2310 250677Έναρξη νέου κύκλου εκμάθησης Braille στη Θεσσαλονίκη.Σας ενημερώνουμε ότι τον Απρίλιο 2017 θα ξεκινήσουν τα νέα μαθήματα εκμάθησης της γραφής και ανάγνωσης Braille, τα οποία θα ολοκληρωθούν στα μέσα Ιουνίου. Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων μπορείτε να λάβετε την μοναδική και αναγνωρισμένη πιστοποίηση του ΚΕΑΤ.Αιτήσεις υποβάλλετε αυτοπροσώπως στα γραφεία μας ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/03/2017 (Λεωφόρος Βασιλίσσης Όλγας 114 & Πέτρου Συνδίκα γωνία - 54643 Θεσσαλονίκη, 3ος όροφος, καθημερινές 9.00 - 15.00)Υποχρεωτικά πρέπει να προσκομίσετε:1) Φωτοτυπία Ταυτότητας2) Αντίγραφο εκκαθαριστικού ή Βεβαίωση Απόδοσης Α.Φ.Μ.Κόστος Διδάκτρων 200 ευρώΠληροφορίες 2310-250111

Με τη βούλα της ΕΕ και του ΟΟΣΑ τα επιμορφωτικά σεμινάρια για τους εκπαιδευτικούς της 54ης περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής. 3ωρη στάση εργασίας τις δύο ημέρες διεξαγωγής των σεμινάριων

8/3/2017 Με τη βούλα της ΕΕ και του ΟΟΣΑ τα επιμορφωτικά σεμινάρια για τους εκπαιδευτικούς της 54ης περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής 3ωρη στάση εργασίας τις δύο ημέρες διεξαγωγής των σεμινάριων Στα πλαίσια της κυβερνητικής πολιτικής που υλοποιεί πιστά τις πολιτικές των δανειστών –ληστών, δε θα μπορούσε να λείπει από τα σεμινάρια για εκπαιδευτικούς η βούλα της ΕΕ και του ΟΟΣΑ που, μαζί με το ΔΝΤ,επιβάλλουν εξοντωτικά μέτρα σε βάρος του ελληνικού λαού. Τα σεμινάρια οργανώνονται με σκοπό να προπαγανδίσουν τις πολιτικές αυτών των ιμπεριαλιστικών οργανισμών, να στρατολογήσουν σχολεία και εκπαιδευτικούς για να εφαρμόσουν τις πολιτικές τους στην εκπαίδευση. Με την ένταξη των σχολείων σε αυτά τα προγράμματα που χαρακτηρίζονται από συστημικές αντιλήψεις για τη ζωή των ανθρώπων, κατηγοριοποιούνται τα σχολεία και προωθείται, μαζί με άλλα μέτρα, η αξιολογική περικύκλωση εκπαιδευτικών και σχολείων. Με θέμα «Καινοτόμες προτάσεις στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού έργου» οργανώνεται σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς της 54ης περιφέρειας Δ.Ε. Αττικής στις 9 και 14 Μαρτίου στη Ραφήνα και την Παιανία αντίστοιχα. Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιους τίτλους εργαστηρίων: «Παιδική επιχειρηματικότητα και τοπική ιστορία», «Βιωματικό εργαστήριο στην εκπαιδευτική προσέγγιση e-Reflect», «Βιωματικό εργαστήριο στους δείκτες του αειφόρου σχολείου». Ο ΣΕΒ σίγουρα θα χαίρεται βλέποντας πως η επιμόρφωση κινείται στα πλαίσια των προτάσεών του. Σύμφωνα με τα προγράμματα για την «παιδική επιχειρηματικότητα» που «τρέχουν» εδώ και περίπου μια δεκαετία κυρίως στην Β/θμια εκπαίδευση, οι μικροί μαθητές πρέπει να πειστούν πως το ζήτημα της εύρεσης εργασίας είναι θέμα δεξιοτήτων, προσόντων και επιχειρηματικών φαεινών. Για το 30% των επίσημα καταγεγραμμένων ανέργων, για τον υποκατώτατο του κατώτατου μισθού που επιβάλλει η τρόικα στους νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας, για τις μαζικές απολύσεις, για την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, για τη μετανάστευση των νέων, τι θα πει το βιωματικό εργαστήριο ή μάλλον τι προτείνει να κάνουμε; Εικονικές επιχειρήσεις στα σχολεία; Για τους συναδέλφους μας αναπληρωτές που απολύονται, φταίει ότι τους λείπει επιχειρηματικό πνεύμα; Στην ουσία, με το πρόγραμμα για την «παιδική επιχειρηματικότητα» καλούμαστε ως εκπαιδευτικοί να εκπαιδεύσουμε τους μαθητές μας στο να διαγκωνίζονται με τους άλλους για μια θέση στη διαλυμένη αγορά εργασίας, στην ατομική λύση και φυσικά όχι στη συλλογική, αγωνιστική, κινηματική διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους. Οι 40 δείκτες του «αειφόρου σχολείου» καταφέρνουν να κλείσουν μέσα τους όλη την αντιδραστική πολιτική που επιχειρείται να εφαρμοστεί στην εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια.Όσοι εκπαιδευτικοί θυμούνται τους δείκτες της αξιολόγησης, που ο νέος υπουργός δηλώνει πως θα ξεπαγώσει, μπορούν να θαυμάσουν στο «αειφόρο» πολλούς από αυτούς. Έτσι, στους δείκτες καταγράφονται και αξιολογούνται οι εναλλακτικές διδακτικές τεχνικές και μέθοδοι των διδασκόντων, οι συμμετοχή στα διάφορα προγράμματα της ΕΕ και του υπουργείου, οι δράσεις για την πρόληψη της σχολικής εγκατάλειψης(!), τα σεμινάρια που παρακολουθούν οι εκπαιδευτικοί, η προώθηση του δίκαιου και αλληλέγγυου εμπορίου(!), η λειτουργία και η θεματολογία των σχολικών συμβουλίων, η διαδικασία σύνθεσης του Σχολικού Κανονισμού (!), η μείωση της κατανάλωσης του φωτοτυπικού χαρτιού, οι δράσεις για εξεύρεση εναλλακτικών τρόπων θέρμανσης και δροσισμού(!!!) και πολλά άλλα. Μας ζητούν, δηλαδή, μέσω βιωματικών εργαστηρίων, να εμπεδώσουμε πως το σύνολο των προβλημάτων στην εκπαίδευση είναι θέμα λειτουργίας των εκπαιδευτικών, ότι πρέπει να τρέξουμε για χορηγούς και να καλλιεργήσουμε στου μαθητές την άποψη πως το ζήτημα της καταστροφής του πλανήτη είναι θέμα καταναλωτικής νοοτροπίας και όχι ξεζουμίσματος του από το κεφάλαιο που θέλει να αυγατίσει τα κέρδη του. Το καπιταλιστικό σύστημα που εκμεταλλεύεται κάθε κομμάτι του πλανήτη και κάθε πλευρά της ανθρώπινης δραστηριότητας για να κερδοφορεί, μας ζητά να κάνουμε τα στραβά μάτια γι’ αυτό και να μεταβιβάσουμε την ενοχή στον «αμαθή» ή «κακομαθημένο» λαό που δεν ξέρει πώς να καταναλώνει!!! Για την εκπαιδευτική προσέγγιση e-Reflect θα μπορούσαμε να πούμε απλά πως είναι άλλη μία φαεινή μέθοδος διδασκαλίας που βολεύει το σύστημα στη δεδομένη στιγμή και που θα ζαλίζει, μέσω σεμιναρίων, τα αυτιά των εκπαιδευτικών. Όμως, έρχεται να κουμπώσει στην πρόταση του πορίσματος για την παιδεία που υιοθέτησε ο υπουργείο, το οποίο εισηγείται, στα πλαίσια των κατευθύνσεων της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ, να κλείσουν τα μικρά σχολεία (κυρίως Λύκεια) στα νησιά και οι μαθητές να εκπαιδεύονται μέσω ίντερνετ. Επίσης, δένει με την αντιδραστική προπαγάνδα και κατεύθυνση περί «δια βίου μάθησης», που δεν είναι τίποτε άλλο παρά η ισόβια κάθειρξη των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Όσο για την ορολογία περί «πολιτισμικής ετερότητας» που φιγουράρει στα σεμινάρια, εισάγεται κατευθείαν από το οπλοστάσιο όσων αποφεύγουν να μιλήσουν για ταξικότητα, όσων μένουν άλαλοι για τα στρατόπεδα προσφύγων που φυλακίζουν τα θύματα των ιμπεριαλιστικών πολέμων, όσων εθελοτυφλούν για τη αντιδραστικοποίηση - φασιστικοποίηση του συστήματος. Το σύστημα εξουσίας χρησιμοποιεί όλο του το ιδεολογικό οπλοστάσιο για να ξεριζώσει από τη συλλογική συνείδηση ό,τι θυμίζει εποχές που οι εργαζόμενοι αντέκρουαν την κυρίαρχη προπαγάνδα και με τα συνθήματά τους και τους αγώνες τους κατακτούσαν τα δικαιώματά τους. Εισάγει νέους ξύλινους γλωσσικούς όρους και αποστρέφεται την πλούσια πείρα που απέκτησαν οι εργαζόμενοι παντού στον κόσμο μέσα από τους συλλογικούς αγώνες. Να μη νοιώθουμε αμηχανία, να μη μασάμε. Τέλος στην ιστορία δεν υπάρχει! Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιεί το υπουργείο παιδείας, ακολουθούν τις πολιτικές επιλογές των ΕΕ, ΟΟΣΑ και ΔΝΤ, επιβιώνουν παρασιτικά τρώγοντας τις σάρκες των εργατικών, συνδικαλιστικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων εκπαιδευτικών και μαθητών. ΟΙ λύσεις βρίσκονται στους συλλογικούς αγώνες. Να διδάξουμε τους μαθητές μας με το αγωνιστικό μας παράδειγμα. Να οικοδομήσουμε μέτωπο αντίστασης και διεκδίκησης. Με βάση το παραπάνω σκεπτικό καταγγέλουμε τα παραπάνω επιμορφωτικά σεμινάρια και προκηρύσσουμε 3ωρη στάση εργασίας τις δύο ημέρες διεξαγωγής των σεμινάριων. Ζητάμε από τη ΔΟΕ να τοποθετηθεί καταγγέλοντας κάθε προσπάθεια που στοχεύει να περάσει στη συνείδηση των μαθητών μας ότι τα συμφέροντα τους ταυτίζονται με αυτά των επιχειρήσεων. Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας Σάββας Σεχίδης Άγγελος Πούλος

08-03-2017: Οι σημερινές ανακοινώσεις σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ από την Π.Δ.Ε.Αττικής

Α. ΑΔΑ: ΩΤΑ74653ΠΣ-ΦΙΑ - «Πρόσληψη προσωρινής αναπληρώτριας Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού κλάδου ΠΕ23-Ψυχολόγων για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-17» με Κωδικό ΟΠΣ 5001982 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» Β. ΑΔΑ: ΩΓ904653ΠΣ-ΒΕΠ - «Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού κλάδου ΠΕ23-Ψυχολόγων για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017» με κωδικό ΟΠΣ 5001975, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» Γ. NEO! ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΕΠ (ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ) ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΣΕ ΚΕΔΔΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣΔ. ΝΕΟ! ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕEΠ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ28 ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣΕ. ΝΕΟ! ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕEΠ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ28 ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣΣΤ. NEO! ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΕΠ (ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ) ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΣΕ ΚΕΔΔΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣΖ. NEO! ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΕΠ (ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ) ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ28 ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στην Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στις Βρυξέλλες ο Κ. Μητσοτάκης

Επαφές με Ευρωπαίους αξιωματούχους, αλλά και με τον γ.γ. του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενμπεργκ θα έχει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο Πέμπτη στις Βρυξέλλες, όπου μεταβαίνει για να συμμετάσχει στη σύνοδο κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ). Συγκεκριμένα, στις 10:00 ώρα Ελλάδος θα συναντηθεί με την ύπατη εκπρόσωπο της Ε.Ε. για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής και Ασφάλειας Φεντερίκα Μογκερίνι και στις 15:30 με τον κ. Στόλτενμπεργκ. Επίσης στο περιθώριο της συνόδου θα συναντηθεί με τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Αντόνιο Ταγιάνι. Σύμφωνα με τη Ν.Δ. οι συναντήσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο των διεθνών επαφών του κ. Μητσοτάκη, προκειμένου να ενημερώσει εταίρους και συμμάχους της χώρας για τις εσωτερικές και περιφερειακές εξελίξεις, καθώς και για τις πάγιες ελληνικές θέσεις.