Υποχρεωτική αναγραφή της χώρας προέλευσης για γάλα και για κρέας

Υποχρεωτική αναγραφή της χώρας προέλευσης για γάλα και για κρέας καθώς και πληρωμή του παραγωγού το αργότερο εντός εξήντα ημερών, προβλέπει νομοσχέδιο για τη σήμανση, διακίνηση και εμπορία νωπών και ευαλλοίωτων αγροτικών προϊόντων που αναρτήθηκε από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για διαβούλευση (http://www.opengov.gr/ypaat/). Βασικά σημεία του νομοσχεδίου με τίτλο: «Διακίνηση και εμπορία νωπών και ευαλλοίωτων αγροτικών προϊόντων και άλλες διατάξεις» είναι τα εξής: Α)Ο έμπορος είναι υποχρεωμένος να εξοφλήσει στον παραγωγό νωπών και ευαλλοίωτων αγροτικών προϊόντων το αντίστοιχο τιμολόγιο σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 60 ημερών. Σε αντίθετη περίπτωση επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 30% της αξίας του τιμολογίου. Β)Ρυθμίζονται θέματα που αφορούν την υποχρεωτική αναγραφή προέλευσης στο γάλα και το κρέας. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου «το ΥΠΑΑΤ με τη νομοθέτηση αυτή ικανοποιεί το εκπεφρασμένο αίτημα των Ελλήνων καταναλωτών για ενημέρωση σχετικά με την προέλευση του γάλακτος ως κύριου συστατικού των μεταποιημένων γαλακτοκομικών τροφίμων και την ανάγκη προστασίας τους μέσω της διαφάνειας και ασφαλέστερης ιχνηλασιμότητας. Παράλληλα, προασπίζει τα συμφέροντα των Ελλήνων γαλακτοπαραγωγών κτηνοτρόφων σε μια περίοδο κρίσιμη για την κτηνοτροφία σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης και συμβάλλει στη διασφάλιση της ποιότητας των ελληνικών γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων, απέναντι σε πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού. Παρέχει εξάλλου, τόσο στους καταναλωτές όσο και στους παραγωγούς ασφαλές έδαφος για την ανάπτυξη καταναλωτικών και παραγωγικών πρακτικών οι οποίες μεσοπρόθεσμα θα διασφαλίσουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη στα ελληνικά γαλακτοκομικά προϊόντα». Σύμφωνα με το υπουργείο «το άρθρο αυτό του νομοσχεδίου θεσπίζει μέτρα ελέγχου για τη διαφάνεια της αγοράς και την αντιμετώπιση των ελληνοποιήσεων με σκοπό την προστασία της εγχώριας πρωτογενούς παραγωγής. Ειδικά για το κρέας προβλέπονται έλεγχοι σε όλη την επικράτεια για την εφαρμογή της υποχρεωτικής αναγραφής της χώρας προέλευσης στα εμπορικά έγγραφα και σε κάθε μορφής σήμανσης των προϊόντων των επιχειρήσεων/εκμεταλλεύσεων που διακινούν κρέας».

ΕΦΚΑ- Παράλληλη ασφάλιση: Η εγκύκλιος

ΕΦΚΑ Σε απαραίτητες διευκρινήσεις μέσω εγκυκλίου προχώρησε το Υπ. Εργασίας για την παράλληλη ασφάλιση. Συγκεκριμένα αναφέρει: Μετά και την ανάρτηση, χθες στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), των ειδοποιητηρίων για τις...

Οι τράπεζες στηρίζουν την mega – επένδυση στα 14 αεροδρόμια

Το πράσινο φως για τη χρηματοδότηση της μεγαλύτερης επένδυσης, σε επίπεδο αποκρατικοποιήσεων, στην Ελλάδα άναψαν κορυφαίες τράπεζες, η κοινοπραξία των οποίων υπέγραψε τη μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση, περί το 1 δισ.. ευρώ, με τη Fraport Greece, για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών ελληνικών αεροδρομίων, διάρκειας 40 ετών. Η επένδυση της Fraport και του Ομίλου Κοπελούζου, που στηρίζει την ελληνική οικονομία στην πλέον κρίσιμη συγκυρία, χρηματοδοτείται ως εξής από τις ακόλουθες τράπεζες: ΠΟΙΟΙ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΣΑ: Alpha Bank (284,7 εκατ. ευρώ) Black Sea Trade and Development Bank (62,5 εκατ. ευρώ) European Bank for Reconstruction and Development (186,7 εκατ. ευρώ) European Investment Bank (280,4 εκατ. Ευρώ) International Finance Corporation, μέλος του World Βank Group (154,1 εκατ. ευρώ). Μάλιστα, η IFC θα παρέχει στη Fraport Greece αποκλειστικά ανταλλαγή επιτοκίων αντιστάθμισης σε Ευρώ, έτσι ώστε να βοηθήσει την εταιρεία να αντισταθμίσει πιθανές διακυμάνσεις στα επιτόκια κατά τη διάρκεια του δανείου. ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ Έργα ανάπτυξης 280,4 εκατ. ευρώ Προκαταβολή τιμήματος παραχώρησης 688 εκατ. ευρώ Υπενθυμίζεται ότι η Fraport Greece - μία κοινοπραξία της Fraport AG και του Όμιλου Κοπελούζου -, που θα καταβάλει 1,234 δισ. ευρώ συνολικά στο ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση, ανακοίνωσε πρόσφατα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, αυξάνοντας το συνολικό κεφάλαιό της στα 650 εκατ. ευρώ. ΤΙΜΗΜΑ - ΡΕΚΟΡ Το ποσό αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο τίμημα παραχώρησης, που έχει καταβληθεί ποτέ στο ελληνικό κράτος. Μέσω της επένδυσης αυτής, οι δύο μέτοχοι της Fraport Greece υποστηρίζουν τις προσπάθειες της χώρας για ανάκαμψη, δείχνοντας εμπιστοσύνη στις δυνατότητές της... κάτι, που αναγνώρισε, στη δήλωσή του, και ο Ευρωπαίος Επίτροπος, Πιερ Μοσκοβισί: «Οι μοντέρνες υποδομές θα διαδραματίσουν ένα κρίσιμο ρόλο στην υποστήριξη της ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας. Αυτό απαιτεί βιώσιμες επενδύσεις, οι οποίες θα διασφαλίσουν την πλήρη επίτευξη των δυνατοτήτων για δημιουργία θέσεων εργασίας και τόνωση της ανάπτυξης. Αυτή η συμφωνία, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, επιτυγχάνει την κινητοποίηση ιδιωτικών επενδύσεων για τη χρηματοδότηση αναβαθμίσεων σε υποδομές ανάπτυξης, που θα υποστηρίξουν, για παράδειγμα, τον τουρισμό και την κινητικότητα. Αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του είδους των επενδύσεων, για την υποστήριξη των οποίων η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δεσμευτεί, καθώς προσφέρουν εξέλιξη και ανάπτυξη». ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΝΩ ΤΟΥ 1,4 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ Η συμφωνία περιλαμβάνει, επίσης, τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη των υποδομών στα αεροδρόμια. Η Fraport Greece θα επενδύσει τουλάχιστον 400 εκατ. ευρώ στη διάρκεια των πρώτων 4 ετών σε κατασκευαστικά έργα για την ανάπτυξη των αεροδρομίων, γεγονός, που αναμένεται να συμβάλλει στην περαιτέρω ώθηση του τουρισμού. Στο σύνολο της περιόδου παραχώρησης, οι επενδύσεις στις υποδομές των αεροδρομίων θα ξεπεράσουν τα 1,4 δισ. ευρώ. ΤΑ 14 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ Άκτιο, Χανιά, Καβάλα, Κεφαλλονιά, Κέρκυρα, Κως, Μυτιλήνη, Μύκονος, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Θεσσαλονίκη και Ζάκυνθος. Συνολικά, τα 14 αεροδρόμια εξυπηρέτησαν 25,2 εκατ. επιβάτες μέσα στο 2016. Ο κ. Alexander Zinell, CEO της Fraport Greece, σχολίασε: «Η υπογραφή της χρηματοδότησης για την μεγαλύτερη παραχώρηση στην Ελλάδα είναι μία ιστορική στιγμή. Μαζί με τα κεφάλαια από τους μετόχους μας, τα έσοδα των δανείων θα χρησιμοποιηθούν στην πληρωμή του προκαταβολικού τιμήματος παραχώρησης και στο τετραετές πρόγραμμα ανάπτυξης των αεροδρομίων. Η επιτυχής χρηματοδότηση του πολύπλοκου αυτού έργου αποτελεί σαφές μήνυμα όσον αφορά στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας, στην εμπιστοσύνη που απολαμβάνει η εταιρεία μας και στην αξιοπιστία των μετόχων μας, Fraport AG και Όμιλου Κοπελούζου. Το ελληνικό κράτος μας έχει αναθέσει τη διαχείριση 14 αεροδρομίων σε όλη τη χώρα, τα περισσότερα από τα οποία αποτελούν «πύλες» για τουριστικούς προορισμούς σε μεγάλη ακμή. Είμαστε περήφανοι που θα διαδραματίσουμε ένα σημαντικό ρόλο στη μελλοντική ανάπτυξη αυτών των προορισμών στηρίζοντας την τουριστική βιομηχανία της χώρας». O κ. Βαγγέλης Μπαλτάς, CFO της Fraport Greece, δήλωσε: “Αυτή η συμφωνία είναι το αποτέλεσμα μίας μεγάλης και γόνιμης διαδικασίας. Ύστερα από εντατικές εργασίες διάρκειας 15 μηνών η Fraport Greece υπέγραψε ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα ύψους περίπου 1 δις. ευρώ με τις Alpha Bank, BSTDB, EBRD, EIB και IFC. Οι συνεργάτες μας υποστήριξαν αυτή τη συναλλαγή από την αρχή λόγω των συνολικών θετικών επιπτώσεων που θα έχει το συγκεκριμένο έργο στην ελληνική οικονομία. Μαζί με τη συνεισφορά των συνεργατών μας το συνολικό ποσό της επένδυσης ξεπερνά το ποσό των 1,65 δις. ευρώ. Εργαστήκαμε όλοι μαζί διασφαλίζοντας ότι το σύνθετο αυτό έργο θα είναι επιτυχές. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας για τις προσπάθειές τους και τη συμβολή τους στη θέσπιση γερών θεμελίων για το μέλλον του έργου παραχώρησης». Ο κ. Jonathan Taylor, Αντιπρόεδρος της EIB και υπεύθυνος για την Ελλάδα, δήλωσε: «Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων είναι στην ευχάριστη θέση να επενδύει στην επέκταση και βελτίωση 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα. Το συγκεκριμένο έργο έχει μεγάλη σημασία, τόσο σε εθνικό όσο και τοπικό επίπεδο. Θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας και θα παρέχει μια σημαντική ώθηση στον τουρισμό - έναν τομέα που έχει αποδείξει τη σημασία του, και την ανθεκτικότητά του, κατά τη διάρκεια της κρίσης. Η Τράπεζα της ΕΕ θα στηρίξει περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα που προωθούν την ανάπτυξη και συμβάλλουν στη δημιουργία βιώσιμων και υψηλής ποιότητας θέσεων εργασίας». (Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων υπέγραψε δάνεια ύψους 281 εκατ. ευρώ συνολικά για τη χρηματοδότηση του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα. Η συναλλαγή υποστηρίζεται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Στρατηγικών Επενδύσεων (EFSI), που αποτελεί την «καρδιά» του επενδυτικού σχεδίου για την Ευρώπη). Ο κ. Ιωάννης Εμίρης, Executive General Manager της Alpha Bank, δήλωσε: «Αποτελεί χαρά μας που συμμετέχουμε μαζί με μεγάλα διεθνή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στη χρηματοδότηση μίας από τις πιο σημαντικές άμεσες ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Τα 14 αεροδρόμια στο σύνολό τους αποτελούν τις βασικές πύλες του ελληνικού τουρισμού, ο οποίος συμβάλλει σημαντικά στο ΑΕΠ της χώρας. Η χρηματοδότηση θα υποστηρίξει την προσπάθεια της Fraport Greece για αύξηση των δυνατοτήτων των αεροδρομίων και βελτίωση της αποτελεσματικότητας στη λειτουργία τους, παράλληλα με τη δημιουργία νέων ευκαιριών και την προώθηση της ευημερίας των αντίστοιχων τοπικών κοινωνιών και περιφερειών. Η Alpha Bank προσφέρει χρηματοδοτικές λύσεις που υποστηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη, ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας μας και δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας». Ο Πρόεδρος της BSTDB, κ. Ihsan Ugur Delikanli, δήλωσε: «Ως Πολυμερής Τράπεζα Αναπτύξεως με έδρα την Ελλάδα, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συμβάλλουμε σε αυτό το μεγάλο έργο υποδομής που έχει πρωταρχική σημασία για την ανάπτυξη της ελληνική οικονομίας. Είναι μία σημαντική επένδυση στο μέλλον της Ελλάδας. Επιπλέον, το έργο ενισχύει τη συνεργασία μεταξύ των ΠΤΑ και του ιδιωτικού τομέα και προωθεί την αναπτυξιακή αποτελεσματικότητα προς όφελος της χώρας και της ευρύτερης περιοχής». Ο κ. Phil Bennett, EBRD First Vice President and Head of Client Services Group, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμμετέχουμε σε αυτή τη συναλλαγή- ορόσημο, η οποία αναμένουμε να προσφέρει μία ώθηση στην οικονομία και συγκεκριμένα στην περιφερειακή ανάπτυξη, που τόσο έχει ανάγκη η χώρα. Ο εκσυγχρονισμός των βασικών αυτών υποδομών, και η στήριξη του τουρισμού ειδικότερα, θα βελτιώσει την πρόσβαση, την ανταλλαγή και την ενσωμάτωση. H EBRD είναι στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να υποστηρίζει τους στρατηγικούς εταίρους της που θα προσφέρουν ιδιωτική χρηματοδότηση και τεχνογνωσία στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας δημιουργώντας ένα σημαντικό μοντέλο για μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης των υποδομών». Ο κ. Δημήτρης Τσιτσιράγκος, Vice President of New Business της IFC, δήλωσε: «Έχει αποδειχθεί σε μέρη ανά τον κόσμο ότι αεροδρόμια με σωστή διαχείριση λειτουργούν ως «οικονομικές μηχανές». Αυτή η παραχώρηση-ορόσημο αποτελεί ένα άριστο παράδειγμα υποστήριξης της ελληνικής οικονομίας από τον ιδιωτικό τομέα, καθώς δημιουργούνται έσοδα για το κράτος και θέσεις εργασίας, ενώ ενισχύεται η εμπιστοσύνη σε ζωτικούς τομείς. Η συμμετοχή της IFC στον κλάδο του τουρισμού και των υποδομών μπορεί να προσελκύσει επιπλέον επενδύσεις ενθαρρύνοντας νέα αναπτυξιακά έργα που προωθούν την οικονομική ανάπτυξη» news

Η ΔΑΚΕ Π.Ε. για την τροπολογία πρόσληψης αναπληρωτών

Με την προσφιλή της τακτική των τροπολογιών σε νομοσχέδια άλλων Υπουργείων, με τη μορφή του κατεπείγοντος, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έρχεται να δηλώσει ότι κορόιδευε τους εκπαιδευτικούς (αλλά...

Μνημόνιο Νο 4 για αναπληρωτές και ειδική αγωγή

ανεξάρτητες  αυτόνομες  αγωνιστικές  ριζοσπαστικές ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε. Μνημόνιο Νο 4 για ειδική αγωγή και αναπληρωτές Εν μέσω «διαπραγματεύσεων» με τους θεσμούς για τη 2η αξιολόγηση, κυβέρνηση και υπ. παιδείας...

ΟΠΣΥΔ: Διευκρινίσεις για την εγγραφή αναπληρωτών 2017-2018

ΟΠΣΥΔ Ηλεκτρονική εγγραφή των υποψηφίων αναπληρωτών-ωρομισθίων εκπαιδευτικών σχ. έτους 2017-2018       Σε συνέχεια του από 22-03-2017 Δελτίου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι είναι διαθέσιμη η συμπλήρωση/διόρθωση συγκεκριμένων...

Παρεμβάσεις για τη νομοθετική ρύθμιση για αναπληρωτές

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ Αναπληρωτές τέλος! Ζήτω οι ελαστικές σχέσεις εργασίας!                          OΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΛΜΕ-ΔΟΕ, ΤΕΤΑΡΤΗ 5/4, 13.00 μ.μ,                   ΑΘΗΝΑ (Προπύλαια), ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ(Άγαλμα Βενιζέλου) ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ...

Το μήνυμα του γιου του Νίκου Μπελογιάννη για τα εγκαίνια της έκθεσης

Ο δήμαρχος Ήλιδας, Χρήστος Χριστοδουλόπουλος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Αμαλιάδα για τα εγκαίνια της μόνιμης έκθεσης «Νίκος Μπελογιάννης» διάβασε το μήνυμα του γιου του στελέχους του ΚΚΕ. «Στην Αμαλιάδα σήμερα, στο πρόσωπο ενός αγωνιστή τιμούμε όλους εκείνους που όρθωσαν το ανάστημά τους απέναντι στις γερμανικές ερπύστριες και απέναντι στην αμερικανική πολεμική μηχανή. Ευτυχώς που δεν ζουν πια να δουν την υποδούλωση να έρχεται από το παράθυρο, μέσω των τραπεζών και των δανείων. Ακριβώς έτσι περιγράφεται αυτή η υποδούλωση από καταβολής ελληνικού κράτους στο βιβλίο του Νίκου Μπελογιάννη, "Το ξένο κεφάλαιο στην Ελλάδα", όπου προτεινόταν και ένα άλλο μοντέλο ανάπτυξης στην κατεύθυνση της εθνικής ανεξαρτησίας. Αυτό δεν μπορούσε να το ανεχτεί η από τη φύση της ξενόδουλη δεξιά» αναφέρει το μήνυμα του γιου του Νίκου Μπελογιάννη και συνεχίζει: «Από την άλλη, η κοντόφθαλμη Αριστερά της εποχής ήταν εξ' ορισμού καχύποπτη απέναντι σε όποιον τολμούσε να σκέπτεται. Η τύχη ενός αγωνιστή με αυτά τα χαρακτηριστικά ήταν προδιαγεγραμμένη. Το μουσείο αυτό, που ξεκινάει σήμερα τη λειτουργία του, δρομολογήθηκε το 1995, όταν με επιθυμία της μητέρας μου, Έλλης Παππά, δώρισα στον δήμο Αμαλιάδας το σπίτι που είχα κληρονομήσει από τη γιαγιά μου, Βασιλική Μπελογιάννη. Ακολούθησαν 22 χρόνια καθυστερήσεων, αδέξιων χειρισμών και παλινδρομήσεων, ώσπου πέρυσι να βρεθούμε στην παρακάτω ευνοϊκή συγκυρία. Η τωρινή δημοτική Αρχή υπό τον Χρήστο Χριστοδουλόπουλο να θεωρήσει το μουσείο έργο προτεραιότητας και όχι, όπως άλλοι προηγουμένως, προεκλογικό πυροτέχνημα. Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Έφη Γεωργοπούλου, να αφοσιωθεί στην υπόθεση του Μουσείου και να κάνει επιτυχημένες ενέργειες στην κατάλληλη κατεύθυνση. Η Βουλή των Ελλήνων να υιοθετήσει με προθυμία το έργο της διαμόρφωσης και να το αναθέσει στη βιβλιοθήκη της Βουλής. Το επιτελείο, η ομάδα εργασίας της βιβλιοθήκης της Βουλής να αποτελείται από ικανότατους ειδικούς με επικεφαλής τη διευθύντρια, Έλλη Δρούλια, τον σκηνογράφο Γιάννη Μετζικώφ και τον ιστορικό Στάθη Κουτρουβίδη. Απευθύνω ευχαριστίες σε όλους τους παραπάνω. Εκτός από το κτίριο, ο εξοπλισμός και πολλά εκθέματα ανήκαν στη Βασιλική Μπελογιάννη, τη Διδώ Σωτηρίου και την Έλλη Παππά. Συνολικά 27 φορείς, οι περισσότεροι τοπικοί της Ηλείας, συνέβαλαν με εκθέματα, πολλά εντελώς άγνωστα. Όσο για την εκστρατεία, κυρίως μέσω του κίτρινου υποκίτρινου τύπου, για την οικειοποίηση του Μουσείου από έναν συγκεκριμένο πολιτικό φορέα, αυτή ανάγεται στην εκμετάλλευση αγίων, μαρτύρων και ηρώων από την κάθε λογής εκκλησία».

ΑΔΑΕ: Ξεχωριστές φορολογικές δηλώσεις για συζύγους που έχουν διαφορετική κατοικία

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Γιώργο Πιτσιλή, η ΑΔΑΕ, βάζει τέλος στην υποβολή κοινής φορολογικής δήλωσης για συζύγους που έχουν διαφορετική κατοικία. Η φορολογική πρακτική εναρμονίζεται πλέον με την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ. Στενή και τακτική συνεργασία, με στόχο την άμεση αντιμετώπιση όλων των εκκρεμών ζητημάτων που απασχολούν τους φορολογούμενους, ανακοίνωσαν ο Συνήγορος του Πολίτη, Ανδρέας Ποττάκης και ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής μετά τη συνάντησή τους στα γραφεία του Συνηγόρου. Η συνεργασία θα περιλαμβάνει τακτικές κοινές συσκέψεις υψηλόβαθμων κλιμακίων με αντικείμενο την επεξεργασία λύσεων σε συγκεκριμένα προβλήματα των φορολογούμενων αλλά και συχνές συναντήσεις του Συνηγόρου με τον Διοικητή της ΑΑΔΕ για την άμεση εποπτεία και επιτάχυνση της διαδικασίας. Στην σημερινή συνάντηση, ο Συνήγορος του Πολίτη εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επίλυση του χρόνιου προβλήματος που αφορούσε τη φορολογική κατοικία και φορολογική ισότητα συζύγων που έχουν διαφορετική κατοικία. «Ευχαριστώ τον κύριο Πιτσιλή για την ανταπόκριση και την επίλυση ενός προβλήματος που είχε ταλαιπωρήσει πολλούς φορολογούμενους συμπολίτες μας», δήλωσε ο Ανδρέας Ποττάκης και συμπλήρωσε: «Αυτή η σημαντική θετική εξέλιξη γίνεται η αφετηρία μιας τακτικής γόνιμης συνεργασίας που θα ωφελήσει τόσο τον φορολογούμενο όσο και τη διοίκηση με σεβασμό στο κράτος δικαίου και την αρχή της χρηστής διοίκησης». Συγκεκριμένα, ο Διοικητής της ΑΑΔΕ ενημέρωσε τον Συνήγορο ότι η πρακτική των φορολογικών υπηρεσιών εναρμονίστηκε πλέον με την πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σύμφωνα με την οποία, σε περίπτωση που οι σύζυγοι έχουν διαφορετική κατοικία δεν τίθεται ζήτημα υποβολής κοινής δήλωσης του φόρου εισοδήματος, όπως άλλωστε είχε ζητήσει ο Συνήγορος του Πολίτη. Έγινε επίσης δεκτό ότι οι περιορισμοί εξαιτίας τεχνικών προδιαγραφών του συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής των δηλώσεων φόρου εισοδήματος δεν αποτελούν λόγο μη συμμόρφωσης καθώς το σύστημα πρέπει να προσαρμόζεται στους κανόνες της φορολογικής διοίκησης και όχι οι κανόνες στις ανάγκες του συστήματος. Ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής, δήλωσε από την πλευρά του: «Η διαρκής συνεργασία με το Συνήγορο του Πολίτη είναι για εμάς, στη Φορολογική Διοίκηση, πολύ σημαντική, δεδομένου ότι μέσω των στοιχείων που συλλέγει ο Συνήγορος αλλά και της ανάδρασης από τους πολίτες, αποκτούμε μια πολύ καλή εικόνα για τις δυσλειτουργίες και τις παθογένειες στην καθημερινή λειτουργία των Υπηρεσιών μας, ώστε να βελτιωνόμαστε διαρκώς αντιμετωπίζοντάς τις, με τελικό στόχο τη μείωση του γραφειοκρατικού κόστους και την απλούστευση των διαδικασιών στις συναλλαγές πολιτών και επιχειρήσεων με τις Υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».

ΟΠΣΥΔ – Ηλεκτρονική εγγραφή υποψηφίων αναπληρωτών ωρομισθίων

ΟΠΣΥΔ Ηλεκτρονική εγγραφή των υποψηφίων αναπληρωτών-ωρομισθίων εκπαιδευτικών σχ. έτους 2017-2018 Σε συνέχεια του από 22-03-2017 Δελτίου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι είναι διαθέσιμη η συμπλήρωση/διόρθωση συγκεκριμένων...

Δ.Ο.Ε.: 3ωρη Στάση Εργασίας την Τρίτη 28/3 και την Τετάρτη 29/3 για την απόσυρση της Τροπολογίας για την Ειδική Αγωγή

Με την προσφιλή της τακτική των τροπολογιών σε νομοσχέδια άλλων Υπουργείων, με τη μορφή του κατεπείγοντος χωρίς να προηγηθεί κανένας απολύτως διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς, εν μέσω «διαπραγματεύσεων» με τους θεσμούς για τη 2η αξιολόγηση, κυβέρνηση και πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιβάλλουν μηδενικούς διορισμούς στην εκπαίδευση για τα έτη 2017-2018 και 2018-2019.Με τον πιο σαφή τρόπο δηλώνεται ρητά, στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας για την πρόσληψη αναπληρωτών και την Ειδική Αγωγή που «στριμώχτηκε» στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών, ότι «οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση».Οι «προσωρινές» - για το διάστημα, ουσιαστικά, 2016-2019(!) - ρυθμίσεις σχετικά με την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αποτελούν ομολογία της παντελούς απουσίας πρόθεσης και σχεδιασμού για την πραγματοποίηση των χιλιάδων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών που έχει απόλυτη ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση.Στο περιβάλλον αυτό των μηδενικών μόνιμων διορισμών η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, στηριγμένη στις απαράδεκτες ρυθμίσεις του Ν.4415/2016, εξισώνει, ουσιαστικά, τον βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή με μεταπτυχιακές ή/και διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή αφού δημιουργεί δύο πίνακες, έναν κύριο στον οποίο συμπεριλαμβάνονται και αναπληρωτές με διδακτορικό/μεταπτυχιακό/μόνο προϋπηρεσία χωρίς σπουδές στην ΕΑΕ, και έναν επικουρικό στον οποίο εντάσσονται αναπληρωτές με σεμινάριο 400ωρών, προϋπηρεσία σε ΕΑΕ ενός διδακτικού έτους καθώς και οι γονείς παιδιών με 67% χωρίς σπουδές στην Ε.Α.Ε. Εξαιρετικά ανησυχητικό είναι ότι τόσο ο κύριος πίνακας όσο και ο επικουρικός θα προσδιοριστούν σε όλα τα σημεία τους με απόφαση Υπουργού και κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής ελέω «ιδιαίτερων συνθηκών» στην Ε.Α.Ε. Με τον τρόπο αυτό:Απαξιώνει πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο.Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ειδικής αγωγής, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.Αποκαλύπτεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς. Βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., στηρίζεται στις αποφάσεις της 84ης Γενικής Συνέλευσης του κλάδου για "Ενιαίο πλαίσιο διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών με βάση τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση. Προσλήψεις αναπληρωτών με το βασικό πτυχίο σπουδών και την προϋπηρεσία. Απόσυρση της διάταξης που επιτρέπει στον εκάστοτε παράγοντα του Υπουργείου Παιδείας να δίνει τη δυνατότητα ποσόστωσης στους πίνακες αναπληρωτών για τις προσλήψεις της Ειδικής Αγωγής", και απαιτεί:Την άμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ειδικής αγωγής και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη των χιλιάδων κενών που υπάρχουν στην εκπαίδευση.Πλήρη στελέχωση όλων των δομών ειδικής αγωγής.Μόνιμο διορισμό των αναπληρωτών ειδικής αγωγής ΠΕ71 & ΠΕ61 με το βασικό πτυχίο.Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για όλα τα παραπάνω και εντάσσοντας τις κινητοποιήσεις στο πλαίσιο των αγωνιστικών δράσεων, που έχει συναποφασίσει με το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε., με κυρίαρχο αίτημα την άμεση πραγματοποίηση των χιλιάδων μόνιμων διορισμών που είναι απαραίτητοι στη δημόσια εκπαίδευση:Κηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας (11π.μ.-2μ.μ.) για την Τρίτη 28/3 και την Τετάρτη 29/3 που ψηφίζεται η επίμαχη διάταξη στη Βουλή, καλώντας όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά στις συγκεντρώσεις που πραγματοποιούνταιΤην Τρίτη 28/3 στη 1μ.μ. στο Υπουργείο ΠαιδείαςΤην Τετάρτη 29/3 στη 1μ.μ. στη Βουλή. Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να κινητοποιηθούν και να συμμετέχουν δυναμικά στο 3ήμερο δράσεων που συναποφάσισαν Δ.Ο.Ε. και Ο.Λ.Μ.Ε. με κορύφωση:την 3ωρη στάση εργασίας (11π.μ.-2μ.μ.) της Τετάρτης 5 Απριλίου 2017 καιτις συγκεντρώσεις που θα πραγματοποιηθούν την ίδια μέρα στις 1 μ..μ στην Αθήνα στα Προπύλαια, στη Θεσσαλονίκη στο Άγαλμα Βενιζέλου, στο Ηράκλειο στην Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης καθώς και στις συγκεντρώσεις που θα πραγματοποιηθούν σε όλη την Ελλάδα.

ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.: “ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ”

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΕκφράζουμε γι άλλη μία φορά τους τελευταίους μήνες, τη δυσαρέσκεια μας καθώς, σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών κατατέθηκε τροπολογία για τους αναπληρωτές αιφνιδιαστικά, χωρίς προηγουμένως να πραγματοποιηθεί δημόσια διαβούλευση ή διάλογος με τους επιστημονικούς ή συνδικαλιστικούς φορείς των εκπαιδευτικών και μάλιστα παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις κορυφαίων στελεχών του υπουργείου, ακόμα και του ίδιου του υπουργού. Εξυπακούεται ότι αυτές οι πρακτικές θυμίζουν άλλες εποχές όπου επικρατούσε η λογική της επιβολής και όχι της δημοκρατίας.Η τροπολογία κατατέθηκε αιφνιδιαστικά και αδικαιολόγητα οπισθοδρομώντας γι άλλη μία φορά σε παλαιότερες διατάξεις και λογικές. Η όποια εμπλοκή του ΑΣΕΠ στις προσλήψεις αναπληρωτών εξακολουθεί και φέτος να είναι επιφανειακή και όχι ουσιαστική. Το ΑΣΕΠ γι άλλη μία χρονιά τίθεται σε ρόλο γραμματέα όπου το μόνο το οποίο θα κάνει είναι να συντάσσει τους πίνακες να ελέγχει τις ενστάσεις και να τους κυρώνει, ενώ δεν έχει καμία συμμετοχή στα λειτουργικά κενά και στις προσλήψεις. Γίνεται γι άλλη μία φορά μία προσπάθεια ισοπέδωσης των προσλήψεων γενικής και ειδικής όσο και αν φαίνεται ότι όλη η τροπολογία αφορά στις προσλήψεις ΕΑΕ, με εξαίρεση την αρχή της που μιλά απλά για αναπληρωτές και όχι για αναπληρωτές ειδικής αγωγής. Στηρίζεται σε αποφάσεις του ΣτΕ που η μεν μία (527/2015) δεν αφορά σε προσλήψεις αναπληρωτών η δε δεύτερη αφορά στη νομιμοποίηση (4303/15) του μεταβατικού συστήματος προσλήψεων αναπληρωτών!Ευνοεί σαφώς τους κατόχους μεταπτυχιακών αν και πριν λίγες μέρες λέγονταν τα αντίθετα. Ενισχύει έτσι τη «βιομηχανία μεταπτυχιακών» που μέχρι πριν λίγο καιρό καυτηρίαζε. Φυσικά δεν παραλείπει τα σεμινάρια τα οποία επανέρχονται δυναμικά. Εν ολίγοις και σε καιρό κρίσης στέλνει τους αναπληρωτές στο κυνήγι τίτλων με οδηγό την ελπίδα.Αλήθεια, υπάρχει κάποια αρμόδια επιτροπή που έχει επεξεργαστεί την τροπολογία αυτή, όπως άλλωστε και την προηγούμενη, και οι οποίες, τροπολογίες, έχουν συγκεντρώσει την αντίθεση όλων των εκπαιδευτικών φορέων; Αν υπάρχει γιατί δεν έχει αναρτηθεί η σχετική απόφαση στη Διαύγεια; Αν πάλι δεν υπάρχει, ποιος εισηγήθηκε στον υπουργό αλλαγές τέτοιας έκτασης και σοβαρότητας χωρίς κανένα διάλογο, καμία διαβούλευση και χρόνο επεξεργασίας θέσεων και προτάσεων; Ποιος/ποιοί άραγε έχει/έχουν αυτοανακηρυχτεί σε σχολικούς συμβούλους ειδικοτήτων, σχολικούς συμβούλους ΕΑΕ, άριστους γνώστες/εμπειρογνώμονες/ αυθεντίες τόσο για την πρωτοβάθμια όσο και για τη δευτεροβάθμια ΕΑΕ, για ζητήματα του διδακτικού, του ειδικού και του βοηθητικού προσωπικού; Και όλα αυτά βρίσκονται να υιοθετούνται από αυτούς που διατυμπάνιζαν την ηθική τους υπεροχή!Ζητάμε, την άμεση απόσυρση της τροπολογίας και την έναρξη διαβούλευσης με όλους τους φορείς.Επειδή πάντοτε τεκμηριώνουμε τις απόψεις μας, προχωρούμε στην παρακάτω ανάλυση της αιτιολογικής έκθεσης. Όσο για προτάσεις, εμμένουμε στη λογική της μοριοδότησης όπως αυτή ισχύει σήμερα, με μοναδική πρόταξη αυτή των βασικών πτυχίων ειδικής αγωγής όπου υπάρχουν.Ανάλυση Αιτιολογικής έκθεσης:ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΠΡΩΤΗ:Με την παράγραφο 1 θεσπίζεται μία προσωρινή ρύθμιση που αφορά τη διαδικασία πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), για τα σχολικά έτη 2017–2018 και 2018-2019, η οποία είναι σύμφωνη με τη σχετική νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας (απόφαση Ολομέλειας 527/2015 και απόφαση Γ΄ Τμήματος 4303/2015 με επταμ. σύνθεση). ΣΧΟΛΙΑ: «Προσωρινή ρύθμιση» γιατί; αυτό που υπήρχε δεν έκανε; Και το ερώτημα είναι γιατί μια προσωρινή ρύθμιση, ξαναορίζεται στην αιτιολογική έκθεση ως προσωρινή ρύθμιση και τι προσωρινό έχει κάτι που ισχύει από το 2016-2019; Και πού ακριβώς χρειαζόταν να συμφωνεί με τη «νομολογία» όταν για την ειδική αγωγή αφενός δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ αφετέρου η 527/2015 αφορά μόνιμους διορισμούς και όχι αναπληρωτές? Όσο για την 4303/2015 παραθέτουμε την ανακοίνωση του δικηγορικού γραφείου (http://koliris.gr/portal/?p=11234):«Συνταγματικό Το Ισχύον Σύστημα Πρόσληψης Αναπληρωτών Και Ωρομισθίων ΕκπαιδευτικώνΤο ΣτΕ με την με αριθμό 4303/2015 απόφασή του έκρινε αμετάκλητα ότι το μεταβατικό στάδιο του άρθρου 9 Ν. 3848/2010 είναι Συνταγματικό.Το δικαστήριο έκανε δεκτούς τους νομικούς ισχυρισμούς του γραφείου μας και απέρριψε τους αντίστοιχους των αιτούντων. Ειδικότερα η παρέμβαση υπέρ της διατήρησης ισχύος της εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών που άσκησε το γραφείο μας έγινε δεκτή και η συναφής αίτηση ακυρώσεως που είχε ασκηθεί από ομάδα εκπαιδευτικών απερρίφθη.Το ΣτΕ δέχθηκε μεταξύ άλλων ότι η απόφαση 527/2015 Του ΣτΕ δεν αφορά στους αναπληρωτές αλλά μόνο στους μόνιμους διορισμούς, ως επανειλλημένως και με υπευθυνότητα έχει υποστηρίξει το γραφείο μας. Συνεπώς το υπάρχον σύστημα και οι πίνακες αναπληρωτών ισχύουν ως έχουν για φέτος και για του χρόνου. Διαψεύδουμε κατηγορηματικά κάθε αντίθετη πληροφορία η οποία ελέγχεται ως ανακριβής και κινούμενη εκ του πονηρού.Η απόφαση είναι ακόμα ακαθαρόγραφη. Όταν καθαρογραφεί θα αναρτηθεί και στον ιστοτόπο μας. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη, τους εκατοντάδες εντολείς μας.Δρ. Ηλίας Κολλύρης »Επιπρόσθετα ας δει κάποιος και το κείμενο που υπογράφεται από τον αρμόδιο δικηγόρο και είναι αναρτημένο στο:http://e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/17638-2016-02-24-07-48-27και θα βγάλει τα συμπεράσματά του.ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΔΕΥΤΕΡΗ:Η προτεινόμενη ρύθμιση καθίσταται αναγκαία ενόψει: α) Των ισχυόντων και για τα σχολικά έτη 2017–2018 και 2018-2019 περιορισμών διορισμών/προσλήψεων προσωπικού στο δημόσιο τομέα, οι οποίοι υπαγορεύονται και κατά την περίοδο αυτή από εξαιρετικά σοβαρούς και επιτακτικούς δημοσιονομικούς λόγους. β) Του απολύτως επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος να στελεχωθούν και να λειτουργήσουν ομαλά και απρόσκοπτα οι σχολικές μονάδες, με την έναρξη του σχολικού έτους και χωρίς καμία καθυστέρηση. Τονίζεται ότι για τη στελέχωση των σχολικών μονάδων και την έγκαιρη κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης, τα διαθέσιμα χρονικά περιθώρια είναι εξαιρετικά στενά, διότι οι διαδικασίες πρέπει να ολοκληρώνονται, κατά το δυνατόν, πριν την έναρξη των μαθημάτων. γ) Της αναγκαίας προσαρμογής/διασύνδεσης των πληροφοριακών συστημάτων, ώστε να καλυφθούν πλήρως οι ιδιαιτερότητες της ειδικής διαδικασίας ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων και των τυχόν ενστάσεων των υποψήφιων για πρόσληψη.ΣΧΟΛΙΑ:Εδώ έχουμε ομολογία της κοροϊδίας περί μόνιμων διορισμών! Πριν από λίγες μέρες ο υπουργός είπε ότι δεν θέλει να πει νούμερα ενώ άλλοι υπουργοί βεβαίωναν (π.χ. κ.Βερναρδάκης) για χιλιάδες διορισμών και μάλιστα ότι εντός ολίγων ημερών θα βγει η προκήρυξη! Δεν εξηγεί βέβαια με ποιόν τρόπο γίνονται μόνιμοι διορισμοί στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Το β) δεν μας λέει τίποτε αφού είναι αυτονόητα όλα αυτά και ισχύουν από καταβολής ελληνικού κράτους. Το γ) είναι εξαιρετικής σύλληψης και καλό θα ήταν να μας πει κάποιος πώς εμπλέκεται το ηλεκτρονικό σύστημα με όλα αυτά! Τέλος να υπενθυμίσουμε τη φετινή άσχημη κατάσταση:Ο ΑΣΕΠ κατά το τρέχον έτος δήλωσε αδυναμία να κάνει σωστά και έγκαιρα τον έλεγχο και των δικαιολογητικών και των ενστάσεων (γι αυτό και ΕΕΠ-ΕΒΠ πρώτη φορά Νοέμβριο μήνα δεν είχαν προσληφθεί)γι αυτό και στην 2η παράγραφο του ν. 4395/2016 έλεγε πως οι προσλήψεις θα γίνουν πριν τον έλεγχο των ενστάσεων (παγκόσμια πρωτοτυπία)! Άρα όλα αυτά τα ωραία και εκθεσιακά που γράφει η αιτιολογική είναι άνευ σημασίας.ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΡΙΤΗ:Η αναγκαιότητα θέσπισης της προτεινόμενης προσωρινής ρύθμισης ενισχύεται και από το γεγονός ότι οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα το διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, βάσει των πάγιων ισχυουσών διατάξεων.ΣΧΟΛΙΑ: Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως! Και μάλιστα ένα βήμα παρακάτω. Ενώ δηλαδή στην παράγραφο 2 στο α) άφηνε ένα μικρό παραθυράκι απλά υπάρχουν περιορισμοί κλπ εδώ αποκλείει πλέον («καθιστούν αδύνατο» λέει επί λέξει) τους μόνιμους διορισμούς. Αλλά αν μας ψηφίσετε γι άλλη μία τετραετία τότε βλέπουμε, ίσως να υπονοεί!ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΕΤΑΡΤΗ:Επισημαίνεται ότι τόσο η έκδοση της προκήρυξης όσο και η κατάρτιση των προσωρινών και οριστικών πινάκων αναπληρωτών για τα ανωτέρω σχολικά έτη υπάγονται στην έγκριση του ΑΣΕΠ και θα λάβουν χώρα υπό την εποπτεία του και σύμφωνα με τις εν γένει οδηγίες του, όπως συνέβη και κατά την αντίστοιχη διαδικασία του τρέχοντος σχολικού έτους 2016-2017. Με τον τρόπο αυτό, η διαδικασία πρόσληψης των αναπληρωτών υπάγεται πλήρως στις αρχές αντικειμενικότητας και αξιοκρατίας που διέπουν τη λειτουργία του ΑΣΕΠ, στο οποίο ανατίθεται η αρμοδιότητα για τον έλεγχο νομιμότητας των πινάκων καθώς και η αρμοδιότητα εξέτασης των ενστάσεων κατά των προσωρινών πινάκων και της κατάρτισης των τελικών πινάκων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ.ΣΧΟΛΙΑ: Εδώ δεν μας λέει την ουσία όμως! Και θα τα λύσουμε από ότι φαίνεται αλλού αυτά και την ευθύνη τυχόν κατάρρευσης του συστήματος προσλήψεων αναπληρωτών δεν θα την έχουμε εμείς.Ο ΑΣΕΠ πρέπει να έχει τον έλεγχο των κενών και των προσλήψεων και όχι απλά της σύνταξης των πινάκων των ενστάσεων και της κύρωσής τους. Οφείλουν οι κύριοι αρμόδιοι να στέλνουν τα λειτουργικά κενά στον ΑΣΕΠ, ο οποίος θα ελέγχει αν αυτά έχουν δοθεί σωστά τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά και θα προβαίνει στην προκήρυξη με βάσει την οποία θα καλούνται να υποβάλλουν αιτήσεις οι υποψήφιοι αναπληρωτές. Και επειδή στη Δ/νση ΕΑΕ αρέσκονται να επικαλούνται τονν.3848/2010 (βλ. τι πήγε να γίνει και πέρσι ίδια εποχή) υπενθυμίζουμε ότι ο νόμος αυτός στο άρθρο 7 παρ.4 και 5 προβλέπει ότι:«4. Εντός του πρώτου διμήνου κάθε έτους και οπωσδήποτε πριν τον προσδιορισμό των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών καθορίζεται, με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ο αριθμός των τμημάτων, τάξεων, κατευθύνσεων ή άλλων ενοτήτων που θα λειτουργήσουν το επόμενο σχολικό έτος σε κάθε σχολική μονάδα της οικείας βαθμίδας. Η απόφαση αυτή μπορεί να τροποποιείται μόνο για εξαιρετικούς λόγους με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους. 5. Ο προσδιορισμός των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών γίνεται από τον διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία των παραγράφων 2 και 3.»Αλήθεια τηρούνται αυτά; Αν ναι, τότε υπάρχει άπλετος χρόνος για να δοθούν έγκαιρα τα λειτουργικά κενά στον ΑΣΕΠ ώστε να προβεί στην έκδοση προκήρυξης, αν όχι επίσης υπάρχει άπλετος χρόνος για να γίνουν τα δέοντα. Μήπως να υποβάλλουμε αίτηση και να ζητήσουμε τα στοιχεία αυτά;Το μείζον για την αξιοπιστία και την τήρηση της νομιμότητας δεν είναι αν ο ΑΣΕΠ θα έχει την εποπτεία της κατάρτισης των πινάκων και την εκδίκαση των ενστάσεων όπως την ερμηνεύει η Δ/νση ΕΑΕ και φυσικά και η πολιτική ηγεσία που υπογράφει. Το ζήτημα είναι αν ο τρόπος δήλωσης και ελέγχου των κενών (από το σχολείο, την διεύθυνση, την περιφέρεια, την διεύθυνση προσωπικού του υπουργείου) θα παραμείνει ο ίδιος και σε αυτή την διαδικασία που είναι η ουσία, ο ΑΣΕΠ δεν έχει κανένα λόγο. Άρα τι θα ελέγχει oAΣΕΠ;αν προσληφθεί κανένας χωρίς προϋποθέσεις κάτι που έτσι και αλλιώς είναι ανύπαρκτο έως σπάνιο;ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΠΕΜΠΤΗ:Με την παράγραφο 2 αντικαθίσταται το άρθρο 22 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199) που αφορά στην πρόσληψη αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, για λόγους ασφάλειας δικαίου και ειδικότερα προς εναρμόνιση με τις νεώτερες διατάξεις της περιπτ. α΄ της παρ. 2 του άρθρου 28 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) καθώς και των άρθρων 16 και 21 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199)όπως αντικαταστάθηκαν με τοάρθρο 48 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159). Συγκεκριμένα, στις ανωτέρω διατάξεις προβλέπεται ότι τα ισχύοντα στη γενική εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ισχύουν και για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ενώ παρέχεται εξουσιοδότηση στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων να καθορίσει, με απόφασή του που εκδίδεται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου, επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή. ΣΧΟΛΙΑ: Ποιοί είναι οι “λόγοι ασφάλειας”; Αλήθεια όταν προβάλλαμε τεκμηριωμένα λόγους ασφαλείας τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών με εεα, στον Δ/ντή ΕΑΕ αλλά και αλλού, από τη διάταξη που η Δ/νση ΕΑΕ εισηγήθηκε στον ν.4415/16 και σύμφωνα με την οποία δόθηκε η δυνατότητα τοποθέτησης εκπαιδευτικών χωρίς τα προσόντα ΕΑΕ στις δομές της ειδικής εκπαίδευσης γιατί κατά τους αρμοδίους δεν συνέτρεχαν λόγοι ασφάλειας; Ποιοί είναι οι «λόγοι δικαίου»; Γιατί δεν το αναλύει ο συγγραφέας; Όπως προαναφέραμε οι αποφάσεις του ΣτΕ δεν τεκμηριώνουν τίποτε από αυτά που ισχυρίζονται αφού η μεν πρώτη αφορά μόνιμους διορισμούς, η δε δεύτερη αφορά τη νομιμοποίηση της μεταβατικής περιόδου πρόσληψης αναπληρωτών δηλαδή το αντίθετο από ότι προσπαθεί να εννοήσει εδώ!Όσον αφορά την έκφραση «και εναρμόνισης με νεώτερες διατάξεις»εδώ μιλάει γι αυτές του ν.4415/2016 που έβαζε στην ειδική αγωγή τους πάντες με ή χωρίς προσόντα ΕΑΕ και που καταδίκασαν άπαντες. Κιέρχεται αυτή η τροπολογία η οποία κάνει χρήση της παρ. 2α του 4186/2013 και βάσει της οποίας εκδόθηκαν οι υπουργικές αποφάσεις 127947/Γ6 (ΦΕΚ 2311/28-8-2014) και 128005/Δ2 (ΦΕΚ 2217/13-8-2014) και οι οποίες καθόριζαν τα κριτήρια κατάταξης στον πίνακα αναπληρωτών και πρόσληψής τους, να ανατρέψει τα πάντα. Αντικαθιστούν, δεν τροποποιούν το άρθρο 22 του 3699/2008 καθώς και την τροποποίησή του με το άρθρο 11 παρ. 2 του 4229/2014, με αποτέλεσμα η παράγραφος 2 με πολλές περιπτώσεις να συμπαρασύρεται όλη και να καταργούνται διατάξεις οι οποίες ρύθμιζαν σοβαρά θέματα μερικά από τα οποία είχαν γίνει αντικείμενο προσφυγών στη δικαιοσύνη όπως για παράδειγμα στην φράση«σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων» προστίθετο η φράση «κατά περιοχή προτίμησης».Ο κύριος καθώς και ο επικουρικός πίνακας θα προσδιοριστούν με υπουργική απόφαση προφανώς χωρίς επίσης κανένα διάλογο ή δημόσια διαβούλευση, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών της ειδικής αγωγής. Τι να σχολιάσει κανείς ...Καταργούν τις υπουργικές αποφάσεις με τις οποίες είχαν προσδιοριστεί τα κριτήρια μετά από μεγάλη προσοχή και διαβούλευση και είχε βγει π.χ. από την ένταξη στους πίνακες ΕΑΕ ως προσόν το να είναι κάποιος γονέας παιδιούμε αναπηρία 67% και άνω και αντ’ αυτού μοριοδοτούνταν στα κοινωνικά κριτήρια αρκετάη αναπηρία με 67% και 80% και άνοιγε η πόρτα για την ένταξη στην γενική εκπαίδευση με ένα ποσοστό 5% των ΑμεΑ (στο σχέδιο νόμου της ειδικής αγωγής είχε ρητά προβλεφθεί).Προσθέτουμε σε όλα αυτά ότι κατά την εκτίμησή μας υπάρχει μία επιχείρηση ανατροπής της νόμιμης σειράς ειδικά σε ότι αφορά τους ΠΕ61/60, ΠΕ71/70.Ο νυν Δ/ντής ΕΑΕ φαίνεται να δυσκολεύεται να αντιληφθεί, για τους λόγους που εκείνος γνωρίζει, ποιά η διαφορά ενός βασικού πτυχίου από ένα μεταπτυχιακό, κάτι που θα έχει συνέχεια από ότι φαίνεται. Η παλιά τακτική του «διαίρει και βασίλευε» δεν θα έχει εφαρμογή εδώ αφού όπως προκύπτει από τις διασυλλογικές συναντήσεις, όλοι έχουν αντιληφθεί και απορρίψει τέτοιες τακτικές.Λείπουν από όλες αυτές τις αποσπασματικές διατάξεις, τις οποίες βλέπουμε έκπληκτοι τους τελευταίους μήνες, βασικά συστατικά όπως η διδακτική, παιδαγωγική και υποστηρικτική στόχευση και ανάγκη κ.α. Είναι περισσότερο από εμφανές ότι υπάρχει μία σύγχυση ρόλων όταν, για θέματα παιδαγωγικής φύσεως ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης εμφανίζονται να εισηγούνται/αποφασίζουν και μάλιστα κατά τη λαϊκή ρήση ως «βασιλικότεροι του βασιλέως», άνθρωποι που είτε έχουν καθαρά διοικητικό ρόλο, είτε απλώς βρίσκονται σε πλάνη μη γνωρίζοντας πώς είναι μία τάξη με μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ακόμα περισσότερο πώς είναι ένα εργαστήριο στην ειδική επαγγελματική εκπαίδευση. Είναι ή όχι επικίνδυνο να γνωμοδοτούν ή/και να εισηγούνται για πράγματα τα οποία απλά δεν γνωρίζουν; Γιατί δεν ενεργοποιείται/ούνται τα συγκεκριμένο/α θεσμικό/ά όργανο/α που έχει προβλέψει ο νομοθέτης από το έτος 1985 στο άρθρο 22 του ν.1566 προκειμένου για την ορθή διαχείριση τέτοιων θεμάτων; Είναι αποδεκτό θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας των σχολικών συμβούλων ΕΑΕ, αλλά και των σχολικών συμβούλων ειδικοτήτων, θέματα του ΕΕΠ και του ΕΒΠ, θέματα για τα οποία οι ειδικότητες του διδακτικού προσωπικού είναι αρμόδιες και γνωρίζουν καλά, να γίνονται αντικείμενα χειρισμών από διάφορους ισοπεδωτικά έως και απαξιωτικά; Μήπως αναδύεται πλέον ζήτημα που πρέπει να απασχολήσει την πολιτική ηγεσία για την νυν διοίκηση της Δ/νσης ΕΑΕ; Από μεριάς μας καλούμε τα μέλη μας σε εγρήγορση καθώς από ότι φαίνεται δεν υπάρχει άλλος δρόμος πέρα από τις κινητοποιήσεις, την ενημέρωση της κοινής γνώμης και τελικά η δικαστική οδός.

Νέα προγράμματα ενισχύσεων για επενδύσεις στον τουρισμό μέχρι το καλοκαίρι

Νέα προγράμματα ενισχύσεων, ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ, για επενδύσεις στον τουρισμό αναμένεται να "ανοίξουν" μέχρι τον Ιούνιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Τουρισμού, Γιώργο Τζιάλλα. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ.Τζιάλλας γνωστοποίησε ότι περίπου 120 εκατ. ευρώ αφορούν την ίδρυση νέων τουριστικών επιχειρήσεων, όπως τουριστικά γραφεία, καταλύματα κ.α, ενώ άλλα δύο προγράμματα, ύψους περίπου 25 εκατ. ευρώ έκαστο σε πρώτη φάση, απευθύνονται σε δήμους. Αναφερόμενος ειδικά στα δύο αυτά προγράμματα, ο κ.Τζιάλλας επισήμανε: "με το ένα πρόγραμμα, οι δήμοι θα έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις ιαματικές πηγές που διαθέτουν και να αναπτύξουν τον ιαματικό τουρισμό. Είναι ένας τομέας που μας ενδιαφέρει. Για του λόγου το αληθές να σημειώσουμε ότι ήδη το τελευταίο οκτάμηνο έχουμε πιστοποιήσει τουλάχιστον 50 ιαματικές πηγές". Για το δεύτερο πρόγραμμα γνωστοποίησε ότι απευθύνεται σε δήμους που επιθυμούν να αξιοποιήσουν και να αναδείξουν για τουριστικούς σκοπούς ακίνητα που τους ανήκουν, όπως για παράδειγμα εγκαταλελειμμένα ή διατηρητέα. Τα κτήρια αυτά ενδεχομένως να φιλοξενούν μια έκθεση ή άλλες δράσεις" πρόσθεσε. Ο κ.Τζιάλλας εξέφρασε την αισιοδοξία του για την πορεία του τουρισμού στη χώρα μας, τονίζοντας ότι είναι ένας τομέας που έχει αντέξει στις αντίξοες συνθήκες και συνεχώς αναπτύσσεται. "Ο τουρισμός φέρνει έσοδα στη χώρα, παρά τα αποτελέσματα της έρευνας συνόρων που δημοσιεύει η Τράπεζα της Ελλάδος. Εκτιμώ ότι τα αποτελέσματα αυτά δεν αντικατοπτρίζουν τα σωστά μεγέθη και πιθανώς οι μέθοδοι έρευνας να χρειάζονται επικαιροποίηση" σημείωσε ο κ.Τζιάλλας και επεσήμανε ότι από τα στοιχεία που διαθέτει το υπουργείο διαφαίνεται ότι στη χώρα μας έρχονται υψηλού εισοδήματος τουρίστες από τις ΗΠΑ, την Βρετανία, τη Ρωσία και τις αραβικές χώρες. "Θεωρώ επιτακτική ανάγκη τη δημιουργία Δορυφόρου Λογαριασμού Τουρισμού και είναι μια από τις βασικές μας επιδιώξεις, την οποία θα υλοποιήσουμε με τεχνική βοήθεια από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Έτσι θα έχουμε ένα αξιόπιστο σύστημα στατιστικών και καταγραφής δεδομένων" υπογράμμισε ο κ.Τζιάλλας. Πολύ ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα σε ό,τι αφορά την κρουαζιέρα, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Τουρισμού. "Πρόσφατα συμμετείχαμε μαζί με την υπουργό Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, σε μια μικρή αποστολή στη μεγαλύτερη παγκόσμια έκθεση κρουαζιέρας Seatrade Cruise Global 2017, στο Φορτ Λόντερντεϊλ των ΗΠΑ και από τις επαφές που είχαμε με εκπροσώπους της διεθνούς βιομηχανίας θαλάσσιου τουρισμού, διαπιστώσαμε μεγάλο ενδιαφέρον για την Ελλάδα" τόνισε. Ο κ. Τζιάλλας βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη για το 2ο Συνέδριο Τουρισμού με θέμα: Τουρισμός Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας. Διοργανώνεται από τα πέντε διμερή επιμελητήρια, το ελληνο-αμερικανικό, ελληνο-βρετανικό, ελληνο-γαλλικό, ελληνο-γερμανικό και το ελληνο-ιταλικό Θεσσαλονίκης και πραγματοποιείται στο συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης».

Τσίπρας: Ο Νίκος Μπελογιάννης είναι ένας ήρωας που παρέμεινε πιστός στις αρχές και τις ιδέες του μέχρι τελευταία στιγμή

«Ο Μπελογιάννης και οι εκατοντάδες Μπελογιάννηδες που οδηγήθηκαν στα αποσπάσματα από το μετεμφυλιακό κράτος, δεν εκτελέστηκαν επειδή αποτελούσαν κάποιου είδους κίνδυνο για το κράτος και για την χώρα. Εκτελέστηκαν μόνο και μόνο για να τορπιλιστεί τότε κάθε προοπτική πολιτικής και Εθνικής συνεννόησης που θα εδραιώνει τη δημοκρατία στη χώρα μας μετά τα σκληρά και βάρβαρα χρόνια του εμφυλίου». Αυτά τόνισε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, κατά τον χαιρετισμό του στην εκδήλωση για τον Νίκο Μπελογιάννη, που έγινε στην ομώνυμη πλατεία στην Αμαλιάδα. Ο πρωθυπουργός, αναφερόμενος στον Νίκο Μπελογιάννη, υπογράμμισε ότι «είναι ένας ήρωας που παρέμεινε πιστός στις αρχές και τις ιδέες του μέχρι τελευταία στιγμή» και πρόσθεσε: «Από αυτόν τον τόπο, από την πλατεία Μπελογιάννη, από το μουσείο που σήμερα εγκαινιάζεται, παραδίδουμε στην ιστορία αυτού του τόπου, στην εθνική μας ιστορία. Υπάρχει ευθεία και μαχητική υπεράσπιση των δημοκρατικών αξιών, μία παρακαταθήκη που σήμερα έρχεται να αναγνωρίσει σχεδόν το σύνολο του δημοκρατικού κόσμου. Στο δημοκρατικό πλαίσιο χωράνε συγκρούσεις και αντιπαραθέσεις, τις οποίες διεξάγουμε τιμώντας την ιστορία μας, αλλά το κυριότερο τις διεξάγουμε κοιτάζοντας και προχωρώντας προς τα μπροστά, όχι γυρίζοντας πίσω».

Σημαντική πρόοδο αλλά όχι συγκεκριμένη ημερομηνία για συμφωνία «βλέπει» η Κομισιόν

«Σημαντική πρόοδο» στις διεργασίες μεταξύ θεσμών και κυβέρνησης βλέπει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με την ολοκλήρωση των διεργασιών στις Βρυξέλλες στρέφοντας την προσοχή της προς το Eurogroup της 7ης Απριλίου, χωρίς, όμως, να υπάρχει κάποια σαφής ένδειξη για επίτευξη σύντομα μιας τεχνικής συμφωνίας. Ο εκπρόσωπος Τύπου της Επιτροπής Μαργαρίτης Σχοινάς δήλωσε πως έχει γίνει «σημαντική πρόοδος σε τομείς κλειδιά» και οι διεργασίες συνεχίζονται τώρα από τα κεντρικά γραφεία των θεσμών. Στη συνέχεια ο κ. Σχοινάς υπενθύμισε τη δήλωση του Ζαν Κλόντ Γιούνκερ από τη Ρώμη, πως η ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης το συντομότερο απαιτεί αμοιβαία εργασία από όλες τις πλευρές. Ολοκληρώνοντας ο κ. Σχοινάς σημείωσε ότι για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το ραντεβού τώρα είναι το Eurogroup της 7ης Απριλίου, όπου «ιδεατά ως τότε θα έχουμε μια συμφωνία σε τεχνικό επίπεδο». Σε επόμενη ερώτηση, τέλος, για το αν ο πρόεδρος Γιούνκερ έβαλε ημερομηνία στο στόχο για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης επειδή φοβάται τυχόν νέες καθυστερήσεις, ο Μαργαρίτης Σχοινάς απάντησε πως «ο πρόεδρος δεν λέει τίποτα στην τύχη, όταν μιλάει ζυγίζει κάθε του λέξη. Όταν ο πρόεδρος μιλάει εμείς εδώ σιωπούμε».

Οικογενειακά επιδόματα ΟΓΑ : Πληρώνεται η πρώτη δόση 2017

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΟΓΑ Με απόφαση της υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Αχτσιόγλου, εγκρίθηκε η ανάληψη υποχρέωσης ύψους 173.550.000 ευρώ από τον προϋπολογισμό του Υπουργείου για την επιχορήγηση του ΟΓΑ...

Καμπανάκι από ΤτΕ: Μειώθηκαν κατά 750 εκ. ευρώ οι καταθέσεις τον Φεβρουάριο

Μειώθηκαν οι καταθέσεις του ιδιωτικού τομέα τον Φεβρουάριο κατά 750 εκατ. ευρώ σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας. Ειδικότερα, στο τέλος Φεβρουαρίου οι καταθέσεις, επιχειρήσεων και νοικοκυριών, διαμορφώθηκαν στα 119,07 δις. ευρώ έναντι 119,75 δις. ευρώ στο τέλος Ιανουαρίου και 121,4 δις. στο τέλος Δεκεμβρίου 2016. Τονίζεται ότι από την αρχή του 2017, η μείωση των καταθέσεων ανέρχεται στα 2,3 δις. ευρώ. Αντίθετα, οι καταθέσεις της γενικής κυβέρνησης αυξήθηκαν τον Φεβρουάριο κατά 150 εκατ. ευρώ και ανήλθαν στα 11,27 δις. ευρώ έναντι 11,12 δις. ευρώ στο τέλος Ιανουαρίου. Όπως αναφέρουν πάντως τραπεζικές πηγές, η πίεση στις καταθέσεις συνεχίζεται και τον Μάρτιο, καθώς οι καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση της αξιολόγησης δημιουργούν σοβαρές ανησυχίες.