Η «εικόνα» του δασκάλου σε παλιές δεκαετίες

Του Νίκου Τσούλια Η εποχή στην οποία αναφερόμαστε είναι εποχή φτώχειας και  μάλλον τύποις κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, είναι εποχή κομματικού κράτους και ιδεολογικού ελέγχου των πολιτών, με κάποια μικρή διακοπή –...

Κατσιαντώνης κατά κυβέρνησης για τις κατασχέσεις των οικογενειακών επιδομάτων του ΟΓΑ

«Λάβρος» κατά της κυβέρνησης για την απαράδεκτη ανυπαρξία νομοθετικής ρύθμισης που αφορά στο ακατάσχετο των οικογενειακών επιδομάτων του ΟΓΑ εμφανίζεται ο βουλευτής Λάρισας της Ένωσης Κεντρώων, Γιώργος Κατσιαντώνης, ο οποίος, με ερώτηση του προς τους υπουργούς Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου και Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο, κάνει λόγο για "σταύρωση" χιλιάδων δικαιούχων που βρίσκονται στο έλεος των κατασχέσεων, λίγες ημέρες πριν τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα. "Οι καταγγελίες πολλών χιλιάδων δικαιούχων στο Νομικό Φορέα ΓΟΝΕΙΣ που κινητοποιήθηκε άμεσα και ζήτησε από εμένα εγγράφως να μεριμνήσω προκειμένου να διασφαλιστεί με ειδική διάταξη το αναφαίρετο δικαίωμα των συμπολιτών μου, ώστε να διαφυλαχθεί στο ακέραιο το οικογενειακό επίδομα του ΟΓΑ που σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση του ΓΟΝΕΙΣ θα καταβληθεί στις 10/04/2017 (1η δόση) με θέτει προ των ευθυνών μου και της υποχρέωσης μου που έχει να κάνει με την καθημερινή επιβίωση ανθρώπων... που αναμένουν ως... Θείο Δώρο... το επίδομα για το γάλα των παιδιών τους να παρέμβω με όλη μου την ψυχή ...για να μη γίνει η κυβέρνηση ο... δήμιος τους" επισημαίνει στους αρμόδιους υπουργούς. Ως περίτρανη απόδειξη για τις... άγριες διαθέσεις της κυβέρνησης ο Γιώργος Κατσιαντώνης καταδεικνύει τις προηγούμενες κατασχέσεις επιδομάτων που έλαβαν χώρα και ζητά από την Έφη Αχτσιόγλου και τον Ευκλείδη Τσακαλώτο να προχωρήσουν άμεσα και πριν την 10η Απριλίου, που θα γίνει η καταβολή της α' δόσης του επιδόματος, σε ενέργειες που θα εξαιρούν από το καθεστώς των κατασχέσεων τα οικογενειακά επιδόματα του ΟΓΑ Η ερώτηση Κατσιαντώνη έχει ως εξής: "Την ώρα που χιλιάδες συμπολίτες μας ζουν κυριολεκτικά στο όριο της φτώχειας ή ακόμη και κάτω από αυτό, και ενώ προσδοκούν σε μια λυτρωτική οικονομική ανάσα λίγο πριν τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα, μέσω της βοήθειας που θα τους παρείχε η καταβολή των οικογενειακών επιδομάτων του ΟΓΑ, εντούτοις κωφεύετε και αφήνετε αυτούς τους ανθρώπους στο έλεος των κατασχέσεων για οποιαδήποτε αιτία και από οποιονδήποτε έχοντα οικονομική απαίτηση από αυτούς. Ειδικότερα, παρά το ότι, όπως λέει και η λέξη, πρόκειται για επιδόματα, εσείς θεωρείτε ότι αυτά είναι κάτι σαν «μαγικό εισόδημα» και θεωρείτε ότι αυτά, δεν πρέπει να προστατεύονται με συγκεκριμένη διάταξη ως ακατάσχετα, ενώ τα εντάσσετε σε σχετικές διαδικασίες για τον ακατάσχετο λογαριασμό. Δηλαδή, με λίγα λόγια, οι δικαιούχοι είναι απροστάτευτοι! Να τονισθεί εδώ, ότι για πολλές χιλιάδες ενδιαφερομένων έχει γίνει ήδη κινητοποίηση και ενεργοποίηση για το θέμα από το Φορέα ΓΟΝΕΙΣ, που απευθύνθηκε προς εμένα εγγράφως, με αίτημα να διευθετηθεί το θέμα άμεσα και λειτουργικά έτσι, ώστε να διαφυλαχθούν στο ακέραιο τα δικαιώματα των μελών του (και όχι μόνον αυτών, αλλά και όλων των δικαιούχων συμπολιτών μας), που τυγχάνουν δικαιούχοι αυτών των επιδομάτων. Κατόπιν των ανωτέρω, και λαμβανομένων υπόψη: -των χιλιάδων ενδιαφερομένων συμπολιτών μας, οι οποίοι, ενώ έλαβαν κανονικά τα οικογενειακά επιδόματα από τον ΟΓΑ, τα πιστωτικά ιδρύματα στα οποία διατηρούν τραπεζικούς λογαριασμούς μονομερώς κατέσχεσαν τα ποσά, φέρνοντάς τους σε απόγνωση. -του γεγονότος ότι το ενιαίο επίδομα στήριξης τέκνων και το ειδικό επίδομα τριτέκνων και πολυτέκνων δεν προσμετρούνταν στο καθαρό ετήσιο οικογενειακό εισόδημα και απαλλάσσονταν από κάθε φόρο, τέλος, εισφορά ή κράτηση υπέρ του Δημοσίου ή τρίτων (Ν.4093/2012 και Ν.4252/2014), - του γεγονότος ότι επίκειται ζήτημα δημοσίου συμφέροντος να ξεκαθαρίσει άμεσα το τοπίο σε ένα τόσο απλό, πλην όμως εσφαλμένα και αδικαιολόγητα παρατεταμένο, κενό ερμηνείας διάταξης δικαίου, Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί: Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε άμεσα, και πάντως προ του χρόνου καταβολής των επιδομάτων (σημ: 1η δόση στις 10 Απριλίου τρέχοντος έτους), ώστε να εξαιρέσετε από το καθεστώς των κατασχέσεων τα οικογενειακά επιδόματα του ΟΓΑ, προκειμένου να μην εμπίπτουν αυτά, για οποιαδήποτε αιτία και ανεξαρτήτως ποσού, στις διατάξεις περί ακατάσχετου λογαριασμού, άλλως να μην κατάσχονται από τα Τραπεζικά Ιδρύματα;"

ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΕ71/ΠΕ61…ΣΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΥΡΙΟ Η Υ.Α. ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ

Ο Υπουργός Παιδείας σήμερα στην Βουλή σημείωσε σχετικά με τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ71. “Αυτή τη φορά θα αρχίσουμε να μην προτάσσονται, αλλά να μοριοδοτούνται επιπλέον. Το να προτάσσονται τα συγκεκριμένα άτομα ήταν κάτι άδικο, γιατί υπήρχαν άλλα άτομα τα οποία είχαν πάρει πτυχίο σε παραπλήσιο κλάδο, παραδείγματος χάρη στα παιδαγωγικά, είχαν κάνει διδακτορικά κ.λπ. και πολλές φορές βρίσκονταν κάτω από την κατάταξη όπου προτάσσονταν οι απόφοιτοι των δύο αυτών τμημάτων. Για λόγους ισονομίας, λοιπόν –και θα ήθελα να προσεχθεί αυτό- έχει αλλάξει αυτό το καθεστώς”.“Εδώ, λοιπόν, είχαμε τον παραλογισμό συνάδελφοι οι οποίοι είχαν μεταπτυχιακό, διδακτορικό και ενδεχομένως και μια πρακτική άσκηση, να είναι κάτω από τους άλλους πτυχιούχους που είχαν πτυχίο Ειδικής Αγωγής. Αυτό δεν είναι δίκαιο. Γι’ αυτό είπαμε να μοριοδοτούνται όλοι και οι συνάδελφοι αυτοί να έχουν μια έξτρα μοριόδητηση. Επειδή δε οι αριθμοί είναι τέτοιοι που δεν θα μείνει και κανείς έξω, θα ήθελα κατανόηση και για το πρόβλημα της ισονομίας αλλά και για το ακαδημαϊκό ζήτημα που κρύβει αυτό το πρόβλημα της ισονομίας" τόνισε.&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&Η υπουργική απόφαση θα δημοσιευτεί την Πέμπτη για διαβούλευση ώστε όπως είπε ο Υπουργός Παιδείας να ακολουθήσουν οι προτάσεις και τα σχόλια διααφόρων κατηγοριών εκπαιδευτικών".alfavita.gr

Παυλόπουλος: Όσοι μιλούν για σύγκρουση πολιτισμών δεν γνωρίζουν τι σημαίνει Ελληνικός πολιτισμός

Ο ΠτΔ Προκόπης Παυλόπουλος, δέχθηκε, απόψε στο Προεδρικό Μέγαρο, μαθητές, μαθήτριες και καθηγητές από την σχολή Σαχέτι του Γιοχάνεσμπουργκ, οι οποίοι επισκέπτονται την χώρα μας. Ο κ. Παυλόπουλος τόνισε ότι το σχολείο τους, το Σαχέτι, είναι για τους Έλληνες μια κυριολεκτικώς εμβληματική εστία Ελληνισμού και ένα πραγματικό σύμβολο του τι σημαίνει ελληνικό πνεύμα και ελληνική παιδεία. Όπως σημείωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, «στο σχολειό αυτό, μέσα από την διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού Πολιτισμού, αντιλαμβάνεται καθένας όχι μόνο τι σημαίνει ελληνικό πνεύμα και ελληνικός πολιτισμός, αλλά τι ακριβώς είναι εκείνο το οποίο έχει συνεισφέρει η Ελλάδα και το πνεύμα της σ' ολόκληρο τον κόσμο αλλά και στη Ν. Αφρική. Το ελληνικό πνεύμα υπήρξε πάντοτε εκείνο που δίδαξε σ' ολόκληρη την ανθρωπότητα, βασικές αρχές που έχουν σήμερα μιαν εξαιρετική επικαιρότητα. Το ελληνικό πνεύμα δίδαξε ανά τους αιώνες τον ανθρωπισμό, την αλληλεγγύη, την ειρήνη και την δημοκρατία. Το ελληνικό πνεύμα δίδαξε πώς οι πολιτισμοί πρέπει να συνυπάρχουν». «Να θυμάστε και να το ξέρετε ότι το Ελληνικό Πνεύμα όπου κι αν ταξίδεψε –και ταξιδεύει σ’ ολόκληρο τον κόσμο και το βλέπετε και στη Ν. Αφρική- δεν ταξίδεψε για να κατακτήσει. Ταξίδεψε για να συνυπάρχει ο Ελληνικός Πολιτισμός με τους άλλους Πολιτισμούς. Γιατί η Ειρήνη του κόσμου εξαρτάται από αυτή την συνύπαρξη. Και εκείνοι οι οποίοι μιλούν για σύγκρουση Πολιτισμών ίσως δεν γνωρίζουν τι σημαίνει Πολιτισμός και κυρίως τι σημαίνει Ελληνικός Πολιτισμός» σημείωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Δημοκρατίας. Σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο κ. Παυλόπουλος απευθυνόμενος στους μαθητές είπε ότι «θα πρέπει να είσθε περήφανοι, που ζείτε, βιώνετε δηλαδή, αλλά κι έχετε μεταφέρει αυτό το πνεύμα του Ελληνισμού και του ελληνικού πνεύματος στη Ν. Αφρική. Να αισθάνεστε επίσης ότι είσθε απεσταλμένοι αυτής της χώρας στην περιοχή εκείνη» και τους παρότρυνε να αισθάνονται την Ελλάδα σαν την πατρίδα εκείνη, από την οποία ξεκινάνε οι ρίζες - όχι μόνο οι ρίζες ως προς το από πού κατάγεται καθένας - οι ρίζες του πολιτισμού, οι ρίζες του πνεύματος.Καταλήγοντας, ο κ. Παυλόπουλος σημείωσε ότι η Ελλάδα σήμερα βρίσκεται σε μία κρίσιμη στιγμή, σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι και διαβεβαίωσε ότι την επόμενη φορά που θα ‘ρθουν, είτε οι ίδιοι ή άλλοι μαθητές, η Ελλάδα θα είναι πολύ καλύτερη, θα έχει πάει πολύ πιο μπροστά.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ: ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΕΣυναδελφοι για τις συμμετοχές σας το συντομότερο δυνατό και μέχρι το αργότερο την Μεγάλη Τετάρτη 12/4/2017 με αποστολή στο email: [email protected], αφενός των προσωπικών σας στοιχείων (όνομα , επώνυμο , πατρώνυμο, δ/νση κατοικίας, κλάδος, AΦΜ και το αν εργάζεστε φέτος ως αναπληρωτές ή όχι) και του κόστους των 15 ευρώ (εφόσον υπάρξει μαζική συμμετοχή άλλως θα επιστραφούν τα χρήματα) μέσω ταχυδρομικής επιταγής, ήτοι μέσω ΕΛΤΑ ή αυτοπροσώπως στη δ/νση του γραφείου.ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΛΛΥΡΗΣ – ΣΥΡΡΟΘΑΝΑΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ 32, ΑΘΗΝΑ 10673 ▪ ΤΗΛ.: 2103608504 ▪ FAX: 2103608509

B΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ: Διοργάνωση ημερίδας “Διδακτική και Επικοινωνία στην Περιβαλλοντική Επιστήμη”

Συναδέλφισσες/ΣυνάδελφοιΗ Β΄ ΕΛΜΕ Έβρουκαι το Τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος καιΦυσικών Πόρωντου Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, συνδιοργανώνουν ημερίδα με θέμα «Διδακτική και Επικοινωνία στην Περιβαλλοντική Επιστήμη» που θα διεξαχθεί την Τρίτη στις 25 Απριλίου 2017 στο Αμφιθέατρο «Κωνσταντίνος Σίδερης» του Δ.Π.Θ. στην Ορεστιάδα από 19:00-21:30.Ομιλητές στην ημερίδα θα είναι ο Αναπληρωτής Καθηγητής κ. Ευάγγελος Μανωλάς και ο Αναπληρωτής Καθηγητής κ. Γεώργιος Τσαντόπουλος. Η ημερίδα αφορά εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και επειδή ο αριθμός των συμμετεχόντων θα είναι περιορισμένος, παρακαλούμε να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι και την Παρασκευή 7 Απριλίου στο e-mailτης Β΄ ΕΛΜΕ [email protected] γράφοντας το ονοματεπώνυμο, την ειδικότητα και το σχολείο που υπηρετείτε.ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.Η Πρόεδρος Η Γ. ΓραμματέαςΓιαννάτου Κική Γεωργουσίδου Μαρία

Εν ενεργεία βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ πήρε τη 13η σύνταξη

Στην αποκάλυψη ότι βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος πήρε τη 13η σύνταξη που έδωσε η κυβέρνηση στους χαμηλοσυνταξιούχους προχώρησε ο τηλεοπτικός σταθμός Star στο κεντρικό του δελτίο. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του σταθμού, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος έχει συνταξιοδοτηθεί ως εργαζόμενος, πήρε το εφάπαξ βοήθημα που έδωσε η κυβέρνηση σε όσους λάμβαναν σύνταξη κάτω από 850 ευρώ. Μάλιστα, ο σταθμός ανέφερε πως έχει στη διάθεσή του έγγραφα της αλληλογραφίας μεταξύ του βουλευτή και του συνδικαλιστικού του φορέα, στην οποία ο ίδιος λέει ουσιαστικά ότι θα πάρει το επίδομα. Ο ίδιος υποστηρίζει πως θα το διαθέσει στο Ταμείο Ανέργων και Αλληλεγγύης του συνδικαλιστικού φορέα. Όπως ανέφερε το Star, για τον συγκεκριμένο βουλευτή έχει ανασταλεί πλήρως η καταβολή της σύνταξης αφού παίρνει τη βουλευτική αποζημίωση. Όμως ο οργανισμός που εργαζόταν κατέβαλε στους ασφαλισμένους του ένα επικουρικό βοήθημα, η καταβολή του οποίου δεν αναστέλλεται. Συνεπώς το σύστημα που κλήθηκε να υπολογίσει ποιοι θα πάρουν το βοήθημα, διαβάζει τις καταβαλλόμενες συντάξιμες αποδοχές και δεν βλέπει ότι αυτές αποτελούν ένα μικρό τμήμα μιας μεγάλης σύνταξης. Με αυτόν τον τρόπο, ενδέχεται το επίδομα μπορεί να το έχουν πάρει κι άλλοι που δεν το δικαιούνταν και έχει ανασταλεί το μεγαλύτερο μέρος της σύνταξής τους επειδή έχουν παράλληλες και υψηλά αμειβόμενες δραστηριότητες.

Αιτήσεις εκπαιδευτικών για την επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. – ΟΔΗΓΙΕΣ

Από σήμερα, Τετάρτη 29/03/2017 και μέχρι τη Πέμπτη 06/04/2017 στις 16:00, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να ενημερώνονται για τα διαθέσιμα επιμορφωτικά προγράμματα που τους αφορούν και θα υλοποιηθούν στην περιοχή τους κατά την 1η επιμορφωτική περίοδο Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. (Μάιος - Ιούνιος 2017) και να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο, στην ηλεκτρονική διεύθυνσηhttp://e-pimorfosi.cti.gr/mis,με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο Τ.Π.Ε..Πληροφορίες σχετικά με την Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. και την παρούσα περίοδο επιμόρφωσης είναι διαθέσιμες ΕΔΩ.Δικαίωμα συμμετοχής στην επιμόρφωση έχουν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης (περιλαμβανομένων των υπηρετούντων αναπληρωτών), καθώς και οι εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων.Προϋπόθεση για τη συμμετοχή σε πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. (Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.) αποτελεί η πιστοποίηση στις βασικές δεξιότητες Τ.Π.Ε. (Α’ επίπεδο Τ.Π.Ε.), με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ19/20, καθώς και τους επιμορφωτές Α’ επιπέδου Τ.Π.Ε. που είναι ενταγμένοι στα σχετικά μητρώα παλαιότερων πράξεων επιμόρφωσης σε βασικές δεξιότητες Τ.Π.Ε..Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας, θα βρείτε ΕΔΩ.Οδηγίες για την διαδικασία απόκτησης κωδικών εισόδου στο Πληροφοριακό Σύστημα http://e-pimorfosi.cti.gr/mis για τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ19/20, προκειμένου να υποβάλλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα, θα βρείτε ΕΔΩ.Για να υποβάλλετε την αίτηση συμμετοχής σας, πατήστε ΕΔΩ.Για τυχόν διευκρινίσεις που θα χρειαστείτε, μπορείτε να ανατρέξετε στις «Συχνές Ερωτήσεις» της παρούσας πύλης http://e-pimorfosi.cti.gr (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Συχνές Ερωτήσεις») ή να χρησιμοποιήσετε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Help Desk») για να υποβάλετε ηλεκτρονικά το ερώτημά σας στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης.Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αιτήσεων επιμόρφωσης, με νεώτερη ανακοίνωση θα ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί σχετικά με το αποτέλεσμα της ηλεκτρονικής κλήρωσης και τη συμμετοχή τους, καθώς επίσης και τα ΚΣΕ σχετικά με την υλοποίηση των προγραμμάτων που έχουν υποβάλει και τις απαραίτητες ενέργειες για την έναρξη των μαθημάτων (εγγραφές επιμορφούμενων κλπ.).alfavita.gr

Αιτήσεις εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.

Από σήμερα, Τετάρτη 29/03/2017 και μέχρι τη Πέμπτη 06/04/2017 στις 16:00, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να ενημερώνονται για τα διαθέσιμα επιμορφωτικά προγράμματα που τους αφορούν και θα υλοποιηθούν στην περιοχή τους κατά την 1η επιμορφωτική περίοδο Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. (Μάιος - Ιούνιος 2017) καινα υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχήςμέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο, στην ηλεκτρονική διεύθυνσηhttp://e-pimorfosi.cti.gr/mis,με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο Τ.Π.Ε..Πληροφορίες σχετικά με την Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. και την παρούσα περίοδο επιμόρφωσης είναι διαθέσιμες ΕΔΩ.Δικαίωμα συμμετοχής στην επιμόρφωση έχουν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης (περιλαμβανομένων των υπηρετούντων αναπληρωτών), καθώς και οι εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων.Προϋπόθεση για τη συμμετοχή σε πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. (Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.) αποτελεί η πιστοποίηση στις βασικές δεξιότητες Τ.Π.Ε. (Α’ επίπεδο Τ.Π.Ε.), με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ19/20, καθώς και τους επιμορφωτές Α’ επιπέδου Τ.Π.Ε. που είναι ενταγμένοι στα σχετικά μητρώα παλαιότερων πράξεων επιμόρφωσης σε βασικές δεξιότητες Τ.Π.Ε..Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας, θα βρείτε ΕΔΩ.Οδηγίες για την διαδικασία απόκτησης κωδικών εισόδου στο Πληροφοριακό Σύστημα http://e-pimorfosi.cti.gr/mis για τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ19/20, προκειμένου να υποβάλλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα, θα βρείτε ΕΔΩ.Για να υποβάλλετε την αίτηση συμμετοχής σας, πατήστε ΕΔΩ.Για τυχόν διευκρινίσεις που θα χρειαστείτε, μπορείτε να ανατρέξετε στις «Συχνές Ερωτήσεις» της παρούσας πύλης http://e-pimorfosi.cti.gr (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Συχνές Ερωτήσεις») ή να χρησιμοποιήσετε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Help Desk») για να υποβάλετε ηλεκτρονικά το ερώτημά σας στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης.Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αιτήσεων επιμόρφωσης, με νεώτερη ανακοίνωση θα ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί σχετικά με το αποτέλεσμα της ηλεκτρονικής κλήρωσης και τη συμμετοχή τους, καθώς επίσης και τα ΚΣΕ σχετικά με την υλοποίηση των προγραμμάτων που έχουν υποβάλει και τις απαραίτητες ενέργειες για την έναρξη των μαθημάτων (εγγραφές επιμορφούμενων κλπ.).

Πανεπιστημιακοί γιατροί καταδικάστηκαν για δωροδοκία και ξέπλυμα βρόμικου χρήματος

Τρεις πανεπιστημιακοί γιατροί καταδικάστηκαν σε πολυετείς ποινές κάθειρξης, καθώς το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης τους έκρινε ένοχους για δωροδοκία και ξέπλυμα βρόμικου χρήματος, κατηγορίες που συνδέονταν με παράνομες αμοιβές και υπερκοστολογήσεις υλικών από την εταιρία ιατροτεχνολογικού υλικού DePuy. Παρά την αθωωτική πρόταση του εισαγγελέα της έδρας, το δικαστήριο επέβαλε στους δύο κατηγορούμενους γιατρούς συνολική ποινή κάθειρξης 11 ετών, στον καθένα, ενώ ο τρίτος τιμωρήθηκε με συνολική ποινή κάθειρξης 14 ετών. Πάντως, και οι τρεις ορθοπαιδικοί αφέθηκαν ελεύθεροι υπό τον όρο καταβολής χρηματικής εγγυοδοσίας από 10.000 έως 15.000 ευρώ. Η υπόθεση αφορούσε τμήμα του οικονομικού σκανδάλου της εταιρίας DePuy, θυγατρικής της πολυεθνικής Johnson & Johnson. Ένα άλλο σκέλος της ίδιας υπόθεσης εκκρεμεί στα ποινικά δικαστήρια της Αθήνας. Οι έρευνες στη χώρα μας ξεκίνησαν ύστερα από αποκαλύψεις στελέχους της DePuy ότι οι πωλήσεις στην Ελλάδα ήταν υπερτιμολογημένες σε ποσοστό που προσέγγιζε το 35%, από το οποίο το 20% κατέληγε σε γιατρούς που χρησιμοποιούσαν τα υλικά, άλλοτε με απευθείας παράδοση χρημάτων κι άλλοτε με διάφορες προσφορές, όπως ταξίδια. Σύμφωνα με το βούλευμα, με το οποίο παραπέμφθηκαν σε δίκη οι πανεπιστημιακοί της Θεσσαλονίκης, η ζημιά που προκλήθηκε στα τοπικά νοσοκομεία «Ιπποκράτειο», «Παπανικολάου» και «Γεννηματάς», κατά το διάστημα 2000-06, ξεπερνάει τα 2 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμήθηκε ότι οι τρεις κατηγορούμενοι επωφελήθηκαν με το συνολικό ποσό του 1,5 εκατ. ευρώ. Απολογούμενοι οι ίδιοι αρνήθηκαν οποιαδήποτε σχέση με παράνομες συναλλαγές κι ότι δεν χρέωσαν το ελληνικό Δημόσιο, από τη στιγμή που -όπως υποστήριξαν- τα νοσοκομεία στα οποία υπηρετούσαν έως και σήμερα δεν έχουν καταβάλει τις οφειλές τους προς την εταιρία. Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης αναγνώρισε στους τρεις κατηγορούμενους γιατρούς το ελαφρυντικό του προτέρου εντίμου βίου κι αφού τους απάλλαξε για κατηγορίες που συνδέονταν με κάποια ταξίδια, τους καταδίκασε για δωροδοκία και νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητας, κρίνοντας -πάντως- ότι πρέπει να αφεθούν ελεύθεροι ως το δευτεροβάθμιο δικαστήριο, εφόσον καταβάλουν χρηματική εγγύηση.

«Σπατόσημο» σε όλα τα αεροδρόμια

Tα Τέλη Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (ΤΕΑΑ), ή αλλιώς το γνωστό «Σπατόσημο», ορίζει τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή, από τους υπουργούς Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο και Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη. H τροπολογία συμπεριλαμβάνεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για τη συγκρισιμότητα των τελών που συνδέονται με λογαριασμούς πληρωμών. Όπως αναφέρεται σε αυτή, το νέο ενιαίο τέλος για όλους τους αερολιμένες θα είναι στα 12 ευρώ ανά επιβάτη και προβλέπεται η έναρξη του από την ημερομηνία έναρξης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων και έως την 1η Νοεμβρίου 2024. Μετά την 1η Νοεμβρίου 2024 θα ορίζεται στα 3 ευρώ για όλους τους αναχωρούντες επιβάτες. Το όριο ηλικίας για το λεγόμενο «Σπατόσημο» κατεβαίνει σημαντικά καθώς σύμφωνα με την τροπολογία το τέλος θα πληρώνουν πλέον όλοι οι επιβάτες άνω των 2 ετών ενώ μέχρι σήμερα το τέλος επιβάλλονταν σε παιδιά από πέντε ετών και πάνω. Αυτό σύμφωνα με την κυβέρνηση θα φέρει σημαντική αύξηση εσόδων. Μέχρι σήμερα το τέλος ανάπτυξης αεροδρομίων προέβλεπε διαφορετική χρέωση ανάλογα με τον τελικό προορισμό και ήταν 12 ευρώ για επιβάτες που ταξίδευαν σε αεροδρόμια εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και Ελβετικής Συνομοσπονδίας, ενώ έφτανε μέχρι τα 22 ευρώ για επιβάτες με τελικό προορισμό εκτός των χωρών αυτών. Όπως αναφέρεται στην τροπολογία «το τέλος θα πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα αεροδρόμια, ανεξαρτήτως τελικού προορισμού των αναχωρούντων επιβατών, για λόγους ίσης μεταχείρισης του επιβατικού κοινού που εκκινεί από διαφορετικούς αερολιμένες, για τη δημιουργία υγιών συνθηκών ανταγωνισμού μεταξύ αερολιμένων και για πρακτικούς λόγους ομοιόμορφης εφαρμογής».

Αλλαγή θεσμικού πλαισίου που διέπει τα δελφινάρια στη χώρα μας με αφορμή τους θανάτους κητωδών στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο στα Σπάτα

Αριθμός:4553Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Αλλαγή θεσμικού πλαισίου που διέπει τα δελφινάρια στη χώρα μας με αφορμή τους θανάτους κητωδών στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο στα ΣπάταΚόμμα:ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣΗμερομηνία:28/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:29/03/2017Καταθέτοντες:Βαγενά Γεωργίου ΆνναΒαγιωνάκη Νικολάου Ευαγγελία (Βάλια)Βάκη Γεωργίου ΦωτεινήΓεννιά Σωκράτη ΓεωργίαΓκιόλας Δημητρίου ΙωάννηςΘελερίτη Παναγιώτη ΜαρίαΚαββαδία Σωκράτη Ιωαννέτα (Αννέτα)Καρά Γιουσούφ Μεμέτ ΑϊχάνΚαρακώστα Ελευθερίου Ευαγγελία (Εύη) Καστόρης Νικολάου Αστέριος Κουράκης Στυλιανού Αναστάσιος (Τάσος)Κωνσταντινέας Νικολάου Πέτρος Μανιός Εμμανουήλ Νικόλαος Μιχελογιαννάκης Δημητρίου ΙωάννηςΜπαλαούρας Δημητρίου Γεράσιμος Μπαλτάς Αλεξάνδρου Αριστείδης-Νικόλαος-ΔημήτριοςΠαυλίδης Κωνσταντίνου ΚωνσταντίνοςΣκούφα Δημητρίου Ελισσάβετ (Μπέττυ)Σταματάκη Παναγιώτη ΕλένηΤριανταφύλλου Κωνσταντίνου ΜαρίαΤσόγκας Παύλου ΓεώργιοςΦίλης Αριστοτέλη ΝικόλαοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΠεριβάλλοντος και ΕνέργειαςΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Σταθάκης Γεώργιος (Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας)Αρχεία Ερωτήσεων:

Σκηνικό σκανδάλων και κακοδιοίκησης στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Αριθμός:4554Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Σκηνικό σκανδάλων και κακοδιοίκησης στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο ΘράκηςΚόμμα:ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣΗμερομηνία:28/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:29/03/2017Καταθέτοντες:Γιαννακίδης Αλεξάνδρου ΕυστάθιοςΖεϊμπέκ Χασάν ΧουσεϊνΙγγλέζη Θεοδώρου ΑικατερίνηΚαββαδία Σωκράτη Ιωαννέτα (Αννέτα)Καραγιαννίδης Γεωργίου ΧρήστοςΚαρακώστα Ελευθερίου Ευαγγελία (Εύη) Μηταφίδης Ανδρέα Τριαντάφυλλος Μορφίδης Ανέστη ΚωνσταντίνοςΜπαλαούρας Δημητρίου Γεράσιμος Παπαδόπουλος Κωνσταντίνου ΧριστόφοροςΣταματάκη Παναγιώτη ΕλένηΣτογιαννίδης Κωνσταντίνου Γρηγόριος Ψυχογιός Κωνσταντίνου ΓεώργιοςΥπουργεία:Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων ΔικαιωμάτωνΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Κοντονής Χαράλαμπος-Σταύρος (Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Η Δημόσια Εκπαίδευση στον βωμό της ‘δημοσιονομικής εξυγίανσης’

Αριθμός:4580Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Η Δημόσια Εκπαίδευση στον βωμό της 'δημοσιονομικής εξυγίανσης'Κόμμα:ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝΗμερομηνία:28/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:29/03/2017Καταθέτοντες:Μεγαλομύστακας Χρήστου Αναστάσιος Υπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Για το πρόβλημα της σχολικής στέγης στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου

Αριθμός:4551Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Για το πρόβλημα της σχολικής στέγης στο 11ο Δημοτικό Σχολείο ΗρακλείουΚόμμα:ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣΗμερομηνία:28/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:29/03/2017Καταθέτοντες:Συντυχάκης Δανιήλ ΕμμανουήλΤάσσος Τάσσου ΣταύροςΥπουργεία:ΕσωτερικώνΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος) (Υπουργός Εσωτερικών)Αρχεία Ερωτήσεων:

Για το οξυμένο πρόβλημα της σχολικής στέγης στο Δήμο Ευόσμου _ Κορδελιού της ΠΕ Θεσσαλονίκης

Αριθμός:4552Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Για το οξυμένο πρόβλημα της σχολικής στέγης στο Δήμο Ευόσμου _ Κορδελιού της ΠΕ ΘεσσαλονίκηςΚόμμα:ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣΗμερομηνία:28/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:29/03/2017Καταθέτοντες:Βαρδαλής Δημητρίου ΑθανάσιοςΔελής Ιωάννη ΙωάννηςΥπουργεία:ΕσωτερικώνΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος) (Υπουργός Εσωτερικών)Αρχεία Ερωτήσεων:

Πρόγραμμα διανομής σχολικών γευμάτων για 30.000 μαθητές από 151 δημοτικά σχολεία της ΠΕ Θεσσαλονίκης

Αριθμός:4547Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Πρόγραμμα διανομής σχολικών γευμάτων για 30.000 μαθητές από 151 δημοτικά σχολεία της ΠΕ ΘεσσαλονίκηςΚόμμα:ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣΗμερομηνία:28/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:29/03/2017Καταθέτοντες:Βαρδαλής Δημητρίου ΑθανάσιοςΔελής Ιωάννη ΙωάννηςΥπουργεία:Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής ΑλληλεγγύηςΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Αχτσιόγλου Ευτυχία (Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης)Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Προβλήματα της τουριστικής εκπαίδευσης

Αριθμός:4590Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Προβλήματα της τουριστικής εκπαίδευσηςΚόμμα:ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣΗμερομηνία:29/03/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:29/03/2017Καταθέτοντες:Αυλωνίτου Βασιλείου ΕλένηΓεννιά Σωκράτη ΓεωργίαΓιαννακίδης Αλεξάνδρου ΕυστάθιοςΔέδες Γεωργίου ΙωάννηςΔημαράς Θεοδώρου ΓεώργιοςΔουζίνας Ευαγγέλου ΚωνσταντίνοςΔρίτσας Παναγιώτη ΘεόδωροςΕμμανουηλίδης Ιωάννη ΔημήτριοςΗγουμενίδης Εμμανουήλ ΝικόλαοςΘεωνάς Γρηγορίου ΙωάννηςΘραψανιώτης Μιχαήλ ΕμμανουήλΚαββαδία Σωκράτη Ιωαννέτα (Αννέτα)Καρακώστα Ελευθερίου Ευαγγελία (Εύη) Καστόρης Νικολάου Αστέριος Κοζομπόλη - Αμανατίδη Γεωργίου Παναγιώτα Μάρδας Χρυσοβέργη ΔημήτριοςΜηταφίδης Ανδρέα Τριαντάφυλλος Μορφίδης Ανέστη ΚωνσταντίνοςΜουμουλίδης Σταματίου ΘεμιστοκλήςΜπαλτάς Αλεξάνδρου Αριστείδης-Νικόλαος-ΔημήτριοςΝτζιμάνης Δημητρίου ΓεώργιοςΞυδάκης Γαλάτη Νικόλαος Πάλλης Ευστρατίου ΓεώργιοςΠαπαδόπουλος Κωνσταντίνου ΧριστόφοροςΠαπαφιλίππου Αντωνίου ΓεώργιοςΠαυλίδης Κωνσταντίνου ΚωνσταντίνοςΡίζος Γεωργίου ΔημήτριοςΣκούφα Δημητρίου Ελισσάβετ (Μπέττυ)Σπαρτινός Νικολάου ΚωνσταντίνοςΣταματάκη Παναγιώτη ΕλένηΤζαμακλής Γεωργίου ΧαρίλαοςΤζούφη Στεφάνου ΜερόπηΤριανταφύλλου Κωνσταντίνου ΜαρίαΥπουργεία:Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής ΑλληλεγγύηςΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΤουρισμούΥπουργοί:Αχτσιόγλου Ευτυχία (Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης)Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Κουντουρά Έλενα (Υπουργός Τουρισμού)

Ο Παππάς στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Η Ελλάδα μπορεί να συμβάλλει στη σταθεροποίηση και την ανάπτυξη της περιοχής

Κύκλο επαφών είχε στο υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, στο πλαίσιο της επίσκεψης που πραγματοποιεί στην Ουάσιγκτον. Στις συνομιλίες με τον βοηθό υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ για Ευρωπαϊκές και Ευρασιατικές Υποθέσεις, Τζον Χέφερν (John Heffern) καθώς και με τη συντονίστρια του γραφείου Οικονομικών και Επιχειρηματικών Θεμάτων για τις Διεθνείς Επικοινωνίες και την Ενημέρωση, Τζούλι Ζόλερ (Julie Zoller) ενημέρωσε για τις ξεκάθαρα θετικές εξελίξεις στην ελληνική οικονομία. Ο Νίκος Παππάς υπογράμμισε, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, τις καίριες μεταρρυθμίσεις που έχει ολοκληρώσει η ελληνική κυβέρνηση στο συνταξιοδοτικό, στο φορολογικό, ενώ αναφέρθηκε και στη βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος. Επίσης, τόνισε την ανάγκη να κλείσει άμεσα η δεύτερη αξιολόγηση, στο πλαίσιο της συμφωνίας της Ελλάδας με τους εταίρους της. «Δεδομένου ότι η χώρα μας, όχι απλά είναι συνεπής με τις δεσμεύσεις της, αλλά υπεραποδίδει σε κρίσιμους τομείς όπως –για παράδειγμα- το πρωτογενές πλεόνασμα, δεν υπάρχει κανένας πραγματικός λόγος να καθυστερεί η αξιολόγηση» είπε και συμπλήρωσε: «Μόνο η προσωπική ατζέντα συγκεκριμένων κέντρων. Πρέπει να γίνει σε όλους σαφές ότι το κλείσιμο της αξιολόγησης με μέτρα λιτότητας που αφενός δεν προκύπτουν από τη Συμφωνία, αφετέρου υπονομεύουν την αναπτυξιακή προοπτική της ελληνικής οικονομίας, είναι το ίδιο καταστροφικό με την καθυστέρηση». Ο κ. Παππάς τόνισε ότι η στρατηγική της ελληνικής κυβέρνησης είναι η αναβάθμιση της χώρας σε κόμβο εμπορίου, ενέργειας και δικτύων για την ευρύτερη περιοχή. Ο στόχος είναι- όπως διευκρίνισε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής- η επίτευξη της καλύτερης δυνατής αξιοποίησης της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας, ανάμεσα στην αναπτυγμένη αγορά της Ευρώπης και σ' αυτές των κρατών της Αφρικής, τα οποία θα έχουν τεράστιες ανάγκες σε βασικά είδη μόλις η κατάστασή τους σταθεροποιηθεί. Στη βάση των παραπάνω η χώρα μας, είπε ο κ. Παππάς, δίνει προτεραιότητα σε πρότζεκτ όπως των αγωγών TAP, IGB, East Med και της υποθαλάσσιας ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ μέσω του EuroAsia Interconnector. Παράλληλα, η Ελλάδα επενδύει στην ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς σ' όλη της την επικράτεια, με την αξιοποίηση και των διαθέσιμων κοινοτικών κονδυλίων, ύψους 415 εκατ. ευρώ, σημείωσε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής. «Μέχρι πρότινος, η Ελλάδα σκεφτόταν αποκλειστικά πώς θα επιβιώσει τον επόμενο μήνα. Πλέον, είμαστε σε θέση να σκεφτούμε το μέλλον. Η χώρα μας, ως μέλος της Ε.Ε. και χάρη στη θέση της στο σταυροδρόμι Ευρώπης-Ασίας-Αφρικής, αποτελεί έναν κόμβο που μπορεί να συμβάλλει στη σταθεροποίηση και την ανάπτυξη της περιοχής. Σταθεροποιημένη Ευρώπη και Βόρεια Αφρική σημαίνει μεγάλες δυνατότητες για την Ελλάδα», υπογράμμισε ο Νίκος Παππάς. Τον Νίκο Παππά συνοδεύει στην επίσκεψή του στην Ουάσιγκτον ο γενικός γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Βασίλης Μαγκλάρας.

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ – ΔΙΚΑΙΩΣΗ – ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ – ΔΙΚΑΙΩΣΗ – ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣΘέλουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, να συγχαρούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους. Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος αποκτώντας το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής. Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής ΙατρικήςΤΙ ΙΣΧΥΕΣτην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61). ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5). Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν. ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΗ τροπολογία που προωθείται από τη σημερινή πολιτική ηγεσία βάζει επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στον χώρο και οφείλει να συνδυαστεί με ισότιμη και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας.Για όλα τα παραπάνω και επειδή ο ευαίσθητος χώρος της Ειδικής Αγωγής, είναι το τελευταίο μέρος για δημιουργία εντυπώσεων και συντεχνιακά παιχνίδια, καλούμε τους βουλευτές να ψηφίσουν άμεσα την τροπολογία και να προχωρήσει η Πολιτική Ηγεσία σε ισοτιμία μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, ώστε να δοθεί βαρύτητα στη συνέχεια στα πραγματικά μεγάλα και κρίσιμα προβλήματα του χώρου. ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ