Συνάντηση της ομάδας εργασίας για τα νεα Π.Σ. του μαθήματος της Iστορίας με τον Yπουργο Παιδείας κ. Κ. Γαβρόγλου

Την Πέμπτη 20-04-2017 στο Γραφείο του Υπουργού Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Γαβρόγλου έγινε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Ι.Ε.Π. κ. Γεράσιμο Κουζέλη και τα μέλη της Ομάδας Εργασίας που ορίστηκε από το Ι.Ε.Π. (παρευρέθησαν τα εξής μέλη της Ομάδας: Πολυμέρης Βόγλης, Γιώργος Κόκκινος, Χριστίνα Κουλούρη, Άγγελος Παληκίδης) μετά την εκ μέρους της παράδοση του Σχεδίου Προγραμμάτων Σπουδών για το Μάθημα της Ιστορίας στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση (στο οποίο εκτός από τους καθηγητές πανεπιστημίου, στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και ο Κώστας Κασβίκης, συμμετείχαν και οι συνεργάτες τους Κωνσταντίνα Ανδριανοπούλου, Ζέτα Παπανδρέου, Τριαντάφυλλος Πετρίδης, Παναγιώτης Πυρπυρής, Βασιλική Σακκά). Στη συνάντηση του Υπουργού με την Ομάδα Εργασίας συζητήθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά της πρότασης, τα οποία κατά την κοινή αντίληψη αποτελούν ουσιαστική βάση για μία ριζική βελτίωση του τρόπου διδασκαλίας του αντικειμένου της Ιστορίας και στις τρεις βαθμίδες. Ο Υπουργός τόνισε την ανάγκη ουσιαστικού διαλόγου με την επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα και διαβεβαίωσε για την εκ μέρους του στήριξη προς την Ομάδα Εργασίας και το Ι.Ε.Π. για την πορεία αυτής της διαβούλευσης και για τη διαμόρφωση νέων Π.Σ. για το μάθημα της Ιστορίας εντός της επόμενης σχολικής χρονιάς. Εκ μέρους της Ομάδας Εργασίας και του Ι.Ε.Π. κατατέθηκε ο σχεδιασμός των συναντήσεων για τη διαβούλευση που αρχίζει στις 26/4/2017 με προσκεκλημένους τους εκπροσώπους των πανεπιστημιακών τμημάτων και συνεχίζεται στις 15/05/2017 με τη συμμετοχή επιστημονικών ενώσεων και εταιρειών, συνδικαλιστικών φορέων και σχολικών συμβούλων.[To ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ σε pdf]

Δημοσίευση των ομαδοποιημένων προτάσεων των συναδέλφων, όπως τις λάβαμε και τις προωθήσαμε στο Υπουργείο

Συνάδελφοι,Δημοσιεύουμε τις ομαδοποιημένες προτάσεις των συναδέλφων όπως τις λάβαμε και τις προωθήσαμε στο υπουργείο. Οι προτάσεις συζητήθηκαν με τον διευθυντή ειδικής αγωγής και τους εκπροσώπους της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, ΣΕΕΠΕΑ Αττικής και αιρετό του ΠΥΣΕΕΠ Αττικής. Η διαπραγμάτευση έγινε με την προοπτική να υλοποιηθούν όσο γίνεται περισσότερες προτάσεις των συναδέλφων και της ομοσπονδίας. Η κλιμακούμενη, για μια ακόμη φορά, λασπολογία και φτηνή προκλητικότητα από τους ίδιους γραφικούς (πλέον) τύπους, δε θα μας αποπροσανατολίσει από τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων των συναδέλφων. Είναι άλλο πράγμα η κριτική (και είναι καλοδεχούμενη) για να βελτιώσουμε τη δυνατότητα παρέμβασης και διεκδίκησης, και άλλο η ανεύθυνη και ιδιοτελής συκοφαντία με μανδύα ενδιαφέροντος. Η επιλογή των συναδέλφων που συμμετέχουν σε αυτές τις συναντήσεις γίνεται, χωρίς αποκλεισμούς, με κριτήριο τη γνώση του θέματος και τη συμμετοχή (ουσιαστικά, και όχι λόγια του fb) με προτάσεις προς την ομοσπονδία για τα θέματα των κλάδων μας. Πιστεύουμε ότι η επαναλαμβανόμενη τακτική της συκοφαντίας προς την ομοσπονδία και τους εκπροσώπους της, μόνο κακό κάνει, πράγμα που μας κάνει να αναρωτηθούμεγια τη σκοπιμότητά της. Καλούμε για μία ακόμη φορά όλους να συμμετέχουν με τρόπο δημιουργικό στη διαμόρφωση και διεκδίκηση των θέσεών μας. Δε θα επιτρέψουμε την απαξίωση του δευτεροβάθμιου φορέα που εκπροσωπεί το ΕΕΠ και ΕΒΠ από εξωτερικούς αλλά ούτε και εσωτερικούς παράγοντες.Aθήνα 10/4/2017Α.Π.:86Προς την Διεύθυνση Ειδικής ΑγωγήςΔιευθυντή. Κ ΚασσιανόΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣΣΤΗΝ ΥΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠΣε απάντηση της πρόσκλησης σαςπου μας αποστείλατε στις 4/4/2017 για την υποβολήπροτάσεων σχετικών με την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΕΠκαι ΕΒΠ σας παραθέτουμε τις παρακάτω προτάσεις οι οποίες είναι αποτέλεσμα της ανταλλαγής απόψεων και συζήτησης μεταξύ των συναδέλφων πανελλαδικά. Αν και δεν δόθηκε ο ικανός και απαραίτητος χρόνος ώστε να γίνει επαρκής διάλογος και να έχουν τον χρόνο όλοι οι ενδιαφερόμενοι να τοποθετηθούν μεγάλος αριθμός περιφερειακών συλλόγων και μεμονωμένων συναδέλφων τοποθετήθηκαν σε αυτό το σοβαρό θέμα. 1.ΑΡΘΡΟ 2 : ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄, Τυπικά προσόντα διορισμού κατά κλάδοΚλάδος ΠΕ21/26, στην περίπτωση 3 α) προστίθεται «και ΜΤΣ στη Λογοθεραπεία» (σελίδα 23974)Να ακολουθηθεί η αρχή του βασικού πτυχίου ως απαραίτητο προσόν για συμμετοχή στον διαγωνισμό. Ως τυπικό προσόν διορισμού, με βάση τα ισχύοντα στην ελληνική νομοθεσία δεν μπορεί να μοριοδοτείται ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ως τυπικό προσόν διορισμού αλλά να μοριοδοτείται ως ένα επιπλέον προσόν. Στο παρελθόν έγινε αυτό όταν δεν υπήρχε βασικό πτυχίο που να αντιστοιχεί στην ειδικότητα για την οποία γινόταν η προκήρυξη. Από την στιγμή που έχουν ήδη δοθεί άδειες άσκησης επαγγέλματος ίσως θα έπρεπε να δίνεται μια διαφορετική μοριοδότηση. Είναι σημαντικό η επαγγελματική ιδιότητα να εκφράζεται μέσα από την άδεια άσκησης επαγγέλματος και όχι από την κατοχή ενός μεταπτυχιακού όπως στην περίπτωση των λογοθεραπευτών 2.ΑΡΘΡΟ 2 : παρ. 10. ΚΛΑΔΟΣ ΔΕ 1 ΕΒΠ, προστίθεται «πτυχίο ΕΠΑΛ» (σελίδα 23976)Θα ήταν απαραίτητο να διαμορφωθεί μια διαφορετική μοριοδότηση μεταξύ των συναδέλφων αποφοίτων των ΕΠΑΛ (κάποιοι από αυτούς έχουν αποφοιτήσει από την ειδικότητα «επιμελητές κοινωνικής πρόνοιας ή κοινωνικοί φροντιστές» και των αποφοίτων ΙΕΚ στην «ειδικότητα «Προσχολική αγωγή ημερήσια φροντίδα παιδιών με ειδικές ανάγκες» εξαιτίας του διαφορετικού τρόπου απόκτησης του απολυτηρίου αλλά και της πιστοποίησης που έχουν κάποιοι από αυτούς. Δεν καλύπτει την ισότιμη μεταχείριση και τοποθέτηση συναδέλφων η επιλογή συγκεκριμένου απολυτηρίου χωρίς να περιγράφονται και οι αντίστοιχες προϋποθέσεις 3.ΑΡΘΡΟ 4 : ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ , Διευκρινήσεις : ii) προστίθεται και ο κλάδος «ΠΕ22»(σελίδα 23979)Η συγκεκριμένη ειδικότητα θα ανοίξει στην προκήρυξη των αναπληρωτών?4.ΑΡΘΡΟ 4 : στο «Διευκρινίζεται ότι :» (σελίδα 23978)Προστίθεται περ. 6«Τίτλοι σπουδών που δίνουν συνάφεια τόσο στο αντικείμενο απασχόλησης όσο και στην ΕΑΕ δεν λαμβάνουν αθροιστική μοριοδότηση.» (σελίδα 23979)Η μοριοδότηση τίτλων που δίνουν συνάφεια και στον κλάδο και στην ειδική αγωγή είναι απαραίτητο να παίρνουν αθροιστική μοριοδότηση ως ένας τρόπος ισότιμης μεταχείρισης των υποψηφίων.Επίσης είναι σημαντικό να μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά στον χώρο των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών5.ΑΡΘΡΟ 4 : Στο τελευταίο εδάφιο, που αφορά την πρόσληψη με προσόντα ΕΝΓ και Braille, (σελίδα 23980) προστίθεται : «Σε περίπτωση εξάντλησης των υποψηφίων με τα ανωτέρω ειδικά προσόντα στους πίνακες της οικείας ΠΔΕ αναζητούνται υποψήφιοι από άλλες ΠΔΕ και στην περίπτωση έλλειψης ενδιαφέροντος δύναται να προσλαμβάνονται υποψήφιοι χωρίς τα ανωτέρω ειδικά προσόντα».Είναι απαραίτητο εξαιτίας του σημαντικού αριθμού τέτοιων υποψηφίων να μοριοδοτούνται περισσότερο η γνώση της γραφής Braille και της νοηματικής.Εαν δεν υπάρχουν στον πίνακα συνάδελφοι με πιστοποίηση στην Braille και στην νοηματική που να εχουν ολοκληρώσει τις σπουδές τους και να έχουν παρουν το πτυχιο τους να εχουν το δικαιωμα να κανουν αιτηση συναδελφοι με καποια βεβαιωση από την γραμματεια της σχολης, και όχι από καποια άλλη περιφερεια6.ΑΡΘΡΟ 4 : Για το ΕΒΠ, Α΄. ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, (σελίδα 23980), η παράγραφοςαντικαθίσταται ως εξής :«Ο βαθμός πτυχίου ΕΠΑΛ ή ΤΕΕ ή ΤΕΛ ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων πέντε δέκατα (0,5) της μονάδας για κάθε βαθμό άνω του δέκα (10) και ο βαθμός πτυχίου ή διπλώματος ΙΕΚ ή τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ εβδομήντα πέντε εκατοστά (0,75) της μονάδας για κάθε βαθμό άνω του δέκα (10)».Οι συνάδελφοι θεωρούν ότι χρειάζεται μεγαλύτερη μοριοδότηση των αποφοίτων των ΙΕΚ σε σχέση με τους υπόλοιπους συναδέλφους που έχουν τελειώσει αντίστοιχες ειδικότητες του ΕΠΑΛ 7.ΑΡΘΡΟ 4 : Β. ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ, στην περ. α) :Διαγράφεται η φράση«και με απασχόληση σε άτομα με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» (στη σελίδα 23979 για το ΕΕΠ και στη σελίδα 23980 για το ΕΒΠ) Είναι απαραίτητο να μοριοδοτείται η προυπηρεσία στον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής και της αναπηρίας γιατί η εξειδίκευσητων εργαζομένων στην ειδική αγωγή εξασφαλίζει και την καλύτερη προσφορά υπηρεσιώνκαι Προστίθεται μετά τη φράση «3 μονάδες» (σελίδα 23979) «Ειδικά για τους υποψήφιους των κλάδων ΠΕ21/26 της περ. 2, ΠΕ22 και ΠΕ31 η προϋπηρεσία υπολογίζεται μετά την κτήση των ΜΤΣ που τους κατέταξαν στους αντίστοιχους κλάδους»Για τον κλάδο ΠΕ21/26 δεν έχει νόημα μια τέτοια μοριοδότηση παρα μόνο στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί το μεταπτυχιακό ως προσόν διορισμού.Στις άλλες ειδικότητες αυτό έχει ένα νόημα επειδήτο μεταπτυχιακό χρησιμοποιήθηκε και χρησιμοποιείταιως προσόν διορισμού8.ΑΡΘΡΟ 4, Γ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (σελίδα 23979) :α) Η επ’ αόριστον αναπηρία 67% και άνω εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές επτά (7) μονάδες.γ) Η αναπηρία 67% και άνω ενός ή περισσοτέρων τέκνων επτά (7) μονάδες.Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι η ύπαρξη σχετικής πιστοποίησης από το ΚΕΠΑ (ν. 3863/2010) και οι υποψήφιοι να είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα. δ) Οι πολύτεκνοι υπό την έννοια της παρ.1 του άρθρου 6 του N. 3454/2006 (ΦΕΚ 75/07.04.2006 τ.Α΄), επτά (7) μονάδες.ε) Η ύπαρξη τριών τέκνων υπό την έννοια του άρθρου 3, παρ.1 του N. 3454/2006, τρεις (3) μονάδες.Στην πλειοψηφία τους πολλοί συνάδελφοι θεωρούν ότι τα κοινωνικά κριτήρια δεν μπορούν να ξεπερνούν την μοριοδότηση της προϋπηρεσίας ή της κατοχής μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών. Ισως χρειάζεται αναθεώρηση της μοριοδότησης μιας και η πλειοψηφία αναγνωρίζει τις ανάγκες για εργασία των συνεδέλφων με αναπηρία και τις ανάγκες που προκύπτουν από την διαφορετική μορφή του προβλήματος υγείας τους ή της αναπηρίας τους 9.ΑΡΘΡΟ 8 : ΚΥΡΩΣΕΙΣ (σελίδα 23981), στο τελευταίο εδάφιο η φράση «οφείλουν να καταθέσουν άμεσα στις αρμόδιες Διευθύνσεις υπεύθυνη δήλωση απενεργοποίησης της αίτησής τους» αντικαθίσταται από τη φράση «οφείλουν άμεσα να απενεργοποιήσουν την αίτησή τους».Γενικότερα θέματα μοριοδότησης Όσον αφορά την παιδαγωγική επάρκεια να θεωρείται προσόν διορισμου και για ΤΕ και για ΠΕ και να προηγούνται όσοι την κατέχουν. Επίσης να μην μοριοδοτούνται επιπλέον τα πτυχία που δίνουν την παιδαγωγική επάρκεια Το πτυχίο των ΙΕΚ να μοριοδοτειται 1,50 της μοναδας για κάθε βαθμο πανω απο 12 Μετατροπή του ΕΒΠ σε ΕΒΕΠ και δυνατοτητα εάν θέλουν να κάνουν αίτηση και σε υψηλότερες θέσεις εάν έχουν τα παιτούμενα προσόντα Τομείς προσόντων και μοριοδότηση1.Μοριοδότηση βασικού πτυχίου και βαθμού του πτυχίου (0,5 ανα μονάδα βαθμού)2.Άδεια άσκήσεως επαγγέλματος όπου αυτή απαιτείται. Η άδεια αυτή να είναι αυτή που εξασφαλίζει την επαγγελματική εμπειρία και όχι η κατοχή ΜΤΣ3. Μοριοδότηση της προυπηρεσίας στην ΕΑ ( σε ΣΜΕΑΕ η ΚΕΔΔΥ να προσμετρούνται περισσοτερα μορια) (0,5 μορια ανα μηνα)4. Μοριοδότηση ισότιμη των μεταπτυχιακών ΕΑΕ με αυτή των μεταπτυχιακών στον κλάδο 5. Προυπηρεσίας και προυπηρεσίας ιδιωτικής εκτός εκπαίδευσης 6. Μοριοδότηση σεμιναρίων 400 ωρών το ανώτερο με 0,5 μορια. Τα σεμινάρια να γίνονται αποδεκτά εφόσονέχουν διοργανωθεί με την συμμετοχή πανεπιστημιακών ιδρυμάτων

ΙΚΥ – iky.gr: 100 υποτροφίες για μεταδιδακτορική έρευνα

Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) προκήρυξε συνολικά 100 θέσεις υποτροφιών για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016, με σκοπό την εκπόνηση μεταδιδακτορικής έρευνας στην Ελλάδα Οι υποτροφίες θα είναι χρονικής διάρκειας το...

Προσλήψεις αναπληρωτών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π ανά Π.Δ.Ε 2016 2017

12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016H κατανομή των 694(Σύνολο 770) θέσεων Ε.Ε.Π. για Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης(Π.Δ.Ε.)Στον ακόλουθο πίνακα παρουσιάζεται η κατανομή του 90% των θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π.) – απομένουν 76 πιστώσεις - για Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.ΠΔΕ ΕΕΠ / ΣΜΕΑΕ ΑΜΘ 33 ΑΤΤΙΚΗΣ 193 ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 29 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 64 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 31 ΗΠΕΙΡΟΥ 18 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 46 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 15 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 90 ΚΡΗΤΗΣ 72 ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 29 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 46 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 28 ΣΥΝΟΛΟ 694 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&Η κατανομή των 300 θέσεων Ε.Ε.Π. σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και Ε.Δ.Ε.Α.Υ.Στον πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζεται η κατανομή του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Π.Δ.Ε.) ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης(Π.Δ.Ε.) για το Πρόγραμμα "Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-17.Ε.Ε.Π. (ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ) ΚΕΔΔΥ ΕΔΕΑΥ ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΘΡΑΚΗ 4 6 ΑΤΤΙΚΗ 30 31 ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ 4 5 ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ 6 8 ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 5 7 ΗΠΕΙΡΟΣ 4 6 ΘΕΣΣΑΛΙΑ 12 13 ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ 4 6 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 23 24 ΚΡΗΤΗ 15 16 ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ 11 13 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 8 10 ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ 14 15 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 140 160 Αναμένονται άλλες 400 πιστώσεις, από άλλο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ, για πρόσληψη αναπληρωτών Ε.Ε.Π. σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ./Ε.Δ.Ε.Α.Υ&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&H κατανομή των πιστώσεων για την πρόσληψη 360(Σύνολο 400) αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει τη διάθεση του 90% των πιστώσεων(υπολείπονται άλλες 40)για την πρόσληψη 360 αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας, για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.Οι ανωτέρω πιστώσεις αποτελούν το 90% του συνολικού αριθμού πιστώσεων που διατίθενται από το «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017» του Ε.Σ.Π.Α, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και το Ελληνικό Δημόσιο.Η κατανομή των πιστώσεων ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης είναι η εξής:ΚΑΤΑΝΟΜΗ Ε.Β.Π. –ΣΕ Σ.Μ.Ε.Α.Ε. (ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ) ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΘΡΑΚΗ 16 ΑΤΤΙΚΗ 137 ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ 12 ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ 27 ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 11 ΗΠΕΙΡΟΣ 12 ΘΕΣΣΑΛΙΑ 20 ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ 8 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 42 ΚΡΗΤΗ 29 ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ 11 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 18 ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ 17 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 360 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&Οι εγκεκριμένες πιστώσεις ΕΣΠΑ για προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού μέσω των Περιφερειακών Επιχειρησιακών ΠρογραμμάτωνΣτο πλαίσιο της υλοποίησης της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικού έτους 2016 – 2017, μέσω των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (ΠΕΠ), εγκρίθηκαν οι πιστώσεις για τις προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ)- Σχολικοί ΝοσηλευτέςΠΕ25 - και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).Στον ακόλουθο πίνακα παρουσιάζεται αναλυτικά η κατανομή των θέσεων ανά Περιφέρεια και ανά κατηγορία προσωπικού :Α/Α ΠΕΠ Δυνητικές Προσλήψεις ΕΕΠ(Σχολ. ΝοσηλευτέςΠΕ25) Δυνητικές Προσλήψεις ΕΒΠ 1 ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ 5 40 2 ΑΤΤΙΚΗΣ 25 160 3 ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 3 15 4 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - 25 5 ΗΠΕΙΡΟΥ 6 10 6 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 4 12 7 ΘΕΣΣΑΛΙΑ 8 38 8 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - 132 9 ΚΡΗΤΗΣ - 53 10 ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 3 14 11 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ 5 35 12 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - 25 ΣΥΝΟΛΟ: 59 559 Για Συνοδούς Ε.Β.Π. και Συνοδούς Σχολικούς Νοσηλευτές(ΠΕ25) εδόθησαν πιστώσεις από το Τομεακό Πρόγραμμα ΕΣΠΑ, όπου δεν υπήρχαν από τα ΠΕΠ.&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016Πιστώσεις για 346 προσλήψεις αναπληρωτών στην Ειδική ΑγωγήΤο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προχωρά στη διάθεση πιστώσεων για 346 θέσεις αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για τη στελέχωση των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ), καθώς και των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) στο πλαίσιο της Πράξης «Ανάπτυξη υποστηρικτών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-17» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2014-2020). Η κατανομή έγινε για να καλυφθούν οι ακόλουθες θέσεις ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Π.Δ.Ε.ΚΕΔΔΥΕΔΕΑΥΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΘΡΑΚΗ512ΑΤΤΙΚΗ3214ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ87ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ815ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ84ΗΠΕΙΡΟΣ66ΘΕΣΣΑΛΙΑ 1114ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ92ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ1846ΚΡΗΤΗ1224ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ1313ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ814ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ2017ΑΘΡΟΙΣΜΑ158188&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016Προσλήψεις 412 αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προχωρά στη διάθεση 412 πιστώσεων για αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για τη στελέχωση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) στο πλαίσιο της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-17» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2014-2020). Η κατανομή των θέσεων ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ & ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2015-16...ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ & Π.Δ.Ε.ΑΠΟ ΕΔΩ: http://seepea-stella.blogspot.gr/2016/07/2015-16_17.htmlΒασίλης Βούγιας24/04/2017

Κούρεμα οφειλών για χιλιάδες δανειολήπτες

Διαφορετική θα είναι η αντιμετώπιση των επιχειρηματιών που θέλουν να προχωρήσουν σε αναδιάρθρωση των δανειακών τους υποχρεώσεων και επιθυμούν τη συνέχιση της λειτουργίας της εταιρείας τους, έστω και με ένα επώδυνο business plan. Οσοι το τελευταίο διάστημα προσέγγισαν τις τράπεζες και είχαν διαρκείς διαβουλεύσεις για ρυθμίσεις των χορηγήσεών τους θα μπουν στην πρώτη γραμμή του «παζαριού» που θα ξεκινήσει από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Θα ερευνηθούν: 1. Το οικονομικό προφίλ του δανειολήπτη - επιχειρηματία και αν αυτός έχει πρόθεση να ενισχύσει την εταιρεία του με δικό του «ζεστό» χρήμα. 2. Τη μελέτη βιωσιμότητας που θα κάνει είτε η τράπεζα είτε ο ειδικός συντονιστής όταν τεθεί σε εφαρμογή ο εξωδικαστικός μηχανισμός. 3. Το business plan, και πόσο αυτό είναι εφικτό να υλοποιηθεί, για σημαντικές μειώσεις στις δαπάνες. 4. Την ύπαρξη ή όχι στρατηγικών επενδυτών, είτε μεμονωμένων επιχειρηματιών είτε ξένων funds που βλέπουν μεγάλες επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ξένοι έχουν σκανάρει την ελληνική αγορά εντοπίζοντας «φιλέτα» στους τομείς των ξενοδοχείων και του τουρισμού, της αγοράς τροφίμων, στις ιχθυοκαλλιέργειες κ.λπ. Αν ο δανειολήπτης φέρει πρόταση στις τράπεζες για στρατηγική συμμαχία με άλλη εταιρεία ή αν κάποιο fund έχει ήδη προσεγγίζει τους τραπεζίτες δείχνοντας ενδιαφέρον για συγκεκριμένες επιχειρήσεις, τότε θα μπορεί να προκύψει γενναίο «κούρεμα» στα δάνεια, μειώσεις επιτοκίων αλλά και νέα κεφάλαια για την ανάπτυξή τους. Νέο τοπίο δημιουργείται και για τα υπόλοιπα δάνεια, καταναλωτικά, στεγαστικά και μικρά επιχειρηματικά που έχουν καθυστέρηση πάνω από 90 ημέρες. Οι τράπεζες θα διαχωρίσουν και αυτά σε δάνεια που μπορούν να εξυπηρετηθούν εφόσον υπάρξουν γενναίες ρυθμίσεις και σ’ αυτά που δεν είναι δυνατόν να εισπραχθούν. Επίσης, θα ελέγχεται και πάλι το οικονομικό προφίλ του δανειολήπτη και αν διαπιστώνεται η αντικειμενική αδυναμία να πληρώσει τότε θα καλείται για ρυθμίσεις που για πρώτη φορά θα προβλέπουν και κουρέματα. Αλλωστε, ανεπίσημα ακόμη και τώρα οι τράπεζες καλούν τηλεφωνικά δανειολήπτες με «φουσκωμένες» κάρτες και τους προτείνουν την άμεση αποπληρωμή των οφειλών με «κούρεμα» 20%, 30% έως και 50%. Σε ό,τι αφορά στα στεγαστικά δάνεια, όσοι ιδιοκτήτες αδυνατούν να πληρώσουν θα δέχονται σειρά προτάσεων που άλλωστε προβλέπει και ο Κώδικας Δεοντολογίας της ΤτΕ. Από απομείωση του δανείου μέχρι μείωση επιτοκίων, επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής, πώληση του ακινήτου εφόσον το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης κ.λπ. Στην περίπτωση των πιο πάνω δανείων τον πρώτο λόγο θα έχουν οι εταιρείες διαχείρισης «κόκκινων» χορηγήσεων που θα πιάσουν δουλειά το επόμενο διάστημα. enikonomia

ΕΦΚΑ : Εκτύπωση ειδοποιητηρίου στο efka.gov.gr

EFKA.GOV.GR:Διαβάστε τι θα χρειαστείτε προκειμένου να εκτυπώσετε το ειδοποιητήριο πληρωμών σας από το efka.gov.gr. Δείτε, βήμα-βήμα, πως μπορείτε να εκτυπώσετε το ειδοποιητήριό σας. Μέσω αυτής της υπηρεσίας   παρέχεται η...

Οι τρεις ανατροπές στις συντάξεις χηρείας

«Η θέσπιση ορίου ηλικίας στα 55 και η μείωση του ποσοστού της σύνταξης που δικαιούται η χήρα στο 50% από 70%» είναι οι δύο βασικές αλλαγές που επιφέρει ο νόμος Κατρούγκαλου στις συντάξεις χηρείας, σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε το Ενιαίο Δίκτυο Συνταξιούχων (ΕΝ.ΔΙ.ΣΥ.). Κάνει λόγο για δραματικές μειώσεις που ισχύουν για τις νέες συντάξεις χηρείας που εκδίδονται μετά τις 12 Μαΐου 2016 «οδηγώντας στο περιθώριο της φτώχειας μια μεγάλη μερίδα πληθυσμού». Σύμφωνα με το Ενιαίο Δίκτυο Συνταξιούχων οι ανατροπές που επέρχονται με το νόμο Κατρούγκαλου, στο καθεστώς των νέων συντάξεων χηρείας, είναι οι εξής: 1. Θεσπίζεται το 55ο έτος ως όριο ηλικίας του επιζώντος συζύγου για τη θεμελίωση δικαιώματος συνταξιοδότησης λόγω θανάτου και προκύπτουν οι περιπτώσεις: - εάν ο επιζών σύζυγος έχει συμπληρώσει το 55ο έτος της ηλικίας του κατά την ημερομηνία θανάτου τότε χορηγείται σύνταξη εφ’ όρου ζωής.- εάν ο επιζών σύζυγος δεν έχει συμπληρώσει το 55ο έτος κατά την ημερομηνία θανάτου, τότε χορηγείται σύνταξη για μία τριετία και εάν το 55ο έτος συμπληρώνεται εντός αυτής της τριετίας, τότε η σύνταξη επαναχορηγείται στα 67 διά βίου. Αν το 55ο έτος της ηλικίας δεν συμπληρώνεται εντός της τριετίας, μετά τη λήξη της η σύνταξη διακόπτεται και δεν επαναχορηγείται. 2. Ο θανών ασφαλισμένος πρέπει κατά τον χρόνο θανάτου να έχει συμπληρώσει τις χρονικές προϋποθέσεις για τη λήψη σύνταξης γήρατος ή αναπηρίας, πλήρους ή μειωμένης. Σύμφωνα με το Δίκτυο Συνταξιούχων «Εδώ υπάρχει δυσμενής αλλαγή για τους «παλαιούς» ασφαλισμένους (πριν από το 1993), για τους οποίους διπλασιάζονται οι απαιτούμενες ημέρες ασφάλισης εντός της τελευταίας 5ετίας. Ο θανών έπρεπε να είχε 1.500 ημέρες ασφάλισης, εκ των οποίων 300 την τελευταία 5ετία, ενώ τώρα απαιτούνται 1.500 ημέρες, εκ των οποίων 600 την τελευταία 5ετία». 3. Αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού και συναρτάται πλέον με τη διάρκεια του έγγαμου βίου και τη διαφορά της ηλικίας του θανόντος με τον επιζώντα σύζυγο. Η χήρα παίρνει το 50% της σύνταξης του θανόντος (ενώ έπαιρνε στις περισσότερες περιπτώσεις το 70%). Αν ο θανών ήταν συνταξιούχος, η σύνταξή του επανυπολογίζεται με τον νέο τρόπο (εθνική και αναλογική) και η χήρα παίρνει το 50% της νέας σύνταξης. Το ποσό αυτό ισχύει για την πρώτη 3ετία. Μετά τα τρία χρόνια, αν δεν εργάζεται και δεν λαμβάνει δική της σύνταξη, θα συνεχίσει να παίρνει το ίδιο ποσό (εφόσον έχει τις ηλικιακές προϋποθέσεις). Αν εργάζεται ή παίρνει δική της σύνταξη, η σύνταξη χηρείας περιορίζεται στο μισό (50%). Τέλος θεσπίζεται ελάχιστο όριο έγγαμης συμβίωσης τα 5 έτη, που θα πρέπει να έχουν συμπληρωθεί μέχρι την ημερομηνία θανάτου. Εδώ η αλλαγή αφορά σε θάνατο ασφαλισμένου, καθώς έχουμε αύξηση: απαιτούνταν 3 χρόνια και τώρα απαιτούνται 5. Ισχύουν εξαιρέσεις αν ο θάνατος οφείλεται σε ατύχημα, αν γεννηθεί παιδί κατά τη διάρκεια του γάμου ή η χήρα τελεί σε εγκυμοσύνη.

Από τις 2 έως τις 10 Μαΐου οι ενδιάμεσες εκπτώσεις

Από την Τρίτη 2 Μαΐου έως και την Τετάρτη 10 του μηνός, θα διαρκέσει η ενδιάμεση ανοιξιάτικη εκπτωτική περίοδος στα εμπορικά καταστήματα της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης (ΕΣΘ). Μάλιστα, προαιρετικά τα καταστήματα θα μπορούν να λειτουργήσουν και την Κυριακή 7 Μαΐου (ως πρώτη Κυριακή της ενδιάμεσης ανοιξιάτικης εκπτωτικής περιόδου), με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα. Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, πέραν της αναγραφής της παλαιάς και της νέας τιμής των προϊόντων και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης, όπως διευκρινίζει ο ΕΣΘ.

Μοσκοβισί: Δημοψήφισμα υπέρ ή κατά της Ευρώπης ο β’ γύρος των γαλλικών εκλογών

Ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου των χθεσινών προεδρικών εκλογών στη Γαλλία είναι οι ιθύνοντες των Βρυξελλών και δεν το κρύβουν. Ο πρόεδρος της Ευρωπαΐκής Επιτροπής Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, η αρμόδια για τα θέματα της εξωτερικής πολιτικής επίτροπος Φεντερίκα Μογκερίνι, καθώς και ο ευρωπαίος διαπραγματευτής στο ζήτημα της εξόδου του Ηνωμένου Βασιλείου από την ΕΕ Μισέλ Μπαρνιέ, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη χθεσινή επικράτηση του Εμανουέλ Μακρόν και του ευχήθηκαν να εκλεγεί Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας στο δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών. Υπερβαίνοντας και αυτός τα εσκαμμένα, που θέλουν τους ιθύνοντες των Βρυξελλών να μην εμπλέκονται στις προεκλογικές εκστρατείες των χωρών μελών της ΕΕ, ο Γάλλος επίτροπος Πιέρ Μοσκοβισί δήλωσε σήμερα από τις Βρυξέλλες ότι ο δεύτερος γύρος των προεδρικών εκλογών στη Γαλλία θα έχει επί της ουσίας τον χαρακτήρα ενός δημοψηφίσματος υπέρ ή κατά της Ευρώπης. Ανέφερε επίσης ότι στο δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών θα αναμετρηθούν οι δυνάμεις που θέλουν μία Ευρώπη ανοιχτή στον κόσμο, στην οικονομία και στον πολιτισμό με τις δυνάμεις που θέλουν μία Γαλλία κλεισμένη στον εαυτό της και στον προστατευτισμό. Ο Γάλλος Επίτροπος, μιλώντας σήμερα σε ομάδα δημοσιογράφων στις Βρυξέλλες, χαρακτήρισε εξάλλου "σεισμό" τα χθεσινά αποτελέσματα στη Γαλλία και εξέφρασε την ανησυχία του για το γεγονός ότι 15 χρόνια μετά την εμφάνιση του πατέρα της στον δεύτερο γύρο των γαλλικών προεδρικών εκλογών, η Μαρίν Λεπέν και το Εθνικό Μέτωπο επανέρχονται και μάλιστα με ποσοστά πρωτόγνωρα υψηλά. Ο Πιέρ Μοσκοβισί εξέφρασε επίσης την ανησυχία του για το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχει γίνει στη Γαλλία "μπανάλ" το να ψηφίζει κανείς άκρα δεξιά και σημείωσε ότι, αν στον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών η Μαρίν Λεπέν λάβει ποσοστά μεγαλύτερα από το 40% του εκλογικού σώματος, θα πρόκειται για μία πάρα πολύ ανησυχητική εξέλιξη. Ο Πιέρ Μοσκοβισί, που δεν έκρυψε ότι στο δεύτερο γύρο θα ψηφίσει υπέρ του Εμανουέλ Μακρόν, σημείωσε ακόμη ότι η επικράτησή του θα πρέπει να σηματοδοτήσει μία αλλαγή ρότας στην Ευρώπη, κυρίως σε ό,τι αφορά την προστασία των κοινωνικών δικαιωμάτων και την υπεράσπιση του ευρωπαϊκού μοντέλου κοινωνίας. Ταυτόχρονα τόνισε την ανάγκη δημοσιονομικής εξυγίανσης στη Γαλλία, επισημαίνοντας πως θα πρέπει να αποφευχθεί πάση θυσία το ενδεχόμενο να εμφανίζει η Γαλλία και το 2018 υπερβολικό δημοσιονομικό έλλειμμα. Όπως μεταδίδει το αθηναϊκό πρακτορείο, ο Γάλλος Επίτροπος ανέφερε επίσης ότι, για να αντιμετωπιστεί η άνθηση του λαϊκισμού στην Ευρώπη, θα πρέπει να υιοθετηθούν οικονομικά και κοινωνικά μέτρα για τους "χαμένους της παγκοσμιοποίησης", δηλαδή τους εργαζόμενους που χάνουν την εργασία τους λόγω του ανοίγματος των αγορών διεθνώς. Αναφερόμενος στα ζητήματα της εσωτερικής πολιτικής ζωής στη Γαλλία, ο Μοσκοβισί επέκρινε τον Ζαν-Λικ Μελανσόν για την απόφασή του να μη δώσει χθες καθαρή κατεύθυνση στους ψηφοφόρους του να ψηφίσουν κατά της Μαρίν Λεπέν και σημείωσε ότι ο λαϊκισμός ενδημεί τόσο στο χώρο της Ακροαριστεράς όσο και στο χώρο της Ακροδεξιάς. Υπογράμμισε ωστόσο ότι ο δεύτερος είναι ο πλέον επικίνδυνος διότι συνδυάζει τον εθνικισμό με τις αντιδημοκρατικές αντιλήψεις. Σχολιάζοντας τέλος τα εξαιρετικά χαμηλά ποσοστά που πέτυχε χθες ο υποψήφιος του γαλλικού Σοσιαλιστικού Κόμματος Μπενουά Αμόν, ο Γάλλος επίτροπος ανέφερε ότι "ο δημοκρατικός σοσιαλισμός δεν διαλύθηκε στη Γαλλία". Τόνισε όμως ταυτόχρονα ότι θα πρέπει να αποφευχθεί η επίρριψη όλων των ευθυνών στον Αμόν όπως και οι εσωτερικές εντάσεις και το κλείσιμο του κόμματος στον εαυτό του. Κατέληξε όμως λέγοντας ότι η κρίση της σοσιαλδημοκρατίας σε κάθε περίπτωση δεν είναι ένα καλό νέο για την Ευρώπη. cnn

Πληρωμή Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης

Εγκρίθηκε η μεταφορά πίστωσης, ύψους 553.614,80 ευρώ, προκειμένου να προχωρήσει η καταβολή της πληρωμής υπολοίπων δόσεων δικαιούχων της πρώτης φάσης του προγράμματος «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης» (ΚΕΑ) στους δικαιούχους, το σύνολο των οποίων ανέρχεται στους 2.313. Αυτό προβλέπει σχετική απόφαση, την οποία υπογράφει η υπουργός Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου. Η πίστωση θα πραγματοποιηθεί σήμερα και τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα στους δικαιούχους αύριο, Τρίτη 25 Απριλίου. Υπενθυμίζεται ότι την Παρασκευή, 28 Απριλίου, θα πραγματοποιηθεί η δεύτερη πληρωμή των δικαιούχων του πανελλαδικού προγράμματος ΚΕΑ, των οποίων οι αιτήσεις εγκρίθηκαν έως τις 31 Μαρτίου 2017. Το ποσό των 40.945.782,86 ευρώ θα καταβληθεί σε 187.187 δικαιούχους και αφορά συνολικά 432.402 άτομα. Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας, «η πληρωμή του ΚΕΑ θα πραγματοποιηθεί με πίστωση εξ ημισείας στον λογαριασμό και στην προπληρωμένη κάρτα αγορών, στις περιπτώσεις που το συνολικό καταβαλλόμενο ποσό είναι ίσο με ή υπερβαίνει τα 100 ευρώ ανά μήνα. Η προπληρωμένη τραπεζική κάρτα του δικαιούχου μπορεί να χρησιμοποιηθεί, χωρίς κανέναν περιορισμό, για οποιαδήποτε αγορά, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών αγορών. Οι δικαιούχοι του ΚΕΑ παρακαλούνται να απευθύνονται στην τράπεζα με την οποία συνεργάζονται και μόνο σε αυτήν, για θέματα που σχετίζονται με τον τραπεζικό λογαριασμό τους ή την προπληρωμένη κάρτα αγορών. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΚΕΑ παραμένει ανοιχτή, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να την επισκέπτονται και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους».

Η Eurostat επιβεβαίωσε την ΕΛΣΤΑΤ: Πλεόνασμα 3,9% το 2016. Στο 179% το χρέος

Στο 0,7% και στο 179% του ΑΕΠ διαμορφώθηκαν το πλεόνασμα και το χρέος αντίστοιχα στην Ελλάδα το 2016, σύμφωνα με την πρώτη κοινοποίηση των στοιχείων της Eurostat για το έλλειμμα και το χρέος των κρατών-μελών της ΕΕ για την περασμένη χρονιά. Ειδικότερα, η Eurostat, επιβεβαίωσε τα δημοσιονομικά στοιχεία που παρουσίασε η ΕΛΣΤΑΤ την Παρασκευή και δείχνουν ότι το πρωτογενές πλεόνασμα του 2016 έφτασε το 3,9% του ΑΕΠ με βάση τους κανόνες της στατιστικής αρχής (4,19% με βάση τα προβλεπόμενα στο πρόγραμμα διάσωσης). η οποία κάνει λόγο για πλεόνασμα στο ισοζύγιο της κυβέρνησης, ύψους 1,288 δισ. ευρώ ή 0,7% του ΑΕΠ. Η Eurostat σημειώνει επίσης στη σημερινή της ανακοίνωση ότι δε προέβη σε τροποποιήσεις στα δεδομένα που κοινοποίησαν τα κράτη-μέλη. Ειδικότερα, το 2015 το δημόσιο έλλειμμα της Ελλάδας σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat ήταν στο 5,9% του ΑΕΠ, το 2014 στο 3,7% και το 2013 στο 13,1%. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το ελληνικό χρέος διαμορφώθηκε το 2016 στο 179% AEΠ (314,9 δισ. ευρώ), από 177,4% του ΑΕΠ το 2015, 179,7% του ΑΕΠ το 2014 και 177,4% του ΑΕΠ το 2013. Συνολικά στην Ευρωζώνη το έλλειμμα διαμορφώθηκε στο 1,5% του ΑΕΠ (έναντι 2,1% του ΑΕΠ το 2015 και 2,6% του ΑΕΠ το 2014), στη δε ΕΕ το έλλειμμα μειώθηκε στο 1,7% του ΑΕΠ (έναντι 2,4% του ΑΕΠ το 2015 και 3% του ΑΕΠ το 2014). Όσον αφορά το χρέος, στην Ευρωζώνη διαμορφώθηκε στο 89,2% του ΑΕΠ το 2016 και στην ΕΕ στο 83,5% του ΑΕΠ. Αναλυτικότερα, πλεόνασμα κατέγραψαν εκτός από την Ελλάδα, το Λουξεμβούργο (+1,6% του ΑΕΠ), η Μάλτα (+1%), η Σουηδία (+0,9%), η Γερμανία (+0,8%), η Τσεχία (+0,6%), η Κύπρος και η Ολλανδία (και οι δύο +0,4%). Τα χαμηλότερα ελλείμματα σημειώθηκαν στην Ιρλανδία (0,6% του ΑΕΠ), στην Κροατία (0,8%) και στη Δανία (0,9%). Όπως τονίζει η Eurostat, τέσσερα κράτη-μέλη παρουσίασαν δημόσιο έλλειμμα πάνω από το όριο του 3% του ΑΕΠ. Πρόκειται για την Ισπανία (4,5%), τη Γαλλία (3,4%), τη Ρουμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο (και οι δύο με 3%). Όσον αφορά το δημόσιο χρέος, τα χαμηλότερα ποσοστά καταγράφηκαν το 2016 στην Εσθονία (9,5%), στο Λουξεμβούργο (20%), στη Βουλγαρία (29,5%) και στην Τσεχία (37,2%). Η Eurostat σημειώνει ότι 16 κράτη-μέλη εμφάνισαν χρέος πάνω από το όριο του 60% του ΑΕΠ με τα υψηλότερα ποσοστά να καταγράφονται στην Ελλάδα (179%), στην Ιταλία (132,6%), στην Πορτογαλία (130%), στην Κύπρο (107,8%) και στο Βέλγιο (105,9%). eleftherostypos

ΑΣΕΠ: Εξέταση επιτυχόντων στην ορθοφωνία

ΑΣΕΠ 2017: Προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ (asep.gr) για την πλήρωση θέσεων του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Προκήρυξη 1Γ/2015-ΦΕΚ 8/29-10-2015,...

Αιτήσεις αναπληρωτών 2017: O ΠΑΣΑΔ για τους πίνακες αναπληρωτών

Ο ΠΑΣΑΔ ενημερώνει: Στα μέσα προς τέλη Μαΐου αναμένεται η δημοσίευση των προσωρινών πινάκων και ακολούθως προθεσμία πέντε ημερών για ενστάσεις στο ΑΣΕΠ.Αρνητική είναι η στάση της πολιτικής και διοικητικής ηγεσίας του Υπουργείου για παράταση της διαδικασίας ή για άνοιγμα ξανά, αργότερα, του ΟΠΣΥΔ προκειμένου να γίνει εγγραφή στους πίνακες όσων έχουν αποκτήσει πτυχίο, μεταπτυχιακό, συμπληρώνουν δεκαμηνο στην Ειδική Αγωγή ή θα προσληφθούν από εδώ και πέρα.Τα κενα Γενικής Αγωγής έχουν ζητηθεί μέχρι αύριο το μεσημέρι.ΠΑΣΑΔ

ΑΣΕΠ: Μονιμοποίηση έως 30.000 συμβασιούχων

ΑΣΕΠ: Την εργασιακή αποκατάσταση χιλιάδων συμβασιούχων του δημόσιου τομέα που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες θα προωθήσει η κυβέρνηση αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνολικής συμφωνίας με τους δανειστές Το...

Τροπολογία Δημοκρατικής Συμπαράταξης για το ακατάσχετο επιχειρηματικών λογαριασμών

Θεσμοθέτηση ακατάσχετου επιχειρηματικού τραπεζικού λογαριασμού φυσικών και νομικών προσώπων, άρση εμποδίων εφαρμογής του εξωδικαστικού συμβιβασμού και ένταξη σε αυτόν περισσοτέρων επαγγελματικών δραστηριοτήτων, ζητά με τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή η Δημοκρατική Συμπαράταξη. Η τροπολογία που φέρει τις υπογραφές όλων των βουλευτών της Δημοκρατικής Συμπαράταξης πλην της Φώφης Γεννηματά, «επιδιώκει να διευρύνει το πεδίο εφαρμογής του εξωδικαστικού συμβιβασμού ώστε να ενταχθούν στις διατάξεις του επιχειρήσεις και επαγγελματίες που είναι αντιμέτωποι με τον κίνδυνο της οικονομικής ασφυξίας, λόγω των συνεπειών της παρατεταμένης ύφεσης που μαστίζει την ελληνική οικονομία». Η αιτιολογική έκθεση Η επιστροφή της οικονομίας σε ύφεση, η υπερφορολόγηση των δύο τελευταίων χρόνων, τα capital controls και η καθίζηση της ρευστότητας του τραπεζικού συστήματος κατά την ίδια χρονική περίοδο, έχει προκαλέσει ένα δυσμενές επιχειρηματικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες. Η Πολιτεία οφείλει αντί να προβαίνει τυφλά, σε μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης εναντίον των επιχειρήσεων που αγωνίζονται να επιβιώσουν, να θεσμοθετήσει άμεσα έναν ειδικό Ακατάσχετο Επιχειρηματικό Τραπεζικό Λογαριασμό, προκειμένου να συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία τους και στην δυνατότητά τους να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Την αναγκαιότητα αυτή επιχειρεί να ικανοποιήσει η παρούσα προτεινόμενη τροπολογία. Περαιτέρω η τροπολογία επιδιώκει να διευρύνει το πεδίο εφαρμογής του εξωδικαστικού συμβιβασμού ώστε να ενταχθούν στις διατάξεις του επιχειρήσεις και επαγγελματίες που είναι αντιμέτωποι με τον κίνδυνο της οικονομικής ασφυξίας, λόγω των συνεπειών της παρατεταμένης ύφεσης που μαστίζει την ελληνική οικονομία. Επιπλέον, αναδιαμορφώνεται το σύστημα δικαστικής επικύρωσης της σύμβασης αναδιάρθρωσης, με αντικατάσταση της «πολυτελούς» διαδικασίας της συζήτησης ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου με έκδοση διαταγής Ειρηνοδίκη, προς αποφυγή περιττών γραφειοκρατικών καθυστερήσεων. Τέλος, ενισχύεται η αποτελεσματικότητα και λειτουργικότητα της διαπραγμάτευσης, στα πρότυπα της διαμεσολάβησης του ν. 3898/2010, με την απόδοση εξουσίας στον συντονιστή (διαμεσολαβητή) να απευθύνει μη δεσμευτικές προτάσεις στα μέρη, προς άρση αδιεξόδων και διευκόλυνση επίτευξης συμφωνίας. Ειδικότερα, η πρώτη παράγραφος εισάγει την έννοια του ειδικού ακατάσχετου επιχειρηματικού τραπεζικού λογαριασμού για όλους τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή, δευτερογενή και τριτογενή τομέα, ο οποίος είναι απολύτως αναγκαίος προκειμένου να διενεργούνται απρόσκοπτα πληρωμές εργαζομένων, φόρων, εισφορών κοινωνικής ασφάλισης, προμηθευτών, λειτουργικών εξόδων κ.λπ.. Με τις παραγράφους 2 και 13 συμπεριλαμβάνονται στον εξωδικαστικό μηχανισμό οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι αγρότες, οι κτηνοτρόφοι και οι αλιείς ώστε να μπορούν να ρυθμίσουν το σύνολο των οφειλών τους προς πιστωτές, προμηθευτές, δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία. Με την παράγραφο 3 δίνεται η δυνατότητα ένταξης στον εξωδικαστικό συμβιβασμό και σε όσες επιχειρήσεις και επαγγελματίες έχουν προχωρήσει σε ρυθμίσεις οφειλών και πριν την 1η Ιουλίου 2016. Με την παράγραφο 4 δίνεται η δυνατότητα ένταξης στον Εξωδικαστικό Συμβιβασμό, ως δεύτερη ευκαιρία, και σε όσες επιχειρήσεις προχώρησαν από το 2009 και μετά σε διακοπή εργασιών, είναι εγγεγραμμένες ακόμα στο Γ.Ε.ΜΗ. και τα φυσικά πρόσωπα – ιδιοκτήτες αυτών εξυπηρετούν ακόμα τη ρύθμιση των οφειλών τους. Με την παράγραφο 5 αίρεται ο αποκλεισμός που προέβλεπε το νομοσχέδιο για οφειλέτες, όταν αυτοί οφείλουν πάνω από το 85% των υποχρεώσεών του σε έναν και μόνο πιστωτή. Με τις παραγράφους 6 και 7 προβλέπεται για την ένταξη μιας επιχείρησης στον εξωδικαστικό συμβιβασμό να χρειάζεται μία κερδοφόρα χρήση (λειτουργικά κέρδη) τα τελευταία 5 χρόνια και λαμβάνεται υπόψη το κριτήριο της εξέλιξης του κύκλου εργασιών σε περίπτωση που η επιχείρηση ή ο επαγγελματίας δεν παρουσιάζουν κερδοφορία. Παράλληλα, με την παράγραφο 8 παρέχεται εξουσιοδότηση για περαιτέρω εξειδίκευση και επέκταση των κριτηρίων βάσει των πραγματικών αναγκών της ελληνικής οικονομίας. Με την παράγραφο 9 εξασφαλίζεται ότι δύνανται να συμπεριλαμβάνονται στο Μητρώο Συντονιστών το σύνολο των Διαπιστευμένων Διαμεσολαβητών του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Με την παράγραφο 10 αναδιαμορφώνεται, απλουστεύεται και επιταχύνεται το σύστημα δικαστικής επικύρωσης της σύμβασης αναδιάρθρωσης οφειλών. Με την παράγραφο 11 δίδεται στον συντονιστή η κρίσιμη εξουσία να απευθύνει προτάσεις στα μέρη, προς υποβοήθηση της διαπραγμάτευσης. Με την παράγραφο 12 λαμβάνεται ειδική μέριμνα για την προστασία της πρώτης κατοικίας συνοφειλέτων και εγγυητών δανείων οι οποίοι δεν σχετίζονται με τη διαχείριση και λειτουργία της επιχείρησης. Τροπολογία - Προσθήκη Στο σχέδιο νόμου “Εξωδικαστικός μηχανισμός ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων” 1.α. Προστίθεται νέο άρθρο 18 ως εξής: «Άρθρο 18 Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα, στον πρωτογενή, δευτερογενή ή τριτογενή τομέα, δύναται να διατηρεί Ειδικό Ακατάσχετο τραπεζικό λογαριασμό έναντι κάθε είδους απαίτησης και από οποιονδήποτε, σ΄ ένα από τα πιστωτικά ιδρύματα της χώρας. Μέσω του Ειδικού Ακατάσχετου Επιχειρηματικού Λογαριασμού, θα πραγματοποιείται η διαχείριση: α) εσόδων από συναλλαγές μέσω POS ή μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών β) καταβολής αμοιβών των εργαζομένων γ) κατάθεσης των ασφαλιστικών εισφορών και πληρωμής των υποχρεώσεων προς το Δημόσιο (Φόροι, ρυθμίσεις, ΦΠΑ κ.λπ.) δ) πληρωμή ενοικίων, ΔΕΚΟ προμηθευτών κ.λπ. ε) εύλογες δαπάνες διαβίωσης Το ύψος του ποσού του Ακατάσχετου Λογαριασμού προσδιορίζεται ανάλογα με τη δυναμικότητα της επιχείρησης, τον κύκλο εργασιών των προηγούμενων ετών, τον αριθμό των εργαζομένων καθώς και άλλα κριτήρια και προϋποθέσεις που καθορίζονται με Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Οικονομίας και Ανάπτυξης και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Με την ίδια Απόφαση ρυθμίζεται και κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του άρθρου αυτού». β. Το άρθρο 18 του σχεδίου νόμου αναριθμείται σε 19. 2. Από το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 2 διαγράφεται η φράση «με πτωχευτική ικανότητα». 3. Στην περίπτωση α) της παραγράφου 1 του άρθρου 2 αντικαθίσταται η φράση «μετά την 1η Ιουλίου 2016» με τη φράση «στο παρελθόν». 4. Στο τέλος του κειμένου της περίπτωσης γ) της παραγράφου 3 του άρθρου 2 προστίθεται φράση ως εξής «ή εκτός αν η επιχείρηση προχώρησε από το 2009 και μετά σε διακοπή εργασιών, παραμένει εγγεγραμμένη ακόμα στο Γ.Ε.ΜΗ. και τα φυσικά πρόσωπα που είναι ιδιοκτήτες αυτής εξυπηρετούν ακόμα τη ρύθμιση των οφειλών τους.». 5. Η παράγραφος 5 του άρθρου 2 διαγράφεται και οι παράγραφοι 6 και 7 αναριθμούνται σε 5 και 6, αντίστοιχα. 6. Στην παράγραφο 1 του άρθρου 3 αντικαθίσταται η φράση «τρεις χρήσεις» από τη φράση «πέντε χρήσεις ή εφόσον τα έσοδα μεσοσταθμικά για τις τελευταίες πέντε χρήσεις είναι άνω του 60% των μεσοσταθμικών εσόδων των πέντε προηγούμενων χρήσεων». 7. Στην παράγραφο 2 του άρθρου 3 αντικαθίσταται η φράση «τρεις χρήσεις» από τη φράση «πέντε χρήσεις» και προστίθεται περίπτωση γ) ως εξής: «γ) έχει έσοδα μεσοσταθμικά άνω του 60% των αντίστοιχων εσόδων των πέντε προηγούμενων χρήσεων.». 8. Μετά την παράγραφο 2 του άρθρου 3 προστίθεται παράγραφος 3 ως εξής: «3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονοµίας και Ανάπτυξης και Οικονοµικών, δύναται να προσδιορίζονται περαιτέρω ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια, όπως ενδεικτικά ο συνδυασμός χρηματοοικονομικών αριθμοδεικτών, η εξέλιξη των θέσεων εργασίας στις επιχειρήσεις ή η διενέργεια άμεσων επενδύσεων, για την ένταξη και επιχειρήσεων που δεν πληρούν τα κριτήρια των ανωτέρω παραγράφων του παρόντος άρθρου». 9. Οι παράγραφοι 5, 6 και 7 του άρθρου 6 διαγράφονται και η παράγραφος 8 αναριθμείται σε παράγραφο 5. 10. α. Η παράγραφος 1 του άρθρου 12 αντικαθίσταται ως εξής: «1. Ο οφειλέτης ή συμμετέχων πιστωτής δύναται να υποβάλλει στο Ειρηνοδικείο, στην περιφέρεια του οποίου έχει έδρα ο οφειλέτης, αίτηση επικύρωσης της σύμβασης αναδιάρθρωσης οφειλών. Ο Ειρηνοδίκης με διάταξή του επικυρώνει τη σύμβαση. Οι παρεμβάσεις, πρόσθετες ή κύριες, ασκούνται αποκλειστικά με κατάθεση προτάσεων μέχρι την επικύρωση από τον Ειρηνοδίκη χωρίς τήρηση προδικασίας». β. Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 3 αντικαθίσταται ως εξής: «Από την κατάθεση της αίτησης επικύρωσης της σύμβασης αναδιάρθρωσης οφειλών και μέχρι την έκδοση διαταγής από τον αρμόδιο Ειρηνοδίκη για την επικύρωση ή μη της συμφωνίας αναδιάρθρωσης, αναστέλλονται αυτοδικαίως τα μέτρα, εκκρεμή ή μη, ατομικής και συλλογικής αναγκαστικής εκτέλεσης κατά του οφειλέτη για την ικανοποίηση απαιτήσεων που έχουν γεννηθεί πριν την υποβολή αίτησης υπαγωγής στη διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών». γ. Η παράγραφος 4 του άρθρου 12 καταργείται, οι δε λοιπές παράγραφοι αναριθμούνται αναλόγως. δ. Τα δύο τελευταία εδάφια της νέας παραγράφου 4, μετά την αναρίθμηση, αφαιρούνται. ε. Η νέα παράγραφος 5, μετά την αναρίθμηση, αντικαθίσταται ως εξής: «Ο αρμόδιος Ειρηνοδίκης εξετάζει όλες τις ενστάσεις που υποβλήθηκαν εγγράφως κατά της διαδικασίας διαπραγμάτευσης, καθώς και κάθε άλλη ένσταση που προβάλλεται κατά τα ανωτέρω και απορρίπτει την αίτηση επικύρωσης μόνο εφόσον συντρέχει μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις: (α) Εφόσον παραβιάσθηκαν οι υποχρεωτικοί κανόνες που προβλέπονται στα άρθρα 9 και 15. (β) Εφόσον παραβιάσθηκαν άλλοι κανόνες της διαδικασίας και η παράβαση προκάλεσε βλάβη σε συμμετέχοντα ή μη πιστωτή. (γ) Εφόσον δεν κλητεύθηκαν στην διαδικασία διαπραγμάτευσης πιστωτές που είναι δικαιούχοι ποσοστού επί του συνόλου των απαιτήσεων κατά του οφειλέτη, ικανού να ανατρέψει τη σύναψη της σύμβασης αναδιάρθρωσης οφειλών. (δ) Εφόσον αποδεικνύεται ότι ο οφειλέτης δεν εκπληρώνει τις χρηματικές υποχρεώσεις του, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης αναδιάρθρωσης οφειλών. Σε κάθε άλλη περίπτωση ο Ειρηνοδίκης επικυρώνει τη σύμβαση αναδιάρθρωσης οφειλών». στ. Η νέα παράγραφος 6, μετά την αναρίθμηση, αντικαθίσταται ως εξής: «Κατά της διαταγής του Ειρηνοδίκη επιτρέπεται άσκηση ανακοπής από κάθε πρόσωπο που έχει έννομο συμφέρον». ζ. Η νέα παράγραφος 7, μετά την αναρίθμηση, αντικαθίσταται ως εξής: «Η διαταγή επικύρωσης καταλαμβάνει το σύνολο των απαιτήσεων του οφειλέτη που ρυθμίζονται στη σύμβαση αναδιάρθρωσης οφειλών και δεσμεύει τον οφειλέτη και το σύνολο των πιστωτών, ανεξαρτήτως συμμετοχής τους στην διαπραγμάτευση ή την σύμβαση αναδιάρθρωσης οφειλών. Η διαταγή επικύρωσης αποτελεί τίτλο εκτελεστό. Εφόσον ο οφειλέτης είναι πρόσωπο εγγεγραμμένο στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3419/2005 (Α’ 297), η διαταγή επικύρωσης υποβάλλεται προς καταχώριση και δημοσιεύεται στον διαδικτυακό τόπο του Γ.Ε.ΜΗ. με επιμέλεια και δαπάνες του αιτούντος. Για τους λοιπούς οφειλέτες η ανωτέρω δημοσίευση γίνεται στην ιστοσελίδα της Ε.Γ.Δ.Ι.Χ.». 11. Στο τέλος της παραγράφου 11 του άρθρου 8 προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Σε κάθε περίπτωση, ο συντονιστής είναι ελεύθερος να απευθύνει μη δεσμευτικές προτάσεις προς τα μέρη της διαπραγμάτευσης». 12. Μετά το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 4 του άρθρου 9 προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Οι διατάξεις του πρώτου εδαφίου δεν έχουν εφαρμογή για τη δηλωθείσα στην τελευταία δήλωση φόρου εισοδήματος ως κύρια κατοικία του συνοφειλέτη εκτός και αν αυτός είναι πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, διευθύνων σύμβουλος σε ανώνυμη εταιρεία, διαχειριστής σε εταιρεία περιορισμένης ευθύνης ή σε ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία ή ομόρρυθμος εταίρος ή διαχειριστής σε προσωπική εταιρεία.» 13. Από την παράγραφο 21 του άρθρου 15 διαγράφεται η φράση «και την παράγραφο 5 του άρθρου 2 ή επειδή αυτοί είναι φυσικά πρόσωπα, τα οποία αποκτούν εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα σύμφωνα με το ν. 4172/2013, αλλά δεν έχουν πτωχευτική ικανότητα». cnn

Η υπουργική απόφαση πρόσληψης αναπληρωτών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. για το 2017-18

Πρόσκληση υποψηφίων για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων από τους κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π.) και αναπληρωτών από τον κλάδο ΔΕ1 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) για τις δομές της Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ,ΚΕ.Δ.Δ.Υ. , Ε.Δ.Ε.Α.Υ. καθώς και για την εξειδικευμένη υποστήριξη μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Γενικής Παιδείας) για το σχολικό έτος 2017-2018ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ Υ.Α. ΕΔΩ ΔΕΙΤΕ ΤΟ Φ.Ε.Κ. ΜΕ ΤΗΝ Υ.Α., ΑΠΟ ΕΔΩ: http://seepea-stella.blogspot.gr/2017/04/1-2017-2018.html ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΩΝ 13 Π.Δ.Ε. ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΟ 2017-18, ΑΠΟ ΕΔΩ: http://seepea-stella.blogspot.gr/2017/04/13.html