ΚΕΑ: Χάνεται το επίδομα; – Τι απαντάει η κ. Φωτίου

ΚΕΑ: «Δεν χάνεται κανένα επίδομα ακόμα κι αν έχει γίνει λάθος. Τα επίδοματα που έπαιρναν κάποιοι δικαιούχοι έχουν ενσωματωθεί όλα στα ΚΕΑ». Αυτό τόνισε η αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής...

Τα βιβλία Θρησκευτικών Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου και ΕΠΑΛ

Ως γνωστόν το Υπουργείο Παιδείας ετοιμάζεται να αποστείλει από το Σεπτέμβριο στα σχολεία τους «φακέλους μαθητή» για το μάθημα των Θρησκευτικών. Τα βιβλία Θρησκευτικών δεν θα ανατυπωθούν για τη νέα σχολική χρονιά. Τα βιβλία αυτά υπάρχουν βεβαίως στο Ψηφιακό Σχολείο. Ως ιστολόγιο ανεβάσαμε τα βιβλία Θρησκευτικών Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου και ΕΠΑΛ και στο scribd για να …υπάρχουν. Μπορείτε να κατεβάσετε τα βιβλία μαθητή και εκπαιδευτικού από το Download στο κάτω μέρος κάθε scribd.ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ_ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ_ΒΙΒΛΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ_ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ by thriskeftika blogspot gr on ScribdΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΕΠΑΛ by thriskeftika blogspot gr on Scribd

Ο ΣΒΕ για την εξαγγελία δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής

Ο Σύλλογος Βρεφονηπιοκόμων Ελλάδας σε ανακοίνωσή του αναφορικά με την εξαγγελία δίχρονης  υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής του Υπ. Παιδείας (δείτε εδώ), αναφέρει: Το Σωματείο μας ενημερώνει τα μέλη του ότι ο...

Την Παρασκευή οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα του αιρετού του ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή οι συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ για τις μεταθέσεις θα συνεχιστούν από τις 2 Μαΐου με στόχο την Παρασκευή 5 Μαΐου να ολοκληρωθούν όλες οι μεταθέσεις. Πρώτα θα εξεταστούν οι μεταθέσεις στην Ειδική Αγωγή και στη συνέχεια στα Μουσικά Σχολεία, τα Καλλιτεχνικά, τα Διαπολιτισμικά και τέλος οι Γενικές Μεταθέσεις.

ΕΝΦΙΑ: H παγίδα για 1.300.000 μικροϊδιοκτήτες

Ούτε μειώνεται ούτε, πολύ περισσότερο, καταργείται ο ΕΝΦΙΑ, αλλά παραμένει ως έχει για τουλάχιστον μια διετία ακόμα και ετοιμάζεται να μετατραπεί σε παγίδα για πάνω από 1.300.000 φορολογουμένους χαμηλών εισοδημάτων, που σήμερα είτε απαλλάσσονται πλήρως είτε έχουν έκπτωση φόρου. Όλα ξεκινούν από τη ρητή δέσμευση της κυβέρνησης, όπως αυτή αποτυπώνεται στα κείμενα του επικαιροποιημένου μνημονίου, ότι το 2018, όταν θα πρέπει να λειτουργήσει το νέο σύστημα υπολογισμού των αξιών ακινήτων, οι ενδεχόμενες αποκλίσεις από τον εισπρακτικό στόχο των 2,7 δισ. ευρώ θα πρέπει να αντιμετωπιστούν επιτόπου με διεύρυνση της βάσης του φόρου και αλλαγές στου ισχύοντες συντελεστές του ΕΝΦΙΑ. Πως μεταφράζεται ο… κομψός όρος «διεύρυνση»; Όπως ακριβώς ο αντίστοιχος που οδήγησε τελικά στο πετσόκομμα του αφορολόγητου μισθωτών και συνταξιούχων, δηλαδή ως περιορισμός ή κατάργηση των εξαιρέσεων και απαλλαγών που ισχύουν σήμερα για τον ΕΝΦΙΑ. Με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, 1.316.418 φυσικά πρόσωπα είτε απαλλάχθηκαν είτε είχαν έκπτωση 50% στον ΕΝΦΙΑ, συνολικού ύψους 88.500.000 ευρώ, και αυτοί είναι οι πρώτοι υποψήφιοι της… διεύρυνσης του φόρου, αν «στραβώσει» η εκκαθάριση του 2018. Ποιο είναι το προφίλ αυτών των ιδιοκτητών; Οικογένειες με εισοδήματα που δεν ξεπερνούν τις 12.000 ευρώ, που κατοικούν σε σπίτια έως 150 τ.μ αντικειμενικής αξίας έως 200.000 ευρώ, τρίτεκνοι και πολύτεκνοι. «Λαϊκές συνοικίες» Αυτή η κατηγορία φορολογουμένων δεν είναι, όμως, η μόνη που κινδυνεύει με επιβαρύνσεις, όπως αναφέρει η «Ελευθερία του Τύπου». Είναι κοινό μυστικό στο υπουργείο Οικονομικών τα τελευταία χρόνια ότι ο υπολογισμός των αξιών ακινήτων, με βάση τα δεδομένα της αγοράς, θα φέρει ανατροπές στις αποκαλούμενες «λαϊκές συνοικίες», καθώς οι Τιμές Ζώνης σε αυτές τις περιοχές παραμένουν σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από τις τρέχουσες εμπορικές. Τι μπορεί να σημαίνει πρακτικά η λειτουργία του νέου συστήματος; Αύξηση τιμών, άρα και φόρων σε όσους κατοικούν εκεί. Δεν είναι τυχαίο ότι ουδείς τόλμησε προσαρμογή ή των αντικειμενικών αξιών στα επίπεδα των πραγματικών τιμών, όπως επίσης ότι το υπουργείο Οικονομικών «ντρίμπλαρε» πέρυσι την απόφαση του ΣτΕ, μειώνοντας οριζόντια τις Τιμές Ζώνης, δηλαδή διατηρώντας τις στρεβλώσεις. Ενδεικτικά, στις «λαϊκές» περιοχές του Πειραιά, ο μέσος ΕΝΦΙΑ διαμορφώνεται σήμερα στα 309 ευρώ, στη Νίκαια στα 336 ευρώ, στο Περιστέρι στα 340 ευρώ, έναντι διπλάσιου μέσου φόρου στα βόρεια προάστια. Η τρίτη κατηγορία υπόχρεων, που βρίσκεται στον… προθάλαμο των επιβαρύνσεων, είναι οι αγρότες. Ουδέποτε οι δανειστές μπόρεσαν να «χωνέψουν» τη συμβολική φορολόγηση των αγροτικών ακινήτων, ειδικά εκείνων που δεν αποτελούν επαγγελματική εγκατάσταση, ενώ τη δυσφορία αυτή των ξένων τεχνοκρατών φρόντισε να ενισχύσει διαχρονικά το υπουργείο Οικονομικών, διατηρώντας εκτός αντικειμενικού προσδιορισμού πολλές περιοχές που χαρακτηρίζονται «φιλέτα» (π.χ. παραλιακές ζώνες πλούσιων κυκλαδίτικων νησιών), με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται με… ψίχουλα. Το πρώτο βήμα θα γίνει φέτος, καθώς τα αγροτεμάχια θα συνυπολογιστούν στον συμπληρωματικό φόρο.

Βράβευση διαγωνισμού: Το παιδί Θύμα του Ολοκαυτώματος

03-05-17 Βράβευση του διαγωνισμού: Το παιδί Θύμα του Ολοκαυτώματος Τους μαθητές/τριες από σχολεία της Αθήνας που διακρίθηκαν στο διαγωνισμό «Το παιδί Θύμα του Ολοκαυτώματος» βράβευσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, παρουσία και του Γ.Γ. Θρησκευμάτων, Γιώργου Καλαντζή. Οι μαθητές/τριες που βραβεύθηκαν στο διαγωνισμό – που διενεργείται από την Γ.Γ. Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος – ανέφεραν, όπως τους ζήτησε ο υπουργός τις εμπειρίες τους από την επίσκεψη τους στο Μουσείο του Άουσβιτς. Αμέσως μετά, ο Κ. Γαβρόγλου απευθυνόμενος στους μαθητές/τριες και τους εκπαιδευτικούς τόνισε μεταξύ άλλων: « Πρώτον, στη βάση όλου αυτού είναι μία απόφαση που πρέπει να πάρουμε ως πολίτες και είμαι σίγουρος ότι η μεγάλη πλειοψηφία από σας την έχει πάρει. Είμαστε όλοι το ίδιο ή δεν είμαστε; Και οι χοντροί και οι αδύνατοι, και οι μαύροι και οι άσπροι, όσες είναι κουρεμένες με διαφορετικό τρόπο και το λέω γιατί ο ρατσισμός είναι ένα φοβερό δηλητήριο. Εδώ λοιπόν στη βάση του ήτανε ότι κάποιοι ήτανε οι καλοί του κόσμου και κάποιοι είναι τα καθάρματα. Αυτή η διαφοροποίηση συνεχίζει να υπάρχει και στις μέρες μας και δυστυχώς και στη χώρα μας. Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που πρέπει να το έχουμε ως βασική μας αρχή. Δεύτερο, ένα από τα πράγματα που συνήθως δεν συζητάμε είναι πως κατάφεραν οι Γερμανοί να συμβιβαστούν με το παρελθόν τους. Αυτό είναι μία πολύ σύνθετη διαδικασία. Εδώ, εμείς μεταξύ μας, μπορεί να έχεις κάποια διαφορετική άποψη για τον Μέγα Αλέξανδρο και μπορεί να γίνει ο χαμός επειδή για κάτι που έγινε πριν 2.000 χρόνια να σου πει κάποιος μην το αγγίζεις αυτό το θέμα, το έθνος, το γένος, όλο το πακέτο. Εδώ οι Γερμανοί μετά αποφάσισαν ως κοινωνία να αντιμετωπίσουν το παρελθόν τους. Πολύ δύσκολα πράγματα. Πολύ δύσκολο να ξέρεις ότι ο παππούς σου είναι ΝΑΖΙ. Και σήμερα αυτοί οι άνθρωποι το συζητάνε με ένα τρόπο, το συζητάνε με φίλους τους από το Ισραήλ, οι Ισραηλινοί πάνε στη Γερμανία . Θέλω να σας πω ότι αυτά είναι κατακτήσεις της Δημοκρατίας κι αυτό ας το κρατήσουμε και ας δούμε τις δικές μας αδυναμίες . Τρίτον και τελευταίο, όταν θα είσαι αντιμέτωπος με τέτοια απόλυτα μεγέθη, γιατί αυτό που έχει γίνει με το Ολοκαύτωμα είναι το απόλυτο, κάνει τη σύγκριση με άλλα πράγματα και λέει ότι τα άλλα αυτά πράγματα δεν είναι τόσο κακά ως προς αυτό. Θα πρέπει τα ιστορικά πράγματα να τα κατανοούμε μέσα στην πραγματικότητα μέσα στην οποία έχουνε γίνει και είναι λάθος να συγκρίνουμε. Πρέπει να καταλάβουμε το Ολοκαύτωμα τότε, γιατί και πως έγινε. Πρέπει να καταλάβουμε σήμερα τι γίνεται. Τι γίνεται όταν κάποιος περπατάει από τη Δαμασκό και έρχεται στη Σάμο; Ξέρουμε τι σημαίνει αυτό; Ξέρουμε τι σημαίνει να έχεις αγκαλιά σου ένα παιδί κι ένα στην κοιλιά σου και να κάνεις αυτό το δρόμο; Δεν το συγκρίνω γιατί δεν πρέπει να το συγκρίνουμε! Αλλά στη βάση, επιμένω στη βάση όλων αυτών των πραγμάτων είναι αυτό το δηλητήριο που λέγεται ρατσισμός, και ο ρατσισμός δεν είναι μόνο θέμα χρώματος, ούτε θέμα θρησκείας, κι ο καθένας μέσα του όταν έχω κάποια συμπεριφορά που την κάνω λίγο για χιούμορ ή αστειάκι, μήπως κρύβει κάποιον άλλο εαυτό; Γιατί κι όλοι αυτοί, βγήκαν από δίκαια που μάθαιναν κλασική μουσική, είχανε φοβερή φιλοσοφία, ήταν μορφωμένοι άνθρωποι. Η μόρφωση δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό. Κάτι έγινε, και ούτε μπορεί να έγινε επειδή είναι Γερμανοί, γιατί, αυτό κι αν είναι ρατσιστικό! Κάτι έγινε. Είναι αυτό που είπα και πριν, το μελετάμε, το διαβάζουμε και προσπαθούμε να το καταλάβουμε. »

Μελέτη για νέα τμήματα ετοιμάζεται από το ΔΠΘ

Τη σύνταξη μελέτης βιωσιμότητας για την ίδρυση μίας ακόμα σχολής και πέντε νέων τμημάτων στις έδρες του, αποφάσισε η Σύγκλητος του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην τελευταία του συνεδρίαση (27/4).Η πρόταση περιλαμβάνει την ίδρυση:Κτηνιατρικής Σχολής με έδρα την Αλεξανδρούπολη.Τμήματος Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, ενταγμένου στη Σχολή Επιστημών Αγωγής, με έδρα την Αλεξανδρούπολη.Τμήματος Διαιτολογίας και Επιστήμης Τροφίμων, ενταγμένου στη Σχολή Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας, με έδρα την Ορεστιάδα,.Τμήματος Ειδικής Φυσικής Αγωγής, ενταγμένου στη Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με έδρα την Κομοτηνή.Τμήματος Ψυχολογίας, με έδρα την Κομοτηνή.Τμήματος Μηχανικών Πετρελαίων και Φυσικού Αερίου, ενταγμένου στην Πολυτεχνική Σχολή, με έδρα την Ξάνθη.Επίσης, αποφασίστηκε η επανεπικαιροποίηση του φακέλου για την ίδρυση της Φυσικομαθηματικής Σχολής του Δ.Π.Θ., ο οποίος έχει ήδη κατατεθεί στο ΥΠΕΠΘ, με Τμήματα Φυσικής και Χημείας με έδρα την Καβάλα, και Πληροφορικής και Μαθηματικών με έδρα τη Δράμα.Στο σκεπτικό της απόφασης για την ακαδημαϊκή διεύρυνση του Πανεπιστημίου υπογραμμίζονται οι ιστορικοί, ιδιαίτεροι λόγοι ίδρυσης και λειτουργίας του ΔΠΘ, ο ρόλος του ως του πνευματικού αλλά και σημαντικότερου αναπτυξιακού φορέα που δραστηριοποιείται στην ευρύτερη περιοχή, ενώ επισημαίνεται ότι πρόκειται για το μοναδικό Πανεπιστημιακό Ίδρυμα της Περιφέρειας ΑΜΘ, η οποία παρόλο που συγκαταλέγεται σε μία από τις φτωχότερες περιφέρειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αναδεικνύεται στις μέρες μας σε χώρο σημαντικών, γεωπολιτικών και οικονομικών εξελίξεων. Τονίζεται επίσης η ανάγκη για την κάλυψη εκπαιδευτικών, ερευνητικών και αναπτυξιακών αναγκών σε συνδυασμό και με την επαγγελματική αποκατάσταση των νέων, ενώ γίνεται αναφορά και στην προτροπή των αξιολογητών για την περαιτέρω ανάπτυξη του ΔΠΘ, μετά την επιβεβαίωση των δυνατοτήτων του, όπως αυτές παρουσιάζονται στην Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης.http://e-vertigo.gr/

Αιτήσεις σε πιστοποιημένα προγράμματα επιμόρφωσης ΙΝ.ΕΠ

Μεταβίβαση αρμοδιότητας έγκρισης συμμετοχής του προσωπικού σε προγράμματα εκπαίδευσης, ενημέρωσης ή επιμόρφωσης - Οδηγίες σχετικά με την υποβολή αιτήσεων σε πιστοποιημένα προγράμματα επιμόρφωσης του ΙΝ.ΕΠΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Φόρος επιχειρήσεων: Πληρωμή σε 6 δόσεις – Τι προβλέπεται

Αλλαγές στις δόσεις και τον χρόνο πληρωμής του φόρου εισοδήματος νομικών προσώπων φέρνει εγκύκλιος της ΑΑΔΕ. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην σχετική εγκύκλιο: Με τις διατάξεις της περίπτωσης α’ της παραγράφου 1 του άρθρου 16 του νόμου αυτού αντικαταστάθηκε το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 3 του άρθρου 67 του ν.4172/2013. Με τις διατάξεις αυτές, ορίσθηκε νέα καταληκτική προθεσμία υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων η 30η Ιουνίου του επόμενου φορολογικού έτους. Η προθεσμία αυτή ισχύει για όλες τις κατηγορίες εισοδήματος με την επιφύλαξη του τελευταίου εδαφίου της παρ.3 του άρθρου 67 που αφορά τα φυσικά πρόσωπα που συμμετέχουν σε νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες που τηρούν απλογραφικά βιβλία. Οι διατάξεις αυτές ισχύουν, με βάση την περίπτωση β’ της παραγράφου 1 του ίδιου ως άνω άρθρου και νόμου, για τα εισοδήματα που αποκτώνται και τις δαπάνες που πραγματοποιούνται στα φορολογικά έτη που αρχίζουν από την 1η Ιανουαρίου 2016 και μετά. Στο άρθρο 1 της ΠΟΛ.1034/2017 Απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. ορίζονται περισσότερα για τον τρόπο υποβολής δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων. Περαιτέρω, με τις διατάξεις της περίπτωσης α’ της παραγράφου 2 του άρθρου 16 του νόμου αυτού τροποποιήθηκε η παράγραφος 3 του άρθρου 68 του ν.4172/2013. Πιο αναλυτικά, με τις νέες διατάξεις ορίζεται ότι η καταβολή του φόρου γίνεται σε 6, κατ’ ανώτατο όριο, ισόποσες μηνιαίες δόσεις από τις οποίες η πρώτη καταβάλλεται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του επόμενου μήνα από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής της δήλωσης και οι υπόλοιπες 5 μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα των 5 επόμενων μηνών. Για τα νομικά πρόσωπα και τις νομικές οντότητες που έχουν λυθεί ή έχουν τεθεί υπό εκκαθάριση η καταβολή του φόρου γίνεται εφάπαξ και όχι αργότερα από την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την υποβολή της δήλωσης. Οι διατάξεις αυτές ισχύουν, με βάση την περίπτωση β’ της παραγράφου 2 του ίδιου ως άνω άρθρου και νόμου, για τα εισοδήματα που αποκτώνται από την 1η Ιανουαρίου 2016 και μετά. Επομένως με τις νέες διατάξεις παρέχεται η δυνατότητα στα υπόψη πρόσωπα να καταβάλουν την πρώτη δόση μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του επόμενου μήνα από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής της δήλωσης και όχι ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης, όπως ίσχυε. Για την καλύτερη κατανόηση των ανωτέρω, παραθέτουμε τα ακόλουθα παραδείγματα: α) Για νομικό πρόσωπο/ νομική οντότητα με φορολογικό έτος 1.01.2016 – 31.12.2016 που υποβάλλει δήλωση φορολογίας εισοδήματος στις 31.05.2017, η καταβολή του φόρου γίνεται σε 6 ισόποσες μηνιαίες δόσεις, από τις οποίες : η πρώτη καταβάλλεται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του επόμενου μήνα από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής της δήλωσης (30.06.2017), ήτοι, μέχρι τις 31.07.2017, η δεύτερη δόση μέχρι τις 31.08.2017, η τρίτη δόση μέχρι τις 29.09.2017, η τέταρτη δόση μέχρι τις 31.10.2017, η πέμπτη δόση μέχρι τις 30.11.2017 και η έκτη και τελευταία δόση καταβάλλεται μέχρι τις 29.12.2017. β) Για νομικό πρόσωπο/ νομική οντότητα με φορολογικό έτος 1.07.2016 – 30.06.2017 που υποβάλλει δήλωση φορολογίας εισοδήματος στις 2.01.2018 (καθόσον 31 Δεκεμβρίου συμπίπτει με αργία), η καταβολή του φόρου γίνεται σε 6 ισόποσες μηνιαίες δόσεις, από τις οποίες: η πρώτη καταβάλλεται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του επόμενου μήνα από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής της δήλωσης, όπως αυτή ορίζεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 68 του ν.4172/2013 (31.12.2017), ήτοι, μέχρι τις 31.01.2018, η δεύτερη δόση μέχρι τις 28.02.2018, η τρίτη δόση μέχρι τις 30.03.2018, η τέταρτη δόση μέχρι τις 30.04.2018, η πέμπτη δόση μέχρι τις 31.05.2018 και η έκτη και τελευταία δόση καταβάλλεται μέχρι τις 29.06.2018. enikonomia

Κουρουμπλής για την έκπτωση στα ακτοπλοϊκά εκπαιδευτικών: “θέλουμε αλλά δεν μπορούμε”

Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στο πλαίσιο της άσκησης πολιτικών για τη νησιωτικότητα, μελετά σχέδια ενίσχυσης των εργαζομένων στην εκπαίδευση, όπου μέσα σε ένα προσφορότερο δημοσιονομικό περιβάλλον θα μπορούσαν...

Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας για το Δημοτικό 2017 2018

Το Υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει  τη δυνατότητα να συγκροτηθούν ολοήμερα τμήματα και στα ολιγοθέσια σχολεία  όπως αποκάλυψε ο Υπουργός Παιδείας  σε συνέντευξή του στα ΝΕΑ. “Σχεδιάζουμε παρόμοια παρέμβαση το επόμενο σχολικό έτος...

Οδηγίες συμπλήρωσης αίτησης για τις στρατιωτικές σχολές

Προκειμένου η ηλεκτρονική Αίτηση να συμπληρωθεί ορθά, θα πρέπει να ισχύουν οι παρακάτω προυποθέσεις: 1. Απαιτείται Η/Υ με περιβάλλον windows.2. Απαιτείται να είναι εγκαταστημένο λογισμικό Adobe Reader ή PDF – XChange Viewer.3. Το αρχείο PDF πρέπει πρώτα να αποθηκευτεί στην Επιφάνεια Εργασίας (Desktop) του Η/Υ και στη συνέχεια να ανοιχτεί και να επεξεργασθεί-συμπληρωθεί με το λογισμικό της ανωτέρω Παραγράφου 2.4. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το κόκκινο πλαίσιο (πάνω αριστερά στο έντυπο της Αίτησης) θα παραμείνει, με αποτέλεσμα η Αίτηση να καταστεί άκυρη. Προκήρυξη Διαγωνισμού Επιλογής Σπουδαστών-τριων ΑΣΕΙ – ΑΣΣΥ Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση Υποψηφίου πηγή: ΓΕΕΘΑ compass | Σπύρος Παπαχαρίσης | Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Φλώρινας

Διημερίδα Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην Κρήτη

Η Περιφέρεια Κρήτης συνδιοργανώνει με το Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, το Δήμο Ηρακλείου, την Ομοσπονδία Γονέων των Μαθητών Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου, το 3ο Γενικό Λύκειο...

Τα σημαντικότερα εκφραστικά λάθη

Ο σωστός εκφραστικός λόγος δεν είναι απαραίτητος μόνο για να δίνει κύρος στον ομιλητή, αναφορικά με το ακαδημαϊκό του επίπεδο, αλλά και για να γίνονται τα λεγόμενά του κατανοητά από...

59η “Φοιτητική Εβδομάδα” στο ΑΠΘ

59η “Φοιτητική Εβδομάδα”: Οι εκδηλώσεις της φετινής “Φοιτητικής Εβδομάδας” και της παράλληλης εκδήλωσης “ΑΠΘ την Κυριακή” παρουσιάστηκαν σήμερα σε συνέντευξη Τύπου και όπως έγινε γνωστό για την προετοιμασία της πρώτης...

Ο Υπουργός Παιδείας για μόνιμους διορισμούς και αναπληρωτές

Ο κ. Γαβρόγλου, σε συνέντευξη που έδωσε στα Νέα,  αναφέρθηκε και στο θέμα των προσλήψεων, τονίζοντας ότι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί χρειάζονται ανεξάρτητα από τις μόνιμες προσλήψεις. «Από αυτό όμως δεν συνάγεται...

Οι αιτίες που νιώθετε κούραση

Η κούραση είναι η έλλειψη ενέργειας και δεν συνοδεύεται απαραίτητα από την ανάγκη για ύπνο. Μπορεί να αποτελεί αντίδραση στη σωματική καταπόνηση, το συναισθηματικό στρες, την ανία ή την έλλειψη...

Πίνακες αναπληρωτών 2017: Πότε αναρτώνται

Πίνακες αναπληρωτών 2017: Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων των αναπληρωτών τελείωσε στις 28 Απριλίου και ολοκληρώθηκαν οι αιτήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το 2017-2018 . Οι αιτήσεις των αναπληρωτών θεωρείται...

Θέματα Ανάπτυξης της ΕΤΑΚ

Αριθμός:513Τύπος:Α.Κ.Ε.Συνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Θέματα Ανάπτυξης της ΕΤΑΚΚόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:02/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:03/05/2017Καταθέτοντες:Στύλιος Δημοσθένη ΓεώργιοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΑρχεία Ερωτήσεων:

Δάνειο ύψους 138 εκ. ευρώ από την ΕΤΕπ για την κατασκευή και ανακαίνιση κτιρίων και εγκαταστάσεων σε ΑΕΙ

Αριθμός:5339Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Δάνειο ύψους 138 εκ. ευρώ από την ΕΤΕπ για την κατασκευή και ανακαίνιση κτιρίων και εγκαταστάσεων σε ΑΕΙΚόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:02/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:03/05/2017Καταθέτοντες:Στύλιος Δημοσθένη ΓεώργιοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΠεριβάλλοντος και ΕνέργειαςΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Σταθάκης Γεώργιος (Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας)Αρχεία Ερωτήσεων: