Πότε θα ψηφιστεί ο νέος τρόπος επιλογής Διευθυντών

Στο τέλος της ερχόμενης εβδομάδας θα έχει ψηφιστεί, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, το νέο πλαίσιο επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων. Οι θητείες των σημερινών διευθυντών λήγουν τον Ιούλιο, ωστόσο θα...

“Η αστυνομία σε ρόλο εκπαιδευτικού;”

Ανακοίνωση της Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: «Υπεγράφη μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Αστυνομικοί θα παραδίδουν μαθήματα σε σχολεία για τα ναρκωτικά, το bullying,...

‘Μετατροπή των ιδιωτικών σχολείων σε ημικρατικά μορφώματα’

Αριθμός:5694Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:'Μετατροπή των ιδιωτικών σχολείων σε ημικρατικά μορφώματα'Κόμμα:ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΗμερομηνία:17/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:18/05/2017Καταθέτοντες:Ηλιόπουλος Κωνσταντίνου ΠαναγιώτηςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

‘Περί επιμορφώσεως 3.000 θεολόγων χωρίς να έχει διευκρινιστεί το πλαίσιο διδασκαλίας των Θρησκευτικών’

Αριθμός:5682Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:'Περί επιμορφώσεως 3.000 θεολόγων χωρίς να έχει διευκρινιστεί το πλαίσιο διδασκαλίας των Θρησκευτικών'Κόμμα:ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΗμερομηνία:17/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:18/05/2017Καταθέτοντες:Παππάς Ηλία ΧρήστοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

‘Σχετικά με τον σχεδιασμό για την καταπολέμηση της παιδικής φτώχειας’

Αριθμός:5677Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:'Σχετικά με τον σχεδιασμό για την καταπολέμηση της παιδικής φτώχειας'Κόμμα:ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΗμερομηνία:17/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:18/05/2017Καταθέτοντες:Κούζηλος Παναγιώτη ΝικόλαοςΥπουργεία:Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής ΑλληλεγγύηςΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Αχτσιόγλου Ευτυχία (Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης)Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

ΟΑΕΔ – Κοινωνικός Τουρισμός: Από αύριο οι αιτήσεις

ΟΑΕΔ: Η Διοικήτρια του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού καλεί τους ενδιαφερόμενους παρόχους τουριστικών καταλυμάτων που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού, το οποίο ήδη υλοποιείται βάσει της υπ΄ αριθμ....

«Πρωτοφανής έλλειψη σεβασμού στη νομοθετική διαδικασία από το Υπ. Παιδείας»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ «Πρωτοφανής έλλειψη σεβασμού στη νομοθετική διαδικασία»Αθήνα, 18 Μαΐου 2017Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κεραμέως, για την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τις διατάξεις για το νέο σύστημα επιλογής διευθυντών, έκανε την ακόλουθη δήλωση:«Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τις διατάξεις για το νέο σύστημα επιλογής διευθυντών. Διατάξεις που δεν έχουν συζητηθεί ή ψηφιστεί. Διατάξεις που δεν έχουν καν κατατεθεί στη Βουλή.Προκαταλαμβάνοντας τη νομοθετική διαδικασία, το Υπουργείο ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς για τους πυλώνες μοριοδότησης και τα προσμετρώμενα προσόντα, καλώντας τους να συγκεντρώσουν τα τεκμηριωτικά έγγραφα "ενόψει της επικείμενης έναρξης διαδικασίας επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων".Πρωτοφανής η έλλειψη στοιχειώδους σεβασμού στους δημοκρατικούς θεσμούς της χώρας, εν προκειμένω στο νομοθετικό Σώμα, τη Βουλή των Ελλήνων, από το Υπουργείο Παιδείας.Υπό το πρίσμα της απόφασης - κόλαφο του Συμβουλίου της Επικρατείας για την αντισυνταγματικότητα του Νόμου Μπαλτά - Κουράκη, η ηγεσία του Υπουργείου οφείλει, αν μη τι άλλο, να διδαχθεί, επιδεικνύοντας μεγαλύτερη πειθαρχία στις θεσμικές διαδικασίες.Η Νέα Δημοκρατία θα τοποθετηθεί επί της ουσίας των όποιων προτεινόμενων διατάξεων, αφότου κατατεθούν στη Βουλή, ενώπιον του αρμόδιου θεσμού».

Υψηλοί τόνοι ενόψει φοιτητικών εκλογών στα ΑΕΙ

Την επόμενη Τετάρτη θα πραγματοποιηθούν οι φετινές φοιτητικές εκλογές στα ΑΕΙ και, όπως δείχνουν τα πράγματα, οι παρατάξεις ανεβάζουν τόνους, παρότι το ενδιαφέρον από τους φοιτητές είναι ιδιαίτερα χαμηλό. Ενδεικτικά,...

Σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο ο Γιάννης Παντής

Στο νοσοκομείο ΚΑΤ μεταφέρθηκε εσπευσμένα το μεσημέρι της Πέμπτης ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παντής, αφού αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία. Σύμφωνα με πληροφορίες και μετά από εξετάσεις, οι γιατροί...

ΚΕΑ: Πληρωμή δικαιούχων του μήνα Μαΐου

Μετά την δημοσιοποίηση την Τρίτη της απόφασης της υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Έφης Αχτσιόγλου, με την οποία εγκρίθηκε η μεταφορά πίστωσης συνολικού ποσού 43.989.884,06 € για την πληρωμή του ΚΕΑ μηνός Μαΐου σε 195.584 δικαιούχους, η διαδικασία μπαίνει στην τελική ευθεία. Σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, τα χρήματα στους λογαριασμούς των δικαιούχων θα μπουν τμηματικά την Πέμπτη 25 και την Παρασκευή 26 Μαϊου. Όπως είναι γνωστό όσοι δικαιούνται ποσά άνω των 100 ευρώ τα μισά χρήματα θα πιστωθούν στις ειδικές κάρτες που αποστέλλονται από τις τράπεζες στους δικαιούχους. Στις κάρτες πιστώνονται χρήματα αλλά δεν μπορεί να γίνει ανάληψη τους αλλά μόνο αγορές. Οι αγορές αφορούν όλες τις συναλλαγές ακόμη και προμήθεια καυσίμων. Υπενθυμίζουμε ότι όσοι έκαναν αίτηση τον Απρίλιο του 2017, δεν θα πληρωθούν αφού οι εγκεκριμένες αιτήσεις κάθε μήνα πληρώνονται τον επόμενο, όπως προβλέπει ο νόμος. Και αυτό έχει να κάνει με τον απαραίτητο χρόνο για τον πλήρη έλεγχο των στοιχείων των δικαιούχων, την προετοιμασία και μεταφορά προς τις τράπεζες των αρχείων πληρωμών και τις διαδικασίες στις τράπεζες που τηρούνται οι λογαριασμοί και εκδίδονται οι κάρτες. Τι λαμβάνουν οι δικαιούχοι Τα ποσά που θα λάβουν οι δικαιούχοι είναι: Για μονοπρόσωπο νοικοκυριό, το ποσό του ΚΕΑ είναι 200 ευρώ τον μήνα. Για κάθε επιπλέον ενήλικο μέλος του νοικοκυριού, αντιστοιχούν πρόσθετα 100 ευρώ τον μήνα, ενώ για κάθε ανήλικο μέλος, υπάρχει προσαύξηση του ποσού κατά 50 ευρώ κάθε μήνα. Ειδικότερα το ανώτατο ποσό της εισοδηματικής ενίσχυσης αντιστοιχεί σε 200 ευρώ το μήνα για έναν ενήλικα και σε 400 ευρώ για τετραμελή οικογένεια. Αυτοδίκαια οι δικαιούχοι του ΚΕΑ ωφελούμενοι του ΤΕΒΑ Εξάλλου, όπως γνωστοποίηθηκε τις προηγούμενες μέρες, με απόφαση της υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης από 1/6/2017 οι ωφελούμενοι του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Άπορους (ΤΕΒΑ/FEAD)” καθίστανται αυτοδίκαια οι εκάστοτε δικαιούχοι του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης. Από 1/6/2017 καταργούνται οι ισχύουσες λίστες ωφελουμένων του ΤΕΒΑ, που είχαν δημιουργηθεί με την υπ’αριθμ. Δ23/οικ.17108/875/2017 – ΦΕΚ 1474/Β/28-4-2017 υπουργική απόφαση. Όσοι είναι ήδη δικαιούχοι του ΚΕΑ μπορούν να τροποποιούν την αίτησή τους στο keaprogram.gr και να επιλέγουν στο αντίστοιχο ειδικό πεδίο, τον Εταίρο της Σύμπραξης ΤΕΒΑ από τον οποίο επιθυμούν να λαμβάνουν τα τρόφιμα και τα είδη βασικής υλικής συνδρομής του ΤΕΒΑ. Το δικαίωμα στις παροχές του ΤΕΒΑ ισχύει από την πρώτη μέρα του μεθεπόμενου μήνα, από αυτόν που εγκρίθηκε η αίτηση για το ΚΕΑ.

“Μπλε Φάλαινα”: Καθηγητής κατάλαβε ότι μαθήτρια έπαιζε το “παιχνίδι αυτοκτονίας”!

Περιστατικό αυτοτραυματισμού 14χρονης μαθήτριας από τη Θεσσαλονίκη, από το “παιχνίδι” αυτοκτονίας που είναι γνωστό ως “Μπλε Φάλαινα”, ερευνά η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Συγκεκριμένα, το κρούσμα έλαβε χώρα σε Γυμνάσιο της...

ΟΛΜΕ: Αίτημα για παράταση προθεσμιών για τις υπηρεσιακές μεταβολές και αποσπάσεις

Αθήνα, 18/5/17 ΠΡΟΣ: τον Υπουργό Παιδείας κ. Κων. Γαβρόγλου Κύριε Υπουργέ, Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ θεωρεί ότι το χρονικό πλαίσιο για την ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών είναι ασφυκτικό, ιδιαίτερα για τα ΠΥΣΔΕ που καλύπτουν περιοχές με μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και γι’ αυτό το λόγο ζητάει παράταση της προθεσμίας ολοκλήρωσης των διαδικασιών. Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ Αθήνα, 18/5/17 ΠΡΟΣ: τον Υπουργό Παιδείας κ. Κων. Γαβρόγλου Κύριε Υπουργέ, Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητάει την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ή Υπηρεσίες και κατ’ επέκταση το «άνοιγμα» του συστήματος «opsyd» γιατί το χρονικό περιθώριο ήταν ασφυκτικό. Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

Αλληλοενημέρωση για θέματα εκπαίδευσης στην ελληνοκινεζική συνάντηση

18-05-17 Αλληλοενημέρωση για θέματα εκπαίδευσης στην ελληνοκινεζική συνάντηση Συνάντηση Ελλήνων και Κινέζων στελεχών της εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων . Κύριος σκοπός της συνάντησης, που έγινε με πρωτοβουλία του Ελληνο-Κινεζικού Επιμελητηρίου και μετά από πρόσκληση της Γ. Γ. Έρευνας και Τεχνολογίας, Δρ Π. Κυπριανίδου, ήταν η αλληλοενημέρωση σχετικά με την πολιτική και τα συστήματα εκπαίδευσης στις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης καθώς και στην Έρευνα και Καινοτομία. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα προγράμματα σπουδών και των τριών βαθμίδων εκπαίδευσης καθώς και στις κεντρικές προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής των δύο χωρών. Επίσης, η Γ. Γ. Έρευνας και Τεχνολογίας έκανε μια συνοπτική παρουσίαση των προτεραιοτήτων της πολιτικής Έρευνας και Καινοτομίας με ιδιαίτερη έμφαση στις πρωτοβουλίες για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού και την ανάσχεση του φαινομένου brain-drain. Από πλευράς κινεζικής αντιπροσωπείας που αποτελείτο από υψηλόβαθμα στελέχη του Γραφείου Εκπαίδευσης και Έρευνας της Επαρχίας Zhejiang, συμμετείχαν: Mr. Ren Xuebao, Director, Teaching and Research Office of Zhejiang Provincial Education Department, επικεφαλής της αντιπροσωπείας. Zhang Caigen, Director, Teaching and Research Office of Ningbo Municipal Education Bureau Mr Qin Junfeng, President, Zhoushan Institute of Education Ms Yang Xiangqun, Vice President, Wenzhou Institute of Education and Teaching Research Ms Fan Jinfeng, Deputy Director, Huzhou Educational Science Research Center Mr Wang Xiaoming, Researcher, Teaching and Research Office, Zhejiang Provincial Dept. of Education Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων συμμετείχαν : Πατρίτσια Κυπριανίδου, Γενική Γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας Μαρία Χριστούλα, Δ/ντρια του Γραφείου της Γενικής Γραμματέως Χρίστος Μηλιώνης, Συνεργάτης του Υπουργού Παιδείας για θέματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νικόλαος Τσαφταρίδης, Συνεργάτης του Υπουργού Παιδείας για θέματα Τριτοβάθμας Εκπαίδευσης Γ. Αθανασόπουλος, συνεργάτης του Υπουργού Παιδείας για θέματα Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλής Πλιάκης, Σύμβουλος του Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δ. Μπαξεβανάκη Στη συνάντηση συμμετείχε επίσης ο κος Γ. Κουμαντάκης Γ.Γ. γραμματέας του Έλληνο-Κινεζικού Οικονομικού Συμβουλίου και η κ. Π. Μέλλιου, υπεύθυνη συντονίστρια διοίκησης του Συμβουλίου.

Συντονιστικό Ειδικής Εκπαίδευσης: “Διαμαρτυρία για τους σχολικούς βοηθούς”

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΣ" ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΗ πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού, διοικητικού και υποστηρικτικού προσωπικού στα δημόσια σχολεία είναι σταθερά η προσδοκία και ο αγώνας που καταβάλουν επί δεκαετίες οι προοδευτικοί λειτουργοί της εκπαίδευσης, καθώς αποτελεί τη βασική προυπόθεση για την επίτευξη της ισότιμης και πέρα από κάθε διάκριση πρόσβασης στα αγαθά της παιδείας και σε ίσες ευκαιρίες στον επαγγελματικό και κοινωνικό στίβο.Η υποκατάσταση θέσεων εργασίας με μισθούς «πείνας» και επισφαλείς όρους εργασίας μέσω του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας δε θα μπορούσε να χαιρετιστεί από τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς ως μέρος της λύσης των σοβαρών θεμάτων που αντιμετωπίζει σήμερα το σχολείο, παρά την προσπάθεια που καταβάλλουμε να κατανοήσουμε τις οικονομικές περιστάσεις. Οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών μας έχουν ιδιαίτερα ανησυχήσει αναφορικά με την επαπειλούμενη επίθεση στα εργασιακά μας δικαιώματα, και κυριότερα σε σχέση με την έκπτωση του δημόσιου χαρακτήρα και του προορισμού του σχολείου να παρέχει υψηλής ποιότητας παιδαγωγικές υπηρεσίες σε όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά προετοιμάζοντας τους αυριανούς δημοκρατικούς πολίτες.Συγκεκριμένα, ανατρέχοντας στη δημόσια πρόσκληση του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) Νο1/2017 με Αρ. Πρωτ. 4747 στις 23/01/2017, παρατηρούμε στο συνοδευόμενο παράρτημα με τις θέσεις απασχόλησης πως ορθά οι Σχολικοί Βοηθοί έχουν συμπεριληφθεί στην ίδια κατηγορία με των ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ /ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ / ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΟΣ και με απαιτούμενα προσόντα «οποιοδήποτε πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος δευτεροβάθμιας ή μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής, ανεξαρτήτως ειδικότητας». Κατανοούμε όλοι πως περιγράφονται καθήκοντα υποστηρικτικών εργασιών αναφορικά με την καθαριότητα, φροντίδα και φύλαξη των σχολικών μονάδων και γι’ αυτό δεν ζητούνται και εξειδικευμένα προσόντα. Σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνεται μέριμνα για ειδικές γνώσεις που θα επέτρεπαν την είσοδο στις σχολικές αίθουσες και την απευθείας επαφή και συνδιαλλαγή με τους μαθητές.Τα παραπάνω καταδεικνύονται και με την Αρ. πρωτ:203376/Δ1 ανακοίνωση στις 11.12.15 αναφορικά με τα καθήκοντα των «ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΟΗΘΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», όπου αναφέρεται πως:«Οι σχολικοί βοηθοί δεν ασκούν παιδαγωγικό και διδακτικό έργο αλλά έχουν υποστηρικτικό και βοηθητικό ρόλο. Συμμετέχουν σε οποιαδήποτε εργασία κρίνεται αναγκαία με την υπόδειξη - καθοδήγηση του Δ/ντή /Προϊσταμένου/ συλλόγου διδασκόντων, με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας.Οι Σχολικοί Βοηθοί προκειμένου να απασχοληθούν στην σχολική μονάδα προσκομίζουν τα απαραίτητα έγγραφα που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία»Με λύπη πληροφορηθήκαμε το υπ ΄αρ. 40493/Δ3, 09-03-2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υπογράφεται από τον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΠΕΘ κ. Παντή, που περιγράφει τα καθήκοντα των σχολικών Βοηθών σε ΣΜΕΑΕ. Το έργο του προσωπικού θα είναι υποστηρικτικό και βοηθητικό και θα περιλαμβάνει επικουρική υποστήριξη στα καθήκοντα του εκπαιδευτικού προσωπικού, του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (με μια «ενημέρωση» από το Διευθυντή ή το Σχολικό Σύμβουλο). Τα περιγραφόμενα καθήκοντα περιλαμβάνουν καθήκοντα του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, όπως την υποστήριξη της φροντίδας των μαθητών σε θέματα ασφάλειας και αυτοεξυπηρέτησης.Το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), όπως και οι υπόλοιποι λειτουργοί της Ειδικής Αγωγής, έχουν λάβει εξειδικευμένη εκπαίδευση σε θέματα γενικής και ειδικής αγωγής, ώστε να είναι σε θέση να υποστηρίζουν μαθητές με ειδικές ανάγκες και να υπηρετούν την ισότιμη ένταξη τους στη δημόσια εκπαίδευση. Ακόμη, και η ασφάλεια και υποστήριξη της αυτοεξυπηρέτησης (όπως τίθεται) είναι κομμάτι της εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και της παιδαγωγικής διαδικασίας. Πρόκειται για μια επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα ενός κλάδου που υπηρετεί τη δημόσια παιδεία παραπάνω από 17 χρόνια, καθώς υποκαθίσταται και υποβαθμίζεται ο ρόλος του και η πραγματική συνεισφορά του στην εκπαίδευση και στην υποστήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες. Κυριότερα, πρόκειται για μια αληθινή έκπτωση στα δικαιώματα των μαθητών με ειδικές ανάγκες, καθώς διαβλέπεται μια αντικατάσταση του εξιδικευμένου προσωπικού και των αναβαθμισμένων υπηρεσιών με την απλή «εξυπηρέτηση» βασικών αναγκών από ανειδίκευτο προσωπικό.Σε συνδυασμό με τη διαβλεπόμενη δυνατότητα της εισαγωγής ιδιωτών που προσλαμβάνουν οι γονείς για την παράλληλη στήριξη γεννούνται πολλά ερωτηματικά για το δημόσιο χαρακτήρα της Ειδικής Εκπαίδευσης.Πάγια θέση μας αποτελεί ο διορισμός μόνιμου προσωπικού με αξιοπρεπείς και ασφαλείς όρους εργασίας σε όλες τις θέσεις. Ζητάμε ένα πραγματικά «ανοικτό σχολείο» για όλους.Σύμφωνα με τα παραπάνω ζητάμε:·Να αρθεί ο όρος «σχολικοί βοηθοί» και ο «υποστηρικτικός»χαρακτήρας της εργασίας τους.·Να τοποθετούνται στις σχολικές μονάδες μόνο ως γενικών καθηκόντων ή ως επιστάτες, τονίζοντας πως σε καμία περίπτωση δεν έχουν θέση στις σχολικές αίθουσες και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τις υπηρεσίες του εξειδικευμένου προσωπικού για να μπορούν να στηρίξουν τους μαθητές τις ΣΜΕΑΕ.·Να μη δίνεται καμμία αρμοδιότητα σχετικά με τους μαθητές·Να μη ισχύσει ηεπιμόρφωση των«σχολικώνβοηθών» από τη σχολική κοινότητα ή τους συμβούλους Ε.Α.Ε. αφού δεν έχουν οποιαδήποτεσχέση με την εκπαιδευτική και υποστηρικτική διαδικασία προς τους μαθητές·Μόνιμοι διορισμοί ΕΕΠ και ΕΒΠ το συντομότερο δυνατό.ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:ΠΟΣΕΕΠΕΑΠΟΣΓΚΑμεΑΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣΣΑΤΕΑΕΝΕΛΕΑΣΑΚΕΑΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΣΕΚΙΜΕΓΕΕ

Πανελλήνιες 2017 – Στρατιωτικές σχολές: Έως αύριο η υποβολή δικαιολογητικών

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017: Λήγει αύριο 19 Μαϊου 2017 η προθεσμία για την υποβολή δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών Σχολών ακαδημαϊκού έτους 2017- 2018, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας,...

Νομοτεχνική βελτίωση διάταξης για την ιδιωτική Εκπαίδευση

18-05-17 Νομοτεχνική βελτίωση διάταξης για την ιδιωτική Εκπαίδευση Με νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε σήμερα στη Βουλή ο Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δημήτρης Μπαξεβανάκης αυξάνει από 60 σε 90 ημέρες το χρονικό διάστημα εντός του οποίου υποχρεωτικά η Επιτροπή των τριών δικαστικών πρέπει να αποφασίζει για τη νομιμότητα ή μη της απόλυσης εκπαιδευτικού από ιδιωτικό σχολείο.

Κόκκινο κρέας: «Υπεύθυνο» για εννέα παθήσεις

Για εννέα διαφορετικές παθήσεις υπεύθυνο το κόκκινο κρέας, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη. Ειδικότερα, η μεγάλη κατανάλωση τόσο επεξεργασμένου, όσο και μη επεξεργασμένου κόκκινου κρέατος (μοσχάρι, αρνί, χοιρινό),...

Επιλογή διευθυντών σχολείων ξανά με συνέντευξη

Επιστρέφει η συνέντευξη στην επιλογή των διευθυντών σχολείων, την οποία η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2015 είχε εξοβελίσει, με το επιχείρημα ότι ήταν μία διαδικασία που εξυπηρετούσε την επιλογή υποψηφίων φίλα...