Έρχονται ελαφρύνσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ

«Προωθείται ο σχεδιασμός για συνολική ελάφρυνση των επιβαρύνσεων στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος», είπε ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. «Αυτός ο χειμώνας ήταν ίσως βαρύτερος από τους προηγούμενους και είχαμε αύξηση στην κατανάλωση ρεύματος η οποία επιβάρυνε τους λογαριασμούς αναντίστοιχα» σημείωσε ο κ. Τσίπρας. «Θα προχωρήσουμε άμεσα σε αναδιάρθρωση των κλιμάκων των τιμολογίων και ταυτόχρονα το επόμενο διάστημα θα προσπαθήσουμε να μειώσουμε ουσιαστικά και την επιβάρυνση των καταναλωτών από τη συμμετοχή τους στο κοινωνικό τιμολόγιο» ανέφερε ο κ. Τσίπρας.

Κεραμέως: «Εσείς θέλετε τον αρεστό διευθυντή σχολείου, εμείς θέλουμε τον άξιο»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ «Εσείς θέλετε τον αρεστό διευθυντή σχολείου. Εμείς θέλουμε τον άξιο. Και αυτό είναι που μας διαφοροποιεί.»Αθήνα, 24 Μαΐου 2017Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κεραμέως, στην κατ' άρθρον συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, διαφώνησε με την ουσία του νομοθετήματος, αναδεικνύοντας σοβαρότατες στρεβλώσεις, καθώς και ζητήματα συνταγματικότητας και ισονομίας, κατά τις αναλυτικές παρατηρήσεις της επί των άρθρων του νομοσχεδίου.Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας: Κύριες και κύριοι,Θα ξεκινήσω με ένα σχόλιο επί της διαδικασίας. Δυστυχώς τα ατοπήματα της Κυβερνώσας πλειοψηφίας επί της διαδικασίας συνεχίζονται. Η ΝΔ πρότεινε να κληθούν 4 φορείς για θέματα τεχνικής εκπαίδευσης ώστε να συζητηθεί σε βάθος το άρθρο 4 του σχεδίου νόμου. Την ΟΛΤΕΕ, τον ΕΟΠΠΕΠ, την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Τεχνικής Εκπαίδευσης, την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων. Και δεν κλήθηκε ούτε ένας από αυτούς αλλά και κανένας άλλος φορέας για την τεχνική εκπαίδευση, ενώ για παράδειγμα 4 από τους 14 «φορείς» εντός εισαγωγικών που κλήθηκαν, ήταν στελέχη του Υπ. Παιδείας εν ευρεία εννοία. Αυτή είναι από ότι φαίνεται η σημασία που δίνει η Κυβέρνηση στην Τεχνική Εκπαίδευση. Περνώ στις αναλυτικές παρατηρήσεις μας επί των άρθρων του νομοσχεδίου.Άρθρο 1 για την επιλογή διευθυντών: 1. Συζητάμε για επιλογή εκπαιδευτικών για τις θέσεις των διευθυντών, και πουθενά μέσα στο νομοσχέδιο σας δεν μιλάτε για αξιολόγηση του έργο των εκπαιδευτικών αυτών. Κι επειδή χθες όταν αναφέρθηκα στην αναγκαιότητα αξιολόγησης, συνάδελφοι του ΣΥΡ μου φώναζαν ότι πως μιλάω για αξιολόγηση όταν η ΝΔ δεν έκανε ποτέ αξιολόγηση, επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω για τα εξής: Τον Νοέμβριο 2013 με το Π.Δ. 152/2013 θεσμοθετήθηκε η αξιολόγηση για όλους τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αμέσως μετά ξεκίνησε η διαδικασία επιμόρφωσης των αξιολογητών, η οποία ολοκληρώθηκε εντός 5 τριημέρων. Έως τον Αύγουστο του 2014, ολοκληρώθηκε η διαδικασία αξιολόγησης των ανώτερων στελεχών, ήτοι περιφερειακοί διευθυντές, προϊστάμενοι επιστημονικής καθοδήγησης, σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές εκπαίδευσης. Τα φύλλα αξιολόγησης κατατίθεντο σε ειδική πλατφόρμα στον ιστότοπο του ΙΕΠ. Και εν συνεχεία είχε δρομολογηθεί η αξιολόγηση διευθυντών εάν δεν ερχόταν ο ΣΥΡ στην εξουσία ο οποίος σταμάτησε κάθε διαδικασία αξιολόγησης. 2. Διαφωνούμε με τη μείωση της βαρύτητας των επιστημονικών/τυπικών προσόντων των υποψηφίων επί του συνόλου των μορίων. 3. Διαφωνούμε με την αύξηση της βαρύτητας της αρχαιότητας, της εμπειρίας, μιας εμπειρίας που δεν έχει αξιολογηθεί. Με τη ρύθμιση αυτή οδηγείτε σε αποκλεισμό τους νεώτερους εκπαιδευτικούς με προσόντα. Περαιτέρω, ορίζετε προαπαιτούμενο για την υποβολή υποψηφιότητας τα 10 έτη εκπαιδευτικής εμπειρίας, από τα οποία και τα 10 λέτε ότι πρέπει να είναι έτη διδασκαλίας. Προφανώς είναι σημαντικό ο διευθυντής του σχολείου να έχει εμπειρία από τάξη, να έχει αντιμετωπίσει προβλήματα που ανακύπτουν σε αυτή, όμως είναι αρκετή μόνο η διδακτική εμπειρία για να διεκδικήσει κανείς θέση κατ’ εξοχήν διοικητική; 4. Παρατηρούνται σημαντικές παραλείψεις ως προς τον καθορισμό της διδακτικής εμπειρίας. Συγκεκριμένα, δεν μοριοδοτείται ως διδακτική υπηρεσία η άσκηση καθηκόντων των σχολικών συμβούλων, των υπευθύνων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ή αγωγής υγείας ή πολιτιστικών θεμάτων, των υπευθύνων Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.), των εκπαιδευτικών στα Γραφεία Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.Σ.Ε.Π.), στα Γραφεία Συμβουλευτικής (ΓΡΑ.ΣΥ.), στα Εργαστηριακοά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), στα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), στους Συμβουλευτικούς Σταθμούς Νέων (Σ.Σ.Ν.) και στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.). Και πόσο μάλλον όταν όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί γνώριζαν ότι η εμπειρία τους αυτή θα προσμετρηθεί γιατί έτσι προβλέπουν ισχύοντες νόμοι. Στέλεχος μάλιστα του Υπουργείου αναγνώρισε προηγουμένως ότι είναι αναγνωριστέα η διδακτική αυτή εμπειρία και ότι είναι πολιτική απόφαση η μη αναγνώρισή της. Επιτρέψτε μου να επισημάνω, κ. Υπουργέ, ότι δεν είναι θέμα πολιτικής απόφασης. Είναι θέμα έννομης τάξης. Δεν μπορεί ο νόμος να προβλέπει εδώ και χρόνια ότι αναγνωρίζεται ως διδακτική η εμπειρία αυτών των εκπαιδευτικών και εσείς να έρχεστε και να εφαρμόζετε διαφορετικό καθεστώς με αναδρομική ισχύ, δηλ. για εμπειρία που έχει αποκτηθεί μέχρι σήμερα. 5. Διαπιστώνονται στρεβλώσεις ως προς την μοριοδότηση επιμέρους προσόντων, για παράδειγμα, ως προς τις επιμορφώσεις, που αποδεικνύουν σαφώς την προσπάθεια του εκπαιδευτικού για βελτίωση, βλέπουμε να μοριοδοτούνται μόνο οι ετήσιες και όχι άλλες. Τι μήνυμα δίνετε στους εκπαιδευτικούς; Να μην βελτιώνονται; Να μην προσπαθούν για το καλύτερο; Βέβαια, εσείς κύριε Υπουργέ, αναφερθήκατε χθες στο «άγχος να μαζεύουμε πτυχία», υποτιμώντας ουσιαστικά τη διάθεση των εκπαιδευτικών για βελτίωση και εν τέλει τη δια βίου μάθηση, που κατά τα άλλα θέλετε να ενισχύσετε. Επίσης, δεν βλέπουμε καμία αναφορά σε μοριοδότηση άλλων στοιχείων, όπως το συγγραφικό έργο ή οι δημοσιεύσεις.6. Δεν απαιτείται η γνώση της πληροφορικής. Και εξηγούμαι. Γνωρίζουμε ότι μοριοδοτείται η γνώση της Πληροφορικής. Δεν αναφερόμαστε όμως στη μοριοδότηση προσόντων. Η γνώση Πληροφορικής, επιπέδου Α’ θα πρέπει να είναι προαπαιτούμενο για την υποβολή υποψηφιότητας. Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε στον 21ο αιώνα, αν ο διευθυντής του σχολείου έχει γνώσεις πληροφορικής, αν μπορεί να χειριστεί το myschool ή οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική πλατφόρμα, αν μπορεί να αξιοποιήσει το ηλεκτρονικό υλικό που το ίδιο το Υπουργείο παρέχει. 7. Θεσμοθετείται η έκφραση γνώμης από το σύλλογο διδασκόντων για τους υποψηφίους διευθυντές. Είμαστε αντίθετοι στη μέση οδό, που επιλέξατε να δώσετε στο αριστερό σας ακροατήριο, σε μια κατ’ επίφαση δημοκρατικότητα, με την διατύπωση γνώμης του συλλόγου διδασκόντων, η οποία όμως δεν προσμετράται στην τελική μοριοδότηση. Είπαμε πολλά χθες, για το συγκρουσιακό κλίμα που θα δημιουργήσει, για τα πρακτικά ζητήματα με εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε 3-4 σχολεία και επί τους ουσίας δεν τους γνωρίζει κανείς αρκετά για να εκφέρει γνώμη, για την αδυναμία παροχής γνώμης σε μονοθέσια σχολεία. Υπάρχει όμως κάτι το οποίο στέκεται πάνω από όλα αυτά. Κύριοι συνάδελφοι, το βασικό ερώτημα στο οποίο πρέπει να απαντήσουμε είναι τι διευθυντή θέλουμε στα σχολεία των παιδιών μας. Θέλουμε τον αρεστό, ή θέλουμε τον άξιο; Εσείς θέλετε τον αρεστό. Εμείς θέλουμε τον άξιο, και αυτό είναι που μας διαφοροποιεί. 8. Είμαστε αντίθετοι στην υποχρεωτική απομάκρυνση μετά από δύο θητείες των διευθυντών σχολικών μονάδων στην ίδια σχολική μονάδα. Για λόγους συνταγματικότητας και ελεύθερης πρόσβασης όλων σε θέσεις ευθύνης, και για λόγους πρακτικούς : τι θα γίνει με τις περιοχές της περιφέρειας και τα ειδικά σχολεία στα οποία δεν θα υπάρχει άλλος υποψήφιος που να πληροί τις προϋποθέσεις επιλογής. Δεν έχουμε καταλάβει τι θα κάνετε κύριε Υπουργέ, με την εν λόγω ρύθμιση. Το νομοσχέδιο ως έχει αυτήν τη στιγμή εμπεριέχει την απαγόρευση άνω των 2 θητειών στο ίδιο σχολείο. 9. Περιμένουμε να διευκρινίσετε αν οι δηλώσεις προτίμησης για τις Σχολικές μονάδες, θα έπονται της διαδικασίας της συνέντευξης και της τελικής μοριοδότησης έτσι ώστε να διασφαλίζεται το αδιάβλητο της διαδικασίας. 10. Συμβούλια επιλογής: Η πλειοψηφία των μελών στα Συμβούλια Επιλογής των Διευθυντών σχολικών μονάδων θα επιλέγονται από τους διορισμένους από την κυβέρνηση Περιφερειακούς Δ/ντές χωρίς ουσιαστικά κανένα αξιοκρατικό ή έστω αντικειμενικό κριτήριο επιλογής και χωρίς να προϋπάρχει οποιαδήποτε αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Ως εκ τούτου εγείρεται σοβαρό ζήτημα αξιοπιστίας για τη συγκρότηση των συμβουλίων αυτών καθώς και της διαδικασίας συνέντευξης. Καταψηφίζουμε το άρθρο 1.Περνάω στις παρατηρήσεις μου επί των λοιπών διατάξεων. Καταψηφίζουμε το άρθρο 2 με το οποίο παρατείνετε την θητεία των διοικήσεων των Πανεπιστημίων για 3 μήνες, για να εκλεγούν οι νέες διοικήσεις βάσει του νόμου που σκοπεύετε να φέρετε. Και αυτό γιατί διαφωνούμε με βασικές πτυχές του σχεδίου σας για την εκλογή των διοικήσεων, όπως την εκλογή αντιπρυτάνεων από ξεχωριστή λίστα. Θα μιλήσουμε για αυτό εκτενέστερα όταν φέρετε το νομοσχέδιο στη Βουλή.Με την παράγραφο 2 του άρθρου 3, απαλείφετε από την διατύπωση, την προτεραιότητα των εκπαιδευτικών με προσόντα ΕΑΕ (βασικό πτυχίο, μετεκπαίδευση, μεταπτυχιακό, διδακτορικό) στις αποσπάσεις, αλλά και απαλείφετε την ιεράρχηση των υπολοίπων προϋποθέσεων (σεμινάρια, προϋπηρεσία, γονείς παιδιών με αναπηρία), με αποτέλεσμα να υποβαθμίζετε την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Κυρίως όμως, με την αναδρομικότητα που δίνετε στην διάταξη από το προηγούμενο σχολικό έτος, θα ακυρώσετε προϋπηρεσίες στην ειδική αγωγή, αλλά και θα δημιουργήσετε προβλήματα στο ΕΣΠΑ, από το οποίο χρηματοδοτήθηκαν τα σεμινάρια για τους εκπαιδευτικούς που αποσπάστηκαν χωρίς προσόντα στην ΕΑΕ. Μήπως τελικά ομολογείτε την αποτυχία του άρθρου 48; Καταψηφίζουμε το άρθρο 3.Με το άρθρο 4, επέρχονται τροποποιήσεις στο νόμο για τη δια βίου μάθηση και την επαγγελματική εκπαίδευση. Βλέπουμε θετικά τις ρυθμίσεις της παραγράφου 1, σύμφωνα με την οποία δίνεται η δυνατότητα εγγραφής σε ΕΠΑΛ σε απόφοιτους κατώτερων τεχνικών σχολών, οι οποίες έχουν καταργηθεί και των οποίων οι απόφοιτοι δεν κατέχουν τίτλο απολυτηρίου, αλλά και η δυνατότητα εγγραφής στη μαθητεία σε απόφοιτους ΓΕΛ, οι οποίοι εγγράφηκαν στη συνέχεια σε ΕΠΑΛ και αποφοίτησαν παίρνοντας πτυχίο. Είμαστε επίσης θετικοί στην ρύθμιση της παραγράφου 4, σύμφωνα με την οποία δίνεται η δυνατότητα λειτουργίας παραρτήματος ΕΠΑΛ σε νησιά που δεν διαθέτουν σχολική μονάδα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Βλέπουμε θετικά την παράγραφο 5, με την οποία παρέχεται η δυνατότητα κάλυψης των εξόδων μετακίνησης των εκπαιδευτικών που εποπτεύουν μαθητευόμενους. Ωστόσο, είμαστε αντίθετοι με την ρύθμιση της παραγράφου 2, σύμφωνα με την οποία μειώνεται στο ήμισυ (από 70 σε 35) ο χρόνος προετοιμασίας των μαθητευόμενων για τις εξετάσεις πιστοποίησης που διενεργεί ο ΕΟΠΠΕΠ. Ο χρόνος είναι πραγματικά λίγος εάν θέλουμε οι εξετάσεις να αντιστοιχούν πραγματικά στο επίπεδο πέντε (5) του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Και είμαστε αντίθετοι στην ρύθμιση της παραγράφου 7, σύμφωνα με την οποία αφαιρείται η ανάγκη για τη σύμφωνη γνώμη του ΙΕΠ στην κατάρτιση των προγραμμάτων σπουδών των ΙΕΚ. Και είναι γεγονός ότι το ΙΕΠ δεν έχει την αρμοδιότητα για θέματα επαγγελματικής κατάρτισης. Ωστόσο προκύπτει το εξής ερώτημα: με ποιο τρόπο θα διασφαλισθεί ότι υπάρχει συνέχεια ανάμεσα στο πρόγραμμα σπουδών των ΙΕΚ και στις γνώσεις που έχουν λάβει οι σπουδαστές από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση; Υπερψηφίζουμε το άρθρο 4.Και ερχόμαστε στο άρθρο 5, με το οποίο τροποποιούνται οι διατάξεις του νόμου Γιαννάκου (ν.3512/2006), που αναφέρονται στην ίδρυση του ΝΠΙΔ «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών», κυρίως όσον αφορά στη σύνθεση του ΔΣ. Κυρίες και κύριοι, προφανώς η ΝΔ είχε ταχθεί υπέρ της ανέγερσης του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών. Ωστόσο, εγείρουμε σοβαρές ενστάσεις ως προς τις συγκεκριμένες διατάξεις που φέρνετε προς ψήφιση και συγκεκριμένα τον επανακαθορισμό της σύνθεσης του ΔΣ. - Διαφωνούμε με την απομάκρυνση εμπειρογνώμονα οριζόμενου από την Ακαδημία Αθηνών ή μέλους ΔΕΠ με γνωστικό αντικείμενο σχετικά με το ισλάμ και την αντικατάστασή του από δικηγόρο. Αν το Δ.Σ. χρειάζεται νομικές υπηρεσίες, μπορεί κάλλιστα να συμβουλευθεί δικηγόρο. - Με τη νέα ρύθμιση, οι εκπρόσωποι των μουσουλμάνων επιλέγονται απευθείας από την Κυβέρνηση – και όχι κατόπιν υπόδειξης από τις κοινότητες, όπως προβλεπόταν έως τώρα –. Εκφράζουμε κατά συνέπεια τον σοβαρό μας προβληματισμό για το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί ένταση με τις εν λόγω κοινότητες και μεταξύ των κοινοτήτων αυτών λόγω της αλλαγής αυτής της ρύθμισης.Τέλος, θέλω να σας ρωτήσω κάτι κ. Υπουργέ για τα 2 μέλη που ορίζονται από τον Δ. Αθηναίων. Ο Ν. Γιαννάκου έλεγε ότι ο Δήμος Αθηναίων ορίζει 2 μέλη χωρίς να προσδιορίζει περαιτέρω τις ιδιότητές τους. Στις 2 Μαΐου, δηλ. πριν από 20 ημέρες, στείλατε έγγραφο στον Δήμαρχο Αθηναίων με το οποίο του ζητήσατε να προβεί στον διορισμό των 2 μελών που ορίζει ο νόμος. Και ο Δήμαρχος το έκανε στις 10 Μαΐου. Και όρισε μία αντιδήμαρχο και έναν Καθηγητή Νομικής με ειδικότητα στα θέματα αυτά, έναν δηλ. εμπειρογνώμονα. Και τι βλέπουμε, μόλις λίγες μέρες αργότερα, αλλάζετε γνώμη και αποφασίζετε να θέσετε περιορισμούς στο ποιους μπορεί να διαλέξει ο Δήμος Αθηναίων. Και λέτε τώρα ότι πρέπει απαραιτήτως να είναι ένας υπάλληλος του Δήμου και ένας αιρετός. Με λίγα λόγια, ενώ στις 2/5/2017 δεν είχατε κανένα πρόβλημα με τη διάταξη, στις 10/5/2017 που μάθατε ποιον επέλεξε ο Δήμαρχος, είχατε πρόβλημα. Κ. Υπουργέ, μπορώ να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες και ενδεχομένως θα το κάνω, αλλά αναμένω πρώτα τις εξηγήσεις σας.Επιφυλασσόμαστε σχετικά με το άρθρο 5 για την Ολομέλεια.

Nομοτεχνικές βελτιώσεις στο Σχέδιο Νόμου «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης»

24-05-17 Nομοτεχνικές βελτιώσεις του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στο Σχέδιο Νόμου «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» 1. Στο τέλος της περ. γ΄ του δεύτερου εδαφίου της παρ. 7 του άρθρου 11 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 4 του άρθρου 1 του σ/ν, πριν τη φράση «σε δημόσια Ι.Ε.Κ.» αφαιρείται η λέξη «και» και στη θέση της τίθεται ένα κόμμα «,». Μετά την ίδια φράση αφαιρείται ένα κόμμα «,» και προστίθενται οι λέξεις «και σε Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.),». 2. α) Στο πρώτο εδάφιο της υποπερ. αα΄ της περ. β΄ της παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την περ. στ΄ της παρ. 6 του άρθρου 1 του σ/ν, πριν τη φράση «και Διευθυντή σε Δημόσια Ι.Ε.Κ» αφαιρείται η λέξη «και» και στη θέση της τίθεται ένα κόμμα «,». Μετά την ίδια φράση προστίθενται οι λέξεις «και Διευθυντή σε Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.):». β) Στο τρίτο εδάφιο της υποπερ. αα΄ της περ. β΄ της παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την περ. στ΄ της παρ. 6 του άρθρου 1 του σ/ν, πριν τη φράση «και Διευθυντή σε Δημόσια Ι.Ε.Κ» αφαιρείται η λέξη «και» και στη θέση της τίθεται ένα κόμμα «,». Μετά την ίδια φράση προστίθενται οι λέξεις «και Διευθυντή σε Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.):». 3. α) Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 18 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την περ. β΄ της παρ. 7 του άρθρου 1 του σ/ν, διαγράφεται η φράση «, με σειρά προτίμησης». β) Στο τελευταίο εδάφιο της παρ.5 του άρθρου 18 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την περ. δ΄ της παρ. 7 του άρθρου 1 του σ/ν, διαγράφεται η φράση «που παρέχεται εντός (2) ημερών από την υποβολή σχετικού αιτήματος εκ μέρους του Υπουργού». 4. α) H παρ. 1 του άρθρου 21 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 8 του άρθρου 1 του σ/ν, αντικαθίσταται ως εξής: «Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταρτίζουν προσωρινό ενιαίο αξιολογικό πίνακα υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στον οποίο εντάσσεται το σύνολο των υποψηφίων που υπέβαλαν αίτηση, με βάση το σύνολο των μορίων που προκύπτουν από την αποτίμηση των κριτηρίων των παρ. 2 και 3 του άρθρου 14, με ειδική μνεία των υποψηφίων που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις επιλογής». β) Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 21 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 8 του άρθρου 1 του σ/ν, μετά τις λέξεις «το οικείο Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε» προστίθενται οι λέξεις «της παρ. 13 του άρθρου 16». γ) Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 21 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 8 του άρθρου 1 του σ/ν, η φράση «για τρία (3) έτη» αντικαθίστανται με τη φράση «μέχρι τη λήξη της θητείας που προβλέπεται στο άρθρο 25». δ) Μετά το πρώτο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 21 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 8 του άρθρου 1 του σ/ν, προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Κατόπιν, καλούνται οι υποψήφιοι να δηλώσουν τις σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. όπου επιθυμούν να τοποθετηθούν, με σειρά προτίμησης». 5. Στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 24 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 9 του άρθρου 1 του σ/ν, μετά τη φράση «με την έκδοση της σχετικής απόφασης» προστίθεται η φράση «διαγράφονται από τον τελικό ενιαίο αξιολογικό πίνακα επιλογής και». 6. α) Στην περ. α΄ της παρ. 11 του άρθρου 1 του σ/ν μετά τη φράση «της παρ. 13 του άρθρου 16» προστίθεται η φράση «του ν. 3848/2010». β) Στο τέλος της περ. α΄ της παρ. 11 του άρθρου 1 του σ/ν προστίθεται δεύτερο εδάφιο ως εξής: «Επίσης, κατά την πρώτη εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος δεν εφαρμόζεται το δεύτερο εδάφιο της περ. α΄ της παρ.4 του άρθρου 18 του ν. 3848/2010, όπως αντικαθίσταται με το παρόν». 7. α) Στην παρ. 1 του άρθρου 3 του σ/ν, η φράση «όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 38 του ν. 4456/2017 (Α΄ 24)» αντικαθίσταται με τη φράση «όπως ισχύει». β) Μετά την παρ. 1 του άρθρου 3 του σ/ν προστίθεται παρ. 1Α ως εξής: «1Α. Από την παρ. 2 του άρθρου 19 του ν. 4440/2016 (Α’ 224), όπως ισχύει, απαλείφεται η φράση «οι ειδικές διατάξεις περί αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων». Αθήνα, 24.5.2017 Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνος Γαβρόγλου

Πώς θα αξιολογηθούν 20.000 εκπαιδευτικά στελέχη

Οι νέοι διευθυντές αναμένεται να αναλάβουν υπηρεσία μέσα στον Αύγουστο, για να πάρει σειρά η θεσμοθέτηση του πλαισίου αξιολόγησης για όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης. Μέχρι το καλοκαίρι του 2018...

Διευθυντές σχολείων με όραμα και όχι άθροισμα μορίων

Την επιλογή των διευθυντών στην εκπαίδευση με κριτήρια την επιστημονική τους επάρκεια, την προϋπηρεσία και τη συνέντευξη, αλλά και με τη γνωμοδότηση του συλλόγου διδασκόντων προβλέπει το νομοσχέδιο του υπουργείου...

ΟΙΕΛΕ: Ρύθμιση για τους διευθυντές ιδιωτικών σχολείων

Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει επί του παρόντος πρόβλεψη για την ιδιωτική εκπαίδευση στη νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας για τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, υπήρξε πρόταση για τη συμμετοχή της ΟΙΕΛΕ στην αυριανή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.Σε περίπτωση που κληθεί η Ομοσπονδία αύριο στη Βουλή, θα κατατεθούν στην Επιτροπή οι απόψεις του κλάδου. Σε κάθε περίπτωση, οι προτάσεις της ΟΙΕΛΕ που έχουν προκύψει από το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο του 2001-2, τα συνέδρια της Ομοσπονδίας και μέσα από συνεχή, γόνιμο διάλογο με τους εκπαιδευτικούς θα δημοσιοποιηθούν. Πάγια θέση μας είναι η επιλογή των Διευθυντών των ιδιωτικών σχολικών μονάδων με αξιοκρατικά και διαφανή κριτήρια. Άλλωστε, σύμφωνα με το Ν. 682/77, οι Διευθυντές των ιδιωτικών σχολείων έχουν τις ίδιες αρμοδιότητες με τα δημόσια και με βάση το άρθρο 56 του προσφάτων ψηφισθέντος Ν. 4472/2017 έχουν πλέον αυξημένο ρόλο, καθώς επιλέγουν το ωρολόγιο πρόγραμμα και συντάσσουν εκθέσεις καταλληλότητας των εκπαιδευτικών. Επομένως, θα πρέπει άμεσα το θέμα της επιλογής Διευθυντών να λυθεί είτε στο παρόν νομοθέτημα, είτε με Υπουργική Απόφαση.Τέλος, καταθέτουμε την απορία μας για την αντίδραση, μέσω πολιτικών και μηντιακών κύκλων, των εκπροσώπων των σχολαρχών για την επιλογή Διευθυντών στα ιδιωτικά σχολεία με αντικειμενικά κριτήρια. Τι φοβούνται; Μήπως ένας λόγος είναι, πχ, η ύπαρξη Διευθυντών-σχολαρχών σε Γυμνάσια-Λύκεια που δεν διδάσκουν και βάζουν στη θέση τους εκπαιδευτικούς χωρίς διοριστήρια; Οι απαντήσεις λίαν συντόμως και με στοιχεία…

Τι είναι το «πράσινο» χαράτσι στο νερό

Νέο χαράτσι στους λογαριασμούς του νερού για τους αγρότες αλλά και τα νοικοκυριά φέρνει η απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος, που θεσπίζει κανόνες για την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών ύδατος. Η...

‘Αναγκαία η προστασία και η αντιμετώπιση των προβλημάτων των πολύτεκνων εκπαιδευτικών που έχουν κριθεί ονομαστικώς υπεράριθμοι’

Αριθμός:5802Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:'Αναγκαία η προστασία και η αντιμετώπιση των προβλημάτων των πολύτεκνων εκπαιδευτικών που έχουν κριθεί ονομαστικώς υπεράριθμοι'Κόμμα:ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΗμερομηνία:23/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:24/05/2017Καταθέτοντες:Κασιδιάρης Παναγιώτη ΗλίαςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Μετακίνηση διδακτικού προσωπικού στο ΤΕΙ Ηπείρου

Αριθμός:5787Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Μετακίνηση διδακτικού προσωπικού στο ΤΕΙ ΗπείρουΚόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:23/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:24/05/2017Καταθέτοντες:Δαβάκης Παναγιώτη ΑθανάσιοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Μπαξεβανάκης: Οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες επηρεάζουν τις επιδόσεις των μαθητών

Στην Ευρώπη «χρειαζόμαστε κατάλληλες ενταξιακές εκπαιδευτικές πολιτικές που παρέχουν στους νέους ισότιμες εκπαιδευτικές δυνατότητες, πολιτικές που δε θα εξαντλούνται στην ανάλυση ερευνών, όπως το σύστημα αξιολόγησης PISA» τόνισε ο υφυπουργός...

Η ΟΙΕΛΕ κατέθεσε εγγράφως στη Βουλή τις θέσεις της για τους διευθυντές σχολείων

Δυστυχώς για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια η ΟΙΕΛΕ, παρά το γεγονός ότι προτάθηκε η συμμετοχή της από Βουλευτές διαφορετικών κομμάτων, αποκλείστηκε από τη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Τούτο είναι πρωτοφανές , καθώς το θέμα της συνεδρίασης είναι σοβαρό και αφορά την τυπική εκπαίδευση, μέρος της οποίας αποτελούν τα ιδιωτικά σχολεία και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί λειτουργοί που κατά το Σύνταγμα και τους νόμους είναι ισότιμοι με τους λειτουργούς των δημόσιων σχολείων.Η ΟΙΕΛΕ υποχρεώθηκε λόγω αυτής της εξέλιξης να καταθέσει εγγράφως τις θέσεις της για το θέμα των Διευθυντών στη Βουλή και να ζητήσει, για λόγους ισονομίας, την ανάγνωση του κειμένου στην Επιτροπή.Δείτε εδώ το κείμενο των θέσεων της ΟΙΕΛΕ.

ΕΕΤΑΑ Παιδικοί Σταθμοί ΕΣΠΑ 2017 2018: Συνεχίζονται οι αιτήσεις – Χρήσιμος οδηγός

Ποιοι γονείς μπορούν να κάνουν αίτηση και τι δικαιολογητικά ακριβώς απαιτούνται προκειμένου να "μπει" κανείς στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ '17-'18 Ξεκινούν από σήμερα 24/5 και θα διαρκέσουν εως και 9 Ιουνίου οι αιτήσεις γονέων στην ΕΕΤΑΑ για τους παιδικούς σταθμούς ΕΣΠΑ 2017 -2018. Δείτε αναλυτικές οδηγίες για τις αιτήσεις. Κάθε ενδιαφερόμενη/ος για να συμμετάσχει στο πρόγραμμα της ΕΕΤΑΑ για τους παιδικούς σταθμούς ΕΣΠΑ 2017 - 2018 θα πρέπει: Να συμπληρώσει και να υποβάλει σε ηλεκτρονική μορφή στον ιστότοπο πιο Ε.Ε.Τ.Α.Α. (www.eetaa.gr, paidikoi.eetaa.gr). την φόρμα «Αίτηση Συμμετοχής», η οποία υπέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ στο χρονικό διάστημα από 24.5.2017 έως 9.6.2017, στην Διεύθυνση (www.eetaa.gr, paidikoi.eetaa.gr). Το πληροφοριακό σύστημα θα ανοίξει στις 24.5.2017 και ώρα 12.00. Κάθε ωφελούμενος/η μπορεί να υποβάλει μια και μοναδική αίτηση, βάσει ΑΦΜ και ΑΜΚΑ, που θα δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή. Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των Αιτήσεων, ορίζεται η 9.6.2017 και ώρα 24:00. Να αποστείλει τα δικαιολογητικά συμμετοχής μαζί με την εκτύπωση της ηλεκτρονικής αίτησης συμμετοχής, στην Ε.Ε.Τ.Α.Α, μόνο ταχυδρομικά ή με υπηρεσίες ταχυμεταφοράς (courier), στο χρονικό διάστημα από 24.5.2017 έως 9/6/2017. Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών, ορίζεται η 9.6.2017 και ώρα 24:00, βάσει απόδειξης ταχυδρομείου ή εταιρείας ταχυμεταφοράς (courier). ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ: 24.06.2017 – 09.06.2017 ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΕΕΤΑΑ 27.06.2017 ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΜΗΤΕΡΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΕΤΑΑ 28.06.2017 – 29.06.2017 ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΥΧΟΝ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ 04.07.2017 ΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΜΗΤΕΡΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΕΤΑΑ ΕΩΣ 01.09.2017 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μαζί με την εκτύπωση της «Αίτησης συμμετοχής - Δήλωσης», σε φάκελο στον οποίο εξωτερικά θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται η ένδειξη «ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ» ΕΤΟΥΣ ‎2017-2018, στα Γραφεία της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. στις ακόλουθες Διευθύνσεις αντίστοιχα με τη γεωγραφική προέλευση των αιτούντων μητέρων, ως ακολούθως: Στην «Αίτηση Συμμετοχής - Δήλωση» και ειδικότερα στο προαιρετικό σκέλος, οι μητέρες έχουν δικαίωμα δήλωσης κατά σειρά επιλογής έως και πέντε (5) προτιμήσεων Δομών για τις κατηγορίες Α. και Β και έως δύο (2) για τις κατηγορίες Γ. και Δ. Η διαδικασία αυτή δεν είναι δεσμευτική. Πρέπει να υποβληθεί ή νέα Πράξη Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου (Εκκαθαριστικό Σημείωμα) για το φορολογικό έτος 2016 (δηλαδή για εισοδήματα που αποκτήθηκαν από 1/1/2016 έως 31/12/2016). Σύμφωνα με την πρόσκληση η ΕΕΤΑΑ προσκαλεί Τις Μητέρες βρεφών, νηπίων και παιδιών ή / και Τις Μητέρες νηπίων, παιδιών, εφήβων και ατόμων με Αναπηρία Άτομα (γυναίκες και άντρες) στα οποία έχει παραχωρηθεί με δικαστική απόφαση, η επιμέλεια των παιδιών Άτομα που βρίσκονται σε χηρεία οι οποίοι/ες επιθυμούν να εγγράψουν τα τέκνα τους σε Δομές παροχής φροντίδας και φιλοξενίας βρεφών, νηπίων, παιδιών και ατόμων με αναπηρία, ώστε να διασφαλιστεί η ισότιμη πρόσβασή τους στην εργασία, μέσω της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών, καθώς και η ισότιμη πρόσβαση των ευπαθών ομάδων σε ποιοτικές κοινωνικές υπηρεσίες. Σημειώνεται ότι εφεξής όπου στην παρούσα γίνεται αναφορά σε «μητέρες» ή «ωφελούμενες» νοούνται αντιστοίχως και οι άνδρες - πατέρες ή ωφελούμενοι. Οι ωφελούμενες/νοι, που θα ενταχθούν στην εν λόγω δράση, θα πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις: α) να είναι εργαζόμενες (μισθωτές, μισθωτοί, αυτοαπασχολούμενες/νοι) ή β) να είναι άνεργες/οι, οι οποίες/οι διαθέτουν Δελτίο Ανεργίας ΟΑΕΔ σε ισχύ ή άλλο ισοδύναμο έγγραφο, που να πιστοποιεί την ανεργία. Στις ανωτέρω ωφελούμενες/νους χορηγούνται «Αξίες Τοποθέτησης» (Voucher), που συγχρηματοδοτούνται στο πλαίσιο του ΕΠΑΝΑΔΕΔΒΜ ή των ΠΕΠ, σύμφωνα με την κατάταξή τους ως προς το όριο της φτώχειας, όπως αυτό προσδιορίζεται από την ΕΛΣΤΑΤ για κάθε κατηγορία νοικοκυριού. Συγκεκριμένα, κάθε ωφελούμενη/νος κατανέμεται: (α) στο ΕΠΑΝΑΔΕΔΒΜ, όταν το ετήσιο οικογενειακό εισόδημά του είναι μεγαλύτερο από το όριο της φτώχειας (β) στο οικείο ΠΕΠ, όταν το ετήσιο οικογενειακό εισVoucher παιδικών σταθμών ΕΣΠΑ: Εμφανίστηκαν και πάλι οι εξτρά χρεώσεις ΕΕΤΑΑ: Όλη η προκήρυξη για τους παιδικούς σταθμούς ΕΣΠΑ - Η αίτηση στο eetaa.grRead more at: http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/ergasiaka/157931/eetaa-paidikoi-stathmoi-espa-apo-simera-oi-aitiseis-analytikes-odigiesCopyright © dikaiologitika newsόδημά του είναι ίσο ή μικρότερο από το όριο της φτώχειας. Το όριο φτώχειας, όπως αυτό προσδιορίσθηκε από την ΕΛΣΤΑΤ για το έτος 2016, ορίζεται σε 4.512€, για μονοπρόσωπα νοικοκυριά προσαυξανόμενο κατά : - 50% για τον σύζυγο και για κάθε παιδί από 14 έως και 24 ετών. - 30% για κάθε παιδί κάτω των 13 ετών. Εξαιρούνται από την παρούσα Πρόσκληση οι τακτικοί και αορίστου χρόνου υπάλληλοι του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ., καθώς και οι μόνιμοι και αορίστου χρόνου υπάλληλοι των Ο.Τ.Α. (α' και β' βαθμού) και των Ν.Π.Δ.Δ. των Ο.Τ.Α. null null Δείτε εδώ την αίτηση που πρέπει να συμπληρώσετε: null null ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ DIKAIOLOGITIKA Voucher παιδικών σταθμών ΕΣΠΑ: Εμφανίστηκαν και πάλι οι εξτρά χρεώσεις ΕΕΤΑΑ: Όλη η προκήρυξη για τους παιδικούς σταθμούς ΕΣΠΑ - Η αίτηση στο eetaa.gr

Γαβρόγλου για επεισόδια: Να καταγγελθούν απερίφραστα

 Επεισόδια σημειώθηκαν το μεσημέρι στην Οδό Ναυαρίνου έξω από το Παιδαγωγικό Τμήμα, όταν ομάδα αντιεξουσιαστών εισέβαλλε στην σχολή την ώρα που διεξάγονταν φοιτητικές εκλογές. “Προφανώς από ομάδες εξωπανεπιστημιακών τα επεισόδια....

Ολόκληρη η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων (Βίντεο)

24-05-17 Ολόκληρη η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων - 2η συνεδρίαση Επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης». (2η συνεδρίαση – ακρόαση εξωκοινοβουλευτικών προσώπων).

Voucher – Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ: “Οι παθογένειες δεν έχουν επιλυθεί”

Voucher – Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ: Αναρτήθηκε η πλατφόρμα για την υποβολή των σχετικών αιτήσεων στο πρόγραμμα«Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής ζωής» της περιόδου 2017-2018 της ΕΕΤΑΑ. Η καταληκτική ημερομηνία για τις...

Στο στόχαστρο τα νησιά για τη φοροδιαφυγή

Στη μάχη των αποδείξεων μπαίνει ο μηχανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Ο Γιώργος Πιτσιλής απηύθυνε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εφοριακούς οι οποίοι θα ταξιδέψουν στα νησιά. Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση, καλούνται οι εφοριακοί οι οποίοι ανήκουν οργανικά στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων να υποβάλουν δήλωση προτίμησης για την απόσπασή τους, διαλέγοντας δύο από τις παρακάτω Δ.Ο.Υ: Κέρκυρας, Σύρου, Θήρας, Πάρου, Νάξου, Μυκόνου, Κω, Ρόδου και Πολυγύρου. Οι σαρωτικοί έλεγχοι προγραμματίζονται για το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου και θα γίνονται 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένων και των αργιών. Στην πρόσκληση αναφέρεται: «Στο πλαίσιο υλοποίησης του Επιχειρησιακού Σχεδίου του έτους 2017, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων αποφάσισε την εντατικοποίηση της διενέργειας μερικών επιτόπιων ελέγχων, τόσο για τον έλεγχο εκπλήρωσης των φορολογικών υποχρεώσεων, της τήρησης των βιβλίων και της έκδοσης των φορολογικών στοιχείων, όσο και για την καταγραφή πληροφοριών για τη συμπεριφορά των φορολογουμένων, οι οποίες καταχωρούνται και αξιοποιούνται για τη διενέργεια περαιτέρω ενεργειών της Φορολογικής Διοίκησης, με απώτερο σκοπό τον εντοπισμό της αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης για φορολογούμενους που ασκούν οποιαδήποτε δραστηριότητα ή διακινούν αγαθά. Οι ως άνω έλεγχοι θα διενεργούνται σε ημερήσια βάση, συμπεριλαμβανομένων των αργιών, κατά τις πρωινές, απογευματινές και βραδινές ώρες. Για την υλοποίηση των ως άνω ελέγχων πρέπει να ενισχυθούν με προσωπικό Εφοριακών υπαλλήλων οι Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας, Σύρου, Θήρας, Πάρου, Νάξου, Μυκόνου, Κώ, Ρόδου και Πολυγύρου και οι Υπηρεσίες Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.) ΑΤΤΙΚΗΣ και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο. Ειδικά για τις Υπηρεσίες Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων Αττικής και Θεσσαλονίκης οι έλεγχοι θα διενεργούνται α) εντός της χωρικής αρμοδιότητας των ως άνω υπηρεσιών β) εκτός έδρας έως δύο τριήμερα μηνιαίως. Ως εκ τούτου, προκειμένου να ενισχυθούν οι ως άνω υπηρεσίες, καλούνται οι Εφοριακοί υπάλληλοι που ανήκουν οργανικά στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, να υποβάλουν δήλωση στην οποία θα διατυπώνουν την προτίμησή τους μέχρι 2/6/2017».

ΕΦΚΑ: Πληρωμή εισφορών Απριλίου 2017 – Προθεσμία

Η Τετάρτη καταληκτική ημερομηνία πληρωμής για αγρότες, αυτοαπασχολούμενους και ελεύθερους επαγγελματίες Η Τετάρτη 31η Μαΐου 2017 είναι η καταληκτική ημερομηνία πληρωμής εισφοράς μηνός Απριλίου 2017 για τους αγρότες, τους αυτοαπασχολούμενους και τους ελεύθερους επαγγελματίες, όπως υπενθυμίζει με σχετική ανακοίνωση ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ). Την ίδια ημερομηνία, θα πραγματοποιηθεί η καταβολή της εισφοράς, μέσω άμεσης χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού (πάγια εντολή).

Πίνακες αναπληρωτών 2017: Πότε αναρτώνται

ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2017: Σύμφωνα με ενημέρωση των Αναπληρωτών δασκάλων από το Υπουργείο Παιδείας, όπως οι ίδιοι αναφέρουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ανακοίνωση των πινάκων αναπληρωτών 2017 προγραμματίζεται για την...