Την Τρίτη «πέφτουν» οι υπογραφές για τους υδρογονάνθρακες στο Ιόνιο

Η σύμβαση αφορά στην παραχώρηση του δικαιώματος έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στη θαλάσσια περιοχή 2 στο Ιόνιο Πέλαγος από την κοινοπραξία Total-Edison-ΕΛ.ΠΕ. Πρόκειται για τη θαλάσσια περιοχή δυτικά της Κέρκυρας...

Εκδήλωση της Μητρόπολης Φλώρινας για τα νέα βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών

Η Ιερὰ Μητρόπολή μας στὴν προσπάθειά της νὰ ἐνημερώσει τὸν λαὸ τῆς περιφερείας μας γιὰ τὰ σοβαρὰ θέματα ποὺ ἔχουν προκύψει στὸν χῶρο τῆς παιδείας, καὶ εἰδικὰ γιὰ τὰ νέα...

Süddeutsche Zeitung: Η Ελλάδα επαινείται από τα ανώτατα κλιμάκια

Τα σημάδια ανάκαμψης που εμφανίζει η ελληνική οικονομία το τελευταίο διάστημα σχολιάζει στις οικονομικές της σελίδες η Süddeutsche Zeitung. «Η Ελλάδα επαινείται από τα ανώτατα κλιμάκια», παρατηρεί η εφημερίδα του...

Καινούριο: Ομιλία στα σχολεία για τα Θρησκευτικά

Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καινουρίου, διοργανώνεται την Δευτέρα 30-10-2017 ώρα 18:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου ομιλία για την διδασκαλία των Θρησκευτικών στα...

Με ψήφισμά τους αιτούνται την έγκριση λειτουργίας του ολιγομελούς τμήματος της ειδικότητας “Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού”,

Με ψήφισμά τους αιτούνται την έγκριση λειτουργίας του ολιγομελούς τμήματος της ειδικότητας "Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού", προκειμένου να μην εξαναγκαστούν οι μαθητές του 2ου Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Λάρισας σε ακούσια αλλαγή...

Επισημαίνει τα προβλήματα της δημόσιας εκπαιδευσης της χώρας, λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού και επικαλούμενος ανάλογα

Επισημαίνει τα προβλήματα της δημόσιας εκπαιδευσης της χώρας, λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού και επικαλούμενος ανάλογα παραδείγματα σε Ιταλία και Κύπρο, διεκδικεί άμεσα μόνιμους διορισμούς των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βάση την...

Ενημερώνει για τη μη ύπαρξη σχολικού τροχονόμου στο εν λόγω σχολείο και επικαλούμενος την επικινδυνότητα του δρόμου διπλής

Ενημερώνει για τη μη ύπαρξη σχολικού τροχονόμου στο εν λόγω σχολείο και επικαλούμενος την επικινδυνότητα του δρόμου διπλής κατεύθυνσης κατά τη διέλευσή του από τους μαθητές, αιτείται την ανάληψη πρωτοβουλιών...

Επισημαίνει την αναγκαιότητα τοποθέτησης επιλέον νηπιαγωγού για την άμεση λειτουργία του Ολοήμερου Τμήματος του Νηπιαγωγείου

Επισημαίνει την αναγκαιότητα τοποθέτησης επιλέον νηπιαγωγού για την άμεση λειτουργία του Ολοήμερου Τμήματος του Νηπιαγωγείου του Μούδρου αλλά και την κάλυψη εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία της Λήμνου και καλεί τους...

Εκφράζει τη διαμαρτυρία της για τη συνεχιζόμενη έλλειψη εκπαιδευτικών τόσο στις δομές της Πρωτοβάθμιας όσο και της

Εκφράζει τη διαμαρτυρία της για τη συνεχιζόμενη έλλειψη εκπαιδευτικών τόσο στις δομές της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Έβρου και επισημαίνοντα ότι η κατάσταση αυτή συνιστά ¨δυσμενή...

Αιτείται την άμεση ανάκληση της υπουργικής απόφασης που προβλέπει το κλείσιμο του τμήματος Γ΄ Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού του

Αιτείται την άμεση ανάκληση της υπουργικής απόφασης που προβλέπει το κλείσιμο του τμήματος Γ΄ Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού του 7ου Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου Πειραιά, γεγονός που θα αναγκάσει τους μαθητές που...

Εκφράζει τη διαμαρτυρία του για τις ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού παράλληλης στήριξης πλήρους ωραρίου, καθώς τρεις

Εκφράζει τη διαμαρτυρία του για τις ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού παράλληλης στήριξης πλήρους ωραρίου, καθώς τρεις μαθητές χρίζουν παράλληλης στήριξης και ανήκουν σε διαφορετικές τάξεις και αιτείται την επίλυση του θέματος....

Εκφράζει τη διαφωνία της για τη μη έγκριση δημιουργίας ολιγομελούς τμήματος της Γ΄ Τάξης Εφαρμογών Πληροφορικής του 1ου

Εκφράζει τη διαφωνία της για τη μη έγκριση δημιουργίας ολιγομελούς τμήματος της Γ΄ Τάξης Εφαρμογών Πληροφορικής του 1ου Επαγγελματικού Λυκείου Κατερίνης, γεγονός που _όπως ισχυρίζεται_ επιφέρει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και...

Εκφράζει τη διαμαρτυρία της για τη διαδικασία κατοχύρωσης της παιδαγωγικής επάρκειας των αποφοίτων του Τμήματος Εκπαιδευτικής

Εκφράζει τη διαμαρτυρία της για τη διαδικασία κατοχύρωσης της παιδαγωγικής επάρκειας των αποφοίτων του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, κατεύθυνση εκπαίδευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και απευθύνει...

Επισημαίνει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές λόγω έλλειψης ενός δασκάλου, καθώς και εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων

Επισημαίνει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές λόγω έλλειψης ενός δασκάλου, καθώς και εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων Γυμναστικής, Αγγλικών και Μουσικής και επικαλούμενος την απόσταση από το κοντινότερο εξαθέσιο σχολείο, προκειμένου...

ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών: Επιστολή προς τους μαθητές για τη 28η Οκτώβρη

ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών – Αγαπητέ μαθητή, αγαπητή μαθήτρια, Αυτές τις μέρες, με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτώβρη, θα ακούσεις διάφορους λόγους  περί “εθνικής” ομοψυχίας και ενότητας όλων των Ελλήνων, για τον...

Αποτελέσματα κλήρωσης – Υποβολή προγραμμάτων επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ από τα ΚΣΕ

Για τα αποτελέσματα σε προγράμματα επιμόρφωσης Β1 Επιπέδου Γίνεται γνωστό ότι τα Κ.Σ.Ε., που υπέβαλαν αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να υλοποιήσουν προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. κατά την 2η περίοδο επιμόρφωσης (Δεκέμβριος 2017 –...

ΟΕΕ: Προτάσεις για την Οικονομική Εκπαίδευση στο Λύκειο

Πακέτο προτάσεων για την αναβάθμιση των οικονομικών μαθημάτων στη χώρα μας, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, περιλαμβάνει η επιστολή του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος προς τον Υπουργό Παιδείας, με αφορμή τις επικείμενες αλλαγές,...

Πότε και πώς μπορεί να ανασταλεί πλειστηριασμός για χρέη προς το δημόσιο

Τις περιπτώσεις κατά τις οποίες η Φορολογική Διοίκηση μπορεί να αναστείλει τις διαδικασίες πλειστηριασμών και άλλων αναγκαστικών μέτρων είσπραξης για χρέη προς το δημόσιο περιγράφει το υπουργείο Οικονομικών σε απάντηση...

Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια στο πρόγραμμα των δημοτικών σχολείων – Εγκύκλιος

Με εγκύκλιο του, το υπουργείο Παιδείας, γνωστοποιεί ότι εισάγεται η θεματική ενότητα «Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια» στο πρόγραμμα των Δημοτικών Σχολείων της χώρας για το σχολικό έτος 2017-2018. Ειδικότερα:...