Οι επιστήμονες συσχέτισαν τα επίπεδα θορύβου σε decibel (dB) λόγω του κυκλοφοριακού φορτίου, με το ιατρικό ιστορικό των ατόμων.
Η ανάλυση των στοιχείων έδειξε ότι μεταξύ των ανθρώπων που ζούσαν σε περιοχές όπου την ημέρα ο μέσος θόρυβος του δρόμου ξεπερνούσε τα 60 dB, υπήρχαν 4% περισσότεροι θάνατοι, σε σχέση με όσους ζούσαν σε σημεία με θόρυβο κάτω των 55 dB.
Οι αυξημένοι θάνατοι στα πιο θορυβώδη μέρη έχουν να κάνουν συνήθως με καρδιαγγειακά προβλήματα, πιθανώς λόγω της αυξημένης αρτηριακής πίεσης, των διαταραχών του ύπνου και της πρόκλησης στρες εξαιτίας του συνεχούς θορύβου.
Ειδικότερα, οι άνθρωποι που έμεναν σε περιοχές με θόρυβο τη ημέρα άνω των 60 dB λόγω του κυκλοφοριακού, ήταν κατά μέσο όρο 5% πιθανότερο να υποστούν εγκεφαλικό επεισόδιο, ποσοστό που αύξανε στο 9% για τα άτομα άνω των 75 ετών.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει θέσει τα 55 dB ως το όριο θορύβου πάνω από το οποίο μπορεί να προκληθούν προβλήματα υγείας.
Οι ερευνητές επισημαίνουν πάντως ότι ο θόρυβος από τα αυτοκίνητα είναι μάλλον μικρός για έναν άνθρωπο, σε σχέση με άλλους σοβαρότερους παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου, όπως η κακή διατροφή, η έλλειψη σωματικής άσκησης, το κάπνισμα και ο διαβήτης.