Η κατανάλωση κρέατος στη χώρα μας παρουσίασε πτώση της τάξεως του 2,1%, ενώ η ζήτηση για φρέσκα προϊόντα μειώθηκε εν γένει κατά 1,4% εντός του 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει η ιδιωτική εταιρία αναλύσεων.
Όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα των Financial Times, οι μόνες κατηγορίες φρέσκων προϊόντων στις οποίες οποίες παρατηρήθηκε αύξηση των πωλήσεων ήταν οι ξηροί καρποί (αύξηση 1,4%) και τα όσπρια (1,5%), ως εναλλακτική και πιο οικονομική πηγή πρωτεϊνών.
Σύμφωνα με την Anastasia Aleva, επικεφαλής των ερευνών της Euromonitor σε θέματα διατροφής, η μείωση στην κατανάλωση κρέατος είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το καθαρό διαθέσιμο εισόδημα των Ελλήνων κατά το περασμένο έτος. Παράλληλα, οι τιμές του κρέατος για το 2014 παρέμειναν υψηλές κι έτσι η ζήτηση αναπόφευκτα μειώθηκε.
Οι δείκτες που καταγράφηκαν στην ελληνική αγορά δεν αντανακλούν τις τάσεις σε παγκόσμια κλίμακα, καθώς τα στοιχεία της Euromonitor υποδεικνύουν ότι η αγορά κρέατος παγκοσμίως σημείωσε συνολικά αύξηση της τάξεως του 3%.