Οι επιστήμονες μελέτησαν τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται οι εργαζόμενοι τα καθήκοντα που αναλαμβάνουν κατά τη διάρκεια της μέρας στη δουλειά τους, καταγράφοντας τις αντιδράσεις τους και κάνοντας μετρήσεις σε συγκεκριμένους δείκτες που υπάρχουν όταν αυξάνεται το στρες.
Στη μελέτη συμμετείχαν 30 άτομα που εργάζονταν για την κυβέρνηση, στην πλειοψηφία των οποίων – και συγκεκριμένα στο 83% – παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση του στρες κατά την ενασχόληση με την ηλεκτρονική αλληλογραφία!
Μάλιστα, υπήρχαν και τα σχετικά συμπτώματα, όπως ταχυκαρδία, αύξηση της πίεσης του αίματος και υψηλότερα επίπεδα της ορμόνης κορτιζόλης, η οποία παρουσίαζε αύξηση όταν ο αριθμός των εισερχομένων email ήταν μεγάλος!
Η μελέτη έδειξε επίσης ότι ο τρόπος για να ανακουφιστεί κανείς από όλο αυτό το άγχος είναι να μην κάνει πολλές δουλειές ταυτοχρόνως και να οργανώσει τα εισερχόμενά του, χρησιμοποιώντας τις ανάλογες εφαρμογές, ώστε να αισθάνεται ότι έχει τον έλεγχο της ηλεκτρονικής του αλληλογραφίας.
Όπως αναφέρει το αμερικανικό περιοδικό Time , «ο εγκέφαλος μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά όταν αναλαμβάνει από οκτώ έως δώδεκα δουλειές μαζί, οι οποίες όμως , όταν δεν ολοκληρώνονται σύντομα προκαλούν υπερφόρτωση και κόπωση».