Το πρόγραμμα πτήσεων της μεγάλης εταιρείας χαμηλού κόστους τινάχθηκε στον αέρα στα τέλη του εφετινού καλοκαιριού. Περίπου 400.000 επιβάτες έμειναν με τα εισιτήρια στα χέρια μετά από απόφαση της εταιρείας να ακυρώσει περί τις 2.100 πτήσεις ως τα τέλη Οκτωβρίου.


Η ζημιά για τη Ryanair εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 25 εκατ. ευρώ, πέρα ασφαλώς από το πλήγμα στη φήμη της. Το ότι η εδρεύουσα στο Δουβλίνο εταιρεία δεν έχει πληρώματα για να πετάξουν τα αεροσκάφη της είναι γεγονός. Το αποδεικνύουν τα σχέδιά της να προσφέρει μπόνους στα πληρώματα του κόκπιτ για να εργαστούν τις ημέρες των ρεπό τους.

Το αποδεικνύουν επίσης οι πληροφορίες που μετέδωσαν τις ημέρες αυτές τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, σύμφωνα με τις οποίες η Ryanair σχεδιάζει να δαπανήσει 30 εκατ. ευρώ για να προσλάβει προσωπικό.
Ενώ οι ακυρωθείσες πτήσεις αναλογούν μόλις στο 2% των ημερήσιων δρομολογίων της Ryanair, το όλο πρόβλημα θα είχε αποφευχθεί αν η εταιρεία δεν είχε τόσο επιθετικό μάνατζμεντ, επισημαίνει σε ρεπορτάζ του το Bloomberg. Στην Ιρλανδία, όπως και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ισχύουν αυστηροί κανονισμοί ασφαλείας, που καθορίζουν επακριβώς μεταξύ άλλων και τον ανώτατο αριθμό των ωρών απασχόλησης και των ωρών ανάπαυσης των ιπταμένων, είτε στο κόκπιτ είτε στην καμπίνα επιβατών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025