Ούτε η λίστα του σούπερ μάρκετ, ούτε η αποφασιστικότητα για συγκεκριμένη αγορά ενός και μόνο ρούχου σώζει.
Οταν μπει κανείς σε κατάστημα- με την προϋπόθεση βέβαια ότι το «σηκώνει» η τσέπη του- το πιο πιθανό είναι να αγοράσει περισσότερα από όσα ήθελε όταν αποφάσισε να βγει από το σπίτι του. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Εχουν και οι επιχειρηματίες τα μυστικά τους. Γιατί υπάρχει ολόκληρη… επιστήμη για το πώς μπορούν να κάνουν τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα, δελεάζοντάς τους με μουσική, χρώματα και τη στρατηγική τοποθέτησης των εμπορευμάτων στο κατάστημα. Σύμφωνα με το Business Insider, αυτά είναι 15 από τα τρικ που επιστρατεύουν:
Η μεγάλη επιγραφή «Εκπτώσεις» κάνει τον κόσμο να μπει στο μαγαζί, όπου τελικά μπορεί να ψωνίσει αντικείμενα που δεν έχουν έκπτωση.