Για παράδειγμα στο Μπουτάν η φωτογραφία του διπλώματος πρέπει να δείχνει τον οδηγό ντυμένο με την παραδοσιακή στολή της χώρας, ενώ στην Ταϊβάν για να πάρεις δίπλωμα πρέπει να αποδείξεις ότι κανένα από τα δέκα δάχτυλα των χεριών σου δεν έχει κάποιο κινητικό πρόβλημα. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης στην Ιαπωνία το αυτοκίνητο δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 30 km/h ή να απομακρυνθεί ένα μέτρο από το πεζοδρόμιο.
Στη Λιβύη χρειάζονται γερά νεύρα για να δώσεις για δίπλωμα, αφού μέσα στο αυτοκίνητο εκτός από τον εξεταστή βρίσκονται ακόμα ένας αστυνομικός αλλά και άλλοι υποψήφιοι οδηγοί. Πολύ πιο εύκολα ήταν τα πράγματα μέχρι πρότινος στην Αίγυπτο, όπου αρκούσε η κίνηση σε μια απόσταση έξι μέτρων με 1η και όπισθεν για να κριθείς άξιος οδηγός. Σήμερα η διαδικασία έχει δυσκολέψει, αφού πρέπει να κινηθείς σε μια διαδρομή σχήματος «S» και να απαντήσεις σε 10 ερωτήσεις.
Δείτε παρακάτω τι έχουν σημειώσει οι άνθρωποι της Barrington Freight για άλλες 49 χώρες και για την Ελλάδα, αν και πιθανότατα θα μας ταίριαζε και αυτό που έχουν διαπιστώσει στο Αφγανιστάν…
δείτε εδώ το infographic drive.gr
[Πηγή: Barrington Freight]