Σε άρθρο του ο David Lumb από το fastcompany.com προειδοποιεί για την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων, μέσα από την νέα εφαρμογή που έγινε μανία και ακούει στο όνομα: how-old.net. Πώς λειτουργεί ακριβώς; Αφού στείλετε μία φωτογραφία του προσώπου σας, η εφαρμογή υπολογίζει κατά μέσο όρο ηλικία και το ακριβές γένος σας, βάσει ενός συγκεκριμένου αλγορίθμου (τις περισσότερες φορές μάλιστα, έχει την τάση να εξάγει αποτελέσματα με ολίγον νεότερες ηλικίες, κάτι που προσφέρει ψυχολογική ανάταση στους χρήστες).
Το κείμενο στο τέλος της εφαρμογής πάντως είναι ξεκάθαρο και αναφέρει: “Με το ποστάρισμα, το upoloading, την παροχή φωτογραφιών και την αποδοχή των όρων της εφαρμογής, επιτρέπετε στην Microsoft, τις θυγατρικές της και τις εταιρίες affiliate με τις οποίες συνεργάζεται να κατοχυρώσει την άδεια (χωρίς περιορισμό) της αντιγραφής, διανομής, μετάδοσης, δημόσιας εμφάνισης, αναπαραγωγής, μεταβολής, μετάφρασης και αναδιαμόρφωσης των στοιχείων σας, του ονόματός σας και της χρήσης της φωτογραφίας σας σε κάθε πάροχο υπηρεσιών στο ίντερνετ και ιστοσελίδων.
To ακριβές κείμενο στα Αγγλικά:
“However, by posting, uploading, inputting, providing, or submitting your Submission, you are granting Microsoft, its affiliated companies, and necessary sublicensees permission to use your Submission in connection with the operation of their Internet businesses (including, without limitation, all Microsoft services), including, without limitation, the license rights to: copy, distribute, transmit, publicly display, publicly perform, reproduce, edit, translate, and reformat your Submission; to publish your name in connection with your Submission; and to sublicense such rights to any supplier of the Website Services”.
Αυτά τα ψιλά γράμματα από τους Όρους Χρήσης της πλατφόρμας Azure, σημαίνει ότι η Microsoft μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να κάνει χρήση της φωτογραφίας σας κατά βούληση, ακόμη και για εμπορικούς σκοπούς. Οπότε μην απορήσετε εάν κάποια στιγμή, δείτε τον εαυτό σας σε διαφημίσεις στο διαδίκτυο!
Η εφαρμογή λανσαρίστηκε αυτή την εβδομάδα από της Microsoft τον Γενικό Διευθυντή υπηρεσιών cloud, Joseph Sirosh και παρουσιάστηκε στο Συνέδριο με όνομα: Microsoft Build Conference.
Tο εάν και κατά πόσο ωστόσο, θα έρθετε αντιμέτωποι με το ίδιο σας το πρόσωπο σε διαφημιστική καμπάνια, παραμένει ζητούμενο. Μπορεί και όχι, αλλά αποτελεί πιθανότητα!
news247.gr