Τα λογότυπα των εταιρειών, όπως εύκολα μπορεί να φανταστεί κανείς, μόνο τυχαία δεν επιλέγονται…
Αποτελούν προϊόντα μεγάλης επεξεργασίας και μακροχρόνιου σχεδιασμού με στόχους πολλαπλούς. Από το να αποτυπώνονται εύκολα στη μνήμη, το να είναι αρεστά αλλά και να περνάνε και τα μηνύματά τους.
Παρακάτω η ιστοσελίδα iefimerida.gr παρουσιάζει τα κρυφά μηνύματα που περνούν 10 λογότυπα πασίγνωστων παγκοσμίως εταιρειών:
FedΕx
H Fedex διαφημίζει την ταχύτητα και την ακρίβεια στην παράδοση των προϊόντων με το λογότυπό της μέσω του βέλους που σχηματίζουν το Ε και το x.
Pinterest
Η Pintererest ποντάρει στο… καρφίτσωμα των φωτογραφιών από τους χρήστες της. Ετσι δεν θεωρείται καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι το αρχικό γράμμα του λογοτύπου της P είναι φτιαγμένο έτσι που να θυμίζει καρφίτσα.
Amazon
Η κίτρινη υπογράμμιση από το a έως το z υποδηλώνει την τεράστια ποικιλία προϊόντων που μπορεί να βρει κανείς στα διαδικτυακά καταστήματα της εταιρείας. Επίσης θυμίζει χαμόγελο υποδηλώνοντας ότι οι πελάτες της εταιρείας μένουν πάντα ευχαριστημένοι.
Gillette
Για να βρει κανείς το κρυφό μήνυμα στο λογότυπο της Gillete πρέπει να είναι ιδιαίτερα παρατηρητικός. Το γράμμα G και το γράμμα i έχουν αιχμηρά και ιδιαίτερα κοψίματα προκειμένου να δείξουν την ακρίβεια των ξυραφιών της εταιρείας.
Coca Cola
Eίναι σπάνιο αλλά συμβαίνει. Οπώς στην περίπτωση της Coca Cola, όπου μεταξύ του δεύτερου γράμματος ο και του l σχηματίζεται η… σημαία της Δανίας. Μάλιστα η εταιρεία χρησιμοποίησε αυτό το σχήμα όταν διαφήμιζε τα προϊόντα της στη Δανία.
Formula 1
Η Formula 1 είναι ευρέως γνωστή ως F1. Και ο αριθμός 1 όσο και να μην φαίνεται με την πρώτη ματιά υπάρχει και στο λογότυπό της. Το κενό ανάμεσα στο F και το κόκκινο σχήμα σχηματίζει τον αριθμό 1.
Toblerone
Η σοκολάτα Toblerone φτιάχνεται στη Βέρνη η οποία είναι γνωστή και ως «Πόλη των αρκούδων». Αν κοιτάξει κανείς το λογότυπο θα διακρίνει στο βουνό μια κρυμμένη αρκούδα.
NBC
Το λευκό κενό στο κέντρο της χρωματιστής βεντάλιας αναπαριστά ένα παγώνι και τα χρώματα γύρω του, τα φτερά του. Με αυτόν τον τρόπο το τηλεοπτικό μέσο θέλησε να συμβολίσει ότι είναι περήφανο για τις ειδήσεις που μεταδίδει.
BMW
H ΒΜW έχει τη δική της προϊστορία στην αεροπλοΐα και το logo της το φανερώνει. Tα λευκά τεταρτημόρια υποδηλώνουν μια προπέλα σε κίνηση και τα γαλάζια τον ουρανό.
Le tour de France
Ο κίτρινος κύκλος στο λογότυπο του Tour de France δεν αντιπροσωπεύει τον κίτρινο ήλιο, αλλά τη ρόδα του ποδηλάτου, ενώ το γράμμα R πέφτει πάνω του με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να δίνει την αίσθηση ενός ποδηλάτη.