Πόσος χρόνος χρειάζεται για να αναγνωρίσετε το μήλο της Apple ή το κοχύλι της Shell; Σήμερα τα λογότυπα των γνωστότερων εταιριών έχουν μπει για τα καλά στο μυαλό μας…
Πριν κάποια χρόνια όμως, όταν ακόμα αυτές οι εταιρίες μετρούσαν λίγα χρόνια ζωής, τα logo τους ήταν πολύ διαφορετικά, αλλά και πολύ χειρότερα! Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα, δεν θα μπορούσαμε καν να τα αντιστοιχίσουμε στα υπάρχοντα.
Το Business Insider παρουσίασε κάποιες από τις γνωστότερες εταιρίες που έκαναν τεράστιες αλλαγές στα λογότυπα τους:
Το λογότυπο της Canon σχεδιάστηκε για πρώτη φορά το 1933. Η σύγχρονη μορφή του, που είναι πολύ απλούστερη, δημιουργήθηκε το 1956.