Το Μουσικό Παλλήνης αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα , με αποτέλεσμα μαθητές και εκπαιδευτικοί να αναγκάζονται να παρακολουθούν μαθήματα σε παγωμένες και υγρές αίθουσες.

Το παλαιό σύστημα θέρμανσης παρουσιάζει διαρροές και υπολειτουργεί, ενώ η εγκατάσταση «έξυπνου» μετρητή ηλεκτρικού ρεύματος προκαλεί διακοπές ρεύματος όταν η κατανάλωση υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο όριο, καθιστώντας αδύνατη τη χρήση εναλλακτικών μέσων θέρμανσης. Παρά τις επανειλημμένες διαμαρτυρίες του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων προς τις αρμόδιες αρχές και τις διαβεβαιώσεις για άμεση επίλυση του προβλήματος, δεν έχει σημειωθεί καμία πρόοδος.

Ο Δήμαρχος Παλλήνης, κ. Χρήστος Αηδόνης, αναγνώρισε το ζήτημα, αποδίδοντάς το σε τεχνικό πρόβλημα που αφορά τη μελέτη εγκατάστασης του «έξυπνου» μετρητή από τον ΔΕΔΔΗΕ, και δεσμεύτηκε για την άμεση διόρθωσή του. Ωστόσο, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί παραμένουν αγανακτισμένοι, απαιτώντας άμεσες και ουσιαστικές λύσεις για τη διασφάλιση αξιοπρεπών συνθηκών μάθησης.

Δείτε επίσης

Χωρίς θέρμανση το Μουσικό Σχολείο Παλλήνης – Οργή γονέων και μαθητών για τις άθλιες συνθήκες

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών του Πειραματικού Μουσικού Γυμνασίου-Λυκείου Παλλήνης

Το Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο & Λύκειο Παλλήνης είναι το αρχαιότερο Μουσικό Σχολείο της χώρας μας και λειτουργεί από το 1988. Είναι ένα σχολείο που όλοι μας, μαθητές, καθηγητές και γονείς, αγαπάμε και καμαρώνουμε τόσο για τα επιτεύγματά του (ακαδημαϊκά και μουσικά) όσο και για το κλίμα δημιουργίας, συνεργασίας και σεβασμού που καλλιεργεί. Θα πίστευε λοιπόν κανείς ότι χαίρει άκρας υποστήριξης από την Πολιτεία και τους αρμόδιους για τη λειτουργία του φορείς.

Δυστυχώς, η πραγματικότητα απέχει παρασάγγας… Το Μουσικό Σχολείο Παλλήνης δεν αποτελεί εξαίρεση στην εικόνα εγκατάλειψης και αδιαφορίας για τα δημόσια σχολεία εκ μέρους της Πολιτείας και των Δήμων που έχουν επιφορτιστεί με το χρέος της συντήρησής τους. Ένα μόνο χαρακτηριστικό και τρανταχτό παράδειγμα των πολλών και ποικίλων λειτουργικών και κτιριακών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το σχολείο μας είναι η αδιέξοδη κατάσταση μπροστά στην οποία βρισκόμαστε το τελευταίο διάστημα, καθώς το σύστημα θέρμανσης, που είναι παλιό, παρουσιάζει διαρροές και υπολειτουργεί (θέμα γνωστό εδώ και χρόνια στον Δήμο Παλλήνης, τόσο στην προηγούμενη όσο και στην παρούσα Δημοτική Αρχή), ενώ με τον «έξυπνο» μετρητή ηλεκτρικού ρεύματος που έχει τοποθετηθεί φέτος δεν μπορεί να γίνει χρήση ούτε άλλων μέσων θέρμανσης, επειδή το ρεύμα κόβεται όταν αυξάνεται η κατανάλωση πάνω από ένα όριο και χρειάζεται ώρες για να επανέλθει, αφού πρέπει να κληθεί ο ΔΕΔΔΗΕ.

Αυτό έχει ήδη συμβεί τέσσερις φορές μέχρι σήμερα. Το αποτέλεσμα; Τους πιο κρύους μήνες του χρόνου, όταν το σχολείο έχει περισσότερη ανάγκη από θέρμανση, παιδιά και καθηγητές αναγκάζονται να κάνουν μάθημα σε παγωμένες αίθουσες γεμάτες υγρασία!

Ως Σύλλογος Γονέων έχουμε από την αρχή του έτους κάνει πολλές συναντήσεις με τους αρμόδιους του Δήμου και με τον ίδιο τον Δήμαρχο. Τους έχουμε γνωστοποιήσει τα προβλήματα του σχολείου με κάθε δυνατό τρόπο: εγγράφως και σε διά ζώσης συναντήσεις. Έχουμε παρέμβει μαζί με την Ένωση Γονέων Παλλήνης σε Δημοτικά Συμβούλια για τα προβλήματα των σχολείων της περιοχής, ενώ την Τετάρτη 12/2 κάναμε παράσταση διαμαρτυρίας στο Δημοτικό Συμβούλιο ακριβώς για το θέμα της θέρμανσης, παρουσία πολλών γονέων του σχολείου μας.

Λάβαμε τη διαβεβαίωση ότι το θέμα θα λυνόταν μέσα στην επόμενη εβδομάδα, με παρέμβαση του ΔΕΔΔΗΕ, που θα προέβαινε στις απαραίτητες ρυθμίσεις. Η εβδομάδα πέρασε και δεν έγινε –για άλλη μια φορά– τίποτα! Το έργο το έχουμε, δυστυχώς, δει πολλές φορές: λαμβάνουμε διαβεβαιώσεις ότι οι αρμόδιοι κάνουν το ανθρωπίνως δυνατό και το θέμα θα επιλυθεί σύντομα ή, σε άλλες περιπτώσεις, το ζήτημα παραπέμπεται σε άλλον φορέα –με τη γνωστή τακτική «από τον Άννα στον Καϊάφα»–, όμως λύση δεν δίνεται ποτέ, ακόμα και σε σχετικά απλά ζητήματα!

Είναι δυνατόν εν έτει 2025, που μιλάμε για τεχνητή νοημοσύνη και σπεύδουμε να τοποθετήσουμε διαδραστικούς πίνακες στα σχολεία –λες και όλα τα άλλα προβλήματα είναι λυμένα!–, να συζητάμε για το αν και πότε θα επισκευαστεί το παλιό σύστημα θέρμανσης, ώστε τα παιδιά και οι καθηγητές να κάνουν το μάθημά τους σε αξιοπρεπείς συνθήκες; Είναι δυνατόν ένα σχολείο να λειτουργεί με τον καθημερινό φόβο ότι θα πέσει το ρεύμα, με αποτέλεσμα να μη δουλεύει τίποτα: κουδούνι, τηλέφωνα και ίντερνετ, φώτα, φωτοτυπικά, εναλλακτικά συστήματα θέρμανσης, όλα νεκρά;

Απαιτούμε, ως πολίτες αυτού του κράτους που φορολογούμαστε αδρά, να δοθεί ΑΜΕΣΑ και ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ λύση από την Πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς (Δήμο και ΔΕΔΔΗΕ) στο πρόβλημα της ρευματοδότησης του σχολείου μας. Φτάνουν πια τα λόγια, θέλουμε επιτέλους να δούμε ΕΡΓΑ!