: Η καθηγήτρια απαντά στον αριστούχο μαθητή που δεν πέρασε στο ΕΜΠ λόγω της εφαρμογής της .

Η απάντηση της καθηγήτριας

Η καθηγήτρια Βάσω Κιντή, έδωσε απάντηση στον αριστούχο μαθητή που διαμαρτυρήθηκε με ανοιχτή επιστολή στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, για το γεγονός ότι δεν εισάγεται στην Αρχιτεκτονική Σχολή του , παρά το γεγονός ότι συγκέντρωσε 20.988 .

Ο μαθητής Διονύσης Κατάκαλος στην επιστολή του δηλώνει αποτυχημένος άριστος και σημειώνει:

Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα, δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.

Tελικά, πολλοί αξιοποιούν λαϊκιστικά την επιστολή του μαθητή που, όπως λένε, δεν πέρασε στην της προτίμησής του.

Διορθωτική κίνηση, λένε τα ΝΕΑ, ότι αναμένει από χθες η εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας. Από πού και ως πού;

Ο μαθητής δεν περνάει στην Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ και του ΑΠΘ. Μπορεί κάλλιστα να περνάει στην Αρχιτεκτονική της Πάτρας, των Ιωαννίνων ή των Χανίων. Και δεν περνάει διότι έγραψε κάτω από τη βάση στο γραμμικό σχέδιο. Ποια είναι η βάση; Ο μέσος όρος της (14,03) όσων έδωσαν το μάθημα και όχι ένας βαθμός (π.χ., το 10) που ορίζεται εκ των προτέρων. Μάλιστα, ενώ τα τμήματα είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν ως βάση για τα ειδικά μαθήματα αυξημένο συντελεστή (1,10 επί του μέσου όρου), τα τμήματα Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ και του ΑΠΘ επέλεξαν τον συντελεστή 1, δεν τον αύξησαν, αντίθετα με όσα λέει ο μαθητής.

Το ΕΜΠ δεν διάλεξε υψηλό συντελεστή. Διάλεξε ακριβώς τον μέσο όρο. Όμως ο μαθητής θεωρούσε, λέει, ότι η βάση για το γραμμικό σχέδιο θα ήταν, όπως και πέρυσι, το 10, παρότι το Υπουργείο είχε ανακοινώσει εγκαίρως τις αλλαγές. Το έμαθε, λέει, στις 27 Μαΐου από μία εγκύκλιο και δεν προλάβαιν[ε] να ετοιμαστεί πιο εντατικά.

Δηλαδή έκανε προετοιμασία για 10 και όχι για 14,03. Αλλά ότι η ανέβηκε στο 14,03 σημαίνει ότι πολλοί έγραψαν πάνω από τον βαθμό αυτό και ο συγκεκριμένος μαθητής έγραψε χειρότερα. Η εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας δεν διαμαρτύρεται. Διαμαρτύρεται ο συγκεκριμένος μαθητής (που υπολόγιζε με τα περυσινά δεδομένα) και όσοι βρήκαν ευκαιρία για άλλη μία εκδήλωση λαϊκισμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025