: Μια καταγγελία, ήρθε στο, σχετικά με την χρέωση της εισόδου στο , από συγκεκριμένο πάροχο σταθερής τηλεφωνίας.

Αναλυτικά η καταγγελία που έλαβε το ipaidia.gr:

«Θα ήθελα να καταγγείλω ότι o πάροχος μου μετά από 2 μήνες τηλεκπαιδευσης με την έναρξη των μαθημάτων 8 Ιανουαρίου,χρεώνει τα μαθήματα στο webex με την είσοδο από κινητό.

 

Επικοινώνησα μαζί τους 3 φορές μέσω live chat. Η μια υπάλληλος μου επιτέθηκε φραστικά ότι έχει πρόβλημα η συσκευή μου κ ότι δεν ξέρω που σερφαρω νομίζοντας ότι είμαι κανένα παιδάκι. Της απάντησα ότι είμαι 36 χρονών κ μου απάντησε ότι έχει χρέωση κ δεν είναι δωρεάν.

Μου κατανάλωσε 1 gb σε  3 ώρες. Μπαίνοντας από άλλο τηλέφωνο άλλο 1gb  στις υπόλοιπες 3 ώρες. Οι επόμενοι 2 υπάλληλοι μου επέστρεψαν τα δεδομένα. Μετά τα παράπονα μου από χθες η χρέωση έχει γίνει γύρω στα 200  gb/ώρα.

Σας παρακαλώ δεν ξέρω που άλλου ν απευθυνθώ.

Φοιτώ στη Γ’ εσπερινού λυκείου στο τμήμα νοσηλευτικής. Βγήκα σημαιοφόρος θέλω να δώσω κ δεν έχω ούτε σταθερό ιντερνέτ, ούτε την οικονομική δυνατότητα να βάζω κάρτα κάθε μέρα για να παρακολουθώ. Όμως δεν θέλω να χάσω τα μαθήματα.

Είναι σημαντικό για μένα. Ακόμα κι όταν θα κάνω πάλι τηλεκπαιδευση λόγω του ότι ανήκω σε ευπαθή ομάδα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025