Οι προωθητικές πρακτικές στα τροποποιούνται.

O νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις μειώσεις τιμών αποσκοπεί στην καταπολέμηση των παραπλανητικών μεθόδων.

Σύμφωνα με τις νέες διατάξεις, οι – είτε σε ποσοστό (π.χ. -20%) είτε σε χρηματική αξία (π.χ. 2 ευρώ λιγότερο) – θα υπολογίζονται με βάση τη χαμηλότερη τιμή που είχε το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες, αντί της προτεινόμενης τιμής που εφαρμοζόταν έως τώρα.

Δείτε επίσης

 Τι αλλάζει με τις προσφορές των σούπερ μάρκετ

Εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα αποτελούν τα νωπά και ευαλλοίωτα τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά, κρέατα, θαλασσινά, φρέσκο γάλα, τυριά και γιαούρτια, καθώς υπάρχει κίνδυνος αλλοίωσής τους πριν από την ολοκλήρωση της μηνιαίας περιόδου.

Όσον αφορά τις προσφορές τύπου «1+1 δώρο» ή «2+1 δώρο», αυτές δεν θα υπόκεινται στον κανόνα της χαμηλότερης τιμής των τελευταίων 30 ημερών, αλλά θα αξιολογούνται βάσει της νομοθεσίας περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών. Παράλληλα, τα προϊόντα που διατίθενται με αυτή τη μέθοδο, θα πρέπει να είναι διαθέσιμα και μεμονωμένα στο ράφι, ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια στην τιμολόγηση.

Τέλος, εξετάζονται μέτρα για τη μείωση της επιρροής των μεγάλων προμηθευτικών εταιρειών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με στόχο την ενίσχυση του ανταγωνισμού, τη στήριξη των μικρότερων επιχειρήσεων και τη διαμόρφωση πιο προσιτών τιμών για τους καταναλωτές.

Δείτε επίσης