Αμετάβλητα παραμένουν τα καθώς το οικονομικό επιτελείο δεν πρόλαβε να τα αλλάξει και σύντομα θα αναρτηθούν στο .


Ωστόσο το οικονομικό επιτελείο ανακοίνωσε ότι έχει ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π. χ με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).

Με τον τρόπο αυτό:
-Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.
-Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.
-Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.
Όσον αφορά στα για το 2017 -αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια- κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις.


Στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου επισημαίνουν στο Enikonomia.gr πως η διατήρηση των ποσών στα θα κάνει μεγάλο κακό στην αγορά καθώς από τις αρχές της επόμενης χρονιάς θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις γύρω από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018 τα οποία πλέον θα υπολογίζονται και με την παλαιότητα!

Παράλληλα η διατήρηση των υψηλών Τεκμηρίων Διαβίωσης τα οποία υπολογίζονται σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα όπως επίσης και του άδικου Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επίσης συνδέεται με τον κυβισμό του κινητήρα θα αποτελέσουν δύο βασικούς ανασταλτικούς παράγοντες στους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.

Συνεπώς το σχέδιο του ΥΠΟΙΚ για μαζικές άρσεις ακινησίας από τους 1 εκατ. ιδιοκτήτες μάλλον θα αποτύχει ενώ παράλληλα θα αυξηθεί και ο αριθμός των ιδιοκτητών που δεν θα πληρώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 και θα τα κινούν παράνομα χωρίς να έχουν περάσει επίσης από ΚΤΕΟ ή να τα έχουν ασφαλισμένα…

Πάντως οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων χρωστούν για ανεξόφλητα πάνω από 225 εκατ. ευρώ γεγονός που «μεταφράζεται» πως κινούνται παράνομα πάνω από 880.000 αυτοκίνητα. Μάλιστα στελέχη της αγοράς επισημαίνουν πως όσο το κράτος δεν επιβάλλει τα πρόστιμα που προβλέπουν οι νόμοι τόσο ο αριθμός τους θα αυξάνεται…

Μειώνονται για την πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000 ως εξής:

alt
Μειώνονται για την πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το έτος 2005 ως εξής:

alt

Αυξάνονται για την πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2006 και μετά ως εξής:
alt

Για τα επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, τα ετησίως επιβαλλόμενα τέλη κυκλοφορίας βάση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο) τροποποιούνται ως εξής:

alt



Πιέστε και ειδικότερα στην εφαρμογή των Τελών Κυκλοφορίας.