Σχολεία: Να κλείσουν τα σχολεία στη Θεσσαλονίκη, πριν έρθει το lockdown, ζήτησε ο ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας. Δείτε στο ipaidia.gr τι είπε για τα σχολεία.
«Εγώ και αυτή τη φορά έχω πάρει θέση, από την προηγούμενη εβδομάδα ζήτησα, μαζί με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, έχοντας τα στοιχεία από τα σχολεία και την κινητικότητα που δημιουργούν κάναμε την πρόταση να κλείσουν σε πρώτη φάση η σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων στην περιοχή μας προκειμένου να αποφύγουμε τα χειρότερα.
Αν για παράδειγμα ένα τέτοιο μέτρο θα μπορούσε να μειώσει αυτή την αυξητική τάση που έχουμε στα κρούσματα ενδεχομένως να μην χρειαζόταν λίγο αργότερα να πάμε σε ένα lockdown καθολικό τύπου», υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας.
O διευθυντής ΜΕΘ «Παπανικολάου», Νίκος Καπραβέλος μεταφέρει την εικόνα που επικρατεί στις κλίνες του νοσοκομείου υπογραμμίζοντας την οριακή κατάσταση που βρίσκεται το σύστημα υγείας της χώρας λόγω της πανδημίας του κορoνοϊού ενώ το ιικό φορτίο των λυμάτων είναι αυτό που ανησυχεί κυρίως τους τους επιστήμονες.
Σχολεία – Κεραμέως: Ανοιχτό το ενδεχόμενο παράτασης της χρονιάς
Κορονοϊός – σχολεία: Βοηθά το κλείσιμο των σχολείων στη μείωση των κρουσμάτων;
Πανελλήνιες: Το νέο εξεταστικό σύστημα – Τι πρέπει να ξέρουν οι μαθητές
Ο κ. Καπραβέλος μίλησε στο Open και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» και ζήτησε άμεση λήψη μέτρων και όχι αυστηριοποίηση των ελέγχων κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου. O ίδιος ανέφερε ότι έχουν αυξηθεί οι εισαγωγές στα νοσοκομεία και ειδικά ατόμων μικρότερης ηλικίας. «Με κομμένη την ανάσα παρακολουθούμε το ιικό φορτίο. Τα όρια της αντοχής μας δεν είναι μεγάλα. Αν κάτι συμβεί, η κατάρρευση του συστήματος θα είναι μεγαλύτερη από τον Νοέμβριο».
Όσον αφορά το ενδεχόμενο να επιβληθεί καθολικό lockdown και στη Θεσσαλονίκη για να περιοριστεί η διασπορά του ιού στην κοινότητα, ο κ. Καπραβέλος τόνισε ότι «αν καθυστερήσουν τα μέτρα στη Θεσσαλονίκη θα έχουμε ολέθρια αποτελέσματα». Ο κ. Καπραβέλος υπογράμμισε ότι είναι απαραίτητο να ελέγξουμε τον συνωστισμό στα μέσα μεταφοράς αλλά και τον αριθμό ατόμων στις τάξεις.