Στέλιος Πέτσας: Αστείο το αίτημα παραίτησης της Υπoυργού Παιδείας. Είναι επίσης και μια νίκη για το Υπουργείο Παιδείας που επέμενε σ’ αυτή την λογική και την έφερε σε πέρας. Είναι μια ήττα εκείνων που δεν επιθυμούν να δουν την πρόοδο.
Κατά τη σημερινή -09-11-2020- ενημέρωση των πολιτικών συντακτών και των ανταποκριτών ξένου Τύπου από τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κο Στέλιο Πέτσα, ετέθησαν ερωτήσεις από δημοσιογράφους αναφορικά με:
Α. Την παραίτηση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως την οποία ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ, λόγω των σημερινών προβλημάτων στη διαδικασία της Τηλεκπαίδευσης μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων.
Β. Την ηλεκτρονική ψηφοφορία των εκπαιδευτικών το Σάββατο 07.11.2020, για την εκλογή Υπηρεσιακών Συμβουλίων του ΥΠΑΙΘ όπου η αποχή ανήλθε στο 90-95%.
Ο κος Πέτσας αναφορικά με την πρώτη ερώτηση απάντησε πως “Είναι αστείο”, ενώ στη δεύτερη απάντησε μεταξύ άλλων πως είναι μια μεγάλη νίκη των μεταρρυθμιστικών δυνάμεων στη χώρα διαχρονικά και μια ήττα εκείνων που δεν επιθυμούν να δουν την πρόοδο.
Αναλυτικά οι 2 ερωτήσεις και απαντήσεις του κου Πέτσα Δημοσιογράφος Αμ. Κάντζου: Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά την παραίτηση της Υπουργού Παιδείας, μετά τα όσα συνέβησαν με την τηλεκπαίδευση.
Τι απαντά η Κυβέρνηση; ΣΤ. ΠΕΤΣΑΣ: Είναι αστείο.
Δημοσιογράφος Ειρ. Μπέλλα: Στην ηλεκτρονική ψηφοφορία των εκπαιδευτικών το Σάββατο για την εκλογή υπηρεσιακών συμβουλίων, η αποχή ήταν 90-95%. Ήταν μία ήττα της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας; Να θυμίσω ότι η ΟΛΜΕ αντιδρούσε συμπεριλαμβανομένης και της παράταξης που πρόσκειται στη Νέα Δημοκρατία. ΣΤ. ΠΕΤΣΑΣ: Είναι μία νίκη των μεταρρυθμίσεων.
Πρόκειται για κομβική μεταρρύθμιση η ηλεκτρονική ψηφοφορία, όσο και αν φαίνεται σήμερα αυτονόητη και ιδίως μέσα στις συνθήκες της πανδημίας. Το αυτονόητο έγινε πράξη. Είναι μια μεγάλη νίκη των μεταρρυθμιστικών δυνάμεων στη χώρα διαχρονικά.
Είναι επίσης και μια νίκη για το Υπουργείο Παιδείας που επέμενε σ’ αυτή την λογική και την έφερε σε πέρας. Είναι μια ήττα εκείνων που δεν επιθυμούν να δουν την πρόοδο και που προσπαθούν συνεχώς με φασίζουσες νοοτροπίες και συμπεριφορές να βάζουν προσκόμματα, όπως αυτές που ζητούν, για παράδειγμα, τα ονόματα αυτών που ψήφισαν με ηλεκτρονικό τρόπο. Καταγγέλλουμε τέτοιου είδους συμπεριφορές.
Δεν έχουν θέση στη Δημοκρατία μας. Αυτό που έχει θέση στη Δημοκρατία μας είναι να ακολουθούμε την τεχνολογική πρόοδο, να εξασφαλίζουμε τη μέγιστη δυνατή συμμετοχή σε ώρες που δεν ταλαιπωρούνται οι μαθητές, που δεν κλείνουν τα σχολεία. Μπορεί έτσι να βρει μια νέα πνοή το συνδικαλιστικό κίνημα και στη χώρα μας.