Ακρίβεια: Πολλές επιχειρήσεις προχωρούν σε άμεσες ή έμμεσες αυξήσεις σε προϊόντα, μειώνοντας παράλληλα την ποσότητα στις συσκευασίες.
Όσα λέει ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ, Γιώργος Λεχουρίτης στην εκπομπή «Ανοιχτή επικοινωνία» στο Open TV
«Μιλάμε για εξαπάτηση των καταναλωτών. Βεβαίως είναι νόμιμο αλλά δεν είναι ηθικό να μειώνουν την ποσότητα στις συσκευασίες των προϊόντων, έχοντας είτε την ίδια τιμή είτε ακριβότερη», υπογράμμισε ο κ. Λεχουρίτης.
Όπως είπε, μάλιστα, αυτό το… τρικ εφαρμόζεται σε όλα τα προϊόντα της αγοράς.
«Σε φρούτα, λαχανικά, κονσέρβες, όσπρια, μακαρόνια, χαρτιά υγείας, τροφές, σκυλοτροφές, γατοτροφές, κρουασάν», τόνισε.
Ενδεικτικά, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής, συσκευασίες με πατατάκια περιέχουν 20% λιγότερο προϊόν, χωρίς να έχει μειωθεί η τιμή, ενώ συσκευασίες αναψυκτικών 2 λίτρων, περιέχουν μόλις 1,75 λίτρα, στην ίδια τιμή!
Επίσης, συσκευασίες με παξιμάδια, αντί για ένα κιλό, περιέχουν 800 γραμμάρια, ή αντί 800 γραμ, 500 γραμ. Βούτυρα και μαργαρίνες πωλούνται σε συσκευασίες 500 γραμμαρίων, ενώ περιέχουν μόλις 450 γραμμάρια!
«Αυτό έχει σκοπό να παραπλανήσει την ΕΛΣΤΑΤ, έτσι ώστε να έχουμε χαμηλό πληθωρισμό, δεν είναι τυχαία όλα αυτά τα οποία συμβαίνουν», σχολίασε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ.
«Ενα βρεφικό γάλα εγχώριας εταιρείας, από 13-14,5 ευρώ που επωλείτο σήμερα πωλείται σε 29-34 ευρώ, μία αύξηση της τάξεως 150%», τόνισε ο κ. Λεχουρίτης.