Με ανησυχία παρακολουθούμε τις εξελίξεις στην εκπαίδευση όπου επικρατεί το απόλυτο «αλαλούμ». Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας καταφεύγει σε απανωτές, πολλαπλές, πρόχειρες και αποσπασματικές ρυθμίσεις. Ρυθμίσεις που πιστοποιούν την έλλειψη προγραμματισμού υπεύθυνης και σοβαρής εκπαιδευτικής πολιτικής.
Η συζήτηση του πολυνομοσχεδίου που κατέθεσε ο κ. Γαβρόγλου στη Βουλή και μάλιστα με τη διαδικασία του κατεπείγοντος προβληματίζει έντονα την εκπαιδευτική κοινότητα για τη σκοπιμότητά του.
Είναι ένα πολυνομοσχέδιο που μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνει τη συνένωση του Π.Τ.Δ.Ε. Πάτρας με το Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας, τη λειτουργία των πειραματικών αλλά και την πρόσβαση των μαθητών Λυκείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Ένα πολυνομοσχέδιο που πιστοποιεί την πολιτική της προχειρότητας και του άκρατου λαϊκισμού, μια αρνητική για την εκπαίδευση πολιτική που δεν μπορεί να συνεχιστεί. Η παιδεία μας δεν αντέχει άλλα πλήγματα. Ο Υπουργός Παιδείας δεν μπορεί σε μια προεκλογική, μάλιστα, περίοδο να προχωρεί σε αλλαγές που με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσουν σε ανατροπές σε πιθανή αλλαγή κυβέρνησης.
Το ράβε ξήλωνε δεν μπορεί να συνεχιστεί. Είναι αδιαμφισβήτητη ανάγκη να αλλάξουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Αυτό επιβάλλει αξιοποίηση όλων των υγιών δυνάμεων του τόπου, με στόχο τη χάραξη μιας εκπαιδευτικής πολιτικής ικανής να αντέξει στο χρόνο.
Η παιδεία δεν είναι υπόθεση του εκάστοτε Υπουργού. Επιβάλλεται ένας μακροχρόνιος εκπαιδευτικός σχεδιασμός ικανός να αντέξει στις αλλαγές κυβερνήσεων.
Γι’ αυτό πρέπει να γίνει άμεση απόσυρση του πολυνομοσχεδίου και με σοβαρότητα και υπευθυνότητα να συμβάλλουμε σε μια ποιοτική δημόσια εκπαίδευση για μια καλύτερη Ελλάδα.