ΣΕΙΣΜΟΣ | Έκκληση στους πολίτες να περιορίσουν κατά το δυνατόν τις τηλεφωνικές επικοινωνίες μέσω κινητών τηλεφώνων απευθύνουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας μετά τον σεισμό των 5,1 Ρίχτερ με επίκεντρο την περιοχή ανάμεσα στη Μαγούλα και τη Μάνδρα.
Σεισμός στην Αθήνα: Τι λένε οι σεισμολόγοι
Όπως λένε το δίκτυο έχει υπερφορτωθεί και γι’ αυτό υπάρχουν προβλήματα στις τηλεπικοινωνίες. Μάλιστα, υπήρξαν πληροφορίες ότι περίπου 20.000 κλήσεις ανά δευτερόλεπτο έγιναν μέσω κινητών τηλεφώνων αμέσως μετά τον σεισμό, με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολη η επικοινωνία. Στελέχη μάλιστα των εταιρειών κινητής περιγράφουν στο ‘’protothema.gr’’ ως πρωτοφανή την κίνηση στο δίκτυο τα λεπτά μετά το σεισμό, ωστόσο όπως επισημαίνεται, πέραν της υπερφόρτωσης, δεν έχουν παρατηρηθεί βλάβες ή άλλα προβλήματα.
Νέος ισχυρός σεισμός 4,4 Ρίχτερ στην Αθήνα
Οι εταιρείες προτείνουν στους πολίτες να χρησιμοποιούν εφαρμογές του διαδικτύου (WhatsApp, Viber, Skype, Messenger κ.α.) και να περιορίζονται στα απολύτως αναγκαία τηλεφωνήματα.
Η Wind μάλιστα εξέδωσε ανακοίνωσε σε σχέση τη συμπεριφορά των δικτύων κινητής και σταθερής τηλεφωνίας της εταιρείας επισημαίνοντας ότι αμέσως μετά την εκδήλωση του ισχυρού σεισμού, παρουσιάσθηκε πρόσκαιρη υπερφόρτωση του δικτύου η οποία διήρκησε 15’-20’ (σχηματικά «πέρναγαν» 6 κλήσεις στις 10). Μετά από αυτό το διάστημα ξεκίνησε η ομαλή και πλήρη λειτουργία, χωρίς περαιτέρω θέματα.
«Το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης & Ελέγχου Δικτύου και οι τεχνικοί μας είναι σε επιφυλακή ώστε να αντιμετωπίσουν θέματα που ενδεχομένως προκύψουν», αναφέρει η εταιρεία.