Δείτε αναλυτικά τι ανακοίνωσε η , προκαλώντας δυσφορία στους συνδρομητές της. Σε δελτίο τύπου που δημοσίευσε αναφέρεται στις αλλαγές στις οποίες θα προβεί στη καρτοκινητή της Vodafone.

Πιο αναλυτικά, μέσα στο πλήρες κείμενο βρίσκεται και το εξής:

[…] Πέραν της κατάργησης των παραπάνω πακέτων η Vodafone ανακοινώνει ότι από 16/11/2022 η ελάχιστη κάρτα ανανέωσης μέσω των καταστημάτων λιανικής πώλησης που χρησιμοποιούν POS για την έκδοση της κάρτας ανανέωσης χρηματικού υπολοίπου ή scratch card (περίπτερα, super/mini market κ.α) διαμορφώνεται στα 15€. Η ελάχιστη αξία ανανέωσης χρηματικού υπολοίπου στο My Vodafone App, My CU App, vodafonecu.gr και vodafone.gr παραμένει 12€.

Ακολουθεί αναλυτικά το κείμενο των τιμολογιακών αλλαγών έτσι όπως δημοσιεύτηκε από τη vodafone:

Α ΜΕΡΟΣ

H Vodafone, με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες των συνδρομητών της για περισσότερη περιήγηση στο internet, συνεχίζει να προσφέρει ακόμα περισσότερα data μέσω αποκλειστικών προσφορών αλλά και νέων πακέτων.

Ειδικότερα:

Το Vodafone CU και το Vodafone Καρτοκινητό από 29/9/2022 έως και 30/11/2022 προσφέρουν το νέο πακέτο Combo 6GB που παρέχει: 300 λεπτά προς όλους + 6GB για 1 μήνα με 13,5€.

Επιπλέον, το Vodafone CU, το Vodafone Καρτοκινητό και το Vodafone International θα προσφέρουν ακόμη περισσότερα data ή λεπτά ομιλίας προς όλους μέσω ειδικής προσφοράς που θα είναι διαθέσιμη από 20/10 έως και 31/10.

Ο συνδρομητής θα μπορεί να επιλέξει ένα από τα παρακάτω πακέτα:

• 50GB για 4 ημέρες με 1,5€ ή

• 1000’ προς όλους για 4 ημέρες με 1,5€

Επιπροσθέτως, για όλους τους συνδρομητές που απολαμβάνουν τα φοιτητικά προνόμια του CU, από 4/10/2022 έως και 30/11/2022, είναι διαθέσιμα νέα πακέτα με Απεριόριστα Data. Πιο συγκεκριμένα, προσφέρονται τα πακέτα:

• Unlimited Students Xclusive 1 το οποίο παρέχει Απεριόριστα data για 24 ώρες με μόνο 1€

• Big Bang Unlimited Student Day το οποίο παρέχει Απεριόριστα data για 24 ώρες με μόνο 0,7€. To πακέτο είναι διαθέσιμο προς ενεργοποίηση για τους χρήστες του Big Bang μέσω του Big Bang App

Ακόμα, από 10/10/2022 διατίθεται το πακέτο Data 6Hours, που προσφέρει 1GB για 6 ώρες με μόνο 0,5€ για τους συνδρομητές CU, Vodafone καρτοκινητό, Vodafone International και Tazamobile.

Το CU από 12/10/2022 προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές του να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία αυτόματης ανανέωσης χρηματικού υπολοίπου.

Με την υπηρεσία αυτή, το χρηματικό υπόλοιπο ανανεώνεται αυτόματα και σε συγκεκριμένη ημερομηνία που θα επιλέξει ο συνδρομητής με μηνιαία χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

Το CU και Vodafone Καρτοκινητό από 16/11/2022 μέχρι και 31/01/2023 θα προσφέρει στους συνδρομητές έξτρα 20GB για 30 ημέρες με κάθε ενεργοποίηση των πακέτων:

• CU Unlimited

• CU Combo 6GB

• CU Unlimited XL

• Students Xclusive 17,5

• Students Xcslusive 12

• Combo 6GB & 300’

• Combo Unlimited

Περαιτέρω, από 16/11/2022 τα παρακάτω πακέτα ανανεώνονται και προσφέρουν περισσότερα data χωρίς καμία επιβάρυνση.

Πιο συγκεκριμένα

• Το CU Unlimited που προσφέρει Απεριόριστα λεπτά προς όλους, 600 SMS και 1,9GB για 30 ημέρες ανανεώνεται και θα παρέχει Απεριόριστα λεπτά προς όλους, 600 SMS και 2,9GB για 30 ημέρες. Η τιμή του πακέτου παραμένει σταθερή στα 13,5€.

• Το CU Combo 6GB που δίνει 300 λεπτά προς όλους και 6GB για 30 ημέρες, ανανεώνεται και θα παρέχει 300 λεπτά προς όλους και 7GB για 30 ημέρες. Η τιμή του πακέτου παραμένει σταθερή στα 13,5€.

• Το CU Unlimited XL που δίνει Απεριόριστα λεπτά προς όλους, 700SMS και 4GB για 30 ημέρες, ανανεώνεται και θα προσφέρει Απεριόριστα λεπτά προς όλους, 700SMS και 5GB για 30 ημέρες. Η τιμή το πακέτου παραμένει σταθερή στα 15€.

• Το Students Xclusive 17,5 που δίνει Aπεριόριστα λεπτά προς όλους, 1.400SMS και 7,2GB για 30 ημέρες. ανανεώνεται και θα προσφέρει unlimited λεπτά προς όλους, 1.400SMS και 8,2GB για 30 ημέρες. Η τιμή του πακέτου παραμένει σταθερή στα 17,5€.

• Το Students Xcslusive 12 που δίνει Απεριόριστα λεπτά προς όλους, 1.400SMS και 3,6GB ανανεώνεται και θα προσφέρει Απεριόριστα λεπτά προς όλους, 1.400SMS και 4,6GB για 30 ημέρες. Η τιμή του πακέτου παραμένει σταθερή στα 12€.

• Το Combo Unlimited που δίνει Απεριόριστα λεπτά προς όλους, 600 SMS και 1,9GB για 30 ημέρες ανανεώνεται και θα προσφέρει Απεριόριστα λεπτά προς όλους, 600 SMS και 2,9GB για 30 ημέρες. Η τιμή του πακέτου παραμένει σταθερή στα 13,5€.

• Το Combo 6GB & 300’ που δίνει 300 λεπτά προς όλους και 6GB για 30 ημέρες, ανανεώνεται και θα παρέχει 300 λεπτά προς όλους και 7GB για 30 ημέρες. Η τιμή του πακέτου παραμένει σταθερή στα 13,5€.

Tέλος, το Vodafone International και Tazamobile από 16/11/2022 αυξάνει τα bonus μετά από κάθε ανανέωση χρηματικού υπολοίπου αξίας 15€ και άνω κατά 1,5GB. Συγκεκριμένα, από 500MB για 25 ημέρες θα προσφέρει 2GB για 25 ημέρες.

Β Μέρος
Η Vodafone ανακοινώνει την κατάργηση των κάτωθι εφαρμογών και υπηρεσιών περιεχομένου με ισχύ από 1/12/2022:
• Το Vodafone CU καταργεί τα εμπορικώς διαθέσιμα πακέτα:
• Video & Music Pass που προσφέρει Data για χρήση σε Youtube, ΕΡΤ WebTV, Vimeo, Daily Motion, Netflix, Spotify, Amazon Prime Video, Deezer για 1 μήνα με 5€.

• Social & Chat Pass που προσφέρει Data για χρήση σε Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Tik Tok, Telegram, Facebook Messenger, What’s app, Viber και Vodafone Message+ & Call+ για 1 μήνα με 5€.
• Το Weekly Video & Music Pass που προσφέρει Data για χρήση σε Youtube, ΕΡΤ WebTV, Vimeo, Daily Motion, Netflix, Spotify, Amazon Prime Video, Deezer για 1 εβδομάδα με 2€.

• Ομοίως καταργούνται τα πακέτα Video & Music Pass & Social & Chat Pass για Vodafone CU συνδρομητές που είναι κάτω των 24 ετών.
• Το Vodafone Καρτοκινητό και Vodafone International καταργεί τα εμπορικώς διαθέσιμα πακέτα:
• Social Pass που προσφέρει 3GB για χρήση Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Tik Tok, Telegram, Snapchat, Tumblr για 1 μήνα με 4.5€

• Chat Pass που προσφέρει 3GB για χρήση Telegram, Facebook Messenger, What’s app, Viber και Vodafone Message+ & Call+ για 1 μήνα με 4.5€

• Video Pass που προσφέρει 6GB για χρήση Youtube, ΕΡΤ WebTV, Vimeo, Daily Motion, Netflix, Vodafone TV για 1 μήνα με 4.5€
Ακόμα, ανακοινώνεται ότι από 1/12/2022 η χρήση της εφαρμογής Vodafone Secure Net app καθώς και η πλοήγηση στην ιστοσελίδα https://securenet.vodafone.gr/ θα χρεώνεται βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου των προγραμμάτων Καρτοκινητής, Καρτοπρογράμματος και Συμβολαίου για Ιδιώτες και Επαγγελματίες.

Πέραν της κατάργησης των παραπάνω πακέτων η Vodafone ανακοινώνει ότι από 16/11/2022 η ελάχιστη κάρτα ανανέωσης μέσω των καταστημάτων λιανικής πώλησης που χρησιμοποιούν POS για την έκδοση της κάρτας ανανέωσης χρηματικού υπολοίπου ή scratch card (περίπτερα, super/mini market κ.α) διαμορφώνεται στα 15€. Η ελάχιστη αξία ανανέωσης χρηματικού υπολοίπου στο My Vodafone App, My CU App, vodafonecu.gr και vodafone.gr παραμένει 12€.

Επίσης, από 17/11/2022 οι συνδρομητές Vodafone Καρτοκινητό, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο μη εμπορικά διαθέσιμο bonus σχήμα που τους προσφέρει μετά από κάθε ανανέωση οποιασδήποτε αξίας 500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής και σταθερής, 500 λεπτά προς συνδρομητές Vodafone, 30 sms προς όλα τα δίκτυα και 500ΜΒ για 30 ημέρες με 9.50€ θα μεταφερθούν αυτόματα στο εμπορικά διαθέσιμο πακέτο που προσφέρει 700’ προς όλους, 300 sms προς όλους και 900ΜΒ για 30 ημέρες με 10,90€.

Τέλος, από 01/12/2022 για όλους τους υφιστάμενους και νέους συνδρομητές καρτοκινητής Vodafone CU, Vodafone Καρτοκινητό και Vodafone International η χρέωση για ΜΜS μεταβάλλεται από 0,62€ για αποστολή προς ελληνικά δίκτυα σε 0,99€/ΜΜS και για αποστολή σε διεθνείς προορισμούς από 0,72€ σε 0,99€/MMS.

Όλες οι ανωτέρω αναφερόμενες χρεώσεις περιλαμβάνουν φόρο κινητής τηλεφωνίας 10% και ΦΠΑ 24%.

Δυνάμει των ανωτέρω αλλαγών οι συνδρομητές Καρτοκινητής που επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως, εντός ενός μήνα από την ημερομηνία εφαρμογής των αλλαγών.

Για τα νέα πακέτα ισχύουν τα ακόλουθα:
• Ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης είναι 3 λεπτά για κλήσεις ομιλίας και video κλήσεις και στη συνέχεια η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο.
• Η ογκοχρέωση για την πλοήγηση στο διαδίκτυο γίνεται ανά KByte, με ελάχιστη χρέωση το 1 ΚΒyte ανά σύνδεση (1 MByte = 1.024 KBytes).
• Τα λεπτά ομιλίας και μηνύματα που συμπεριλαμβάνονται στις παροχές του πακέτου, αφορούν κλήσεις (ομιλίας και video-κλήσεις) και αποστολή μηνυμάτων (SMS) εντός Ελλάδος προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας (γεωγραφικούς αριθμούς και αριθμούς κινητής τηλεφωνίας), εξαιρουμένων των κλήσεων προς μη γεωγραφικούς αριθμούς.
• Τα ΜΒ, SMS & λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα του πακέτου είναι διαθέσιμα για χρήση και κατά την περιαγωγή εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σημειώσεις

Οι συνδρομητές που έχουν ενεργοποιήσει ή θα ενεργοποιήσουν τις προσφορές Οκτωβρίου/Νοεμβρίου εντός του ορισμένου χρόνου που αναφέρεται παραπάνω, θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα πακέτα αυτά μέχρι τη λήξη τους ή μέχρι την εξάντληση των παροχών τους.
Οι συνδρομητές Vodafone CU μπορούν να ενεργοποιήσουν τα παραπάνω πακέτα με κλήση στο 1252, μέσα από την εφαρμογή My CU App, από το www.vodafonecu.gr, ή μέσω ενός Καταστήματος Vodafone

Οι συνδρομητές Vodafone Καρτοκινητού μπορούν να ενεργοποιήσουν τα παραπάνω πακέτα με κλήση στο 1252, μέσα από την εφαρμογή My Vodafone App, από το My Account στο www.vodafone.gr, ή μέσω ενός Καταστήματος Vodafone.

Οι συνδρομητές που έχουν ενεργοποιήσει ή θα ενεργοποιήσουν τα πακέτα των οποίων παύει η εμπορική τους διάθεση στις 28/11/2022, θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα πακέτα αυτά με τις υφιστάμενες παροχές έως τη λήξη τους ή μέχρι την εξάντληση των παροχών τους.

 

Σε ΦΕΚ δημοσιεύτηκε ο κώδικας δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές. Ο συγκεκριμένος κώδικας υποχρεώνει σε συγκεκριμένους κανόνες «συμπεριφοράς» παρόχους όπως Cosmote-ΟΤΕ, Vodafone, Wind, Nova και θέτει όρους που πρέπει να τηρούνται αλλιώς… θα επιβληθούν κυρώσεις!

Ενδεικτικά:

Επικοινωνία με τους καταναλωτές: Ο πάροχος μεριμνά ότι η προώθηση και η πώληση των υπηρεσιών του πραγματοποιείται με σεβασμό προς τους καταναλωτές.

Κατά την επικοινωνία με τους καταναλωτές, το προσωπικό του παρόχου προωθεί και πωλεί τις υπηρεσίες του με δίκαιο, διαφανή, υπεύθυνο και σαφή τρόπο. Επίσης, κατά τη διάρκεια της προώθησης των υπηρεσιών εξηγεί με σαφήνεια και ευκρίνεια τους βασικούς όρους, προϋποθέσεις, τυχόν περιορισμούς, ειδικούς όρους και κόστος των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές.

Ώρες επικοινωνίας: Η επικοινωνία με τους καταναλωτές, είτε πρόκειται για επίσκεψη στην κατοικία, είτε μέσω τηλεφώνου πρέπει να γίνεται σε κατάλληλες ώρες και δεν πραγματοποιείται σε ώρες κοινής ησυχίας, εκτός εάν συμφωνεί προς τούτο ο καλούμενος. Αυτό ισχύει και για τις αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται μόνον υπό τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Μητρώο άρθρου 11 ν. 3471/2006: Ο πάροχος δεν πραγματοποιεί κλήσεις προς καταναλωτές που έχουν ενταχθεί στο Μητρώο του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 και έχουν ζητήσει να μην δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για απ’ ευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς

Προστασία προσωπικών δεδομένων: Όλα τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με καταναλωτές όταν αναζητούνται υποψήφιοι πελάτες πρέπει να συγκεντρώνονται, να προωθούνται και να διατηρούνται με τρόπο που να συμμορφώνεται με τη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Παρουσίαση προσωπικού: O πάροχος διασφαλίζει ότι το προσωπικό του κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με τους καταναλωτές ανακοινώνει αμέσως στην αρχή της επικοινωνίας το επώνυμο τους, τον πάροχο που εκπροσωπούν και τον σκοπό της επικοινωνίας τους. Ειδικότερα, στην περίπτωση υπεργολάβων / συνεργατών / μεταπωλητών, στην επικοινωνία με τους καταναλωτές πρέπει να δηλώνεται σαφώς το όνομα της εταιρίας του υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή και η σχέση της με τον πάροχο. Δηλαδή, η επικοινωνία θα πρέπει να έχει το περιεχόμενο: «το όνομά μου είναι …………… καλώ από την [όνομα εταιρίας υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή], που είναι συνεργαζόμενη εταιρία με τον πάροχο [όνομα]».

Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται παραπλανητικές εκφράσεις που δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις στους καταναλωτές, όπως η έκφραση «καλώ εκ μέρους του παρόχου [όνομα]» εάν πρόκειται για προσωπικό υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή του παρόχου.

Ευάλωτες ομάδες καταναλωτών: Το προσωπικό του παρόχου δεν εκμεταλλεύεται την αδυναμία καταναλωτών που ανήκουν σε ευαίσθητες ομάδες, όπως ηλικιω μένων, ανηλίκων, ατόμων οι οποίοι δεν έχουν επαρκή γνώση της ελληνικής γλώσσας και ατόμων με ειδικές ανάγκες προκειμένου να πραγματοποιήσει πωλήσεις.

Λεξιλόγιο και ευγένεια προσωπικού: Το προσωπικό του παρόχου στην επικοινωνία με τους καταναλωτές, απευθύνεται σε αυτούς με ευγένεια και χρήση κατάλληλου λεξιλογίου. Κάθε πληροφορία πρέπει να είναι απλή και ακριβής και να παρέχεται με τρόπο ώστε να καθίσταται ευθέως και άμεσα αντιληπτή από τον εκάστοτε καταναλωτή. Δεν παραπλανά, ούτε επιδιώκει να παραπλανήσει με κανέναν τρόπο, με πράξεις ή παραλείψεις, τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία του παρόχου ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες άλλων παρόχων.

Διακοπή προωθητικής επικοινωνίας: Στην περίπτωση όπου ο καταναλωτής δηλώσει ή καταστήσει σαφές ότι δεν ενδιαφέρεται, ή ότι η κλήση ή η επίσκεψη είναι ενοχλητική για αυτόν, το προσωπικό του παρόχου υποχρεούται να διακόπτει αμέσως την κλήση ή την επίσκεψη ευγενικά, χωρίς να επιμένει ενάντια στην θέληση του καταναλωτή και χωρίς να ασκήσει οποιουδήποτε είδους πίεση ή έμμεσο εξαναγκασμό.

Διατήρηση αρχείων: Τα αρχεία των τηλεφωνικών συνομιλιών για την πραγματοποίηση πωλήσεων με τους καταναλωτές, διατηρούνται από την εταιρία που πραγματοποιεί την πώληση για έξι μήνες από την πραγματοποίηση αυτής, σύμφωνα με τους όρους του ισχύοντος πλαισίου. Τα προαναφερθέντα αρχεία περιλαμβάνουν την ημερομηνία και την ώρα της συνομιλίας με τους καταναλωτές καθώς και επαρκείς πληροφορίες για την ταυτοποίηση του εμπλεκόμενου αντιπροσώπου σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ώστε να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση οποιασδήποτε μελλοντικής καταγγελίας ή ζητήματος προκύψει. Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή για τη διάρκεια διατήρησης των εν λόγω στοιχείων και να του παρέχει τα δικαιώματα που ορίζει η σχετική νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπως είναι το δικαίωμα εναντίωσης.

Προσφορές: Ο πάροχος κοινοποιεί τους κύριους όρους και τους σημαντικούς περιορισμούς που ισχύουν για την προμήθεια των προσφορών του, όπως η χρονική διάρκεια και η ημερομηνία λήξης της προσφοράς, καθώς και τυχόν ειδικούς όρους για την αγορά της προσφοράς, όπως η δεσμοποίηση με άλλα προϊόντα και υπηρεσίες ή ο περιορισμός της προσφοράς σε μια συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών.

Εξυπηρέτηση Καταναλωτών: Ο πάροχος διασφαλίζει ότι τα ερωτήματα και τα παράπονα/καταγγελίες των καταναλωτών αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά. Τα τμήματα διαχείρισης καταγγελιών πρέπει να είναι στελεχωμένα με επαρκείς πόρους και με ικανοποιητικά επίπεδα εξουσιοδότησης.

Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος Κώδικα, η ΕΕΤΤ δύναται να επιβάλει κυρώσεις εφαρμόζοντας τις διατάξεις των άρθρων 137 και 138 του ν. 4727/2020.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025