Aπό την 1η Ιουλίου 2022, οι εργαζόμενοι σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ θα έχουν πρόσβαση στην του.

Πώς λειτουργεί

Διαθέσιμη πλέον σε κινητό και τάμπλετ είναι η εφαρμογή myErgani, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την άμεση πρόσβαση των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα στο εργασιακό ιστορικό τους.

H εφαρμογή είναι διαθέσιμη για android και iOS συσκευές.

Μέσω αυτής, ο κάθε εργαζόμενος έχει άμεση και εύκολη πρόσβαση σε όλες τις εργασιακές σχέσεις με τους εργοδότες, όπου έχει απασχοληθεί, καθώς και στα πιο πρόσφατα καταγεγραμμένα στοιχεία της κάθε σχέσης, όπως έχουν καταγραφεί στο Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» από τις δηλώσεις των υπόχρεων εργοδοτών. Παράλληλα, μπορεί να βλέπει σε πραγματικό χρόνο τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στο Π.Σ. «ΕΡΓΑΝΗ» και τον αφορούν, μέσω προωθητικών ειδοποιήσεων (push notifications).

Η είσοδος στην υπηρεσία προϋποθέτει αυθεντικοποίηση με τη χρήση των κωδικών πρόσβασης TaxisNet.

Υπενθυμίζεται ότι, τον Δεκέμβριο του 2021, είχε τεθεί σε λειτουργία η web εφαρμογή myergani.gov.gr, που αποτέλεσε τον πρόδρομο του myErgani mobile app. Με τη σειρά της, η εφαρμογή αποτελεί τη βάση, μέσω της οποίας θα είναι διαθέσιμη η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, μέσω σχετικής αναβάθμισης (update) της εφαρμογής.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, από την 1η Ιουλίου 2022, κάθε εργαζόμενος σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ (με περισσότερους από 250 εργαζόμενους) θα έχει πρόσβαση στην Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας του (σε μορφή QR Code). Έτσι, οι θα μπορούν να βλέπουν το ημερολόγιο πραγματικής απασχόλησης, το οποίο συγκεντρώνει το προγραμματισμένο ωράριο, καθώς και όλα τα δεδομένα της ατομικής Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας τους, με ένα κλικ από το κινητό τους.

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σχετικά: «Η εφαρμογή myErgani είναι ένα ακόμα καθοριστικό βήμα για την υλοποίηση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Πλέον, κάθε εργαζόμενος θα έχει στα χέρια του, μέσα από το κινητό του τηλέφωνο, άμεση, γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στα στοιχεία που δηλώνει ο εργοδότης του για εκείνον. Από την 1η Ιουλίου, μάλιστα, θα είναι διαθέσιμη, μέσω της εφαρμογής και η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, όπου θα καταγράφεται για πρώτη φορά ο πραγματικός χρόνος εργασίας των εργαζομένων. MyErgani και Ψηφιακή Κάρτα, λοιπόν, αποτελούν στην πράξη εγγύηση για την τήρηση του ωραρίου, αλλά και των υπερωριών των εργαζομένων, ώστε να αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα αδήλωτης και υποδηλωμένης εργασίας. Αξιοποιούμε τις δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες, ώστε κανένας πια να μην μπορεί να “κλέβει” τις ώρες δουλειάς τους. Με διαφάνεια και ολοκληρωμένη ενημέρωση, δίνουμε στην πράξη και όχι στα λόγια δύναμη στον εργαζόμενο».

Οι εργαζόμενοι μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή από τα ακόλουθα link:

https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.gov.myergani Google Play (android)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025