: Α’ φάση ειδικής αγωγής ( σχολεία, T.E., ΚΕΔΔΥ, Παράλληλη στήριξη) – Για τις ειδικής αγωγής ενημερωθήκαμε ξανά ότι αναμένουμε ανάλογους αριθμούς με πέρυσι. Φυσικά θα υπάρχει μικρή απόκλιση ανάλογα με τα κενά που θα δηλώνουν από τις διευθύνσεις.

Παρακάτω σας θυμίζουμε τους περυσινούς αριθμούς που προσλήφθηκαν ανά ειδικότητα στην α’ φάση ειδικής αγωγής.

 

Αγγλικών 4

Καλλιτεχνικών 25

Φυσικής Αγωγής 33

Μουσικών 24

Μουσικών μη ανωτάτων ιδρυμάτων 32

Πληροφορικής 29

Θεατρολόγων 25

Δασκάλων2741

Νηπιαγωγών 576

 

Ο τρόπος που θα τρέξουν οι

Επίσης,επιβεβαιώσαμε την ενημέρωσή μας για τον τρόπο που θα τρέξουν οι πίνακες. Αναμένουμε λοιπόν πρώτα τις προσλήψεις ειδικής αγωγής κι έπειτα αυτές της γενικής. Στην ειδική αγωγή οι προσλήψεις θα γίνουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που έγιναν πέρυσι (Ειδικά σχολεία + Τ.Ε.+ παράλληλη) με τον διαχωρισμό να γίνεται μεταξύ Ειδικά σχολεία + Τ.Ε. ή παράλληλη στήριξη. Παρακάτω σας παραθέτουμε ένα παράδειγμα:

 

Παράδειγμα: Ο. κ. Τάδε είναι στη θέση 500 του πίνακα ειδικής αγωγής και έχει φτάσει η σειρά του να προσληφθεί. Ο κ. Τάδε έχει δηλώσει με τη σειρά τις εξής περιοχές: Κόρινθο, Ηράκλειο, Χανιά Λακωνία.

 

Αν δεν υπάρχει κενό σε (Ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης) στην Κόρινθο, τότε το σύστημα εξετάζει αν υπάρχει κενό παράλληλης στήριξης στην Κόρινθο. Αν όχι, προχωράει στην δεύτερη του επιλογή, στο Ηράκλειο και τρέχει με τον ίδιο τρόπο.

 

Αριθμός και δηλώσεις των

Οι προσλήψεις στα ΚΕΔΥ αναμένεται να είναι 100 για α/θμια και β/θμιαπερίπου μοιρασμένες στη μέση. Θυμίζουμε πέρυσι 58 ήταν οι προσληφθέντες στην α/θμια. Τα ΚΕΔΔΥ δεν έχουν μετονομαστεί ακόμη σε ΚΕΣΥ καθώς εκκρεμούν κάποιες διαπιστωτικές πράξεις που θα ολοκληρωθούν περίπου τα Χριστούγεννα και γι αυτόν τον λόγο εμφανίζονται ως ΚΕΔΔΥ στη δήλωσή μας. Παρακάτω σας παραθέτουμε ένα παράδειγμα για τη δήλωση των ΚΕΔΔΥ, αφού οι ερωτήσεις είναι πολλές. Καταρχάς, να αναφέρουμε ότι τα ΚΕΔΔΥ μπορούν να παρεμβάλλονται ανάμεσα σε άλλες επιλογές, δηλαδή μπορείτε να τα δηλώσετε όπως θέλετε.Αν επιθυμούμε να προσληφθούμε σε ΚΕΔΔΥ πρέπει να προσέξουμε πως θα τα τοποθετήσουμε στην δήλωση. Παρακάτω παραθέτουμε ορισμένα παραδείγματα.

 

Παράδειγμα: αν ο κ. Τάδε που βρίσκεται στους πίνακες της ειδικής αγωγής επιθυμεί να εργαστεί σε όλες τις δομές (ΣΜΕΑΕ, Παράλληλη στήριξη και ΚΕΔΔΥ) και οι πόλεις που θέλει να δηλώσει είναι με τη σειρά Λάρισα, Τρίκαλα, Α’ Μαγνησία, Κόρινθος, Καβάλα τότε πρέπει να δηλώσει:

 

1. Λάρισα

2. ΚΕΔΔΥ Λάρισας

3. Τρίκαλα

4. ΚΕΔΔΥ Τρικάλων

5. Α’ Μαγνησία

6. ΚΕΔΔΥ Μαγνησίας

7. Κόρινθος

8. ΚΕΔΔΥ Κορίνθου

9. Καβάλα

10. ΚΕΔΔΥ Καβάλας

 

Αν έχει ως προτεραιότητα να εργαστεί σε ΚΕΔΔΥ σε σχέση με ΣΜΕΑΕ ή τότε απλά θα βάλει:

1. ΚΕΔΔΥ Λάρισας

2. Λάρισα κλπ.

 

Με τον τρόπο αυτό θα διασφαλίσει ότι δεν θα προσληφθεί κάποιος που είναι χαμηλότερα στον πίνακα σε ΚΕΔΔΥ που είχε δηλώσει ο ίδιος στο τέλος της δήλωσης του.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ο κ. Τάδε δηλώσει :

 

1. Λάρισα

2. Τρίκαλα

3. Α’ Μαγνησία

4. Κόρινθος

5. Καβάλα

6. ΚΕΔΔΥ Λάρισας

6. ΚΕΔΔΥ Τρικάλων

7. ΚΕΔΔΥ Μαγνησίας

9. ΚΕΔΔΥ Κορίνθου

10. ΚΕΔΔΥ Καβάλας,

 

τότε μπορεί να προσληφθεί για παράδειγμα ως παράλληλη στήριξη στην 3η του επιλογή, δηλαδή στη Α’ Μαγνησία, και ο κ. Δείνα που βρίσκεται χαμηλότερα στον πίνακα και κάνει με τον πρώτο τρόπο τη δήλωση να προσληφθεί στο ΚΕΔΔΥ Λάρισας. Προσοχή λοιπόν!

 

Ακόμα κι αν δεν τρέξουν μαζί οι προσλήψεις ο πρώτος τρόπος είναι ο ενδεδειγμένος να κάνουμε την δήλωσή μας αν έχουμε προτεραιότητα την περιοχή και όχι τη δομή της ειδικής αγωγής που θα εργαστούμε.

 

Πρόταση για την παράλληλη στήριξη

Σε ότι αφορά την παράλληλη στήριξη επαναλάβαμε το αίτημά μας για προσμέτρηση των συνολικών διαλειμμάτων της ημέρας ως μια διδακτική ώρα. Από τη μία κατανοούμε και ενστερνιζόμαστε ότι στο διάλειμμα παράγεται εκπαιδευτικό έργο μεταξύ του εκπαιδευτικού και του μαθητή οπότε δεν μπορεί να απουσιάζει, αλλά από την άλλη πρέπει και το Υπουργείο να κατανοήσει ότι ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να εργάζεται χωρίς διάλειμμα από το πρωί μέχρι το μεσημέρι και πολλές φορές χωρίς ενδιάμεσο κενό. Η πρότασή μας ήταν σαφής. Αφού το διάλειμμα λογίζεται ως παραγωγή εκπαιδευτικού έργου να προσμετρώνται όλα τα διαλείμματα ως διδακτική ώρα. Είναι δύσκολο να συμβεί από φέτος, όμως ως ΠΣΑΕΠ θα πιέσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση.

 

Τέλος, όπως έχουμε αναφέρει ξανά οι περιφερειακές διευθύνσεις θα αποστείλουν τα κενά μέχρι τις 3/09 στο Υπουργείο. Άρα είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθούν οι προσλήψεις τη ίδια μέρα. Η πιθανότερη ημερομηνία είναι η Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου. Όπως ενημερωθήκαμε γίνονται προσπάθειες να ανακοινωθούν μια μέρα νωρίτερα, χωρίς όμως να αποτελεί το πιθανότερο σενάριο.

 

Για οποιοδήποτε νεότερο θα ακολουθήσει ενημέρωση.

Προσλήψεις αναπληρωτών – . Δηλώσεις περιοχών 2018-2019. Διαδικασία δήλωσης περιοχών στο ΟΠΣΥΔ

Η διαδικασία δήλωσης περιοχών στο ΟΠΣΥΔ είναι ίδια τόσο για τους αναπληρωτές πρωτοβάθμιας όσο και δευτεροβάθμιας.

– Δηλώσεις περιοχών

Μπαίνουμε στο

Κάνουμε σύνδεση με τους κωδικούς μας

Επιλέγουμε από την καρτέλα στο πάνω μέρος της οθόνης την καρτέλα που λέει Ιστορικό αιτήσεων.

– Αιτήσεις αναπληρωτών

Εκεί βλέπουμε την/τις αίτηση/αιτήσεις μας, βλέπουμε την αίτηση που μας ενδιαφέρει ( π.χ. Αναπληρωτή ΣΜΕΑΕ) και πατάμε το εικονίδιο που μοιάζει με μεγεθυντικό φακό ( αν πάμε το δείκτη του ποντικιού πάνω στο εικονίδιο γράφει Προβολή/Επεξεργασία).

Εμφανίζεται η βαθμίδα ενδιαφέροντος που θέλουμε να κάνουμε την δήλωση ( π.χ. Α/βθμια) και επιλέγουμε συνέχεια.

Στο πάνω μέρος της οθόνης εμφανίζονται τα στοιχεία μας τα οποία και ελέγχουμε.

– Επιλογή περιοχών

Στο μεσαίο μέρος της σελίδας εμφανίζονται 2 πίνακες ένας με μπλε πλαίσιο που έχει όλες τις περιοχές για πλήρες και μειωμένο ωράριο και ένας με πράσινο που είναι άδειος.

Μεταφέρουμε από τον πίνακα με το μπλε πλαίσιο στο πίνακα με το πράσινο πατώντας το βελάκι που εμφανίζεται ανάμεσα στους 2 πίνακες την κάθε περιοχή που μας ενδιαφέρει. Η σειρά που τοποθετούμε στο πίνακα με το πράσινο πλαίσιο τις περιοχές είναι και η σειρά προτίμησής μας.

Αφού τελειώσουμε με τις περιοχές προτίμησης στο κάτω μέρος της οθόνης ειδικότερα για τους δασκάλους και νηπιαγωγούς γενικής εμφανίζονται οι εξής επιλογές:

Α) Αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε./εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης.
Β) Αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή για τις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ).

Ενώ για τους δασκάλους ειδικής εμφανίζεται η εξής επιλογή:

Αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή και σε περιοχές της Β/θμιας εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.)(ΠΕ71,ΠΕ70.ΕΑΕ).

– Καταχώρηση επιλογών περιοχών

Αφού έχουμε επιλέξει τις περιοχές ελέγχουμε τις επιλογές μας και πατάμε καταχώρηση.Για να δούμε την δήλωση που έχουμε καταχωρήσει επιστρέφουμε στο ιστορικό αιτήσεων και επιλέγουμε το πράσινο εικονίδιο (στην λίστα που γράφει Ενέργειες)  . Εάν πάμε το ποντίκι μας στο πράσινο εικονίδιο γράφει εξαγωγή σε PDF, το πατάμε και βλέπουμε την δήλωσή μας.
Στην δήλωσή μας κάτω από τις περιοχές προτίμησης εμφανίζονται οι επιλογές μας (π.χ. Αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε./εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη της Α/θμιας Εκπαίδευσης σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης). Στις οποίες από την στιγμή που τις έχουμε επιλέξει πρέπει να γράφει δίπλα ΝΑΙ, στις επιλογές που δεν έχουμε επιλέξει πρέπει να αναγράφεται το ΟΧΙ.

**Προσοχή: Οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στους πίνακες της ειδικής αγωγής δεν δηλώνουν παράλληλη στήριξη. Άλλωστε δεν υπάρχει τέτοια επιλογή πλέον. Όποιος βρίσκεται στους πίνακες της ειδικής αυτόματα λογίζεται ότι είναι διαθέσιμος και για παράλληλη στήριξη.

– Προθεσμίες

Τέλος, όπως αναγράφεται και στην εγκύκλιο :
Σε περίπτωση που δεν δηλωθούν περιοχές προτίμησης, εντός της ανωτέρω προθεσμίας, ο υποψήφιος (ακόμη κι εάν έχει ενταχθεί στον οικείο πίνακα σχολικού έτους 2018-2019), δεν θα είναι διαθέσιμος για πρόσληψη.

– Δήλωση περιοχών προτίμησης σε αιτήσεις αναπληρωτών / ωρομισθίων εκπαιδευτικών.

Σας ενημερώνουμε ότι είναι διαθέσιμη η δήλωση περιοχών προτίμησης σε αιτήσεις αναπληρωτών / ωρομισθίων εκπαιδευτικών.
Η επιλογή των περιοχών γίνεται επιλέγοντας «Προβολή/Επεξεργασία» από το «Ιστορικό αιτήσεων»

Προθεσμία υποβολής από 24-08-2018 έως και 30-08-2018.
Για να δείτε τη σχετική Υπουργική Απόφαση πατήστε εδώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025