Στον χορό των απεργιακών κινητοποιήσεων μπαίνουν και ο προαστιακός και τα τρένα. Όπως ανακοίνωσε στις 6.30 π.μ. η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «λόγω αιφνιδιαστικής και απροειδοποίητης απεργίας του προσωπικού του ΟΣΕ δεν εξασφαλίζεται η κυκλοφορία των τρένων.

Έτσι παραμένουν ακινητοποιημένες οι αμαξοστοιχίες Αθήνα – Θεσσαλονίκη και ο Προαστιακός».

«» τραβούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς () την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου – Με υπομονή πρέπει να οπλιστούν αύριο, Τρίτη (18/02), οδηγοί και επιβατικό κοινό στην Αθήνα καθώς, οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αποφάσισαν κινητοποιήσεις ενόψει της ψήφισης του νέου Ασφαλιστικού στη Βουλή.

Συγκεκριμένα, τα Σωματεία των εργαζομένων θα συμμετάσχουν με 24ωρη απεργία στην κινητοποίηση του Εργατικού Κέντρου Αθηνών (ΕΚΑ) διαμαρτυρόμενοι για το ασφαλιστικό.

Καθόλη τη διάρκεια της ημέρας στους δρόμους της Αθήνας δεν θα κυκλοφορήσουν και τρόλεϊ, ενώ ακινητοποιημένοι θα μείνουν και οι συρμοί του και του τόσο στις γραμμές 2 και 3 όσο και στην 1.

Στις απεργιακές κινητοποιήσεις για το Ασφαλιστικό συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Σε ανακοίνωσή της η ΠΟΕ-ΟΤΑ σημειώνει ότι «το Νομοσχέδιο που η κυβέρνηση καταθέτει για ψήφιση δεν είναι τίποτα άλλο παρά η συνέχιση των μνημονιακών Αντιασφαλιστικών Νόμων που ψηφίστηκαν την περίοδο 2010-2019 και είχαν ως συνέπεια τη μείωση των συντάξεων από 20% έως και 60%».

Απεργία στο λιμάνι του Πειραιά, σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, προκήρυξε και η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), συμμετέχοντας στην 24ωρη παμπειραϊκή απεργία που έχει κηρύξει για την Τρίτη 18/02 το Εργατικό Κέντρο Πειραιά. Η ΠΕΝΕΝ σε ανακοίνωσή της, μεταξύ άλλων, καλεί τα μέλη της να συμμετάσχουν στην απεργία αναφέροντας ότι η «κυβέρνηση με το ασφαλιστικό νομοσχέδιο που έφερε στη Βουλή εγκαινιάζει μια νέα επίθεση στα ασφαλιστικά – συνταξιοδοτικά μας δικαιώματα». Προσθέτει επίσης ότι με «τον νέο νόμο διατηρούνται τα αυξημένα όρια ηλικίας σε άνδρες και γυναίκες και οι επικουρικές συντάξεις παραμένουν καθηλωμένες στα ίδια επίπεδα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025