ΑΑΔΕ – Σύμφωνα με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων πλέον οι φορολογούμενοι, όταν θέλουν να τακτοποιήσουν εκκρεμείς υποθέσεις στις εφορίες, τα Ελεγκτικά Κέντρα (ΚΕ.ΜΕ.ΕΠ., ΚΕ.ΦΟ.ΜΕ.Π.), τη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) και τις Υπηρεσίες Ελέγχου και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.), θα πρέπει να έχουν κλείσει ραντεβού
Αλλαγές έρχονται από Δευτέρα 29 Ιουλίου στην εφορία. Μόνο με ραντεβού θα μπορούν να επισκεφτούν την εφορία όσοι θέλουν να κλείσουν τις ανοικτές υποθέσεις τους.
Για να κλείσει το ραντεβού με τον εφοριακό, ο φορολογούμενος θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσει με τη γραμματεία της κάθε υπηρεσίας.
Αυτό θα μπορεί να γίνει είτε αυτοπροσώπως, εάν ο ίδιος ή ο εκπρόσωπός του πάει εκεί, είτε με αίτημα που θα στέλνει με ταχυδρομείο, email ή φαξ.
Στη συνέχεια, θα παίρνει ένα καρτελάκι, που γράφει «Επισκέπτης», το οποίο θα πρέπει να φορά καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του στην εφορία.
Σημειώνεται ότι η ΑΑΔΕ επεξεργάζεται μια σύγχρονη ηλεκτρονική υπηρεσία για τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση των επισκέψεων των φορολογουμένων στις κατά αρμοδιότητα Ελεγκτικές Φορολογικές Υπηρεσίες, μέσω της ανάπτυξης διαδικτυακής εφαρμογής (web based application), στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης των διαδικασιών και της αναβάθμισης των υποδομών και του εξοπλισμού της. Διευκρινίζεται ότι, ως προς τις Δ.Ο.Υ., η νέα αυτή διαδικασία επισκέψεων θα αφορά μόνο τα Τμήματα Ελέγχου και όχι τα υπόλοιπα τμήματα υποδοχής κοινού