Τι γίνεται με τη – Όσα άλλαξαν μετά τις μειώσεις στις επιδοτήσεις. Χαμηλή καταγράφεται η ζήτηση σε πετρέλαιο θέρμανσης τις τελευταίες ημέρες κι ενώ από την 1η Ιανουαρίου είναι μειωμένη κατά 10 λεπτά το λίτρο η κρατική επιδότηση και τα διυλιστήρια απέσυραν τη δική τους έκπτωση.

Ειδικότερα, περιγράφοντας την εικόνα στην αγορά, μιλώντας στο CNN Greece o πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας, Μιχάλης Κιούσης, εξηγεί ότι πολλοί καταναλωτές αναμένοντας τις συγκεκριμένες εξελίξεις, προχώρησαν την περίοδο των Χριστουγέννων σε γέμισμα των δεξαμενών τους προκειμένου να «προλάβουν» τις χαμηλότερες τιμές στο πετρέλαιο θέρμανσης. Με αποτέλεσμα, μετά το τέλος του μήνα η κίνηση στα πρατήρια καυσίμων να παρατηρείται σημαντικά μειωμένη σε ό,τι αφορά στην προμήθειά του.

Την ίδια στιγμή, όπως εξηγεί, οι καλές έως τώρα καιρικές συνθήκες συντελούν κι εκείνες από την πλευρά τους ώστε η ζήτηση να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα με τους πρατηριούχους να αναμένουν ότι όταν πέσουν οι θερμοκρασίες η κίνηση θα αυξηθεί εκ νέου.

Οι διεθνείς τιμές των καυσίμων, σύμφωνα με τον κ. Κιούση εμφανίζουν συνολικά καθοδική πορεία τις τελευταίες μέρες.

Ωστόσο για τους καταναλωτές, το «ψαλίδισμα» των παραπάνω επιδοτήσεων έχει φέρει ανεβασμένες τιμές στην αντλία. Ενδεικτικά. η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης την πρώτη εβδομάδα του νέου χρόνου αυξήθηκε κατά 11 λεπτά και συγκεκριμένα από τα 1,13 ευρώ το λίτρο στα 1,24 ευρώ το λίτρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025