Τα ταξί θα μπορούν να εισέρχονται στις Ειδικές Λωρίδες Κυκλοφορίας, όπως θα προβλέπει ο νέος , σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΣΑΤΑ.

«Είσοδο των ταξί στις Ειδικές Λωρίδες Κυκλοφορίας προβλέπει ο νέος ΚΟΚ. Ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας εξαιρεί τα ΕΔΧ Ταξί και τις μοτοσικλέτες από την απαγόρευση εισόδου από τις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας». Αυτό μετέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου στο Προεδρείο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττική (ΣΑΤΑ), σύμφωνα με ανακοίνωση του συνδικάτου κατά την διάρκεια της σημερινής συνάντησης.

Σημειώνεται πως μετά την ψήφιση του νόμου απαιτείται η σχετική υπουργική απόφαση.

Υπενθυμίζεται ότι, χωρίς ταξί βρίσκεται η Αττική από τις 6:00 το πρωί της Τετάρτης μέχρι τις 6:00 το πρωί της Πέμπτης λόγω της 24ωρης απεργίας που εξήγγειλε το Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί (ΣΑΤΑ) για τις λεωφορειολωρίδες και το φορολογικό.

Τα ταξί θα μπορούν να εισέρχονται στις Ειδικές Λωρίδες Κυκλοφορίας, όπως θα προβλέπει ο νέος ΚΟΚ, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΣΑΤΑ.

«Είσοδο των ταξί στις Ειδικές Λωρίδες Κυκλοφορίας προβλέπει ο νέος ΚΟΚ. Ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας εξαιρεί τα ΕΔΧ Ταξί και τις μοτοσικλέτες από την απαγόρευση εισόδου από τις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας». Αυτό μετέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου στο Προεδρείο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττική (ΣΑΤΑ), σύμφωνα με ανακοίνωση του συνδικάτου κατά την διάρκεια της σημερινής συνάντησης.

Σημειώνεται πως μετά την ψήφιση του νόμου απαιτείται η σχετική υπουργική απόφαση.

Δείτε επίσης

Nέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει με τα ταξί

Υπενθυμίζεται ότι, χωρίς ταξί βρίσκεται η Αττική από τις 6:00 το πρωί της Τετάρτης μέχρι τις 6:00 το πρωί της Πέμπτης λόγω της 24ωρης απεργίας που εξήγγειλε το Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί (ΣΑΤΑ) για τις λεωφορειολωρίδες και το φορολογικό.

Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ

Με απόφαση που πήρε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ (συνεδρίαση 05/02/2025) ορίστηκε 24ωρη απεργία των Ταξί της Αττικής την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025.

Το ΣΑΤΑ ζητεί:

Ελεύθερη είσοδο των Ε.Δ.Χ. Ταξί στις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας (λεωφορειολωρίδες).

Να δοθεί λύση στο πρόβλημα της υποκλοπής έργου από εταιρίες με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό.

Να σταματήσουν οι παράνομες εκπτώσεις – προσφορές της Uber και της Bolt που παρανομούν σκόπιμα (δεν τηρούν το νόμιμο κόμιστρο που ορίζει η Πολιτεία) και εντείνουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό.

Να εφαρμοστεί η τροπολογία που απαγορεύει την είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρία (Ν. 4607/2019 άρθρο 75).

Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
Ξεκάθαρο και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμό των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί.

Κατάργηση των επίμαχων διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου και άμεση εφαρμογή αφορολόγητου ορίου 12000 ευρώ.

Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση μας είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
Ελεύθερη ταξινόμηση πολυθέσιων Ε.Δ.Χ. Ταξί & μεταχειρισμένων 5ετίας.

Τα αιτήματα μας είναι δίκαια και θα αγωνιστούμε γι΄ αυτά μέχρι εσχάτων!!!