Έως την ερχόμενη  Δευτέρα 28 Απριλίου θα παραμείναι σε διαβούλευση η πρόταση της ΡΑΑΕΥ για τα , με την οποία θέλει να παγιώσει τον πετυχημένο ήδη χρωματικό κώδικα και να κάνει πιο σαφή τα χαρακτηριστικά και τους όρους των σταθερών και των κυμαινόμενων τιμολογίων.

Όπως εξήγησε ο αντιπρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Αποβλήτων Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) Δημήτρης Φούρλαρης, σε συνέντευξη του στην ΕΡΤNEWS το πρωί της Τετάρτης.

«Με την καινούργια πρόταση που κάναμε εμείς ως Ρυθμιστική Αρχή, όλο αυτό το διάστημα παρουσιάστηκαν 72 διαφορετικά τιμολόγια».

«Είναι αδύνατο να παρακολουθήσει ένας καταναλωτής αυτή την εξέλιξη, οπότε εμείς προσπαθούμε με αυτή την πρόταση να μαζέψουμε τα τιμολόγια, ούτως ώστε να υπάρχει καταρχήν βελτίωση στη διαφάνεια της λειτουργίας της λιανικής και ενίσχυση της κατανόησης των συμβολαίων».

«Για αυτό θα υπάρχει ένα μικρό έντυπο το οποίο θα έχει την περίληψη του συμβολαίου, θα λέει την διάρκεια, το χρώμα, τις εκπτώσεις» τόνισε.

Δείτε επίσης

Νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για τα τιμολόγια ρεύματος - Τι αλλάζει

Όπως σημείωσε, αυτό το έντυπο θα το λαμβάνουν οι καταναλωτές πριν την υπογραφή της συμβάσεως και σε αυτό θα υπάρχει η περίληψη της σύμβασης με όλα τα χαρακτηριστικά και τους όρους του συμβολαίου και ο καταναλωτής θα καταλάβει αν αυτό ταιριάζει στο προφίλ του.

«Αυτό που προσπαθούμε να μαζέψουμε είναι οι διαφημίσεις των τιμολογίων.

Θέλουμε οι διαφημίσεις που θα γίνονται από τον κάθε προμηθευτή να είναι σαφείς ούτως ώστε να μην μπερδεύουν τον καταναλωτή, για να μπορεί έστω και μέσω της διαφήμισης να επιλέξει το τιμολόγιο που του ταιριάζει».

Σε κάθε διαφήμιση θα πρέπει να υπάρχει η τιμή του παγίου, η βασική τιμή προμήθειας και η έκπτωση.

Η δημόσια διαβούλευση τελειώνει την Δευτέρα 28/4, οπότε μετά θα πάρουμε τα σχόλια, θα μιλήσουμε με τους φορείς οι οποίοι έχουν κάνει τους σχολιασμούς και από κει και πέρα θα προχωρήσουμε στην τελική αναμόρφωση της παλιάς απόφασης του 2020 της Ρυθμιστικής Αρχής, ούτως ώστε να διευκολύνουμε τον καταναλωτή να μην πελαγώσει και να μην μπερδεύεται.