Ενημερωτικό του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή σχετικά με την κατανομή των αιτήσεων μετάθεσης 2020 και τις τρέχουσες εκπαιδευτικές εξελίξεις
Σας ενημερώνουμε για τις αιτήσεις μετάθεσης που υποβλήθηκαν τη σχολική χρονιά 2019-2020. Πιο αναλυτικά έχουν υποβληθεί 221 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή (182 πέρσι αύξηση αιτήσεων κατά 21%), 222 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία (111 πέρσι αύξηση αιτήσεων κατά 100%!), 91 αιτήσεις μετάθεσης με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό σε ΚΕΣΥ (127 πέρσι μείωση αιτήσεων κατά 28%),78 αιτήσεις μετάθεσης στα Διαπολιτισμικά (46 πέρσι αύξηση αιτήσεων κατά 69%), 493 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά (494 πέρσι) και 6579 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις (6670 πέρσι μείωση αιτήσεων κατά 1,4%).
Πιο αναλυτικά για τις μεταθέσεις υποβλήθηκαν συνολικά μεταξύ άλλων 1529 αιτήσεις ΠΕ06, 881 ΠΕ05, 542 ΠΕ07, 940 ΠΕ01,275 ΠΕ08, 314 ΠΕ78, 1612 ΠΕ03,913 ΠΕ80, 2022 ΠΕ 86, 4384 ΠΕ 02, 1849 ΠΕ11 και 1427 ΠΕ04.01 και 462 ΠΕ04.02
Σχετικά με τις Γενικές μεταθέσεις του 2018-19 είχαμε 6357 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 498 (ποσοστό 7,83%). Τα δηλωθέντα κενά ήταν 2.568. Επίσης έγιναν 77 μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία, 8 σε Διαπολιτισμικά, 13 σε Καλλιτεχνικά, 84 στην Ειδική Αγωγή (56,85%) και 79 σε ΚΕΣΥ με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό (89,77%)
Για τις γενικές μεταθέσεις του 2017-18 εξετάστηκαν 152 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή, 355 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία, 65 αιτήσεις μετάθεσης στα Διαπολιτισμικά, 426 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά και 6673 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις. Εξ αυτών ικανοποιήθηκαν 51 αιτήσεις στην Ειδική Αγωγή, 48 αιτήσεις στα Μουσικά, 41 στα Καλλιτεχνικά, 8 στα Διαπολιτισμικά και 472 στη Γενική Παιδεία (ποσοστό ικανοποίησης 7,07%).
Για τις γενικές μεταθέσεις του 2016-17 είχαν υποβληθεί 181 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή, 69 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία, 99 αιτήσεις μετάθεσης στα Διαπολιτισμικά, 580 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά και 6780 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις. Εξ αυτών ικανοποιήθηκαν 44 αιτήσεις στην Ειδική Αγωγή, 95 αιτήσεις στα Μουσικά, 2 στα Καλλιτεχνικά, 5 στα Διαπολιτισμικά και 213 στη Γενική Παιδεία (ποσοστό ικανοποίησης 3,10%).
Το 2015-16 εξετάστηκαν 6997 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 404 (ποσοστό ικανοποίησης 5,77%). Αρχικά στην Ειδική Αγωγή είχαμε 181 ενεργές αιτήσεις. Εξ αυτών μετατέθηκαν 46 εκπαιδευτικοί. Στα Μουσικά σχολεία υποβλήθηκαν 443 αιτήσεις. Εξ αυτών ικανοποιήθηκαν 46 αιτήσεις εκπαιδευτικών γενικής παιδείας και 24 εκπαιδευτικοί μουσικής παιδείας. Στα Καλλιτεχνικά Σχολεία υποβλήθηκαν 78 αιτήσεις εκ των οποίων ικανοποιήθηκαν 9. Στα Σχολεία διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης υποβλήθηκαν 39 αιτήσεις εκ των οπίων ικανοποιήθηκαν 3.
Υπενθυμίζουμε ότι το 2014-15 είχαν υποβληθεί 195 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή,76 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία, 607 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά και 8248 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις. Από τις 8098 ενεργές αιτήσεις Γενικών μεταθέσεων ικανοποιήθηκαν 1718 (ποσοστό 21,22%).
Τα ποσοστά ικανοποίησης των μεταθέσεων τα τελευταία χρόνια είναι τα ακόλουθα:
ΕΤΟΣ | ΑΙΤΗΣΕΙΣ | ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ | ΠΟΣΟΣΤΟ |
2012 | 14855 | 2434 | 16,39% |
2013 | 11260 | 607 | 5,4% |
2014 | 8389 | 751 | 8,99% |
2015 | 8098 | 1718 | 21,22% |
2016 | 6997 | 404 | 5,77% |
2017 | 6874 | 213 | 3,10% |
2018 | 6673 | 472 | 7,07% |
2019 | 6357 | 498 | 7,83% |
Είναι προφανές ότι η ανακοίνωση των γενικών Μεταθέσεων θα πρέπει να γίνει έγκαιρα, αφού συμπαρασύρουν όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (Αμοιβαίες Μεταθέσεις, Μετατάξεις από κλάδο σε κλάδο, τοποθετήσεις στα ΠΥΣΔΕ, Αποσπάσεις και τελικά προσλήψεις αναπληρωτών). Το 2018 ανακοινώθηκαν στις 26 Μαρτίου και το 2019 στις 28 Μαρτίου.
Ο συνολικός αριθμός των αιτήσεων μετάθεσης που υποβλήθηκαν είναι 19.377. Εξ αυτών οι 11.693 αιτήσεις αφορούν Βελτίωση και Οριστική Τοποθέτηση, οι 6.579 αιτήσεις είναι για ΠΥΣΔΕ, οι 18 για σχολεία Τυφλών-Κωφών, οι 203 για ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ, οι 91 για Συμβουλευτική, οι 78 για Διαπολιτισμικά, οι 222 για Καλλιτεχνικά και οι 493 αιτήσεις για Μουσικά Σχολεία.
Η συνολική αναλυτική κατανομή των 19.377 αιτήσεων ανά ειδικότητα και τύπο σχολείου είναι η ακόλουθη:
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Δ.Ε. | |
ΚΛΑΔΟΣ | Πλήθος Αιτήσεων |
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1529 |
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ | 28 |
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ | 1 |
ΒΙΟΛΟΓΟΙ | 148 |
ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ-ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ | 2 |
ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | 1 |
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ | 35 |
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 881 |
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 542 |
ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 84 |
ΓΕΩΠΟΝΟΙ | 49 |
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ | 3 |
ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ | 1 |
ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ | 7 |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 1 |
ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 21 |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 4 |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 1 |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ | 265 |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 3 |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ | 202 |
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 38 |
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 21 |
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | 7 |
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 8 |
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 38 |
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 275 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 2 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 314 |
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ | 7 |
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ | 2 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 1612 |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΙΘΕ) | 5 |
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | 18 |
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ | 328 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 269 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ | 7 |
ΝΑΥΤΙΚΩΝ | 7 |
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | 81 |
ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ | 1 |
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ | 8 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 913 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | 2 |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ | 2 |
ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 940 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 2022 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.Ι. | 2 |
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | 363 |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ | 7 |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ | 6 |
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΔΟΜΙΚΟΙ | 5 |
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 4384 |
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 1849 |
ΦΥΣΙΚΟΙ | 1427 |
ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 20 |
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ | 1 |
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ | 11 |
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 69 |
ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ | 1 |
ΧΗΜΙΚΟΙ | 462 |
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 20 |
ΨΥΚΤΙΚΟΙ | 15 |
ΣΥΝΟΛΟ | 19.377 |
Η αναλυτική κατανομή των 6.579 αιτήσεων μετάθεσης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ είναι η ακόλουθη:
ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Δ.Ε. ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ | |
ΚΛΑΔΟΣ | Πλήθος Αιτήσεων |
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 640 |
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ | 14 |
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ | – |
ΒΙΟΛΟΓΟΙ | 17 |
ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ-ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ | – |
ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | – |
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ | 12 |
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 381 |
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 252 |
ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 18 |
ΓΕΩΠΟΝΟΙ | 9 |
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ | 1 |
ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ | 1 |
ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ | 1 |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | – |
ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 7 |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 1 |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 1 |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ | 92 |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 1 |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ | 75 |
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 8 |
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 6 |
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | 2 |
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 17 |
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 108 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | – |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 55 |
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ | 3 |
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ | 1 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 274 |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΙΘΕ) | 3 |
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | 6 |
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ | 125 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 67 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ | 3 |
ΝΑΥΤΙΚΩΝ | 3 |
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | 28 |
ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ | 1 |
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ | 2 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 308 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | 2 |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ | 1 |
ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 353 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 658 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.Ι. | 1 |
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | 152 |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ | 2 |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ | 2 |
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΔΟΜΙΚΟΙ | 2 |
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 1579 |
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 652 |
ΦΥΣΙΚΟΙ | 486 |
ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 2 |
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ | 1 |
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ | 6 |
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 15 |
ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ | – |
ΧΗΜΙΚΟΙ | 111 |
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 3 |
ΨΥΚΤΙΚΟΙ | 156 |
ΣΥΝΟΛΟ | 6.579 |
Η Α΄ Θεσσαλονίκης συγκεντρώνει τις περισσότερες πρώτες προτιμήσεις 1184 και ακολουθούν η Β΄ Αθήνας με 500, η Β΄ Θεσσαλονίκης με 476, η Α΄ Αθήνας με 464, η Δ΄ Αθήνας με 388 και η Λάρισα με 381 πρώτες προτιμήσεις. Η Περιφέρεια Αττικής συγκεντρώνει 1488 πρώτες προτιμήσεις, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας 2129 πρώτες προτιμήσεις, η Περιφέρεια Θεσσαλίας 880, η Ήπειρος 247, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 278 πρώτες προτιμήσεις, η Δυτική Μακεδονία 119, η Πελοπόννησος 122, η Κρήτη 149, η Ανατολική Μακεδονία & Θράκη 223, η Στερεά Ελλάδα 162, τα Ιόνια Νησιά 62, το Βόρειο Αιγαίο 23 και το Νότιο Αιγαίο 15 πρώτες προτιμήσεις για μεταθέσεις σε ΠΥΣΔΕ
Η αναλυτική κατανομή των 18 αιτήσεων μετάθεσης για σχολεία Τυφλών – Κωφών είναι η ακόλουθη:
ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Δ.Ε. ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAILLE ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ | |
ΚΛΑΔΟΣ | Πλήθος Αιτήσεων |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 2 |
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 10 |
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 18 |
Η αναλυτική κατανομή των 203 αιτήσεων μετάθεσης για ΣΜΕΑΕ – ΚΕΣΥ είναι η ακόλουθη:
ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Δ.Ε.
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ |
|
ΚΛΑΔΟΣ | Πλήθος Αιτήσεων |
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
ΒΙΟΛΟΓΟΙ | 1 |
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 1 |
ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ | 1 |
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 3 |
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 1 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 4 |
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΤΑΠΤΙΚΗΣ | 1 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 9 |
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ | 1 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 1 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 4 |
ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 2 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 21 |
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | 1 |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ | 2 |
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 76 |
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 57 |
ΦΥΣΙΚΟΙ | 7 |
ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 1 |
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 4 |
ΧΗΜΙΚΟΙ | 3 |
ΣΥΝΟΛΟ | 203 |
Η αναλυτική κατανομή των 91 αιτήσεων μετάθεσης για Συμβουλευτική είναι η ακόλουθη:
ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Δ.Ε. ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΕ Κ.Ε.Σ.Υ. | |||
ΚΛΑΔΟΣ | Πλήθος Αιτήσεων | ||
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 2 | ||
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 5 | ||
ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 1 | ||
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ | 1 | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ | 10 | ||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ | 4 | ||
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 1 | ||
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 3 | ||
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 6 | ||
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 1 | ||
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ | 2 | ||
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 1 | ||
ΝΑΥΤΙΚΩΝ | 1 | ||
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | 1 | ||
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ | 2 | ||
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 9 | ||
ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 3 | ||
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 9 | ||
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | 4 | ||
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 19 | ||
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 5 | ||
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 1 | ||
ΣΥΝΟΛΟ | 91 | ||
Η αναλυτική κατανομή των 78 αιτήσεων μετάθεσης για Διαπολιτισμικά Σχολεία είναι η ακόλουθη: ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ.Ε. |
|||
ΚΛΑΔΟΣ | Πλήθος Αιτήσεων | ||
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 10 | ||
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 16 | ||
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 | ||
ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 1 | ||
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 3 | ||
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 1 | ||
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 1 | ||
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 3 | ||
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | 2 | ||
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 28 | ||
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 8 | ||
ΦΥΣΙΚΟΙ | 3 | ||
ΧΗΜΙΚΟΙ | 1 | ||
ΣΥΝΟΛΟ | 78 | ||
Η αναλυτική κατανομή των 222 αιτήσεων μετάθεσης για τα Καλλιτεχνικά Σχολεία είναι η ακόλουθη:
ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
|
ΚΛΑΔΟΣ | Πλήθος Αιτήσεων |
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 4 |
ΒΙΟΛΟΓΟΙ | 2 |
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 24 |
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 3 |
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 29 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 9 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 4 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 2 |
ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 5 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 24 |
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧ. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | 1 |
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 483 |
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 3 |
ΦΥΣΙΚΟΙ | 26 |
ΧΗΜΙΚΟΙ | 1 |
ΣΥΝΟΛΟ | 222 |
Η αναλυτική κατανομή των 493 αιτήσεων μετάθεσης για τα Μουσικά Σχολεία είναι η ακόλουθη:
ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΚΛΑΔΟΣ | Πλήθος Αιτήσεων |
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 10 |
ΒΙΟΛΟΓΟΙ | 1 |
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 40 |
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 17 |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ | 1 |
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 4 |
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 7 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 3 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 25 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 81 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ | 1 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 11 |
ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 5 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 25 |
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 193 |
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 24 |
ΦΥΣΙΚΟΙ | 34 |
ΧΗΜΙΚΟΙ | 11 |
ΣΥΝΟΛΟ | 493 |
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι μεταθέσεις του 2020 θα γίνουν με το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο. Η δημιουργία επιτροπής αναμόρφωσης του πλαισίου των υπηρεσιακών μεταβολών με τη συμμετοχή των αιρετών και των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών, αποτελεί μια θετική εξέλιξη. Είναι προφανές ότι το ΠΔ 50/1996 και ΠΔ100/1997 αλλά και το συνολικό νομοθετικό πλαίσιο χρειάζεται άμεση αναμόρφωση σε πολλά ζητήματα! Μερικά από αυτά είναι το καθεστώς των ασθενειών για ένταξη σε ειδική κατηγορία Μετάθεσης ή Απόσπασης, οι κατά προτεραιότητα αποσπάσεις, οι αποσπάσεις σε φορείς που πρέπει να γίνονται από τα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια και όχι με υπογραφή του εκάστοτε Υπουργού και φυσικά η μέριμνα για τα ζευγάρια εκπαιδευτικών με σκοπό να ενωθούν οι οικογένειές τους! Ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος μέχρι 31/1/2020, οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα αυτή στο ηλεκτρονικό σύστημα. Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ανάκλησης, η αίτηση θεωρείται άκυρη και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να υποβληθεί εκ νέου. Ανάκληση μετάθεσης δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις και επομένως οι αιτήσεις ανάκλησης μετάθεσης δεν γίνονται δεκτές.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Το ξεκίνημα της νέας χρονιάς –και ενώ δεν έχουν ολοκληρωθεί οι 4500 διορισμοί στην Ειδική Αγωγή- ξεκίνησε με την προσπάθεια αναγνώρισης των πτυχίων των ιδιωτικών Κολλεγίων για διορισμό και πρόσληψη στη Δημόσια Εκπαίδευση και την εξαγγελία για τριετή αποκλεισμό από τους διορισμούς στους εκπαιδευτικούς που παραιτούνται ή δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία! Πρόκειται για μία ρύθμιση που θα οδηγήσει σε ανάλογη τιμωρία και για τους αναπληρωτές! Είναι προφανές ότι ο βασικός λόγος που οδηγεί στην παραίτηση τους εκπαιδευτικούς είναι ο οικονομικός, και η έλλειψη ενός στοιχειώδους επιδόματος στέγασης για δυσεύρετες και πανάκριβες -πολλές φορές- κατοικίες! Με την προτεινόμενη ποινή ουσιαστικά οδηγούνται επαγγελματικά εκτός εκπαίδευσης! Παράλληλα την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου η κυβέρνηση κατέθεσε αιφνιδιαστικά προς ψήφιση στη βουλή τροποποίηση του άρθρου 54 , παράγραφος 5 του Ν.4589/19 σύμφωνα με την οποία τα πτυχία που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά για διορισμό και πρόσληψη εκπαιδευτικών όχι μόνο εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας από τον ΔΟΑΤΑΠ (όπως ίσχυε έως τώρα), αλλά ακόμα και αν διαθέτουν μόνο απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τα πτυχία των ιδιωτικών κολλεγίων, τα οποία με το νόμο 4635/19 διαθέτουν πλέον επαγγελματική ισοτιμία με τα πτυχία των ελληνικών ΑΕΙ, θεωρούνται τυπικό προσόν μόνιμου διορισμού και πρόσληψης αναπληρωτών στη δημόσια εκπαίδευση! Με το νόμο αυτό η κυβέρνηση επιχειρεί να καταργήσει δια της πλαγίας οδού το άρθρο 16 του συντάγματος, το οποίο απέτυχε να αλλάξει με τις προβλεπόμενες δημοκρατικές διαδικασίες!
Με όλους τους τρόπους η κυβέρνηση ενισχύει την ιδιωτική εκπαίδευση, τους επιχειρηματίες και τους σχολάρχες, εμπορευματοποιεί τα πτυχία και επιτίθεται ποικιλοτρόπως στη δημόσια εκπαίδευση κατασυκοφαντώντας με κάθε ευκαιρία την ίδια, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές! Την ίδια στιγμή, η χρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης μειώνεται στον προϋπολογισμό του 2020, τα σχολεία παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς, φαντάροι καλούνται να διδάξουν πληροφορική στα σχολεία της Κάσου, αλλά η κυβέρνηση χρηματοδοτεί με 2 εκατομμύρια τη ιδιωτική θεολογική σχολή της Βοστώνης(!), η οποία μάλιστα είναι υπό έρευνα για οικονομικές ατασθαλίες. Δύο εκατ. ευρώ ακριβώς ήταν το κονδύλιο για την λειτουργία των 65 Διετών Προγραμμάτων Σπουδών σε 14 Πανεπιστήμια για 3000/διετία αποφοίτους των ΕΠΑΛ και η οποία ανεστάλη με απόφαση της υπουργού παιδείας. Σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα απαιτεί την απόσυρση της συγκεκριμένης τροπολογίας! Το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο της Τρίτης πρέπει να μας κινητοποιήσει όλους και όλες!