Το Facebook αλλάζει εποχή και μετονομάζεται σε Meta. O Μαρκ Ζούκερμπεργκ κάνει λόγο μία νέα εποχή στα κοινωνικά δίκτυα με τον συνδυασμό εικονικής πραγματικότητας και νέων τεχνολογιών σε μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα.
Η ανάρτηση του Μπαμπινιώτη
Το Facebook σχεδιάζει να «φτιάξει» ξανά τον εαυτό του στο πλαίσιο της δημιουργίας του metaverse, του νέου διαδικτυακού κόσμου όπου οι χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους. Ο Ζούκεμπεργκ παρουσίασε σειρά από βίντεο τα οποία εξηγούν πώς θα λειτουργήσει το metaverse.
Σε αυτά φάνηκαν εικονικά τραπέζια για επαγγελματικές συναντήσεις αλλά και παιχνίδια ανάμεσα σε φίλους. Παράλληλα, ο Ζούκεμπεργκ ανακοίνωσε ότι το θέμα της εικονικής πραγματικότητας θα επηρεάσει και το Messenger, τον χώρο μηνυμάτων δηλαδή του δικτύου. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί να πουλήσει κανείς εικονικά αγαθά και να συζητά σε εικονικές οθόνες συζήτησης, ενώ θα υπάρξουν και περισσότερα παιχνίδια.
Facebook – Meta: Ο Ζούκερμπεργκ ποζάρει με το νέο λογότυπο-Tι αλλάζει
Τέλος το Facebook -Έρχεται το «Meta»
Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό Facebook, ο Γιώργος Μπαμπινιώτης έσπευσε να εξηγήσει τι σημαίνει το«Meta» που διάλεξε ο CEO του πρώην Facebook στα ελληνικά.
«Από το Λεξικό μου: μετα- […] 5. (α) υπέρβαση ή κριτική σε επιστήμη, μέθοδο κ.ά.: μετα-μοντερνισμός, μετα-ηθική (β) σχέση ή ενασχόληση με κάτι: μετα-γλώσσα, μετα-λεξικογραφία».
Η ανάρτηση του