Ειδικότερα,μαθητές ηλικίας 6 έως 12 ετών, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας και το Δημοτικό Σχολείο Δελφών επισκέπτονται το Παγκόσμιο Κέντρο Κυκλικής Οικονομίας και Πολιτισμού «π», δηλαδή το Παβιγιόν των Δελφών, όπως ήταν παλαιότερα γνωστό, το οποίο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τους κορυφαίους Έλληνες αρχιτέκτονες Δημήτρη και Πέτρο Πικιώνη τη δεκαετία του 1960 και ανακαινίσθηκε πρόσφατα, για να λειτουργήσει ως πόλος εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον με κύριο όχημα τη δημιουργία και τη σύγχρονη τέχνη.
Πιο αναλυτικά, από τις 20 Οκτωβρίου μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, μικροί μαθητές εισάγονται στις έννοιες της υλικότητας, της κυκλικής οικονομίας και της ανακύκλωσης με στόχο να αναπτύξουν οι ίδιοι την κριτική τους σκέψη σε επείγοντα περιβαλλοντικά ζητήματα. Τα παιδιά δεν έχουν μόνο την ευκαιρία να παρατηρήσουν και να προβληματιστούν σχετικά με τον πλούσιο, φυσικό χώρο των Δελφών αλλά και να δημιουργήσουν τα ίδια ενσωματώνοντας υλικά προερχόμενα από την ανακύκλωση, αλλά και εφαρμόζοντας την αρχή της επαναχρησιμοποίησης στην καθημερινή τους ζωή.
Επιπλέον, στις σχολικές αίθουσες του Δημοτικού Σχολείου Δελφών, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος που σχεδιάστηκε από τον φορέα PCAI, οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιουργούν τρισδιάστατα τοπία και ηλιοβασιλέματα μέσα σε ανακυκλώσιμα γυάλινα βάζα, χρησιμοποιώντας φυσικά και οικιακά υλικά εμπνευσμένοι από το έργο Canning the Sunset της Carly Glovinski που παρουσιάστηκε στην έκθεση Keeping Time. Στο τέλος, συγκεντρώνοντας τις ατομικές κατασκευές όλων των παιδιών, κάθε τάξη δημιουργεί ένα συλλογικό έργο ενθαρρύνοντας τα παιδιά να σκεφτούν ότι μόνο μέσα από ομαδικές δράσεις μπορεί να προφυλαχθεί αποτελεσματικά η φύση.
Το πρόγραμμα, που θα ολοκληρωθεί στο τέλος Νοεμβρίου, εστιάζει στην δημιουργία μιας εντελώς διαφορετικής κουλτούρας στις νεώτερες γενιές, προκειμένου να σπάσει ο κύκλος της υποβάθμισης του περιβάλλοντος, και μάλιστα σε τοπικές κοινωνίες, καθώς επίσης και με την ελπίδα ότι τα παιδιά θα παρασύρουν τις οικογένειές τους προς έναν φιλικότερο τρόπο προσέγγισης της φύσης, εν γένει.