: Κόντρα σημειώθηκε ανάμεσα στην υπουργό παιδείας, και τον τομεάρχη παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Φίλη χθες στη Βουλή.

Η τοποθέτηση της υπουργού

Εσείς δεν θέλετε , δεν θέλετε ένα ποιοτικό δημόσιο , δεν θέλετε να διακρίνεται κανείς αλλά να είναι όλοι ίσοι προς τα κάτω. Έχετε μείνει σε ένα ζοφερό, διχαστικό παρελθόν. Εμείς θέλουμε βελτιωτική αξιολόγηση, θέλουμε καινοτομία και εξωστρέφεια για όλους, θέλουμε τα παιδιά μας να έχουν πραγματικές ευκαιρίες κοινωνικής ανέλιξης, θέλουμε να δώσουμε περισσότερα και καλύτερα εφόδια στα παιδιά μας.

Αλλά, όσο διαφορετικές απόψεις και να έχουμε, ΠΟΤΕ κύριε Φίλη δεν έχω αναφερθεί στην προσωπική σας ζωή, ΠΟΤΕ δεν έχω αναφερθεί στην οικογένειά σας, ΠΟΤΕ δεν έχω αναφερθεί στο παιδί σας. ΠΟΤΕ!

Γιατί όσες διαφορές και αν έχουμε, όση ιδεολογική απόσταση και αν έχουμε, έχουμε πάνω από όλα σεβασμό στον άλλον, αλλά και επίγνωση της δημόσιας θέσης και της ευθύνης που όλοι έχουμε σε αυτή την αίθουσα. Και ξέρουμε – εμείς τουλάχιστον – να διαχωρίζουμε την πολιτική αντιπαράθεση από την προσωπική ζωή του καθενός.

Ξέρετε κύριε Φίλη, αυτές ακριβώς είναι οι ρητορικές που θέλουμε να καταπολεμήσουμε μέσα από την Παιδεία. Θέλουμε να καλλιεργήσουμε στα παιδιά μας τον σεβασμό στον άλλον, το σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια, τη δημοκρατική παιδεία, την ισότητα των φύλων.

Γιατί όταν, κύριε Φίλη, επικαλείστε τη μητρική μου ιδιότητα για να με ψέξετε για τις επιλογές της Κυβέρνησής, όταν καταφεύγετε σε αναφορές στα δυο μικρά παιδιά μου για να διατρανώσετε την αντίθεσή σας στην εκπαιδευτική πολιτική μας μέσα στο ναό της Δημοκρατίας, τότε ο πολιτικός πολιτισμός μας δέχεται ένα πολύ σημαντικό πλήγμα. Μου θυμίζετε το διάδοχό σας στον Υπουργικό θώκο, τον κ. Γαβρόγλου, ο οποίος είχε δηλώσει εγγράφως ότι οι γυναίκες δεν σκαμπάζουν από μαθηματικά. Το θυμάστε; Μου φέρνετε στο μυαλό όλες αυτές τις αναφορές που έγιναν από χθες στην Επιτροπή μας, για την ανάγκη καλλιέργειας σεβασμού προς τις γυναίκες -και το λέω κοιτώντας στα μάτια και τις γυναίκες του κόμματός σας- και σεβασμού από όλους προς όλους.

Το παράδειγμά σας είναι χαρακτηριστικό για το τι ΔΕΝ πρέπει να μαθαίνουμε στα παιδιά μας.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025