Ύστερα από συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ επιβάλλεται, στο αμέσως επόμενο διάστημα, και οι εργαζόμενοι στο δημόσιο να προβούν σε ενέργειες για να αντικαταστήσουν με ηλεκτρονικές κάρτες, όλες τις χάρτινες κάρτες των απεριορίστων διαδρομών που έχουν εκδοθεί με έκπτωση, όπως προβλέπει η σύμβαση που υπέγραψε η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με τον ΟΑΣΑ.
Δείτε τι αναφέρει η ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ για τη διαδικασία:
«Η διαδικασία της αντικατάστασης θα γίνει ως εξής: ΟΛΟΙ οι κάτοχοι των προαναφερόμενων καρτών οφείλουν να προβούν στις παρακάτω ενέργειες: Α) Να συγκεντρώσουν τα παρακάτω στοιχεία: 1. Φωτοτυπία της υπάρχουσας κάρτας. 2. Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας. 3. Εκτύπωση του εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το Athens Card1 . (Δηλαδή, οι κάτοχοι χάρτινης κάρτας θα επισκεφτούν το site www.athenacard.gr και αφού συμπληρώσουν τα στοιχεία που ζητούνται: όνομα, επώνυμο, ΑΜΚΑ2 , μήνα και χρόνο γέννησης καθώς και έναν προσωπικό οκταψήφιο κωδικό -που θα πρέπει να τον θυμάται μόνον ο κάθε κάτοχος του ώστε, σε περίπτωση απώλειας της κάρτας, να 2 γίνει, χωρίς καμιά επιβάρυνση, η αντικατάστασή της- θα εκτυπώσουν το έντυπο Προσωποποίησης). Β) Όλα αυτά τα στοιχεία, θα πρέπει να τα παραλάβει ο υπεύθυνος κάθε συλλόγου ή σωματείου ο οποίος, αφού τα συγκεντρώσει, θα περάσει από τα γραφεία της ΑΔΕΔΥ (Φιλελλήνων και Ψύλλα 2) και θα τα δώσει, μαζί και με τη συγκεντρωτική λίστα των ονομάτων κατόχων καρτών του συλλόγου του, όπου δίπλα σε κάθε όνομα θα αναγράφεται και η ημερομηνία λήξης της κάθε κάρτας αυτής της λίστας. Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. θα του χορηγήσει βεβαίωση. Με αυτή τη βεβαίωση και τη λίστα του θα μεταβεί στον ΟΑΣΑ (Μετσόβου 15). Εκεί θα παραδώσει όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία και θα τον ενημερώσουν πότε θα παραλάβει τις αντίστοιχες ηλεκτρονικές κάρτες που θα ισχύουν μέχρι τη λήξη τους, όπως αυτή η λήξη έχει καθοριστεί στις αντικαθιστάμενες χάρτινες. Για την παραλαβή αυτών των καρτών θα πρέπει να προσκομίσει και να παραδώσει στον ΟΑΣΑ τις αντίστοιχες χάρτινες. Επομένως, θα χρειαστεί να ενημερώσει τους δικαιούχους μια μέρα τουλάχιστον πριν την παραλαβή των ηλεκτρονικών καρτών, ώστε να του παραδώσουν όλες τις χάρτινες κάρτες τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ανανεώσεις του χρόνου ισχύος των παραπάνω ηλεκτρονικών πλέον καρτών θα γίνει σε επόμενο διάστημα και για τη διαδικασία για αυτές θα ενημερωθείτε με νέα ανακοίνωση. Η έκδοση νέων καρτών για όσους δεν κατέχουν χάρτινες και επιθυμούν να πάρουν ηλεκτρονική κάρτα, θα μπορούν, με τα παραπάνω στοιχεία και με βάση την ισχύουσα σύμβαση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., να αγοράσουν την ηλεκτρονική κάρτα».
Χάος ξανά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο: Δεν επαρκούν τα εκδοτήρια